BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Het verlies tegen Ajax is de schuld van Mclaren

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
16mcoach
 16mcoach - zondag 07 februari 2010 - 20:09   quote  deeplink  
Hoe kun je tegen het snelle Ajax Perez en NKufo opstellen
Ze werden zelfs nog niet eens gewisseld
Het werd Ajax op een presenteerblaadje aangereikt.
Want zo goed was Ajax ook niet.
Daar komt nog bij dat Tiendalli geel krijgt en die laat hij gewoon staan, je kunt hem op iemand anders zetten of wisselen, hij heeft hierdoor de hele wedstrijd met de rem erop gespeeld.Kuipers deed het tegen Heracles toch prima, en waarom niet een keer de Jong proberen met een 2-0 achterstand.
Snap die hele man niet
En dan wordt er gezegd dat we blij mogen zijn dat we boven aan in het rijtje staan.
dat is ook wel zo maar dit was niet nodig geweest.
Dit is gewoon punten weggeven
Kan me voorstellen dat ze in Engeland niet gecharmeerd van hem zijn.
Dan Verbeek bij Heracles die weet tenminste van doorpakken.
Is een goede optie voor volgend jaar want mClaren heeft toch maar voor een jaar getekend.
*ahum*
 *ahum* - zondag 07 februari 2010 - 20:20   quote  deeplink  
probeer eerst maar eens de naam goed te spellen voordat je je betoogje begint.
16mcoach
 16mcoach - zondag 07 februari 2010 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 februari 2010 - 20:20 schreef *ahum* het volgende:
probeer eerst maar eens de naam goed te spellen voordat je je betoogje begint.
stakker als je niets anders hebt om over te vallen
nameric
 nameric - zondag 07 februari 2010 - 20:53   quote  deeplink  
beetje gefrustreerd 16m?

Dit was een beste wedstrijd van Ajax, in het zadel geholpen door Twente zelf.
Wanneer Twente zelf met 2-0 voor was gekomen, had Ajax ook niet mogen klagen.

Het muntje valt eindelijk eens de verkeerde kant op, eindelijk zou iedereen in NL zeggen, so what.
A.s. zaterdag tegen Vitesse de ruggen rechten, PSV naar Heracles en Ajax naar Heerenveen, ik zie PSV en Ajax nog a.s. weekend punten morsen, laat Twente de 3 punten maar eens gewoon pakken in Arnhem.

O ja, ik ben Twente-supporter in hard en nieren en baal ook van dit verlies, maar helaas voor ons Tukkers, Ajax heeft op basis van deze wedstrijd VERDIEND gewonnen.
Punt, uit
@lex
 @lex - maandag 08 februari 2010 - 11:42   quote  deeplink  
zijn we vergeten dat Nkufo en Perez de eerste drie kansen van Twente hadden, nee die gingen er niet in maar dat kwam niet omdat ze te traag waren.

dan heb ik nog een vraagje: met akram gebleseerd wie zou er dan op de plek van Perez moeten staan? Ruiz? Die heeft daar nog weinig laten zien vind ik en dan zou Parker op rechts komen, is dat dan niet experimenteren? Dat doe je tog niet tegen een club als ajax.

