BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - JUVENTUS 18/02/10 19:00

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Ideale opstelling JUVENTUS - AJAX
bradley-ajax
 bradley-ajax - dinsdag 09 februari 2010 - 18:14   quote  deeplink  
AJAX - JUVENTUS, PLAATS HIER JOU IDEALE OPSTELLING, EN UITSLAG!

;
STEKELENBURG

VD WIEL ALDERWEIRELD VERTONGHEN EMANUELSON

DE ZEEUW LINDGREN ENOH

LODEIRO

SUAREZ PANTELIC
Subaru
 Subaru - dinsdag 09 februari 2010 - 18:19   quote  deeplink  
3-0:D

5e min pantelic
62e min suarez
88e min lodeiro(als die mee mag doen)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 februari 2010 door Subaru --
Ricky888
 Ricky888 - dinsdag 09 februari 2010 - 18:40   quote  deeplink  
....................steek........................
Gregz.....toby..........jan..........anita
..................zeeuw....enoh.............
......................lodeiro....................
Rommedahl...........................urby
....................suarez......................
JoopieAFCA
 JoopieAFCA - dinsdag 09 februari 2010 - 19:09   quote  deeplink  
2-1 ajax

Steek,
gregory, toby, jan, urby,
demy, lodeiro, enoh,
Rommendahl, Pantelic, Luis,

39e min: 1-0 Pantelic
58e min: 1-1 Amauri
78e min: 2-1 Suarez
E-J
 E-J - dinsdag 09 februari 2010 - 19:33   quote  deeplink  
-----------------Steek---------------
Wiel--Alder--Vertonghen--Emanuelson
--------Enoh--------de Zeeuw-----
--Suarez----Lodeiro-----Eriksen
--------------Pantelic--------------

Met deze opstelling gaan we met 2-1 winnen.
suarez en Eriksen scoren voor Ajax.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 09 februari 2010 - 21:28   quote  deeplink  
ideale uitslag? is dat wat je denkt of hoopt?:P
bradley-ajax
 bradley-ajax - dinsdag 09 februari 2010 - 21:57   quote  deeplink  
Je moet natuurlijk wel een realistische opstelling en uitslag geven, maar wat ze zeggen is denk ik niet onmogelijk, Juventus mist veel goede spelers en ajax zit nu wel in een flow na dat ze Twente zo goed hebben gepakt!
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 10 februari 2010 - 07:39   quote  deeplink  
3-0

Opstelling zal mij een worst zijn...
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 10 februari 2010 - 09:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 - 07:39 schreef FsideVak129 het volgende:
3-0

Opstelling zal mij een worst zijn...
eens
remco k
 remco k - woensdag 10 februari 2010 - 15:51   quote  deeplink  
Ik denk inderdaad ook dat we met redelijk ruime cijfers thuis winnen van Juve, vraag me niet waarom maar ik heb zo'n gevoel, en mijn gevoel laat mij NOOIT in de steek.. Belngrijkste is om te winnen zonder tegengoal, het zal voor Juve namelijk heel erg moeilijk worden om er in turijn voor te zorgen dat ajax niet scoort, wij scoren namelijk bijna altijd...
John2
 John2 - woensdag 10 februari 2010 - 16:05   quote  deeplink  
Ben bang dat het 0-1 wordt.
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 10 februari 2010 - 16:07   quote  deeplink  
Ik heb ook sterk het gevoel dat de spelers van Juve ons onderschatten en dat Ajax er vol op zal gaan.
Maar veel hangt ook af van a.s. zaterdag... als ze daar weer eens een k.u.t. wedstrijd spelen zal mijn gevoel ook klote zijn en daar heb ik helemaal geen zin in.
Wil wel met een supergevoel volgende week donderdag naar de Arena toe.
Als het minimaal net zo'n sfeer is als tegen Fiorentina...
Dat was super gaaf, vooral het einde.
Voor het eerst dat bijna het hele stadion bleef om ons AJAX toe te juichen.
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 10 februari 2010 - 16:12   quote  deeplink  
Ik zie Ajax wel naar de volgende ronde gaan ten kosten van Juventus. Ik heb de Italianen nu een paar keer zien spelen en het lijkt wel op. Van alle tegenstanders van de Nederlandse ploegen is op dit moment en in de huidige vorm Juventus een ideale tegenstander.
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 12 februari 2010 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Ajax kan tijdens de dubbele confrontatie met Juventus zowel tijdens de uit- als thuiswedstrijd op de volledige steun van de Ajax-supporters rekenen. Zowel in Turijn als Amsterdam is het maximaal mogelijke aantal Ajacieden van de partij.
AjaxF-side.NL
Een tot de laatste plaats gevulde Amsterdam ArenA zal op donderdag 18 februari het decor zijn voor de heenwedstrijd in de zestiende finales van de Europa League tussen Ajax en Juventus. Het exacte aantal is nog niet bekend, maar zeker is dat in totaal ruim 50.000 kaarten zijn verkocht. Een week later tijdens de return in Italië zullen zon 1.500 Ajax-supporters het team van Martin Jol vanuit het bezoekersvak steunen.

