BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Boulahrouz bood aan om gratis bij Ajax te spelen

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 10 februari 2010 - 15:08
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Ajax handelde goed, al ging het ten koste van mij' (Ajax1.nl)

Dit topic is een vervolg op het topic:  Jol boos over afketsen transfer Boulahrouz
Thomas
 Thomas - woensdag 10 februari 2010 - 19:18   quote  deeplink  
quote:

Khalid Boulahrouz geeft in de nieuwe Sportweek aan waarom hij nog steeds op de bank bij VfB Stuttgart zit en niet elders in de basis staat. Real Zaragoza, Celtic, Olympique Marseille, Galatasaray en Ajax klopten tijdens de voorbije transferperiode op de deur.

"Bij Ajax had ik het beste gevoel," vertelt Boulahrouz in Sportweek. "Niet zozeer vanwege het jeugdsentiment, maar vooral door Martin Jol. We hebben altijd contact gehouden. Bij RKC luisterde ik alleen, nu gaan we richting gelijkwaardigheid. Luistert hij ook wel eens naar mij, haha.

Waarom ging dat nou niet door?
Uiteindelijk mocht ik niet weg van Stuttgart. Daarvoor wel, maar alleen voor een half seizoen op huurbasis. Ik dacht dat ik een aanbieding van Ajax kreeg, maar die trok de club later terug. Dus heb ik gevraagd of VfB Stuttgart niets kon doen. Dat kon niet. Toen dacht ik: nou ja dan ga ik voor niets bij Ajax spelen. Heb ik serieus overwogen.

Dan kieper je dus bijna twee miljoen euro weg.
Voetbal is op dit moment belangrijker dan geld. Ik moet wel een goed gevoel krijgen om zon gebaar te maken.

Dat had je niet?
Het ging allemaal een beetje anders als gedacht. Maar goed, dat kan gebeuren Ik wil daar verder niets over zeggen, wil niemand in een kwaad daglicht zetten. Laat ik zeggen dat het een miscommunicatie was. Martin heeft ontzettend zijn best voor mij gedaan. Maar de clubleiding wilde het risico niet nemen. (...) Ajax heeft achteraf goed gehandeld ook al ging het ten koste van mij. Veel clubs steken zich zwaar in de schulden. De ratio heeft bij Ajax gewonnen van het gevoel. Ik heb daar geen probleem mee. Zolang het op een eerlijke manier gaat.

Jol baalt als een stekker.
Ik vond het zelf ook heel jammer, had me er al een beetje op ingesteld. De hereniging met Martin, mijn familie in de buurt. Daarbij vind ik dat ze bij Ajax een goede lijn hebben ingezet. Rik van den Boog (algemeen directeur) maakt een goede indruk op mij en Martin is een toptrainer. Die mannen moeten de tijd krijgen. Bij Ajax zijn er veel wisselingen geweest de laatste jaren, terwijl continuïteit het meeste resultaat geeft.
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 10 februari 2010 - 19:27   quote  deeplink  
ja verhaal is bekend? en nou?
ik denk dat de raad van c van menig was, dat boulah aantrekken, niet bevorderend was voor de ontwikkeling van overige spelers.
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 10 februari 2010 - 19:35   quote  deeplink  
pure geldkwestie denk ik, had hem ook liever zien komen...
hopelijk in de zomer dan...
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 11 februari 2010 - 08:08   quote  deeplink  
bla bla... geloof er geen zak van.
remco k
 remco k - donderdag 11 februari 2010 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 - 08:08 schreef FsideVak129 het volgende:
bla bla... geloof er geen zak van.
je kan het wel niet geloven, alleen heeft Boulharouz dit zelf aangegeven in een inetrvieuw.
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 11 februari 2010 - 10:10   quote  deeplink  
Ja, en waarom?

Snap niet waarom hij door blijft zaniken over de mislukte transfer.
Kom dan gvd niet na de transferperiode ermee maar aan het begin.
Schreeuw dan van de daken dat je gratis bij AJAX wilt voetballen als je maar mag voetballen.
Beloof iets en vraag alleen een beloning als je aan het eind van de 6 maanden huur CL bereikt hebt ofzo.

Achteraf zeiken is zielig...
remco k
 remco k - donderdag 11 februari 2010 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 - 10:10 schreef FsideVak129 het volgende:
Ja, en waarom?

Snap niet waarom hij door blijft zaniken over de mislukte transfer.
Kom dan gvd niet na de transferperiode ermee maar aan het begin.
Schreeuw dan van de daken dat je gratis bij AJAX wilt voetballen als je maar mag voetballen.
Beloof iets en vraag alleen een beloning als je aan het eind van de 6 maanden huur CL bereikt hebt ofzo.

Achteraf zeiken is zielig...
Je hebt het intervieuw echt helemaal niet gelezen of wel, hij zeikt niemand of, heeft begrip getoon voor de situatie , en heeft alleen aangegeven dat hij zo graag bij ons wou voetballen dat hij dit zelfs gratis hadwillen doen.

Volgens mij dus gewoon 1 van de weinige echte topsporters die sport om het sporten en dus niet om het geld.
Hele rare opmerking van je dit....
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 11 februari 2010 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 - 13:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Je hebt het intervieuw echt helemaal niet gelezen of wel, hij zeikt niemand of, heeft begrip getoon voor de situatie , en heeft alleen aangegeven dat hij zo graag bij ons wou voetballen dat hij dit zelfs gratis hadwillen doen.

Volgens mij dus gewoon 1 van de weinige echte topsporters die sport om het sporten en dus niet om het geld.
Hele rare opmerking van je dit....
Ik zeg ook niet dat hij afzeikt... wel goed lezen wat ik schrijf...

