BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax middenveld

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
duidelijkheid
 duidelijkheid - vrijdag 05 februari 2010 - 21:51   quote  deeplink  
Na het lezen van t interview van Rasmus en de reacties daarop, ben ik benieuwd naar de reacties hierover op dit forum. Zoals we allemaal weten heeft ajax heel wat middenvelders in de gelederen. Nu vind ik Rasmus wel een goede controlerende middenvelder. Maar welke middenvelders zouden jullie graag bij ajax willen behouden....?

De middenvelders die ik graag bij ajax zie zijn: de zeeuw, enoh, lindgren, sarpong, eriksen, jan-arie, donald en hoop dat lodeiro zich goed vestigd bij ajax en laat zien dat hij van waarde kan zijn.

Als lodeiro werkelijk goed speelt is naar mijn mening aissati overbodig.
Gabri vind ik te blessure gevoelig en zal plaats moeten maken voor de toekomst,ondanks dat hij een geweldige voetballer is!!
Urby vind ik geen middenvelder meer een aanvaller.
Zie Vertonghen graag op het middenveld spelen als verdedigende middenvelder, naar mijn mening is hij de ontbrekende schakel "sterk/groot" op het middenveld. met zijn rushes en zijn geweldig passes.

Daarom is mijn mening dat ajax een heel sterk middenveld heeft en dit geen zorgenkindje is voor de toekomst.

Ik hoop dat ajax zich in de zomerstop gaat versterken in de verdediging met tenminste 2 goede spelers. Maar dat is weer een ander onderwerp.

Ben benieuwd naar jullie mening....
freakie
 freakie - vrijdag 05 februari 2010 - 22:59   quote  deeplink  
duidelijkheid.. over vertonghen zo had ik niet na gedacht als ik dit lees zou ik denken dat jol niet voor niets een jonge verdediger heeft aangetrokken.. Ik zie dit ajax steeds meer vorm aannemen.. met jol zijn er nu toch weer een hoop andere spelers aangetrokken kwa jeugd(eriksen, lodeiro, suk(is wel is waar aankomen waaien), eduardo, boilsen en kerlon(krijgt denk ik niet egt meer een kans omdat hij zo vaak gebleseert is)).. kortom bijna een heel nieuw team en wat mis je? inderdaad een grote leider(2 of 3?)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax middenveld









0.0119740