BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Extra sfeervakken

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - woensdag 10 februari 2010 - 07:38   quote  deeplink  
ik merk dat de sfeer tijdens wedstrijden steeds beter word is het misschien geen optie om nog een sfeervak te maken wat vinden jullie?
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 10 februari 2010 - 07:40   quote  deeplink  
Als het publiek nou gewoon eens meer mee gaat doen ipv zitten en zaniken als er eens een peukie wordt opgestoken.
Gelukkig zit ik in het rookvak, anders werd ik helemaal leip...
ajax1111111
 ajax1111111 - woensdag 10 februari 2010 - 07:50   quote  deeplink  
lijkt me beter als je stopt met roken Fside Vak129,

200 op 50 000 roken mis in de ArenA dus dikke minderheid!
Rogier
 Rogier - woensdag 10 februari 2010 - 08:08   quote  deeplink  
Onzin....peukie moet kunnen, vooral tijdens een voetbal wedstrijd. Meeroken is nooit bewezen en kan nooit bewezen worden. Dagje over straat lopen in A'dam is veel ongezonder met al die fijnstof !
finian990
 finian990 - woensdag 10 februari 2010 - 08:44   quote  deeplink  
ik vind gewooon dat er 5.000 plekken extra van supporters(die 1 keer per jaar komen) vervangen worden door sfeervak.
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 februari 2010 - 09:03   quote  deeplink  
200 op de 50000 ? nu ist wel zeker.. je komt nooit in de arena... :D daarbij zins er nergens meer gerookt word (cafes) is het overal minder gezellig.. daarbij kan je sommige cafes gewoon roken (voor een euro om de boete te dekken) en geloof me daar is het veel gezellig.. komen overgens ook gewoon niet rokers in zoon cafe hoor.. en hey zins wanneer bestaat het al roken ? 1 grote onzin dat rook verbod.. daarbij mag je de arena ook niet ff verlaten voor een peukie zelfs niet in de rust ! duurt niet lang meer en het is amerika of welk achterlijk land ook dat je in je eigen auto/huis/buiten niet meer mag roken !

ontopic JA en NEE.. iedereen moet gewoon meedoen in de arena.. bedoel als je kijkt naar 410 en je kijkt naar vak 121.. wat een verschil :(

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 februari 2010 door nummer10 --
finian990
 finian990 - woensdag 10 februari 2010 - 09:11   quote  deeplink  
als jij ervoor zorgt dat iedereen meedoet.
Ik zou niet weten hoe hoor:P papiertjes met ajaxliedjes ophangen? Juich cursus geven?:P
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 10 februari 2010 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 - 07:50 schreef ajax1111111 het volgende:
lijkt me beter als je stopt met roken Fside Vak129,

200 op 50 000 roken mis in de ArenA dus dikke minderheid!
Weet wel waar jij zit... niet bij ons in ieder geval

hahaha.

Aan het begin van het seizoen zo'n nieuwe steward die zich wou bewijzen... ik wees hem fijntjes op zijn collega die bovenaan het vak een peukie opstak.
Nooit meer wat van gehoord.
Denk dat alcohol en het snuiven meer kapot maakt in ons vak dan die peuken.

zeikerd.
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 10 februari 2010 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 - 09:11 schreef finian990 het volgende:
als jij ervoor zorgt dat iedereen meedoet.
Ik zou niet weten hoe hoor:P papiertjes met ajaxliedjes ophangen? Juich cursus geven?:P
Afgelopen zondag deed de hele arena mee met "3 little bird" dat was weer eens kicken.
Maar voor de rest moet het vooral van vak 410 komen. Dan valt de F-side best tegen soms.
Vaak sta ik met een paar mee te schreeuwen of het "waar komen joden toch vandaan" te beantwoorden.
Moet gvd het hele vak zijn, wat willen we nu uitstralen.

"WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE" toch?

Snap het ook niet van het volk, betaal je op de lange zijde gvd het meest van allemaal ga je beetje stil zitten kijken met je armen over elkaar...

Extra sfeervakken?
Northside mag van mij uitbreiden, het "oude" vak 410 in ere.
Kunnen we mooi tegen elkaar op schreeuwen, juichen, joelen... etc.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 10 februari 2010 - 16:18   quote  deeplink  
Ajax heeft de fout gemaakt om Vak410 te verhuizen. Hierdoor komt alle sfeer van 1 kant (f-side en vak410). Ik ben het daarom met FsideVak129 eens om 410 terug te verhuizen zodat er weer van 2 kanten geschreeuw, gejuich en gejoel komt. Daarnaast zou een extra sfeervak op de lange zijdes gemaakt moeten worden, maar denk dat de prijzen daarvoor te hoog zijn.
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 10 februari 2010 - 16:40   quote  deeplink  
Volgens mij is 410 toch het sfeervak? En de F-side meer de herrieschoppers? 410 komt altijd met die mooie vlaggetjes enzo, en F-side niet.
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - woensdag 10 februari 2010 - 16:56   quote  deeplink  
Ik denk dat Ajax genoeg sfeer heeft en er word ook veel gezongen maar bij andere clubs hebben ze meer microfoons aan de zijkanten
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 10 februari 2010 - 18:06   quote  deeplink  
Luister, de meeste mensen in de ArenA zitten daar met hun zoon een beetje stil.
Als het zoontje heel zachtjes juicht of zingt dan grijpt de keurige papa in, ga zitten jongen, als we scoren mag je juichen.... Of de rondbuiken op de lange zijdes zijn te lui om op te staan als er een kans of een goal wordt gemaakt! Lekker praten over de financiele kutterij op het werk en groot op doen met een kak accent over de net nieuw aangeschafte jaguar met 18"velgies!

