BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Juventus wil Suárez, mogelijke ruil met Giovinco

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - zaterdag 06 februari 2010 - 10:20
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Juventus wil Suárez, mogelijke ruil met Giovinco (Voetbalcentraal)

Thomas
 Thomas - zaterdag 06 februari 2010 - 12:37   quote  deeplink  
quote:

Luis Suárez is wederom in beeld bij een grote Europese topclub. Het Italiaanse Juventus heeft bij Ajax kenbaar gemaakt interesse te hebben in de Uruguayaanse aanvaller van de Amsterdamse topclub.

Een delegatie van Juventus zal morgenmiddag de wedstrijd tegen FC Twente bekijken. Suárez verlengde onlangs zijn contract in de Amsterdam ArenA tot de zomer van 2013.

Juventus wil niet verder gaan dan twintig miljoen euro. Volgens Tuttosport wil De Oude Dame middenvelder Sebastian Giovinco als ruilmiddel inzetten mochten de Amsterdammers niet akkoord gaan met het geboden bedrag.
Johnqqqq
 Johnqqqq - zaterdag 06 februari 2010 - 12:42   quote  deeplink  
nah, 20 miljoen is wel te weinig hoor!!
De man heeft net bijgeketekend.
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 06 februari 2010 - 12:45   quote  deeplink  
Ik ken die Giovinco niet? Wat is het voor speler? Is het een speler die in z'n eentje een wedstrijd kan beslissen met 4 goals? Is het een speler waar je voor naar het stadion gaat? Vast niet. Opbokken Juve, kom maar met 45 miljoen én Giovinco én Trezeguet én Grygera
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 06 februari 2010 - 12:56   quote  deeplink  
En Suarez heeft gezegd dat ie Ajax alleen verlaat voor de top, en met alle respect, Juve is bij lange na niet top. Ze waren misschien ooit top, maar zijn dat na hun omkoping niet meer geweest, en zullen het ook nooit meer worden.
Boss
 Boss - zaterdag 06 februari 2010 - 13:16   quote  deeplink  
Lijkt me een kansloze missie voor Juve... Hoop dat Luis er gelijk 8 intrapt tegen ze :-))
Johnqqqq
 Johnqqqq - zaterdag 06 februari 2010 - 13:43   quote  deeplink  
haha zou geniaal zijn als ie de winnende maakt.
SanderS
 SanderS - zaterdag 06 februari 2010 - 15:39   quote  deeplink  
Volgens mij is Luis vrij duidelijk geweest. De reden dat hij heeft bijgetekend is omdat zijn vrouw gaat bevallin ergens in july-augustus. Dan denk en praat je niet over een transfer. Ik denk dus dat we er 99% zeker van kunnen zijn dat hij tot volgende winter blijft. Daarbij komt ook dat Lodeiro niet voor niets is gekomen natuurlijk. Daarna maken clubs misschien wat kans, maar cker niet met 20milj. Kom maar terug als je t minimaal verdubbeld oud vrouwtje!
Afca Rein
 Afca Rein - zaterdag 06 februari 2010 - 17:56   quote  deeplink  
Ik denk niet dat Juventus Giovinco bij de deal gaat betrekken, hij is een van de grootste talenten van Italie zou voor Ajax mooi zijn!! Als Suarez dan toch weg gaat heb je echt een super talent in huis!! Maar heb toch liever Suarez er nog een jaartje of wat bij!
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 06 februari 2010 - 17:59   quote  deeplink  
Giovinco kan opbokken, we moeten geen Italianen in ons team!! :P Suarez (L)
alibabba
 alibabba - zaterdag 06 februari 2010 - 18:15   quote  deeplink  
Dan zou het kunnen betekenen dat Suarez eventueel, er kunnen NU toch geen spelers meer getransfereerd worden?, deze zomer naar Turijn vertrekt. Dat is kansloos voor Juventus, want Suarez gaat daar echt niet naar toe. Luis is van AJAX en BLIJFT van AJAX, ik hoop nog HEEL LANG.
bully
 bully - zondag 07 februari 2010 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2010 - 17:56 schreef Afca Rein het volgende:
Ik denk niet dat Juventus Giovinco bij de deal gaat betrekken, hij is een van de grootste talenten van Italie zou voor Ajax mooi zijn!! Als Suarez dan toch weg gaat heb je echt een super talent in huis!! Maar heb toch liever Suarez er nog een jaartje of wat bij!
nog meer talenten?
hoeveel heefd ajax daar al niet van op het middenveld.
en denk ook dat zo`n jongen voor een schijntje hier komt voetballen dus houd ook weer een zwaardere salarishuishouding in.
suares heefd zijn waarde al bewezen dus dan weet je ook waar je voor betaalt, maar met zo,n speler is het altijd afwachten
denk en hoop dat suares gewoon nog jaartje blijft,met de geboorte van zijn kind en het halen van lodeiro geefd mij wel dat goede gevoel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 februari 2010 door bully --
joey
 joey - maandag 08 februari 2010 - 18:13   quote  deeplink  
Giovinco.. Dat is een klasse spelertje! Jammer dat hij is zo'n beroerd juve speelt... Niet zo goed voor z'n ontwikkeling..Maar Als suarez dan toch weggaat..

