BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Entertainment Algemeen / topic: WAT EEN DRAMA: Sieneke door naar het Songfestival (Petitie voor Loekz!)

Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 07 februari 2010 - 23:01   quote  deeplink  
WAT EEN DRAMA: Sieneke door naar het Songfestival (Petitie voor Loekz!)

Ik had het allemaal niet bijgehouden de rumoer rond het Songfestival waarbij een aantal bekende artiesten een aankomend talent coachten voor een nummer op het Songfestival in weet ik waar het dit jaar wordt gehouden.

Pierre Kartner schreef het nummer en een 5-tal artiesten (waarvan 1 een groep) mochten het in hun eigen stijl omzetten en live zingen waarna de 'beste' door gaat als Nederlandse inzending.

Toevallig bleef ik kijken na een aflevering van De Reunie waarin een van de klasgenoten niemand minder dan levende MMA legende Bas Rutten was...

Maargoed... het songfestival!

Ik Ben Verliefd (Shalalie).
Zo heet het nummer dus.

Tjah.. ik had er nog niets van gehoord behalve de vele kritiek dat het geen goed lied zou zijn van onze oude rot Pierre Kartner maar ik moet zeggen dat het wel blijft hangen en niet eens op een hele nare manier.

Maar de 5 performances lagen best uit elkaar en de zogenaamde vakjury (bestaand uit Tatjana, George Baker, Johnny Logan en nog een gast die ik niet kende) koos uiteindelijk voor Loekz (gecoached door Frans Bauer) en Sieneke (gecoached door Marianne Weber) met elk 2 punten.
Daarna mocht het aanwezige publiek voor de uitslag zorgen (wat????? en wij thuis dan?????) en die koos massaal voor ene Vinzzent (voor wie het gezien heeft: achterlijk publiek dus...).

Maar daarna moest, ja MOEST!!! Pierre Kartner zelf gaan kiezen maar dat wilde hij helemaal niet (kan ik begrijpen) en wilde een muntje opgooien maar helaas... hij werd streng door Yolanthe Cabau van (bijna) Sneijder tot de orde geroepen en na veel choas, geklooi, wikken en wegen wordt onze officiele inzending:

Sieneke

...............

ik ben er stil van.

...............

WILLEN WE ZEKER WEER LAATSTE WORDEN OFZO?

Nadat de Toppers vorig jaar het Songfestival weer op een leuke manier op de kaart gezet had gaan we dit jaar weer een of ander niet goed zingend, compleet onbekend, niets zeggend, oninteressant, zonder uitstraling, onzichtbaar, lelijk gekleed, totaal niet overtuigend meisje sturen.
(maar daar kan ze zelf ook niets aan doen)

* zucht *

Elk normaal denkend mens ziet toch meteen dat je de bijna-popgroep uitstraling groep Loekz van Frans Bauer had moeten sturen!!!! Dan hadden we tenminste nog wat spektakel gehad met 6 jonge vrouwen in kleurrijke strakke pakken met vreemde kapsels.

De X-Factor crew lacht zich dood die de finale rechtstreeks tegenover de finale van het Songfestival heeft geprogrammeerd, want door de voorronden komen we 100% zeker niet heen!

DRAMA!

Laat iemand AUB een petitie starten dat Loekz alsnog doorgaat! Want George Baker en die onbekende gast hebben geen verstand en het publiek daar al helemaal niet en het is competitie vervalsing omdat ik niet heb mogen mee stemmen/smsen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 februari 2010 door Boudewijn --
oudegerrit
 oudegerrit - maandag 08 februari 2010 - 10:28   quote  deeplink  
DRAMA! Het juiste woord. Overigens zal het niemand moeten verbazen als het nog wat wordt!!
Het is daar in Oslo natuurlijk allemaal bagger wat je gaat horen en zien! De tijden van vroeger komen NOOIT meer terug!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Entertainment Algemeen / topic: WAT EEN DRAMA: Sieneke door naar het Songfestival (Petitie voor Loekz!)









0.0095210