Als die gasten nou eens zouden oprotten, en niet zeggen dan is de ArenA niet vol, want er staan verdomme elk jaar meer dan 12.000 man om een seizoenskaart te vragen. Omdat die slappe papa's en dikke bobo's genoeg geld hebben, krijgen ze van ajax voorang en hebben ze voor de komende 8 jaar een vaste plek! Maar als er een autobeurs is, dan staan er zo weer 200 stoelen leeg door die vetzakken!

Ja, ik maak me boos om dit beleid, kijk bij de kakkerlakken, je kan lullen wat je wil en ik haat ze ook, maar er STAAN daar wel 40.000 mongolen ervoor te zorgen dat er een godsharde sfeer hangt en het is voor elke club een hel om daar aan te treden!!

Gelukkig is mijn bloeddruk weer een beetje gezakt nu en kan ik zeggen wat ik wilde gaan zeggen: Ajax, doe volgend seizoen een "nulmeting" en start opnieuw met de verkoop van seizoenskaarten! Begin met de groepen van meer dan 10 á 20 personen, zo zorg je ervoor dat er niet van die dikke kuttekoppen de stoeltjes kris kras opkopen!
Verlaag de prijzen van de lange zijde zodat ook daar sfeer groepen kunnen kopen!!

Ik nok ermee, het heeft toch geen zin.

Ik hou van jullie mede ajacieden!
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 10 februari 2010 - 18:12   quote  deeplink  
ly 2
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 10 februari 2010 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 - 18:06 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Luister, de meeste mensen in de ArenA zitten daar met hun zoon een beetje stil.
Als het zoontje heel zachtjes juicht of zingt dan grijpt de keurige papa in, ga zitten jongen, als we scoren mag je juichen.... Of de rondbuiken op de lange zijdes zijn te lui om op te staan als er een kans of een goal wordt gemaakt! Lekker praten over de financiele kutterij op het werk en groot op doen met een kak accent over de net nieuw aangeschafte jaguar met 18"velgies!

Als die gasten nou eens zouden oprotten, en niet zeggen dan is de ArenA niet vol, want er staan verdomme elk jaar meer dan 12.000 man om een seizoenskaart te vragen. Omdat die slappe papa's en dikke bobo's genoeg geld hebben, krijgen ze van ajax voorang en hebben ze voor de komende 8 jaar een vaste plek! Maar als er een autobeurs is, dan staan er zo weer 200 stoelen leeg door die vetzakken!

Ja, ik maak me boos om dit beleid, kijk bij de kakkerlakken, je kan lullen wat je wil en ik haat ze ook, maar er STAAN daar wel 40.000 mongolen ervoor te zorgen dat er een godsharde sfeer hangt en het is voor elke club een hel om daar aan te treden!!

Gelukkig is mijn bloeddruk weer een beetje gezakt nu en kan ik zeggen wat ik wilde gaan zeggen: Ajax, doe volgend seizoen een "nulmeting" en start opnieuw met de verkoop van seizoenskaarten! Begin met de groepen van meer dan 10 á 20 personen, zo zorg je ervoor dat er niet van die dikke kuttekoppen de stoeltjes kris kras opkopen!
Verlaag de prijzen van de lange zijde zodat ook daar sfeer groepen kunnen kopen!!

Ik nok ermee, het heeft toch geen zin.

Ik hou van jullie mede ajacieden!
AMEN!!!
finian990
 finian990 - woensdag 10 februari 2010 - 20:59   quote  deeplink  
misschien dat over 10 jaar een nieuwe lichting supporters er zijn, ik bedoel als veel oude mensen misschien neit meer gaan en die langzamerhand vanzelf worden vervangen door jongeren supporters.
Zal wel neit want nederland vergrijst:$.

