BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Suk of pantelic

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - woensdag 10 februari 2010 - 09:20   quote  deeplink  
wie zien we over 3 jaar in de spits de inmiddels iets oudere pantelic of de jonge talentvolle suk wat vinden jullie?
freakie
 freakie - woensdag 10 februari 2010 - 10:16   quote  deeplink  
haha ik zou t niet weten.. de tijd zou het uitwijzen.. Denk dat pantelic voor nu goed is maar voor volgend jaar ofzo niet... Dat zegt ook wel waarom jol een andere speler wil halen!
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 februari 2010 - 10:39   quote  deeplink  
over 3 jaar ? suk.. als hij het niveau haalt natuurlijk.. anders een andere goeie talent volle spits...
freakie
 freakie - woensdag 10 februari 2010 - 10:54   quote  deeplink  
inderdaad nummer10!
dege
 dege - woensdag 10 februari 2010 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 - 10:16 schreef freakie het volgende:
haha ik zou t niet weten.. de tijd zou het uitwijzen.. Denk dat pantelic voor nu goed is maar voor volgend jaar ofzo niet... Dat zegt ook wel waarom jol een andere speler wil halen!
Ben het niet met je eens dat Pantelic voor volgend seizoen niet goed zou zijn, hij bewijst dit seizoen toch maar dat hij belangrijk is voor Ajax.
Hij scoort misschien niet zo veel als Suarez, maar het is wel een goed koppel voorin die 2. Zie ze het liefst blijven komend seizoen.
Maar om nu al te gaan praten over wie er over 3 jaar in de spits moet staan vind ik overigens een onnodige discussie, we weten allemaal dat er in het voetbal van tegenwoordig veel kan gebeuren, ook bij Ajax, dus we zien het wel over 3 jaar.
freakie
 freakie - woensdag 10 februari 2010 - 11:59   quote  deeplink  
dege.. Is heel leuk dat je t zegt maar pantelic vind ik niet goed.. Zijn bal aannames zijn niet goed en hij scoord maar is niks toegevoegd... Ben benieuwt pantelic zijn contravt gaat denk ik niet verlengt worden!
Sampie
 Sampie - woensdag 10 februari 2010 - 12:06   quote  deeplink  
Ben het met freakie eens. Pantelic is een degelijke spits die op het moment vast zijn meerwaarde heeft. Als Ajax echter beter wil worden en daadwerkelijk weer de beste van Nederland wil worden moet daar toch een andere spits voor in de plaats komen. Iemand die sneller en technischer is dan Pantelic nu is. Wie dat moet worden geen idee, of Suk dat ooit zal worden evenzo.
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 10 februari 2010 - 12:08   quote  deeplink  
Pantelic is zeker goed genoeg voor Ajax vooral nu, alleen beetje duur en langzaam..
hij zorgt voor bal vastheid voorin voor mooie passes ( zie pass op Rommedahl tegen twente ) hij leest het spel goed en ziet liever zichzelf een goede assist geven dan scoren ( zo ziet het er tenminste uit ).. ik denk dat ze contract niet verlengt word simpelweg omdat hij te duur is..
Subaru
 Subaru - woensdag 10 februari 2010 - 12:17   quote  deeplink  
gaan genoeg spelers weg waar onder de duurste die er is namelijk luque die vreet zowat 2,5 mil dat is abnormaal veel ik zou zeggen geef pantelic contrat voor 2 jaar extra plus 500,000 extra op ze salaris gaan er aan het eind van seizoen stuk of 3 weg die veel geld vreten dus dat kan dan wel keer uitzondering maken
MikeT
 MikeT - woensdag 10 februari 2010 - 13:22   quote  deeplink  
Em ja Pantelic, zijn statestieken zijn goed en ook dit seizoen is hij lekker bezig. In het veld ziet hij er soms wel slecht uit, maar ja hij scoort en dat is waarom ze hem betalen.... Ik vraag me alleen af of hij langer moet blijven (dan wilt hij een beter contract), want dan moet hij oo beter gaan presteren (mag je toch verwachten voor dat geld?) en dat zie ik hem niet doen.

Maar als hij weggaat wie moet het dan over nemen? SUk? Castillion? of miss Sulejmani in de spits? Of WEER een nieuwe spits halen? (en dus eerst een speler moeten verkopen....)

Lastige keuze
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 10 februari 2010 - 13:33   quote  deeplink  
Ik ben wel fan aan het worden van Suk aan het worden.
Vroeger had AJAX patent op het vroeg brengen van talenten.
Juist door spelen worden ze groter.
Ik durf het wel aan om hem er in te zetten ipv Pantelic.
Kan je die als reserve houden.
Of die dat wil is een 2e.
Want hij vertelde al in Sportweek dat we een paar oudere nodig hebben in het elftal om kampioen te worden, hij is nu al bang voor zijn plek... hahaha lol
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 10 februari 2010 - 13:43   quote  deeplink  
nee met boula er bij, ik denk dat hij daarop doelt.
maar ook voor zijn basisplaats.
freakie
 freakie - woensdag 10 februari 2010 - 13:48   quote  deeplink  
t is inderdaad niet zo dat hij het slecht doet! Statestieken zijn goed dus niet zo veel te klagen alleen technisch inderdaad is hij niet goed!
bird
 bird - woensdag 10 februari 2010 - 14:36   quote  deeplink  
nu nog pantelic hij doet het aardig en kijken hoe suk het doet we hebbe natuurlijk nog meer talent lopen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Suk of pantelic









0.0076789