BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Raad van Commisarisen.

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  RvC oprotten
remco k
 remco k - dinsdag 02 februari 2010 - 21:34   quote  deeplink  
Eindelijk maken deze mensen eens een vuist, Braafheid, Boulahrouz en Rudolf mochten niet gehaald worden omdat er eerst spelers moesten vertrekken, ik kan dit goed begrijpen, ieder jaar hebben we trainers en TD's gehad die maar inveteerden in nieuwe spelers met als gevolg dat we nu meer dan 75 contractspelers hebben, ondanks dat hier veel jeugdspelers tussen zitten is dit wel veel te veel.

Ik vind het erg jammer dat deze spelers niet komen, maar vind het nu wel een goed standpunt van de raad.

de afgelopen trainers zijn allemaal zelf opgestapt en lieten een grote puinzooi achter en als ik naar Jol kijk heeft hij toch ook al weer een stuk of 6 spelers aangetrokken die niet het minste salaris verdienen. Stel nu dat ook Jol er de brui aangeeft wegens tegenvallende resultaten, dat zou betekenen dat dan de volgende trainer met nog meer puinzooi komt te zitten, hier zitten wij natuurlijk niet op te wachten. Jol wist dit van te voren en moet nu dus ook zijn mond (zeker na de pers toe) houden.
bahbah
 bahbah - dinsdag 02 februari 2010 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2010 - 21:34 schreef remco k het volgende:
Eindelijk maken deze mensen eens een vuist, Braafheid, Boulahrouz en Rudolf mochten niet gehaald worden omdat er eerst spelers moesten vertrekken, ik kan dit goed begrijpen, ieder jaar hebben we trainers en TD's gehad die maar inveteerden in nieuwe spelers met als gevolg dat we nu meer dan 75 contractspelers hebben, ondanks dat hier veel jeugdspelers tussen zitten is dit wel veel te veel.

Ik vind het erg jammer dat deze spelers niet komen, maar vind het nu wel een goed standpunt van de raad.

de afgelopen trainers zijn allemaal zelf opgestapt en lieten een grote puinzooi achter en als ik naar Jol kijk heeft hij toch ook al weer een stuk of 6 spelers aangetrokken die niet het minste salaris verdienen. Stel nu dat ook Jol er de brui aangeeft wegens tegenvallende resultaten, dat zou betekenen dat dan de volgende trainer met nog meer puinzooi komt te zitten, hier zitten wij natuurlijk niet op te wachten. Jol wist dit van te voren en moet nu dus ook zijn mond (zeker na de pers toe) houden.
jol wil wel kampioen worden met ajax,en dat gaat met deze selectie niet gebeuren natuurlijk...
als jol boula wil halen,doet ie dat omdat hij dat echt nodig vind....anders maakt ie zich niet zo druk.....
in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst....DAT MOET HET BESTUUR OOK WETEN.......
jol moet puinruimen,tot zover is het duidelijk,maar ajax moet ook kampioen worden,dat levert veel geld op....
nog zo een seizoen en ze hebben het stadion niet eens meer vol........
als jij het zo bekijkt dan begrijp ik de keuze lodeiro niet zo goed.
freakie
 freakie - dinsdag 02 februari 2010 - 21:43   quote  deeplink  
Of jol is niet boos.. en derksen loopt te lullen.. jol wou rudolf, braafheid en boula inderdaad hebben maar hij had al gezegt dat die waarschijnlijk niet zouden komen.. klaar..
Jacco
 Jacco - dinsdag 02 februari 2010 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2010 - 21:43 schreef freakie het volgende:
Of jol is niet boos.. en derksen loopt te lullen..
Hoe dan ook, het lijkt me vrij duidelijk dat Derksen niet de waarheid verteld. Derksen is een zakenman en doet alles om te zorgen dat zijn blad verkoopt. Problemen binnen Ajax doen het altijd goed en daarom is Derksen er ook altijd als de 1e bij om dit te melden.

Ten tweede, Waarom doet iedereen zo moeilijk over alles wat er maar bij Ajax gebeurt?
Winnen ze een wedstrijd met 3-0 dan hadden ze met 7-0 moet winnen. Verliezen ze een wedstrijd dan moet iedereen binnen de club oprotten. Trekken ze een speler aan, dan moeten we het allemaal nog maar eens zien en zal hij het nooit redden bij ajax, trekken ze een speler niet aan dan schreeuwen we allemaal moord en brand.