Ajax vindt het geweldig dat de supporters zo massaal naar de ArenA en Turijn komen voor deze beide topwedstrijden in de UEFA Europa League.

Martin Jol was uiteraard ook content met het bericht over het uitverkochte stadion: 'Ik moest gelijk denken aan thuiswedstrijden die Ajax in de Champions League speelde. Een bomvol stadion met al die vlaggetjes, dat zorgt voor een geweldige stemming. We voelen elke wedstrijd de steun van het Ajax-publiek en tegen een tegenstander als Juventus kunnen we de aanmoedigingen van onze supporters natuurlijk goed gebruiken'.

Bron: Ajax.nl

AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - vrijdag 12 februari 2010 - 12:03   quote  deeplink  
Ik ben er ook bij, ajax gaat dik winnen zo`n gevoel heb ik.Wordt een mooie avond kan niet wachten.
E-J
 E-J - vrijdag 12 februari 2010 - 12:54   quote  deeplink  
Denk ook dat het een mooie avond gaat worden.
Zal ook wel moeten, want als het 1-1 word(of iets dergelijks) gaat het in Turijn erg lastig worden.
Voordeel is wel dat ze bij Juve veel blessures hebben.

Ik zeg 2-0 in de Arena en 2-1 in Turijn en dan zijn we dus door.
Dramawedstrijd
 Dramawedstrijd - vrijdag 12 februari 2010 - 12:59   quote  deeplink  
Stekelenburg,
Vd Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita
Lindgren
De Zeeuw Emanuelson
Lodeiro
Pantelic Suárez

56. Suárez 1-0.
Royansky ermelo
 Royansky ermelo - vrijdag 12 februari 2010 - 13:49   quote  deeplink  
opstelling lijkt me duidelijk,
stand word 2-0 voor ons aller AJAX!!
uit in turijn wordt het 0-1 voor ajax.

KOP OMHOOG BORST VOORUIT WIJ ZIJN AJAX!!!!
Love-Ajax.
 Love-Ajax. - vrijdag 12 februari 2010 - 18:48   quote  deeplink  
----------------Stekelenburg-----------------
V/D Wiel--Aldewiereld--Vertonghen--Emanuelson
-----------Lindgren-------De zeeuw-----------
-------------------Lodeiro-------------------
----Rommedahl------Pantelic-------Suarez-----

Wissels:
Olegeur, De jong, Eriksen, Aissati, Suljmani, Anita, Vermeer.

Als we met 3-0 voor staan dan Eriksen voor Lodeiro.

Denk dat dit het wordt: 3-0
-Pantelic
-De zeeuw
-Rommedahl
Aaaaight
 Aaaaight - vrijdag 12 februari 2010 - 19:02   quote  deeplink  
ik snap niet dat je Lodeiro in de basis kan zetten tegen Juve...
we hebben nog niks van hem gezien, en hij is net in Amsterdam..
AjaxJodenSuperJoden
 AjaxJodenSuperJoden - vrijdag 12 februari 2010 - 20:19   quote  deeplink  
Steek
Wielie-Toby-Jantje-Vurr
Gabri-Enoh-Demy-Lodeiro
Luis-Panta

Vurnon verdient het omdat hij de laatste wedstrijden toch echt goed speelt hoor.

