BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Conditie! Schort het ook daaraan?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
finian990
 finian990 - dinsdag 02 februari 2010 - 14:30   quote  deeplink  
Beste mensen,
Er is iets wat mij opvalt.
Aissati en Sulejmani moeten aan hun conditie werken en fit worden.
Ze lopen de trappen op en af in de arena maar geld dit alleen voor hun? Is het niet beter om dit niet bij 2 spelers maar bij een stuk of 5a 10 spelers te doen bij ajax?
Kijk bijvoorbeeld naar wat Arsenal. Met al die jonge spelers zegt vermaelen toch dat alles daar fysieker is, dat ligt misschien aan de competitie maar ik denk dat Ajax dit ook moet kunnen. Ik bedoel, waarom zou Ajax qua conditie niet de beste kunnen zijn? Dat moet toch kunnen. Helemaal met een oud trainer van HSV en de Spurs.

Dit moest ik even kwijt.
alibabba
 alibabba - dinsdag 02 februari 2010 - 14:51   quote  deeplink  
Het is een regelrechte schande wanneer spelers gedurende een seizoen niet fit zijn. Dat is een enorme tekortkoming van de technische staf en voetballers moeten er ZELF ook voor zorgen dat ze 100% fit zijn. Dat zijn ze verplicht aan de supporters, dat is het minimale wat een speler hoort te doen. Onderzocht moet worden waar het precies aan ligt. Maar als er naar boven komt dat de schuld bij de voetballers zelf ligt, zonder pardon ONTSLAAN. Weg ermee en nooit meer terug. Zo'n mooi beroep hebben en er dan met de pet naar gooien kan er bij deze jongen niet in.
Aaaaight
 Aaaaight - dinsdag 02 februari 2010 - 14:59   quote  deeplink  
Het is ook dat Suljemani ruim 16 miljoen kostte anders zat die echt niet meer bij Ajax..
remco k
 remco k - dinsdag 02 februari 2010 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2010 - 14:51 schreef alibabba het volgende:
Het is een regelrechte schande wanneer spelers gedurende een seizoen niet fit zijn. Dat is een enorme tekortkoming van de technische staf en voetballers moeten er ZELF ook voor zorgen dat ze 100% fit zijn. Dat zijn ze verplicht aan de supporters, dat is het minimale wat een speler hoort te doen. Onderzocht moet worden waar het precies aan ligt. Maar als er naar boven komt dat de schuld bij de voetballers zelf ligt, zonder pardon ONTSLAAN. Weg ermee en nooit meer terug. Zo'n mooi beroep hebben en er dan met de pet naar gooien kan er bij deze jongen niet in.
volledig mee eens, SCHANDE SPREEK IK ERVAN...

Goede zaak trouwens dat Jol ze buiten de selectie houd.. Hij laat duidelijk weten hier geen genoegen mee te nemen.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 02 februari 2010 - 15:14   quote  deeplink  
Volgens mij mag je spelers niet ontslaan omdat ze niet fit zijn. Krijg je gelijk een arbitragezaak aan je broek. Kun je het salaris voor de resterende looptijd van hun contract meegeven.

Ik kan niet oordelen over de fitheid van spelers, maar als je naar Sulejmani kijkt, dan kun je toch niet stellen dat vanwege gebrek aan conditie zijn voorzetten niet aankomen. Hoe moe kun je zijn na 5 of 10 minuten spelen? Ik zou eerder geloven dat hij geblesseerd is, dat zou wel invloed kunnen hebben op traptechniek. Maar dan moet je hem sowieso niet opstellen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Conditie! Schort het ook daaraan?









0.0091478