Doe mij een giovinco'tje en een miljoentje of 25..
En doe er ook maar een ander talentvol spitsje bij..

Met andere woorden..Ze mogen wel heel veel wille bieden gaat suarez weg!!!!!
Dace73
 Dace73 - zondag 14 februari 2010 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 februari 2010 - 12:45 schreef Yordee1 het volgende:
Ik ken die Giovinco niet? Wat is het voor speler? Is het een speler die in z'n eentje een wedstrijd kan beslissen met 4 goals? Is het een speler waar je voor naar het stadion gaat? Vast niet. Opbokken Juve, kom maar met 45 miljoen én Giovinco én Trezeguet én Grygera
Kijk das nou jullie probleem. Altijd weer die arrogante schromelijke zelfoverschatting(een 1-tje op de stropdassen etc.).
Waar is dat op gebaseerd ? Heeft ie jullie al eens kampioen gemaakt ? Hoeveel championsleague doelpunten heeft ie gemaakt. Ja in onze mickeymousecompetitie !
Deze man heeft nog niets gepresteerd op het hoogste niveau.< en jullie doen of ie fucking maradonna of messi is kom op zeg .Hij kan aardig voetballen maar je moet niet overdrijven
bahbah
 bahbah - zondag 14 februari 2010 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2010 - 11:12 schreef Dace73 het volgende:

[..]

