BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Twente (07-02-2010)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  3 0 gewonnnen lekker
bird
 bird - woensdag 03 februari 2010 - 22:31   quote  deeplink  
winnen we ook 3 1
alibabba
 alibabba - woensdag 03 februari 2010 - 22:47   quote  deeplink  
8-0 met 2 hattricks van Suarez en 2x Suk.................. onder leiding van Jaap Uilenberg. Ik kan nie wachten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 februari 2010 door alibabba --
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 03 februari 2010 - 22:50   quote  deeplink  
haha jaapi heeft het wel gedaan hoor bij alibaba :P
Ik ook
 Ik ook - woensdag 03 februari 2010 - 22:51   quote  deeplink  
Voorbeschouwing Ajax - Twente

Voordelen voor Ajax:
Ajax speelt thuis in een uitverkocht stadion.
Twente heeft alles te verliezen en Ajax heeft niets te verliezen dus die zullen vol moeten gaan!
Twente is niet in geweldig doen, Ruiz is de gevaarlijkste speler.
alibabba
 alibabba - woensdag 03 februari 2010 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2010 - 22:50 schreef Johnqqqq het volgende:
haha jaapi heeft het wel gedaan hoor bij alibaba :P
Het is alibabba en niet alibaba..... hahaha..... En het is niet Jaapi maar JAAP, want het is namelijk geen kleine zak hooi, maar een HELE GROTE ZAK HOOI.....:P
bahbah
 bahbah - woensdag 03 februari 2010 - 22:57   quote  deeplink  
baliabba :)
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 03 februari 2010 - 22:57   quote  deeplink  
het wordt een mooie wedstrijd.
alibabba
 alibabba - woensdag 03 februari 2010 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 februari 2010 - 22:57 schreef bahbah het volgende:
baliabba :)
Hahahahaha......blahblah :)
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 04 februari 2010 - 08:10   quote  deeplink  
3-0 rocker.gif
freakie
 freakie - donderdag 04 februari 2010 - 08:14   quote  deeplink  
haha ja:P k hoop t 3 keeer suarez op aangeven van lodeiro:P
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 04 februari 2010 - 09:01   quote  deeplink  
Voor het eerst in mijn leven zal ik voor Ajax zijn. Ik ben wel een voetballiefhebber en heb in het verleden wel van individuele klasse van bijv. een Bergkamp, Ibrahimovic, etc. kunnen genieten...maar echt voor de club Ajax zijn...nee...zal dus een vreemde gewaarwording voor mij worden. Veel succes alvast! ;)
freakie
 freakie - donderdag 04 februari 2010 - 09:15   quote  deeplink  
hahaha! Ik vind je geweldig psvmocro! Maar je weet dat ajax dat natuurlijk moet winnen.. Ik vind t wel erg jammer dat als psv of twente gelijk spelen of verliezen ajax precies het zelfde doet..
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 04 februari 2010 - 09:28   quote  deeplink  
Ik ben nooit voor p$v of feyenooit... kots.gif

zelfs niet europees ...

dus p$vmocro... slappe zak... beetje heulen met de vijand toont je zwakte.
Ga toch uit van je eigen kracht.
Enige wat jullie hoeven te doen is alles winnen en je wordt kampioen.
Zo werkt het nu eenmaal...
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 04 februari 2010 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 09:28 schreef FsideVak129 het volgende:
Ik ben nooit voor p$v of feyenooit... [ afbeelding ]

zelfs niet europees ...