4-1
Aaaaight
 Aaaaight - vrijdag 12 februari 2010 - 21:27   quote  deeplink  
wel realistisch blijven..
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 13 februari 2010 - 01:32   quote  deeplink  
4-1? :S Ik denk dat Ajax thuis met 2-1 wint en uit met 1-1 gelijkspeelt.
Yordee1
 Yordee1 - zondag 14 februari 2010 - 00:20   quote  deeplink  
Donderdag gaat het gebeuren :O
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 14 februari 2010 - 10:25   quote  deeplink  
hoe gaan we het middenveld neerzetten donderdag?
Royansky ermelo
 Royansky ermelo - zondag 14 februari 2010 - 19:59   quote  deeplink  
je moet het middenveld niet neerzetten ze moeten lopen!!!
Yordee1
 Yordee1 - zondag 14 februari 2010 - 20:05   quote  deeplink  
De Zeeuw, De Jong en Urby op het midden.
remco k
 remco k - zondag 14 februari 2010 - 21:17   quote  deeplink  
Lindgren zal waarschijnlijk gewoon fit zijn. Jol hoop tevens op Gabri en Enoh, volgens mij dus niet al teveel problemen, Erikson mag van mij ook spelen en Lodeiro mag er van mij ook staan. weinig problemen dus in mijn ogen...
alibabba
 alibabba - maandag 15 februari 2010 - 10:56   quote  deeplink  
Tot dusverre hebben AJAX en Juventus 13x de degens met mekaar gekruist, zie www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Ajax-loot-Juventus.htm

De Europacup 1-finale tussen beide grootmachten op 30-5-1973 werd gespeeld in het Crvena Zvezda Stadion in Belgrado voor 91.654 toeschouwers met Ajax-trainer Stefan Kovács ( R.I.P. ). Het elftal van Ons Aller Ajax bestond uit Heinz Stuy, Wim Suurbier, Barry Hulshoff, Horst Blankenburg, Ruud Krol, Arie Haan, Johan Neeskens, Gerry Muhren, Johnny Rep, Johan Cruijff en Piet Keizer. Ajax pakte op die dag de Cup met de Grote Oren doordat Johnny Rep in de 4e minuut Juve-goalie Dino Zoff verschalkte. De huidige bondscoach van Engeland, Fabio Capello, was 1 van de 11 spelers aan Juventus-kant.

In de dubbele confrontatie in 1974 voor de Uefa-Cup moest Ajax over 2 wedstrijden het onderspit delven, nadat in Turijn Ajax met 1-0 verloor en thuis met 2-1 won. Gerry Muhren scoorde in de laatste minuut de 2-1, maar het was net niet genoeg. Juventus werd in dat Uefa-Cup-seizoen door Fc Twente uitgeschakeld in de halve finale.

De tweeluik in maart '78 eindigde onbeslist na 2 potjes ( thuis 1-1, uit 1-1 ), het was in de kwartfinale voor de Europacup 1. Helaas werden de strafschoppen door de Italianen beter genomen ( 3-0 ), waarna Juve in de halve finale de halt werd toegeroepen door Club Brugge, die in de finale weer werd verslagen door Liverpool.

De Champions-League-finale op 22-5-1996 zit ons nog vers in het geheugen en liep vervelend af. Nadat Ravanelli voor Juventus gescoord had in de 13e minuut tekende Litmanen in de 42e minuut voor de 1-1 eindstand. In de verlenging werd niet meer gescoord en moesten wederom pingels een beslissing forceren. Ook nu waren die spaghetti-vreters de betere ( 4-2 ). Er word nu nog gesuggereerd dat destijds spelers van Juventus onder invloed waren van stimulerende middelen, aangezien sommige Italianen een blik vertoonde van abnormale proporties. Er is onderzoek naar gedaan, maar het werd helaas niet bewezen, waardoor Ajax een 5e Europacup 1-zege werd ontnomen.