Nee ik vind dat de nederlaag niet aan Mclaren te wijten is, eerder aan Perez als hij een van zijn kansen op 0-1 er in schiet zie ik ajax niet snel winnen. Ze waren de eerste 20 minuten zelfs beter als we een goal hadden gemaakt hadden we gewonnen
SanderS
 SanderS - maandag 08 februari 2010 - 14:05   quote  deeplink  
Ik ben supporter van Ajax, en reageer niet snel op een ander forum van een ander team. Maar 16mcoach slaat hier echt de spijker volledig mis. Ik denk dat je inderdaad moet stellen dat je mede door jullie coach 2de staat. Ik vond Twente daarbij de eerste 20min goed spelen en 2 100% kansen creeren. Als je die in de Arena niet maakt weet je dat het lastig wordt. Ik zou als ik jullie was lekker rustig blijven zoals nameric en @lex al zeggen, en gewoon doorgaan met wat jullie aan het doen waren (gewoon zoveel mogelijk winnen) dan komt het vanzelf goed. Ik denk zelf dat psv 3de wordt aangezien ze jullie en ons nog krijgen... Succes en dan zien we wel of de schaal naar de hoofdstad gaat of naar tukkerland!
janjovink
 janjovink - maandag 08 februari 2010 - 18:12   quote  deeplink  
ja idd het kan een keer gebeuren dat je verliest.
En het is inderdaad zo als je de kansen die je krijgt niet afmaakt weet je vaak dat je tegenstander weinig nodig heeft om te scoren.
Zo gaat het zo vaak in het voetbal.
Jammer genoeg heeft twente verloren maar op naar de volgende wedstrijd en er weer vol tegen aan.
Je moet niet gelijk de schuld zoeken bij iemand als het een keer niet lukt want tot nu toe doet twente het prima.
aimdam
 aimdam - maandag 08 februari 2010 - 19:54   quote  deeplink  
Ik ben een Ajax suporter maar zou heel graag even op de stelling van 16mcoach willen reageren.
Ik snap werkelijk niet waarom die negativiteit omtrend MClaren.
Hij heeft verleden seizoen en dit seizoen een zeer constant en goed voetballend team weten neer te zetten waar ik (al ben ik voor een andere club) als voetballiefhebber veel respect heeft.
En over de wedstrijd terug te komen, nu viel het muntje de kans van Ajax op, maar het had na 20 minuten spelen al 0-2 kunnen staan en dan denk ik niet dat wij dan ook hadden gewonnen.
Wees trots op jullie club en een schaal in Enschede zou niet geheel onverdiend zijn als Twente hun vorm kan behouden, maar dat is dan wel zeer zeker mede door MClaren ;-)
16mcoach
 16mcoach - maandag 08 februari 2010 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 februari 2010 - 11:42 schreef @lex het volgende:
zijn we vergeten dat Nkufo en Perez de eerste drie kansen van Twente hadden, nee die gingen er niet in maar dat kwam niet omdat ze te traag waren.

dan heb ik nog een vraagje: met akram gebleseerd wie zou er dan op de plek van Perez moeten staan? Ruiz? Die heeft daar nog weinig laten zien vind ik en dan zou Parker op rechts komen, is dat dan niet experimenteren? Dat doe je tog niet tegen een club als ajax.

Nee ik vind dat de nederlaag niet aan Mclaren te wijten is, eerder aan Perez als hij een van zijn kansen op 0-1 er in schiet zie ik ajax niet snel winnen. Ze waren de eerste 20 minuten zelfs beter als we een goal hadden gemaakt hadden we gewonnen
Tiote kan heel goed op de plaats van Perez staan Hoe kom je in godsnaam op Ruiz??
Dat ging de vorige keer ook prima of heb je dat niet gezien?
Peter.
 Peter. - maandag 08 februari 2010 - 21:27   quote  deeplink  
Tiote (verdedigende middenvelder) als spelmaker. Uhu..
@lex
 @lex - maandag 08 februari 2010 - 23:42   quote  deeplink  
ik vind dat Ruiz op de linksbuiten positie beter tot stand komt dan op de "nummer 10" positie.

en als je dennk dat Tiote de vervanger is van Perez dan ben je wel er naïef, hoe verdedigend wil je dat Twente gaat spelen?

Ik vind persoonlijk dat je je een beetje als een slechte suporter gedraagt, na twee gelijke spelen tegen Groning en Utrecht(allebei geen slechte resultaten) en een geflateerde 3-0 nederlaag tegen Ajax.

Bij Twente heerst er geen onrust dus waarom zal jij het beter weten dan alle spelers, bestuursleden en andere medewerkers bij twente.

TROTS DAT JE VOOR TWENTE BENT!!!
Hooligan enschede
 Hooligan enschede - dinsdag 09 februari 2010 - 15:57   quote  deeplink  
Wie is die 16m coach kom je uit amsterdam of zo?
Twente mag zijn handen dicht knijpen met deze trainer en zonder hem zouden een aantal spelers niet in enschede te bewonderen zijn.
Verliezen in Amsterdam is geen schande en zeker geen reden tot paniek bij clubs als ajax heerst er dan paniek,wij zijn tukkers en we doen rustig waar we goed in zijn punten pakken en het seizoen is nog lang,the red are comming!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Het verlies tegen Ajax is de schuld van Mclaren









0.0061199