dus p$vmocro... slappe zak... beetje heulen met de vijand toont je zwakte.
Ga toch uit van je eigen kracht.
Enige wat jullie hoeven te doen is alles winnen en je wordt kampioen.
Zo werkt het nu eenmaal...
Wie zegt dat ik niet van eigen kracht uit ga? Ik zeg toch niet dat als Ajax niet van Twente wint PSV geen kampioen zal worden. En hoezo heulen met de vijand? Ik zie Ajax niet als vijand, ook niet als rivaal. Gewoon een directe concurrent waar PSV gedurende het seizoen 2x mee moet zien af te rekenen. Ik heb ook geen last van blinde haat, maar kan prima pragmatisch denken en in het voordeel van mijn clubje beredeneren. Dus ja...ik hoop dat Ajax van Twente wint.
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 04 februari 2010 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 09:15 schreef freakie het volgende:
hahaha! Ik vind je geweldig psvmocro! Maar je weet dat ajax dat natuurlijk moet winnen.. Ik vind t wel erg jammer dat als psv of twente gelijk spelen of verliezen ajax precies het zelfde doet..
Ja voor Ajax is het een cruciale wedstrijd. Een echte 6 puntenwedstrijd. Als Ajax verliest, dan is de kans op (voorronde) CL nihil. 12 punten maak je niet snel goed met nog 12 speelronden te gaan. 6 punten achterstand biedt daarentegen meer perspectief.
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 04 februari 2010 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 09:50 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik niet van eigen kracht uit ga? Ik zeg toch niet dat als Ajax niet van Twente wint PSV geen kampioen zal worden. En hoezo heulen met de vijand? Ik zie Ajax niet als vijand, ook niet als rivaal. Gewoon een directe concurrent waar PSV gedurende het seizoen 2x mee moet zien af te rekenen. Ik heb ook geen last van blinde haat, maar kan prima pragmatisch denken en in het voordeel van mijn clubje beredeneren. Dus ja...ik hoop dat Ajax van Twente wint.
Nog al logisch mijn reactie... als je meld dat je nu voor het eerst van je leven voor Ajax bent dan ben je rijkelijk laat of nog erg jong...
Niks met haat te maken...
Had je wel vaker voor Ajax kunnen zijn de afgelopen jaren...
freakie
 freakie - donderdag 04 februari 2010 - 10:22   quote  deeplink  
inderdaad psvmocro! T is dan niet in te halen!!.. Twente gaat niet 4 wedstrijden verliezen.. Psv wel maar is afwachtem.. Als psv dan ook verliest trouwens is het geen 6 punten wedstrijd maar 9 punten haha:P
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 04 februari 2010 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 10:19 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Nog al logisch mijn reactie... als je meld dat je nu voor het eerst van je leven voor Ajax bent dan ben je rijkelijk laat of nog erg jong...
Niks met haat te maken...
Had je wel vaker voor Ajax kunnen zijn de afgelopen jaren...
Nee, want Ajax zag ik vroeger ongeacht de stand op de ranglijst en met nog meer dan 10 speelronden te gaan als gevaarlijkste concurrent. Dat is ook logisch aangezien PSV en Ajax de afgelopen 40 jaar 33 van de 40 landstitels onderling hebben verdeeld. Dit seizoen is dat door de prestatie van Twente anders. Wie had verwacht dat ze na 20 speelronden nog steeds zouden presteren? Ik had wel een flinke dip verwacht. Dit soort reeksen zijn normaal gesproken alleen voor clubs als PSV en Ajax weggelegd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 februari 2010 door PSVMocro --
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 04 februari 2010 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 10:22 schreef freakie het volgende:
inderdaad psvmocro! T is dan niet in te halen!!.. Twente gaat niet 4 wedstrijden verliezen.. Psv wel maar is afwachtem.. Als psv dan ook verliest trouwens is het geen 6 punten wedstrijd maar 9 punten haha:P
:P ja, maar thuis tegen ADO...als PSV die verliest, dan verdienen ze het kampioenschap niet. :S
freakie
 freakie - donderdag 04 februari 2010 - 10:46   quote  deeplink  
zou t niet te gauw zegge:P
De Kenner
 De Kenner - donderdag 04 februari 2010 - 11:04   quote  deeplink  
Ajax - Fc Twente wordt 0 - 2. Twente in slechte doen is gevaarlijker als het huidige Ajax in goede doen. Helemaal niets in Amsterdam!
SanderS
 SanderS - donderdag 04 februari 2010 - 11:42   quote  deeplink  
Hoe intereseerd me geen malle!! Wat mij betreft met heel lelijk voetbal nĂ¡ de aangegeven 3min extra tijd ergens in minuut 93:43 een onterecht penalty te krijgen waaruit blijkt dat Suarez 2 meter buitenspel stond. En dan nadat de bal terug knald via de lat waarna Suarez niet de bal mag beroeren en dat toch doet en scoort. En dan trots met 1-0 van het veld lopen.
Dit is voor Ajax op dit moment de wedstrijd van het jaar!! Die moet gewonnen worden... nogmaals.... Hoe?? Zal me F***** Amsterdamse Worst zijn!!!
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 04 februari 2010 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 11:04 schreef huubleerkotte@home.n het volgende:
Ajax - Fc Twente wordt 0 - 2. Twente in slechte doen is gevaarlijker als het huidige Ajax in goede doen. Helemaal niets in Amsterdam!
Stukken meer dan in dat gare westduitsland van je...
alibabba
 alibabba - donderdag 04 februari 2010 - 13:38   quote  deeplink  
Ik heb net vernomen wie de scheidsrechter is voor Ajax - Twente aankomende zondag. Het blijkt niet Jaap Uilenberg te zijn, maar iemand die kwa naam uitermate veel lijkt op eerder genoemde, namelijk; Jaap ( Is Om Te H ) uilenberg......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 februari 2010 door alibabba --
freakie
 freakie - donderdag 04 februari 2010 - 13:45   quote  deeplink  
huubleerkotte.. Is mening.. Ajax doet het niet goed maar heeft wel heel veel kansen.. Als ze die nou meer weten te benutte is t goed.. bij psv en twente gebeurt dat wel..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 februari 2010 door freakie --
nora
 nora - donderdag 04 februari 2010 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 11:04 schreef huubleerkotte@home.n het volgende:
Ajax - Fc Twente wordt 0 - 2. Twente in slechte doen is gevaarlijker als het huidige Ajax in goede doen. Helemaal niets in Amsterdam!
Beste Huub het is al zo goed als zeker dat Ajax die achterlijke gladiool met zijn geverfde haren zo,n omhoog gevallen kranten jongetje ,dat buurtclubje van jullie heeft al zo veel geluk gehad de laatste wedstrijden dat blijft niet en vandaar dat we gehakt maken van jullie. (Sterkte Huupi boy)
Aaaaight
 Aaaaight - donderdag 04 februari 2010 - 18:05   quote  deeplink  
2-1
ajacied
 ajacied - donderdag 04 februari 2010 - 18:48   quote  deeplink  
het word geen makkie !! Ik hoop dat we winnen krappe 1-0
octo
 octo - donderdag 04 februari 2010 - 19:31   quote  deeplink  
0-3
alibabba
 alibabba - donderdag 04 februari 2010 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 19:31 schreef octo het volgende:
0-3
Zit je weer aan de blow Octo?............... :P
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 05 februari 2010 - 10:57   quote  deeplink  
Moge er ook een mooie TIFOSI akties komen van "VAK410" / F-Side & de nieuwkomers op Noord...