De laatste wedstrijd in Amsterdam tegen Juve eindigde in 0-1 door een doelpunt in de 42e minuut van Pavel Nedved. Ajax speelde toen in de volgende samenstelling; Stekelenburg, Grygera, Heitinga, Nigel de Jong, Maxwell, Pienaar, Obodai, Sneijder, vd Vaart, Mitea en Wesley Sonck. Tom de Mul, Anastasiou en Julien Escudé vielen in. Het was een wedstrijd in de 1e ronde van de Champions-League, waarin we in een poule met Juve, Bayern Munchen en Maccabi Tel Aviv 3e werden en daardoor doorstroomde naar de laatste 32 van de Uefa-Cup. Hierin verloor Ajax de tweeluik met Auxerre, waarna Ronald Koeman na de wedstrijd in Frankrijk ( 3-1 verlies, AJAX won thuis met 1-0 ) opstapte ( 24-2-2005 ).

Juventus blijkt dus een vervelende tegenstander voor Ons Ajax en ik wil dat daar verandering in komt. Donderdag is daar de kans voor, want Juventus lijkt minder sterk. Toch blijft het OPPASSEN, want het zijn tenslotte Italianen. Laat een naakte Karin Bloemen voorafgaande aan de wedstrijd de kleedkamer van die spaghetti-ploeg binnenlopen en ze raken geen knikker meer. Toch???????????????????????????
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 15 februari 2010 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2010 - 19:59 schreef Royansky ermelo het volgende:
je moet het middenveld niet neerzetten ze moeten lopen!!!
haha dude, je weet vast wel waar ik op doel.
alibabba
 alibabba - maandag 15 februari 2010 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2010 - 11:18 schreef Johnnyafca het volgende:

[..]

haha dude, je weet vast wel waar ik op doel.
Dude is cute....................:)
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 15 februari 2010 - 11:38   quote  deeplink  
maar Ali, om even te reageren op jou stukkie.
Ik vind dit ook de perfecte kans om ons te revangeren voor wat er heeft plaats gevonden in mei '96.
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 15 februari 2010 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2010 - 10:56 schreef alibabba het volgende:

Juventus blijkt dus een vervelende tegenstander voor Ons Ajax en ik wil dat daar verandering in komt. Donderdag is daar de kans voor, want Juventus lijkt minder sterk. Toch blijft het OPPASSEN, want het zijn tenslotte Italianen. Laat een naakte Karin Bloemen voorafgaande aan de wedstrijd de kleedkamer van die spaghetti-ploeg binnenlopen en ze raken geen knikker meer. Toch???????????????????????????
Denk dat hun knikkers dan hard naar binnen slaan van angst...

hahahahahaha
nummer10
 nummer10 - maandag 15 februari 2010 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 februari 2010 - 10:25 schreef Johnnyafca het volgende:
hoe gaan we het middenveld neerzetten donderdag?
hoi jol...
ajax1111111
 ajax1111111 - dinsdag 16 februari 2010 - 11:42   quote  deeplink  
Beste mede-ajacieden,

Wat vinden jullie de beste opstelling van ajax om mee te beginnen tegen de oude damen? + motiveer bij minimaal 2 spelers waarom!(Dat maakt het iets overzichtelijker!)

mijn opstelling is deze:

Stekelenburg
V/d Wiel --- Toby --- Jan ---- Emanuelson

De Zeeuw --- Lodeiro ---- Enoh

Suarez --- Pantelic --- Sulejmani

Emanuelson: Ik denk dat je met hem op linksback toch net wat meer body heb op links. Urby heeft ook minder risico in zijn spel dan Anita met ze lossen handjes.

Sulejmani: Ik denk dat dit de uitgelezen kans is om 'Miky' te gebruiken. Aangezien het on italiaase spel (creatiefitijd) van Suarez en Miky mischien wel Juve kunnen breken met pantelic als aanspeel punt zou et eem mooie combi kunnen zijn.

Lodeiro: Zou perfect zijn om zijn steekpaasjes en bal gevoel te gebruiken in een vrij rol achter de spits met Demy en Enoh in ze rug moet dit lukken denk ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 februari 2010 door ajax1111111 --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 16 februari 2010 - 11:51   quote  deeplink  
mmm heb 3 verschilletjes...