on: Ik vind gewoon, stel een helft van het ajax stadion open voor sfeervakken , verlaag de prijzen:D en dan is het de beste sfeer van heel europa.
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 11 februari 2010 - 07:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 - 16:18 schreef amsterdammer113 het volgende:
Ajax heeft de fout gemaakt om Vak410 te verhuizen. Hierdoor komt alle sfeer van 1 kant (f-side en vak410). Ik ben het daarom met FsideVak129 eens om 410 terug te verhuizen zodat er weer van 2 kanten geschreeuw, gejuich en gejoel komt. Daarnaast zou een extra sfeervak op de lange zijdes gemaakt moeten worden, maar denk dat de prijzen daarvoor te hoog zijn.
vind het geen fout, nu is er een mooie combinatie en de F-side wordt toch meegetrokken met de energie van die jongelingen.
Mondjesmaat zijn ze nu aan de Northside ook met sfeer bezig, zoals bij AZ.
Dat was mooi om te zien.
Ik wilde vak 410 niet terug verhuizen maar de Northside erbij betrekken.
Laat de zeikerds die niet willen dat er gestaan en gejoeld worden daar wegwezen.
Zo krijgen we weer een vak dicht bij de uittribune die weerstand kan bieden.
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 11 februari 2010 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 - 18:06 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Luister, de meeste mensen in de ArenA zitten daar met hun zoon een beetje stil.
Als het zoontje heel zachtjes juicht of zingt dan grijpt de keurige papa in, ga zitten jongen, als we scoren mag je juichen.... Of de rondbuiken op de lange zijdes zijn te lui om op te staan als er een kans of een goal wordt gemaakt! Lekker praten over de financiele kutterij op het werk en groot op doen met een kak accent over de net nieuw aangeschafte jaguar met 18"velgies!

Als die gasten nou eens zouden oprotten, en niet zeggen dan is de ArenA niet vol, want er staan verdomme elk jaar meer dan 12.000 man om een seizoenskaart te vragen. Omdat die slappe papa's en dikke bobo's genoeg geld hebben, krijgen ze van ajax voorang en hebben ze voor de komende 8 jaar een vaste plek! Maar als er een autobeurs is, dan staan er zo weer 200 stoelen leeg door die vetzakken!

Ja, ik maak me boos om dit beleid, kijk bij de kakkerlakken, je kan lullen wat je wil en ik haat ze ook, maar er STAAN daar wel 40.000 mongolen ervoor te zorgen dat er een godsharde sfeer hangt en het is voor elke club een hel om daar aan te treden!!

Gelukkig is mijn bloeddruk weer een beetje gezakt nu en kan ik zeggen wat ik wilde gaan zeggen: Ajax, doe volgend seizoen een "nulmeting" en start opnieuw met de verkoop van seizoenskaarten! Begin met de groepen van meer dan 10 á 20 personen, zo zorg je ervoor dat er niet van die dikke kuttekoppen de stoeltjes kris kras opkopen!
Verlaag de prijzen van de lange zijde zodat ook daar sfeer groepen kunnen kopen!!

Ik nok ermee, het heeft toch geen zin.

Ik hou van jullie mede ajacieden!
Wij ook van jou.

Maar je hebt grotendeels gelijk alhoewel dit ook in de Meer van toepassing was.
Daar had je ook publiek wat stiller en bedeesder was.
Maar degene die het clublied bij opkomst van de spelers niet kennen mogen van mij ook oprotten.
Als je niet kan zingen schreeuw je het maar...
Het mooie van ons AJAX is dat wij meer gezamenlijk te zingen liederen hebben dan die feyenooiters of lampeboeren.
Laten we daar dan ook gebruik van maken:
Clublied 1 "Juichtoon langs den velden"
Clublied 2 " Dit is mijn club"
Clublied 3 " 3 little birds"
Clublied 4 " Waar komen Joden toch vandaan"
Clublied 5 " Wie niet springt, ;)"
en nog veel meer...

Misschien moeten er flyers bij de ingang uitgedeeld worden zodat ze het na een paar keer zelfstandig mee kunnen zingen...

En laten ze toch niet zo moeilijk doen over het woord Joden, is een Geuzennaam net zoals die 010-ers "Kanker" bij elk woord gebruiken.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 13 februari 2010 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 - 08:06 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Wij ook van jou.

Maar je hebt grotendeels gelijk alhoewel dit ook in de Meer van toepassing was.
Daar had je ook publiek wat stiller en bedeesder was.
Maar degene die het clublied bij opkomst van de spelers niet kennen mogen van mij ook oprotten.
Als je niet kan zingen schreeuw je het maar...
Het mooie van ons AJAX is dat wij meer gezamenlijk te zingen liederen hebben dan die feyenooiters of lampeboeren.
Laten we daar dan ook gebruik van maken:
Clublied 1 "Juichtoon langs den velden"
Clublied 2 " Dit is mijn club"
Clublied 3 " 3 little birds"
Clublied 4 " Waar komen Joden toch vandaan"
Clublied 5 " Wie niet springt, ;)"
en nog veel meer...

Misschien moeten er flyers bij de ingang uitgedeeld worden zodat ze het na een paar keer zelfstandig mee kunnen zingen...

En laten ze toch niet zo moeilijk doen over het woord Joden, is een Geuzennaam net zoals die 010-ers "Kanker" bij elk woord gebruiken.
Daar heb jij weer gelijk in, ofwel, een goed punt om flyers uit te delen!

Iedere week dat gezeik van die mensen die niet (willen) meezingen.....daar ben ik klaar mee, al heel lang!

WINNEN IN HOERENVEEN STRAKS EN MIJN WEEKEND IS GOED!!

MZZL jongens!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Extra sfeervakken









0.0074341