Kijk das nou jullie probleem. Altijd weer die arrogante schromelijke zelfoverschatting(een 1-tje op de stropdassen etc.).
Waar is dat op gebaseerd ? Heeft ie jullie al eens kampioen gemaakt ? Hoeveel championsleague doelpunten heeft ie gemaakt. Ja in onze mickeymousecompetitie !
Deze man heeft nog niets gepresteerd op het hoogste niveau.< en jullie doen of ie fucking maradonna of messi is kom op zeg .Hij kan aardig voetballen maar je moet niet overdrijven
jullie?jullie?
en wie ben jij dan?
we gaan gewoon niet voor een schijtbedragje suarez verkopen aan het buitenland!dat bedoelen we ermee....
en als we 40 miljoen kunnen vangen waarom niet?en als ze dat niet willen dan blijft hij lekker JULLIE irriteren........simpel.
Dace73
 Dace73 - maandag 15 februari 2010 - 19:11   quote  deeplink  
Volgens mij mag iedereen een mening geven, en dat bedrag is niet realistisch
Het zal ons verder een worst wezen of ie in deze competitie speelt of in een andere speelt hij zou pas echt irritant zijn als ie echt goed was
bahbah
 bahbah - maandag 15 februari 2010 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2010 - 19:11 schreef Dace73 het volgende:
Volgens mij mag iedereen een mening geven, en dat bedrag is niet realistisch
Het zal ons verder een worst wezen of ie in deze competitie speelt of in een andere speelt hij zou pas echt irritant zijn als ie echt goed was
alsjeblieft,wat doen jullie op deze site eigenlijk?
toch een beetje een ajax-hartje ,toch ff loeren hier.......
geeft niks hoor,we komen er meer tegen hier.......
Dace73
 Dace73 - maandag 15 februari 2010 - 19:46   quote  deeplink  
ach ja de waarheid is hard...dream on... :)
ajax Jood 5.
 ajax Jood 5. - maandag 15 februari 2010 - 19:46   quote  deeplink  
Suarez moet blijven, deze man is een held, als Ajax even niet draait dan neemt onze aanvoerder onze club bij de hand en zorgt er vaak voor dat Ajax weer wint zoals het hoort. Ajax moet echt een heel hoog bedrag vragen voor deze topvoetballer. Zonder Suarez is ajax stukken minder.
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - maandag 15 februari 2010 - 20:19   quote  deeplink  
Niks ervan Suarez blijft mooi nog een jaar!
nummer10
 nummer10 - maandag 15 februari 2010 - 21:40   quote  deeplink  
middenveld... talent.. hebben we genoeg bied 40 minimaal...
henk psv
 henk psv - maandag 15 februari 2010 - 22:34   quote  deeplink  
sorry moest ff kijken waar dit AJAX nieuwtje nu weer over ging. Suarez is in NL een goede spits en ik als PSVer zie hem liever gaan dan blijven. Als hij voor je club speelt kun je van hem houden maar als hij bij een andere club speelt is hij toch echt irritant met zijn schietgeweertjes na een intikkertje. Met zijn lelijke oorlellen. Maar goed, hij scoort veel maar pakt geen prijzen.... helaas voor jullie.
Voor 2/3 van de mensen hier..... ga eens een opleiding volgen en schrijf nederlands ZONDER spelfouten. stam+t is toch iets wat iedereen moet weten!!!
bahbah
 bahbah - maandag 15 februari 2010 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2010 - 22:34 schreef henk psv het volgende:
sorry moest ff kijken waar dit AJAX nieuwtje nu weer over ging. Suarez is in NL een goede spits en ik als PSVer zie hem liever gaan dan blijven. Als hij voor je club speelt kun je van hem houden maar als hij bij een andere club speelt is hij toch echt irritant met zijn schietgeweertjes na een intikkertje. Met zijn lelijke oorlellen. Maar goed, hij scoort veel maar pakt geen prijzen.... helaas voor jullie.
Voor 2/3 van de mensen hier..... ga eens een opleiding volgen en schrijf nederlands ZONDER spelfouten. stam+t is toch iets wat iedereen moet weten!!!
nou ben je al nieuwschierig naar onze club(wat een charmerend feit),ben je er nog steeds niet achter dat je op een forum bent en niet bij TIEN VOOR TAAL!!!!!!
John2
 John2 - maandag 15 februari 2010 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2010 - 22:34 schreef henk psv het volgende:
sorry moest ff kijken waar dit AJAX nieuwtje nu weer over ging. Suarez is in NL een goede spits en ik als PSVer zie hem liever gaan dan blijven. Als hij voor je club speelt kun je van hem houden maar als hij bij een andere club speelt is hij toch echt irritant met zijn schietgeweertjes na een intikkertje. Met zijn lelijke oorlellen. Maar goed, hij scoort veel maar pakt geen prijzen.... helaas voor jullie.
Voor 2/3 van de mensen hier..... ga eens een opleiding volgen en schrijf nederlands ZONDER spelfouten. stam+t is toch iets wat iedereen moet weten!!!
Volgens mij vergeet u flink wat komma's en Nederlands is met een hoofdletter!!! Voorts dien je het eerste woord van een nieuwe zin met een hoofdletter te beginnen. Ik zou zeggen............ga gezellig mee naar die opleiding. En oh ja, dit nieuwtje ging niet ergens over, maar gaat ergens over.
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 15 februari 2010 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2010 - 23:04 schreef bahbah het volgende:

[..]

nou ben je al nieuwschierig naar onze club(wat een charmerend feit),ben je er nog steeds niet achter dat je op een forum bent en niet bij TIEN VOOR TAAL!!!!!!
Het is niewsgierig. :P
bahbah
 bahbah - maandag 15 februari 2010 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2010 - 23:12 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Het is niewsgierig. :P
JA NOG NIET MISSCHIEN!!!!HET IS NIEUWSCHIERIG.....wahaa:P
bahbah
 bahbah - maandag 15 februari 2010 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2010 - 23:10 schreef John2 het volgende:

[..]

Volgens mij vergeet u flink wat komma's en Nederlands is met een hoofdletter!!! Voorts dien je het eerste woord van een nieuwe zin met een hoofdletter te beginnen. Ik zou zeggen............ga gezellig mee naar die opleiding. En oh ja, dit nieuwtje ging niet ergens over, maar gaat ergens over.
:P
Yordee1
 Yordee1 - maandag 15 februari 2010 - 23:17   quote  deeplink  
Haha al die faalboys hier xD Gaan ze mensen fout verbeteren xD
bahbah
 bahbah - maandag 15 februari 2010 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2010 - 23:17 schreef Yordee1 het volgende:
Haha al die faalboys hier xD Gaan ze mensen fout verbeteren xD
sterker nog...ze verbeteren geen fouten,ze presteren het zelfs om goede woorden fout te verbeteren....wahaaaa.....
Aaaaight
 Aaaaight - maandag 15 februari 2010 - 23:23   quote  deeplink  
lol
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 15 februari 2010 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2010 - 23:14 schreef bahbah het volgende:

[..]