Anita voor Emanulson
Eriksen voor Lodeiro
Emanuelson voor Sulejmani

maar goed komt op zelfde neer he :) enige waar ik bang voor ben zijn de counters en de balletjes tussen de defensie door.. bedoel zelfs Herenveen legt ze er makkelijk door heen... maar ik zie wel kansen voorin en op het middenveld moet ik zeggen...
Rogier
 Rogier - dinsdag 16 februari 2010 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 februari 2010 - 10:56 schreef alibabba het volgende:
Tot dusverre hebben AJAX en Juventus 13x de degens met mekaar gekruist, zie www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Ajax-loot-Juventus.htm
Er word nu nog gesuggereerd dat destijds spelers van Juventus onder invloed waren van stimulerende middelen, aangezien sommige Italianen een blik vertoonde van abnormale proporties. Er is onderzoek naar gedaan, maar het werd helaas niet bewezen, waardoor Ajax een 5e Europacup 1-zege werd ontnomen.
Juventus guilty of drug abuse
http://www.timesonline.co.uk/tol/sport/football/article396203.ece
Per4manc
 Per4manc - dinsdag 16 februari 2010 - 12:32   quote  deeplink  
Tjeetje wat is iedereen positief.
Doe ook m'n best maar denk dat het anders gaat lopen.

Ajax krijgt een paar leuke kansen, maar Juventus scoort in de tweede helft 10 minuutjes voor tijd gewoon de winnende treffer. Denk 1-2. Waarom? Omdat Ajax zeker geen 3x gaat scoren tegen Juventus en omdat onze verdediging in de laatste 10 minuuten vaak wat weg geeft.

Oh, ja. Geen Miki en geen lodeiro in de basis. Erikson valt in de tweede helft in.

Hoop dat ik het mis heb.
alibabba
 alibabba - dinsdag 16 februari 2010 - 12:55   quote  deeplink  
Het zou verstandig zijn, gezien eerdere keuzes van Jol, om donderdag met de volgende 11 te starten; Stekelenburg, vd Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita, De Zeeuw, Siem de Jong, Emanuelson, Eriksen, Pantelic en Suarez.
Aaaaight
 Aaaaight - dinsdag 16 februari 2010 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 - 12:55 schreef alibabba het volgende:
Het zou verstandig zijn, gezien eerdere keuzes van Jol, om donderdag met de volgende 11 te starten; Stekelenburg, vd Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita, De Zeeuw, Siem de Jong, Emanuelson, Eriksen, Pantelic en Suarez.
ik zou Enoh ipv Eriksen... maar zeker De Jong op middenveld die speelt de laatste tijd echt goed.
alibabba
 alibabba - dinsdag 16 februari 2010 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 - 14:17 schreef Aaaaight het volgende:

[..]

ik zou Enoh ipv Eriksen... maar zeker De Jong op middenveld die speelt de laatste tijd echt goed.
Je moet zelf voor de aanval kiezen, want daar is Juve te pakken en daarom Eriksen. Ze kennen 'm niet en zijn daardoor bang. Je moet niet meegaan met die spaghetti-vreters, want dan ga je het afleggen......... AANVALLUHHHHHHHHHHHHHHH..
Aaaaight
 Aaaaight - dinsdag 16 februari 2010 - 15:42   quote  deeplink  
daarom juist Enoh... goede breker, eriksen is fysiek nog echt niet klaar voor Europa hoor :S:S hij heeft net 3 wedstrijden gespeelt in het eerste
Juventus
 Juventus - dinsdag 16 februari 2010 - 15:49   quote  deeplink  
buffon
grosso,cannavaro,chiellini,cacares
camoranesi,sissoko,giovinco,diego
del piero,amauri.

Wat kan Ajax doen tegen Juventus.
Amauri en Del Piero in de aanval en Stekelenburg word zo gedolt.
En suarez komt niet langs Cannavaro en Chiellini.
En Sissoko en Camoranesi en Giovinco maken het middenveld onveilig:p
En als ze er toch langs komen moeten ze eerst Gigi Buffon dollen wat hun zeker niet lukt.
Dus Juventus gaat winnen.

En alibabba ik zou je kkr bek maar houden oke.