We zullen die amper 400 westnepduitsers wegblazen... chair.gif
Johnnyafca
 Johnnyafca - vrijdag 05 februari 2010 - 13:36   quote  deeplink  
vervelend, enoh geblesseerd! en nou?
SanderS
 SanderS - vrijdag 05 februari 2010 - 13:53   quote  deeplink  
Ik zeg Gabri! Ervaring, lef en diepgang. Ik denk dat we Twente vanaf de eerste minuut moeten aanpakken. Ik weet zeker dat Gabri wel weet hoe je dat soort dingen aanpakt...
SanderS
 SanderS - vrijdag 05 februari 2010 - 14:12   quote  deeplink  
Mijn opstelling zou zijn: Stekelenburg, v/d Wiel, Oleguer, Vertongen, Urby, Zeeuw, Gabri, Lindgren, Romendahl, Pantelic en uiteraard Luis Suarez!!

Denk niet dat dit iets heel vreemds is. Maar hiermee heb je redelijke vastigheid ten opzichte van laatste gespeelde wedstrijden. Ook het middenveld is dan een mooie mix van ervaring, verdedigen en aanvallen. Ik weet niet hoe goed Lodeiro is maar als hij echt zo goed is en meteen kan spelen mag hij van mij ook Suarez op rechts zetten en Lodeiro op links.... well see
Aaaaight
 Aaaaight - vrijdag 05 februari 2010 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 februari 2010 - 13:53 schreef SanderS het volgende:
Ik zeg Gabri! Ervaring, lef en diepgang. Ik denk dat we Twente vanaf de eerste minuut moeten aanpakken. Ik weet zeker dat Gabri wel weet hoe je dat soort dingen aanpakt...
ik zeg juist Lindgren je hebt de zeeuw al lopen, gabri en de zeeuw zijn bijna hetzelfde met lindgren speel je meer op safe..

