BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: EN WEER EEN CONTRACT SPELER!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ajax1111111
 ajax1111111 - dinsdag 02 februari 2010 - 16:20   quote  deeplink  
Ja we zitten onderhand op de 80 contract spelers. WAAAROOOOOOOOMMMMMMMM>>>?????????????
Yordee1
 Yordee1 - dinsdag 02 februari 2010 - 16:21   quote  deeplink  
Stel je niet aan man. Wil je dan dat ie gratis naar Feyenoord gaat ofzo?
ajax1111111
 ajax1111111 - dinsdag 02 februari 2010 - 16:25   quote  deeplink  
Een echte Ajacied blijft ze club trouw!
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - dinsdag 02 februari 2010 - 16:27   quote  deeplink  
die jongen die moet je wel contracteren anderes gaat die inderdaat er vandoor !
PETER111
 PETER111 - dinsdag 02 februari 2010 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2010 - 16:20 schreef ajax1111111 het volgende:
Ja we zitten onderhand op de 80 contract spelers. WAAAROOOOOOOOMMMMMMMM>>>?????????????
Hou nou toch eens op. Er zitten ongeveer 40 a 50 jeugdspelers tussen. En er zijn inmiddels al weer 4 verhuurd (Sarpong, Blind, Silva en Donald). Ze zijn duidelijk bezig spelers te lozen (verhuur of verkoop). Het probleem zijn niet de jeugdspelers zoals Koppers (die jij bedoeldt) maar spelers als Wielaert en Silva. Daar zijn ze nu volop mee bezig Silva is verhuurd en Wielaert kon naar ADO maar wilde zelf niet.
Subaru
 Subaru - dinsdag 02 februari 2010 - 16:27   quote  deeplink  
stelletje zeikerds hier ook altijd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 februari 2010 door Subaru --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 02 februari 2010 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2010 - 16:25 schreef ajax1111111 het volgende:
Een echte Ajacied blijft ze club trouw!
vind je cruijf geen echte ajacied? (hij is van ajax naar feyenoord gegaan)
ajax1111111
 ajax1111111 - dinsdag 02 februari 2010 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2010 - 16:29 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

vind je cruijf geen echte ajacied? (hij is van ajax naar feyenoord gegaan)
Wel, maar het waren toen anderetijden! Cruijff is een legende en hij is ajax nu nog trouw!
reminho
 reminho - dinsdag 02 februari 2010 - 16:38   quote  deeplink  
De jeugd heeft de toekomst!Gewoon vastleggen, als hij zoveel talent heeft.
Culemborg
 Culemborg - dinsdag 02 februari 2010 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2010 - 16:33 schreef ajax1111111 het volgende:

[..]

Wel, maar het waren toen anderetijden! Cruijff is een legende en hij is ajax nu nog trouw!
Ik dacht hij daar juist weer weg was gegaan... Maar goed... Trouw is schijnbaar een breed begrip...
JordyVelthuizen
 JordyVelthuizen - dinsdag 02 februari 2010 - 18:42   quote  deeplink  
Jongens, luister heel goed, er zijn 80 contractspelers idd, maar het grootste talent van heel ajax, speeld nu nog in de B1 genaamd: Mitchell Dijks, let op hem, hij gaat nog heel veel voor ajax betekenen, het vreemde is dat hij nog geen contract heeft, ik volg hem ook al een aantal jaar, zelfs nog toen hij bij volendam voetbalde. Ik heb afentoe ook contact met zijn zaakwaarnemers, dit is het grootste talent eindelijk een echte nummer 4 uit de jeugd, snel deze jongen contracteren, let op mijn woorden.!!
remco k
 remco k - woensdag 03 februari 2010 - 12:56   quote  deeplink  
Als hij in de B1 speelt dadn is hij nog geen 16 en kan hij dus nog geen werkcontract krijgen. Heel belngrijk om te weten trouwens dat jij contact hebt met zijn zaakwaarnemers.
Eide
 Eide - woensdag 03 februari 2010 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2010 - 18:42 schreef JordyVelthuizen het volgende:
Jongens, luister heel goed, er zijn 80 contractspelers idd, maar het grootste talent van heel ajax, speeld nu nog in de B1 genaamd: Mitchell Dijks, let op hem, hij gaat nog heel veel voor ajax betekenen, het vreemde is dat hij nog geen contract heeft, ik volg hem ook al een aantal jaar, zelfs nog toen hij bij volendam voetbalde. Ik heb afentoe ook contact met zijn zaakwaarnemers, dit is het grootste talent eindelijk een echte nummer 4 uit de jeugd, snel deze jongen contracteren, let op mijn woorden.!!
Lees, je stond eens op de toekomst naast iemand die claimde zaakwaarnemer te zijn van deze jongen? En las je al wel "contact" hebt met die lui, lekker belangrijk. Die jongen is B junior, laat hem aub gewoon lekker plezier hebben in het voetballen, en vooral nog niet beginnen over " het grootste talent" , " contracten" en meer van die dingen.

Daarnaast, idd zoals hier boven al gezegd, hij is nog te jong voor een contract.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: EN WEER EEN CONTRACT SPELER!









0.0072901