Uitslag denk ik en hoop ikxD
1-3 voor Juventus

FORZA JUVENTUS

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 februari 2010 door Juventus --
Renszo
 Renszo - dinsdag 16 februari 2010 - 16:24   quote  deeplink  
Oe Juventus ik wordt al bang van jou hoor pff.
Als ik beide teams naast elkaar leg dan heeft juve wel meer kwaliteit, maar wij hebben een jong team die kan verrassen!! Dus je weet maar nooit....Ik hoop 2-1 en uit 1-1.

mijn opstelling thuis:
Stekelenburg
V/d Wiel --- Toby --- Jan ---- Umanuelson

Lodeiro --- De Zeeuw ---- Enoh

rommedahl --- Pantelic --- Suarez

J tot mijn dood
nummer10
 nummer10 - dinsdag 16 februari 2010 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 - 15:49 schreef Juventus het volgende:
buffon
grosso,cannavaro,chiellini,cacares
camoranesi,sissoko,giovinco,diego
del piero,amauri.

Wat kan Ajax doen tegen Juventus.
Amauri en Del Piero in de aanval en Stekelenburg word zo gedolt.
En suarez komt niet langs Cannavaro en Chiellini.
En Sissoko en Camoranesi en Giovinco maken het middenveld onveilig:p
En als ze er toch langs komen moeten ze eerst Gigi Buffon dollen wat hun zeker niet lukt.
Dus Juventus gaat winnen.

En alibabba ik zou je kkr bek maar houden oke.

Uitslag denk ik en hoop ikxD
1-3 voor Juventus

FORZA JUVENTUS
whahah was dat dan een NL spaghetti vreter ?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 16 februari 2010 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 - 15:49 schreef Juventus het volgende:
buffon
grosso,cannavaro,chiellini,cacares
camoranesi,sissoko,giovinco,diego
del piero,amauri.

Wat kan Ajax doen tegen Juventus.
Amauri en Del Piero in de aanval en Stekelenburg word zo gedolt.
En suarez komt niet langs Cannavaro en Chiellini.
En Sissoko en Camoranesi en Giovinco maken het middenveld onveilig:p
En als ze er toch langs komen moeten ze eerst Gigi Buffon dollen wat hun zeker niet lukt.
Dus Juventus gaat winnen.

En alibabba ik zou je kkr bek maar houden oke.

Uitslag denk ik en hoop ikxD
1-3 voor Juventus

FORZA JUVENTUS
van wie haddden ze ook alweer allemaal verloren dit seizoen.. ? idd mindere teams dan Ajax.. daarbij komt merendeel van Juventus is over de datum.. kijk maar naar het Italiaanse nationale elftal same story..
Juventus
 Juventus - dinsdag 16 februari 2010 - 19:05   quote  deeplink  
hey,
ik onder schat ajax ook niet hoor.
maar als je idd naar juventus kijkt zijn we wel een stuk beter.
Nederland heeft goede spelers in het buitenland maar de clubs???
En ja het italiaanse team is oud maar als je naar de wedstrijden kijkt dan zie je dat er veel jonge spelers zijn en dat de meeste goede spelers ook over datum zijn.En bij ajax zit maar 1 "goede" speler en dat is saurez
maar we zullen zien we gaat winnne
en noem me geen kaaskop want dat is een belediging;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 februari 2010 door Juventus --
Bama
 Bama - dinsdag 16 februari 2010 - 19:52   quote  deeplink  
Sowieso Evander Sno erin!! Die vent beukt iedereen omver man!
joey
 joey - woensdag 17 februari 2010 - 00:08   quote  deeplink  
Heb net de voorlopige selectie gezien van Juve..
Veel spelers zijn optijd fit.. Dats minder..
De selectie is fuckin goed, maar het is dezelfde selectie wat niet loopt in Italie!
Ajax heeft zeker een kans, ajax moet aanvallend en met lef spelen!
AlexAFCA
 AlexAFCA - woensdag 17 februari 2010 - 07:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 - 16:24 schreef Renszo het volgende:
Oe Juventus ik wordt al bang van jou hoor pff.
Als ik beide teams naast elkaar leg dan heeft juve wel meer kwaliteit, maar wij hebben een jong team die kan verrassen!! Dus je weet maar nooit....Ik hoop 2-1 en uit 1-1.

mijn opstelling thuis:
Stekelenburg
V/d Wiel --- Toby --- Jan ---- Umanuelson

Lodeiro --- De Zeeuw ---- Enoh

rommedahl --- Pantelic --- Suarez

J tot mijn dood
Ben ik 100 % mee eens. ;)
Lodeiro hoeft niet persee, je hebt ook nog Siem & Christian.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX - JUVENTUS 18/02/10 19:00









0.0101709