foutje lindgren stond er al in omdat Enoh geblesseerd is..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 februari 2010 door Aaaaight --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 05 februari 2010 - 14:42   quote  deeplink  
ik hoop op een gelijkspel, maar als ik echt moest kiezen ajax. Ik denk dat het 1 - 1 wordt.
Robertos90
 Robertos90 - vrijdag 05 februari 2010 - 14:44   quote  deeplink  
Ajax zal zowiezo vol op de aanval gaan dat word thuis altijd geeist van het publiek twente zal mischien pa kansen krijgen met ruiz en stoch al hoewel van der wiel hem goed kan verdedigen ik denk dat ze ook beter 4 4 2 kunnen spelen zonder nkufo want het tempo en het taktische is te hoog voor hem gelegt ik denk dat het een wedstrijd ajax - boscker word met af en toe stoch ruiz en perez
SanderS
 SanderS - vrijdag 05 februari 2010 - 15:20   quote  deeplink  
Bij verdedigende momenten bv corners en vrijtrappen vanaf de zijkant zou ik Oleguer Ruiz laten verdedigen. Ik ben zelf een groot fan van Van der Wiel, maar koppen is helaas niet zijn sterkste kant. Oleguer daarin tegen kan goed verdedigend koppen...
alibabba
 alibabba - zaterdag 06 februari 2010 - 12:55   quote  deeplink  
Hallo mensen. Morgenmiddag half 5 gaat Ons Aller Ajax het sterke Fc Twente te lijf. Beide elftallen hebben verschillende krachten, wat kunnen we van deze wedstrijd verwachten.... Jol en de zijne zijn in staat om de achterstand tot 6 punten te verkleinen. Wellicht dat statistieken de kans vergroot om het te laten gebeuren, daarom is Alibabba eens in het verleden gaan speuren.

43x maal is Twente in de competitie op bezoek geweest bij AJAX, waarvan het er maar 3 won ( in het seizoen 92'93, 99'2000 en op 6-2-2005 ). Ajax wist er 33 in winst om te zetten en 7 maal werd het gelijk, doelcijfers 134-38. In het seizoen 75'76 werd het 5-3 onder leiding van Leo V.D. Kroft met onder meer 2 doelpunten van Ruud Geels en 2 van Willy Brokamp ( 16000 toeschouwers toen in De Meer ). Op 9-6-1979 werd het maar liefst 8-1 met Tahamata en Tsjeu La Ling als 1 van de doelpuntenmakers. De wedstrijd op 30-11-1980 was een HILARISCHE; Ajax stond toen met 1-3 achter, het was de 14e wedstrijd van dat seizoen en we hadden er al 5 verloren, waarna Johan Cruijff ( destijds technisch adviseur ) Leo Beenhakker totaal onverwacht kwam metgezellen. Cruijff begon te dirigeren, de wedstrijd kantelde volledig en na onder meer Rijkaard in de ploeg te hebben gezet werd een kansloze match, Twente was heer en meester, alsnog met 5-3 gewonnen door onder meer goals van Tsjeu La Ling en Frank Arnesen. 4-4 werd het op 7-5-1985 met onder meer 2 Twente-goals van Willy Carbo en 2 Ajax-doelpunten van R.Koeman. 7-0 was de eindstand in het seizoen 91'92 met onder meer 3 doelpunten van Bergkamp en 2 van Johnny V.Loen. De scheidsrechter van morgen ( Jan Wegereef ) was ook de leidsman op 17-12-2000 in het met 5-1 gewonnen duel, waarin een rode kaart werd getrokken voor Twente-doelman Boschker. In die pot scoorde Nikos Machlas 2x en Galasek, Chivu en V.D.Vaart ieder 1x.