Ik weet niet of ik iets gemist heb maar ik snap al die drukte niet.
remco k
 remco k - dinsdag 02 februari 2010 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 februari 2010 - 21:42 schreef bahbah het volgende:

[..]

jol wil wel kampioen worden met ajax,en dat gaat met deze selectie niet gebeuren natuurlijk...
als jol boula wil halen,doet ie dat omdat hij dat echt nodig vind....anders maakt ie zich niet zo druk.....
in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst....DAT MOET HET BESTUUR OOK WETEN.......
jol moet puinruimen,tot zover is het duidelijk,maar ajax moet ook kampioen worden,dat levert veel geld op....
nog zo een seizoen en ze hebben het stadion niet eens meer vol........
als jij het zo bekijkt dan begrijp ik de keuze lodeiro niet zo goed.
Jol heeft het met pijn en moeite voor elkaar gekregen Lodeiro te kopen, juist daarom mag hij verder niks kopen/huren.

Een schildersbedrijf met 50 man personeel dat maar werk heeft voor 30 man personeel heeft dus een te groot salarishuis, dit bedrijf zal dus niet investeren in meer personeel, vrij logisch allemaal.
Jacco
 Jacco - dinsdag 02 februari 2010 - 23:19   quote  deeplink  
In andere woorden ik ben het wel met Remco eens. En als iedereen een beetje op had gelet het afgelopen halfjaar dan waren al die discussies op dit forum niet nodig geweest.
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 03 februari 2010 - 08:24   quote  deeplink  
Net wat ik al ergens anders eerder melde... de Raad is niet de boemannenclub.
De spelers zullen gewoon beter moeten gaan spelen en gaan scoren...
nummer10
 nummer10 - woensdag 03 februari 2010 - 11:49   quote  deeplink  
Boula is een goeie zekerweten.. maar als het niet kan kan het niet.. daarbij onze verdediging doet het toch redelijk tot goed met 17 tegendoelpunten.. zo slecht gaat het helemaal niet jongens.. wat hebben we nu verloren ? 4 stuks.. PSV uit Twente uit.. dat zijn 6 punten.. twente en psv winnen gewoon alles wat ze nooit vol gaan houden.. dus we lopen nog wel in.. no panic... :)
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 03 februari 2010 - 11:59   quote  deeplink  
ik snap de keuze waarom ze Lodeiro hebben gehaald ook niet echt, filmpjes die ik gezien heb vielen echt tegen. En andere spelers worden overbodig.. kijk alleen naar het middenveld, het is allemaal leuk dat er spelers verhuurd worden maar aan het eind van het seizoen komen ze gewoon weer terug dus daar schieten we toch ook niks mee op..
PS25
 PS25 - woensdag 03 februari 2010 - 12:05   quote  deeplink  
Jacco,

Ik ben het helemaal eens met je eerste berichtje. Het is in de ogen van de supporters nooit goed. Daarbij vind ik het allemaal wel redelijk gaan. Ajax gaat meer punten halen dan voorgaande jaren en ook een beter doelsaldo. Ook heb ik het idee dat Ajax veel minder diep door de 'ondergrens' heen zakt. PSV en Twente doen het daarentegen gewoon uitzonderlijk goed.

Boula vind ik zelf een zeer goede verdediger, alleen zijn cv spreekt wel erg in zijn nadeel. Tuurlijk er zitten mooie clubs tussen waar hij gespeeld heeft. Maar hij is ook niet voor niets niet geslaagd bij deze clubs. Hij is natuurlijk ontzettend blessuregevoelig, alleen vaak niet tijdens het eindtoernooi van een EK of WK!!!!. Ik denk dat de komst van Boula naar Ajax uiteindelijk op een teleurstelling was uitgelopen.

Geef Ajax nog wat tijd en het komt echt goed,trust me!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 februari 2010 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2010 - 11:59 schreef Aaaaight het volgende:
ik snap de keuze waarom ze Lodeiro hebben gehaald ook niet echt, filmpjes die ik gezien heb vielen echt tegen. En andere spelers worden overbodig.. kijk alleen naar het middenveld, het is allemaal leuk dat er spelers verhuurd worden maar aan het eind van het seizoen komen ze gewoon weer terug dus daar schieten we toch ook niks mee op..
Ten eerste filmpjes die je heb gezien dan ken je hem al erg goed zeker? een spelmaker is welkom hoor zeker als ie beter is dan aissatie.
Ten tweede verhuren scheelt je gewoon een hoop geld op dit moment ok ze komen wel terug
maar verwacht je dan dat je ze gelijk op straat mag/kan gooien(contracten moet je respecteren).

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 februari 2010 door Hummel10 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Raad van Commisarisen.









0.0078301