JA NOG NIET MISSCHIEN!!!!HET IS NIEUWSCHIERIG.....wahaa:P
Tip: pak de dikke Van Dale er maar bij. Als Nieuwschierig er in staat krijg jij van mij 100 euro. haha helaas voor jou ben ik met een 9 voor Nederlands afgestudeerd. :P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 februari 2010 door PSVMocro --
Aaaaight
 Aaaaight - maandag 15 februari 2010 - 23:42   quote  deeplink  
misschien dus net die ene punt ;)
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - dinsdag 16 februari 2010 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2010 - 22:34 schreef henk psv het volgende:
sorry moest ff kijken waar dit AJAX nieuwtje nu weer over ging. Suarez is in NL een goede spits en ik als PSVer zie hem liever gaan dan blijven. Als hij voor je club speelt kun je van hem houden maar als hij bij een andere club speelt is hij toch echt irritant met zijn schietgeweertjes na een intikkertje. Met zijn lelijke oorlellen. Maar goed, hij scoort veel maar pakt geen prijzen.... helaas voor jullie.
Voor 2/3 van de mensen hier..... ga eens een opleiding volgen en schrijf nederlands ZONDER spelfouten. stam+t is toch iets wat iedereen moet weten!!!
Hij pakt geen prijzen nou die komen er wel.Je kan het gewoon niet hebben dat Suarez voor ajax speelt.

En maak je niet zo druk om ajax....ga lekker bij een psvforum zitten!Als ik zie wat voor lelijkerds bij jullie rondlopen nou nou nou......wat een jaloezie!
T-imothy
 T-imothy - dinsdag 16 februari 2010 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2010 - 23:15 schreef bahbah het volgende:

[..]

:P
Het is NIEUWSGIERIG
bahbah
 bahbah - dinsdag 16 februari 2010 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2010 - 23:41 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Tip: pak de dikke Van Dale er maar bij. Als Nieuwschierig er in staat krijg jij van mij 100 euro. haha helaas voor jou ben ik met een 9 voor Nederlands afgestudeerd. :P
he mocro...wat voor van dale heb ij dan joh...zeker steekpenningen uitgedeeld....met je 9...toch wel nieuwsgierig hoe jij weg bent gekomen met niewschierig...
bahbah
 bahbah - dinsdag 16 februari 2010 - 00:21   quote  deeplink  
maar goed....we zijn hier op het ajax-forum en niet bij tien voor taal....
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 16 februari 2010 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2010 - 23:41 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Tip: pak de dikke Van Dale er maar bij. Als Nieuwschierig er in staat krijg jij van mij 100 euro. haha helaas voor jou ben ik met een 9 voor Nederlands afgestudeerd. :P
Qua zinsstructuur klopt er geen reet van, mafketel.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 16 februari 2010 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 - 09:05 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Qua zinsstructuur klopt er geen reet van, mafketel.
haha grappig jij bent.

Mijn opmerking over nieuwsgierig was gewoon een grapje. Het zal mij worst wezen wat voor taalfouten er gemaakt worden. Het gaat op een forum om de inhoud...iets wat ik bij jouw reacties mis.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 16 februari 2010 - 09:25   quote  deeplink  
kvind dat mafketel behoorlijk wat inhoud heeft voor een PSVer :P
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 16 februari 2010 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 - 09:11 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

haha grappig jij bent.

Mijn opmerking over nieuwsgierig was gewoon een grapje. Het zal mij worst wezen wat voor taalfouten er gemaakt worden. Het gaat op een forum om de inhoud...iets wat ik bij jouw reacties mis.
Dat is een boute stelling.
Vanwege één opmerking concludeer jij gelijk dat je inhoud mist bij mij?

Bedankt voor je attente manier van reageren.
Ik zal eens kijken wat ik ermee ga doen.

Mafketel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 februari 2010 door FsideVak129 --
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 16 februari 2010 - 09:29   quote  deeplink  
On-topic:

Na aanstaande donderdag zal Juventus balen dat ze in de winterstop niet 50 miljoen betaald hebben voor Suarez.
Hij legt er dan namelijk 3 in.
Rogier
 Rogier - dinsdag 16 februari 2010 - 10:17   quote  deeplink  
Typisch Italiaans om voor deze wedstrijd dit soort berichten naar buiten te sturen. Doen ze al vele jaren.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Juventus wil Suárez, mogelijke ruil met Giovinco









0.0068409