In de laatste 8 wedstrijden waren de krachtsverschillen miniem, waarin ik 2 duels belicht. Op 28-11-2001 ( 6 jaar nadat AJAX de Wereldbeker veroverde ) won Ajax na een 0-2 achterstand alsnog met 3-2, Wamberto maakte de winnende. Co Adriaanse werd de dag erna ontslagen, wat ik betitel als een enorme blunder. Het was volstrekt onnodig, want Ajax draaide bovenin mee. De laatste Ajax - Twente was de laatste match van vorig seizoen, die Ajax winnend afsloot ( 1-0 ) met Emanuelson als doelpuntenmaker.

Zo zo mensen, geheugen genoeg opgefrist? De wedstrijd van morgen moet een enorme drive geven aan het Ajax-elftal. Ik vond het verschil woensdag tussen de 1e en 2e helft veel te groot en dat is moeilijk te begrijpen. Als AJAX morgen ook zo slap aan de wedstrijd begint, voorzie ik grote problemen. Mijn verwachting is dat Ajax scherp aan de wedstrijd begint en dat het klasseverschil net als de laatste 8 ontmoetingen miniem zal zijn. Als Jan Wegereef objectief fluit wint Ajax met 2-1, maar................

Wat verwachten jullie morgen? Met welke 11 start Martin Jol, is Jan Wegereef objectief en wat word de uitslag?
voetballer55
 voetballer55 - zaterdag 06 februari 2010 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2010 - 12:55 schreef alibabba het volgende:
Hallo mensen. Morgenmiddag half 5 gaat Ons Aller Ajax het sterke Fc Twente te lijf. Beide elftallen hebben verschillende krachten, wat kunnen we van deze wedstrijd verwachten.... Jol en de zijne zijn in staat om de achterstand tot 6 punten te verkleinen. Wellicht dat statistieken de kans vergroot om het te laten gebeuren, daarom is Alibabba eens in het verleden gaan speuren.

43x maal is Twente in de competitie op bezoek geweest bij AJAX, waarvan het er maar 3 won ( in het seizoen 92'93, 99'2000 en op 6-2-2005 ). Ajax wist er 33 in winst om te zetten en 7 maal werd het gelijk, doelcijfers 134-38. In het seizoen 75'76 werd het 5-3 onder leiding van Leo V.D. Kroft met onder meer 2 doelpunten van Ruud Geels en 2 van Willy Brokamp ( 16000 toeschouwers toen in De Meer ). Op 9-6-1979 werd het maar liefst 8-1 met Tahamata en Tsjeu La Ling als 1 van de doelpuntenmakers. De wedstrijd op 30-11-1980 was een HILARISCHE; Ajax stond toen met 1-3 achter, het was de 14e wedstrijd van dat seizoen en we hadden er al 5 verloren, waarna Johan Cruijff ( destijds technisch adviseur ) Leo Beenhakker totaal onverwacht kwam metgezellen. Cruijff begon te dirigeren, de wedstrijd kantelde volledig en na onder meer Rijkaard in de ploeg te hebben gezet werd een kansloze match, Twente was heer en meester, alsnog met 5-3 gewonnen door onder meer goals van Tsjeu La Ling en Frank Arnesen. 4-4 werd het op 7-5-1985 met onder meer 2 Twente-goals van Willy Carbo en 2 Ajax-doelpunten van R.Koeman. 7-0 was de eindstand in het seizoen 91'92 met onder meer 3 doelpunten van Bergkamp en 2 van Johnny V.Loen. De scheidsrechter van morgen ( Jan Wegereef ) was ook de leidsman op 17-12-2000 in het met 5-1 gewonnen duel, waarin een rode kaart werd getrokken voor Twente-doelman Boschker. In die pot scoorde Nikos Machlas 2x en Galasek, Chivu en V.D.Vaart ieder 1x.

In de laatste 8 wedstrijden waren de krachtsverschillen miniem, waarin ik 2 duels belicht. Op 28-11-2001 ( 6 jaar nadat AJAX de Wereldbeker veroverde ) won Ajax na een 0-2 achterstand alsnog met 3-2, Wamberto maakte de winnende. Co Adriaanse werd de dag erna ontslagen, wat ik betitel als een enorme blunder. Het was volstrekt onnodig, want Ajax draaide bovenin mee. De laatste Ajax - Twente was de laatste match van vorig seizoen, die Ajax winnend afsloot ( 1-0 ) met Emanuelson als doelpuntenmaker.

