BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jol en Sulejmani.

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - woensdag 03 februari 2010 - 20:07   quote  deeplink  
Hoe kan het dat een heel groot talent hetnog niet red bij ajax, persoonlijk heb ik het gevoel dat hij er nog wel komt, momenteel wordt hij door Jol volledig afgebrand, zelfs in de pers worden er uitlatingen over Jol zijn pupil gedaan, Als ik die jongen zie spelen, dan heb ik het gevoel dat hij niet volledig hersteld is van zijn blessure van vorig jaar, hij loopt anders als daarvoor en of dat dan betekent dat hij fysiek niet hersteld is of dat hij een psychische klap heeft gehad, ik weet het niet precies.
Kijk het filmje eens van de thuiswedstrijd tegen Roda vorig seizoen, dit is van voor zijn blessure.
http://www.youtube.com/watch?v=Z4lh9tBZYIk

Sorry dat ik het zeg, maar in deze wedstrijd was het de beste man van het veld en draaide hij de tegenstander echt volledig dol, hij zit vol vertrouwen en loopt met de kop omhoog. als je alleen al de manier van lopen vergelijkt met nu zie je een heel groot verschil, hij lijkt wel bang op het veld.

Waar het aan ligt dat weet ik echt niet en ik denk dat Jol hem afbrand om hem vervolgens weer opnieuw op te "bouwen" Toch kan ik niet ontkennen dat zowel Sulejmani al Aissati het onder van BAsten vele malen beter deden.

Ga hier nu aub niet lopen roepn dat Sulejmani geld verspilling is of dat hij moet oprotten bij ajax, dit is inmiddels bekend dat mensen hier dat vinden, hoe denken jullie dat deze jongen geholpen moet worden, of denken jullie dat Jol er goed mee omgaat.
Ik ben zeer benieuwd naar jullie mening..
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 04 februari 2010 - 08:19   quote  deeplink  
Misschien moet hij eens met de Steek gaan vissen en samen gezellig praten.. laughingwithya.gif
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 04 februari 2010 - 08:19   quote  deeplink  
Maar een filmpje zegt niet alles, consequent zijn is belangrijker...
Johnnyafca
 Johnnyafca - donderdag 04 februari 2010 - 09:16   quote  deeplink  
Ik vertel dit al meerdere malen..
Je kan twee kanten op bij dit geval, de ene is dat hij niet goed hersteld is van die blessure en daardoor geen vertrouwen heeft opgebouwd etc etc..
De andere is dat deze jonge gast niet tegen de druk kan die er bij Ajax op hem staat, ik heb de wedstrijden van jong servie voor een gedeelte gezien en daar speelt hij toch wel anders.
Ook denk ik dat hij een vader/moeder figuur mist. Hij woont niet thuis, maar als ik het goed heb woont hij samen met Darko Bodul in een huis of appartement.
Misschien is het niet onverstandig om eens met Sulejmani naar zo'n gast gezin te gaan of iets dergelijks..
martymcfly
 martymcfly - donderdag 04 februari 2010 - 09:25   quote  deeplink  
ik denk eerlijk gezegd dat Jol het ook niet zo goed meer weet eerst moest hij fitter worden, vervolgens hem veel gecomplimenteerd in de media dat hij een groot talent is dat er wel komt, vervolgens dat hij fitter moest worden ,daarna gezegd dat hij nog te jong was en eerst maar eens bij jong ajax moest groeien en nu kiest hij voor de keiharde methode, volgens mij een laatste redmiddel voor sulejmani. Iik vrees voor sulejemani dat hij het heel snel moet gaan laten zien, omdat hij anders in de zomer mag vertrekken. Misschien is hij toch wel niet goed genoeg. De reden dat hij bij jong servie en heerenveen beter spelen kan ook nog liggen dat hij daar op een andere positie speelde, misschien ligt dit hem gewoon niet. Ik denk dat we onder ogen moeten zien dat het gewoon niet zo'n groot talent is als iedereen denkt. Voetbal technisch misschien wel, maar mentaal bij lange na niet en dat is toch een heel belangrijk onderdeel om een topvoetballer te worden.
SanderS
 SanderS - donderdag 04 februari 2010 - 11:29   quote  deeplink  
Ik ben het wel eens met Johnnyafca. Het lijkt me niet goed voor Suljemani dat ie samen woond met Bodul. Hij heeft inderdaad meer een vader figuur nodig. Ik denk dat het beter voor hem zou zijn als hij bv met Pantelic samen zou gaan wonen. Die weet hoe je als prof moet leven en kan hem misschien het een en ander bij brengen. Bodul is daar niet de persoon naar natuurlijk. Ik heb overgens wel vertrouwen dat het goed komt met Suljemani. Ik ben het overgens niet eens met Remco dat hij slechter speelt onder Jol. Eind vorig jaar was hij ook al drama. Het zou goed kunnen dat het door zijn bles. komt, maar daar kan een trainer geen verandering in brengen. Dat moet je als speler zelf doen.... zit tussen de oren.
remco k
 remco k - donderdag 04 februari 2010 - 12:47   quote  deeplink  
Ik begreep trouwens dat hij heel goed met Suarez kan, zou Suarez niet met hem praten over mentaliteit en hoe Suarez in het leven staat. Sulejmani is 21 en misschien zijn alle verleidingen in de buitenwereld wel te groot, Hij loopt erbij als maradonna in zijn laatste jaren, alleen heeft sulejmani nog nooit gepresteerd. Hij is dik en ziet er niet fit uit.
Laat Jol sulejmani maar eens verplichten zich bijvoorbeeld te scheren, het ziet er namelijk niet uit. Verder denk ik dat deze afstrafsessies met de conditietrainer wel goed voor hem zijn, deze jongen moet op de een of andere manier worden wakker geschud...
SanderS
 SanderS - donderdag 04 februari 2010 - 13:25   quote  deeplink  
Helemaal mee eens Remco! Hoeven we geen woord aan toe te voegen!
alibabba
 alibabba - donderdag 04 februari 2010 - 19:31   quote  deeplink  
Wat er precies met Sulejmani aan de hand is blijft koffiedik kijken. Allereerst moet hij topfit zijn, want dat is een verplichting aan hemzelf, Ajax en de supporters. Het zou kunnen zijn dat hem iets dwars zit, waar hij niet graag over praat of het niet nodig vind om erover te praten. Het kan ook gemakzucht zijn en dat ie met zijn hoofd in de wolken loopt. Bovendien ziet hij er aardig uit en het zou kunnen dat de vrouwen zijn hoofd op hol brengen. In het ergste geval is het mogelijk dat het 'm allemaal vrij weinig interesseert, maar daar kan ik me geen voorstelling van maken. Het is aan Jol en de technische staf om het allemaal uit te zoeken, want zij kunnen en moeten er alles aan doen om Sulejmani in het gareel te krijgen.
Subaru
 Subaru - donderdag 04 februari 2010 - 19:57   quote  deeplink  
hij zit gewoon niet goed in ze vel hij wil heel graag dat ziet iedereen er is denk ik ook meer dan alleen niet fit zijn dan wat mensen zeggen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jol en Sulejmani.









0.0053169