Zo zo mensen, geheugen genoeg opgefrist? De wedstrijd van morgen moet een enorme drive geven aan het Ajax-elftal. Ik vond het verschil woensdag tussen de 1e en 2e helft veel te groot en dat is moeilijk te begrijpen. Als AJAX morgen ook zo slap aan de wedstrijd begint, voorzie ik grote problemen. Mijn verwachting is dat Ajax scherp aan de wedstrijd begint en dat het klasseverschil net als de laatste 8 ontmoetingen miniem zal zijn. Als Jan Wegereef objectief fluit wint Ajax met 2-1, maar................

Wat verwachten jullie morgen? Met welke 11 start Martin Jol, is Jan Wegereef objectief en wat word de uitslag?
het verschil afgelopen woensdag is dat de scheidsrechter een algehel black out kreeg en daardoor Ajax in het zadel hielp. Ik snap niet dat er nog Ajax supporters zijn die over scheidsrechters praten,of objectief moet beteken in het voordeel van Ajax?
balvers
 balvers - zaterdag 06 februari 2010 - 15:23   quote  deeplink  
mijn opstelling is

-------------steek-------------
greg-olequer-vertongen-emanuelson
------dezeeuw------gabri-------
------------eriksen------------
---luis---pantelic---lodeiro---
balvers
 balvers - zaterdag 06 februari 2010 - 15:24   quote  deeplink  
snap trouwens ook niet waarom ogararu en kennedy mee gaan
Aaaaight
 Aaaaight - zaterdag 06 februari 2010 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2010 - 15:24 schreef balvers het volgende:
snap trouwens ook niet waarom ogararu en kennedy mee gaan
true ipv ogararu Suk meenemen.. Pantelic is rond de 70ste minuut moe en kwa loop werk is het echt bagger..
E-J
 E-J - zaterdag 06 februari 2010 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2010 - 15:23 schreef balvers het volgende:
mijn opstelling is

-------------steek-------------
greg-olequer-vertongen-emanuelson
------dezeeuw------gabri-------
------------eriksen------------
---luis---pantelic---lodeiro---
Denk inderdaad dat dit de opstelling moet worden, als Lodeiro niet in de basis kan starten zou ik Ema linksbuiten zetten en Anita linksachter.
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 06 februari 2010 - 20:21   quote  deeplink  
Eriksen krijgt GEEN basisplaats..
remco k
 remco k - zaterdag 06 februari 2010 - 20:26   quote  deeplink  
misschien dat Jol wel met een middeveld met Gabri, Lindgren en de Zeeuw gaat starten.
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - zaterdag 06 februari 2010 - 21:39   quote  deeplink  
ik verwacht niet dat ajax ook maar 1 moment in de problemen komt
doelpunten verloop
pantelic (12)
suarez (44)
ruiz (79)
lodeiro (90+1)
AlexAFCA
 AlexAFCA - zondag 07 februari 2010 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 februari 2010 - 09:01 schreef PSVMocro het volgende:
Voor het eerst in mijn leven zal ik voor Ajax zijn. Ik ben wel een voetballiefhebber en heb in het verleden wel van individuele klasse van bijv. een Bergkamp, Ibrahimovic, etc. kunnen genieten...maar echt voor de club Ajax zijn...nee...zal dus een vreemde gewaarwording voor mij worden. Veel succes alvast! ;)
Sportief!
AlexAFCA
 AlexAFCA - zondag 07 februari 2010 - 11:39   quote  deeplink  
Sowieso ajax wint. 2-1 voor Ajax.
Pietje
 Pietje - zondag 07 februari 2010 - 14:32   quote  deeplink  
Ik verwacht dat Twente er alles aan zal doen om hun voorsprong van 9 punten te verdedigen. Zij hoeven alleen maar niet de verliezen, terwijl Ajax per se moet winnen. Het enige "voordeel" is dat Twente na de winterstop (nog) niet in goeden doen is geweest en eigenlijk, eerlijk is eerlijk, Ajax ook (nog) niet. Per saldo heeft Ajax het de laatste jaren in de eigen ArenA behoorlijk moeilijk tegen Twente gehad. Ik hoop op een (kleine) winst voor Ajax, maar verwacht - helaas - een bloedeloze 0-0

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Twente (07-02-2010)









0.0122730