Fijn dat hij zelfs gratis wil spelen maar beetje zeikerig om dat na alles te doen.
Ergens liep het spaak en ergens wordt er maar 1 kant van het verhaal verteld.

Dat hij sport om te sporten ga ik wel vanuit anders zeg je dat niet.
Maar ik kan me niet voorstellen dat indien er zo'n speler zegt dat hij bij Ajax gratis wil komen spelen dat het hele bestuur NEE zegt...
Dat hele gratis verhaal is achteraf toegevoegd.

De zeikerd ;)

Minder rare opmerking nu?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 februari 2010 door FsideVak129 --
remco k
 remco k - donderdag 11 februari 2010 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 - 14:32 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat hij afzeikt... wel goed lezen wat ik schrijf...

Fijn dat hij zelfs gratis wil spelen maar beetje zeikerig om dat na alles te doen.
Ergens liep het spaak en ergens wordt er maar 1 kant van het verhaal verteld.

Dat hij sport om te sporten ga ik wel vanuit anders zeg je dat niet.
Maar ik kan me niet voorstellen dat indien er zo'n speler zegt dat hij bij Ajax gratis wil komen spelen dat het hele bestuur NEE zegt...
Dat hele gratis verhaal is achteraf toegevoegd.

De zeikerd ;)

Minder rare opmerking nu?
je gebruikt de eerste keer de woorden zaniken en afzeiken, hij reageert gewoon op het niet doorgaan van deze transfer, dat is toch heel normaal lijkt me.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - donderdag 11 februari 2010 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 - 13:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij dus gewoon 1 van de weinige echte topsporters die sport om het sporten en dus niet om het geld.
Hele rare opmerking van je dit....
Geloof je dit nu zelf Remco.....
Had hij dit dan ook willen doen als er geen WK voor de deur stond?
Ik denk dat hij anders ook was blijven zitten en voor het geld had gekozen ipv."gratis" voor AJAX spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 11 februari 2010 door Eindhovense Ajaxfan --
nummer10
 nummer10 - donderdag 11 februari 2010 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 - 20:16 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Geloof je dit nu zelf Remco.....
Had hij dit dan ook willen doen als er geen WK voor de deur stond?
Ik denk dat hij anders ook was blijven zitten en voor het geld had gekozen ipv."gratis" voor AJAX spelen.
weet ik zo net nog niet... hij heeft wel een goeie band met jol he... denk dat hij van het zomer wel komt..
remco k
 remco k - donderdag 11 februari 2010 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 - 20:16 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Geloof je dit nu zelf Remco.....
Had hij dit dan ook willen doen als er geen WK voor de deur stond?
Ik denk dat hij anders ook was blijven zitten en voor het geld had gekozen ipv."gratis" voor AJAX spelen.
inderdaad dit geloof ik zelf ja, hij kent Jol heel goed, heeft met Jol goede periodes meegemaakt, en heeft momenteel niet de makkelijkste tijd, dan is het niet zo raar dat hij die keuze maakt om sportieve redenen.
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 12 februari 2010 - 08:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 - 20:53 schreef remco k het volgende:

[..]

inderdaad dit geloof ik zelf ja, hij kent Jol heel goed, heeft met Jol goede periodes meegemaakt, en heeft momenteel niet de makkelijkste tijd, dan is het niet zo raar dat hij die keuze maakt om sportieve redenen.
Nogmaals,

de transferperiode was ook al mogelijk voordat het voetbalseizoen begon.
Daarna was de winterperiode ook al begonnen en als ze dan in de laatste week eens met Bouliebougie beginnen en dan op de laatste avond nog moeten proberen rond te krijgen is er ergens een kink in de kabel. Beide partijen.
Ik vond Boula al een mogelijk aanwinst vorig jaar. Laat dat geen misverstand zijn.
Vind het een enorme sterke verdediger met uitstraling waar je indruk mee maakt ondanks zijn blessuregevoeligheid. (Der Kannibaal)

En of het nu alleen aan Jol ligt dat hij nu wel wil komen of vanwege het aankomende WK....
dat laat ik dan nog maar ff in het midden.

Maar als ze negatief over AJAX lullen staan mijn sensoren op scherp en bijt ik terug.
Dus Boula moet nu gewoon zijn muil houden en niet zo zeiken en zaniken dat hij zelfs gratis had willen spelen... boehoe boehoe.

Capice.
remco k
 remco k - vrijdag 12 februari 2010 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 - 08:04 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Nogmaals,

de transferperiode was ook al mogelijk voordat het voetbalseizoen begon.
Daarna was de winterperiode ook al begonnen en als ze dan in de laatste week eens met Bouliebougie beginnen en dan op de laatste avond nog moeten proberen rond te krijgen is er ergens een kink in de kabel. Beide partijen.
Ik vond Boula al een mogelijk aanwinst vorig jaar. Laat dat geen misverstand zijn.
Vind het een enorme sterke verdediger met uitstraling waar je indruk mee maakt ondanks zijn blessuregevoeligheid. (Der Kannibaal)

En of het nu alleen aan Jol ligt dat hij nu wel wil komen of vanwege het aankomende WK....
dat laat ik dan nog maar ff in het midden.

Maar als ze negatief over AJAX lullen staan mijn sensoren op scherp en bijt ik terug.
Dus Boula moet nu gewoon zijn muil houden en niet zo zeiken en zaniken dat hij zelfs gratis had willen spelen... boehoe boehoe.

Capice.
Maar hij praat juist niet negatief over ajax, hij zegt zelfs dat ajax er alles aan gedaan heeft en dat ajax de club is waar zijn hart ligt, tevens geeft hij aan zeker nog voor ajax te wilen voetballen, nogmaal hij praat dus totaal niet negatief over ajax. Je hebt inderdaad wel gelijk iver het feit dat alles vel te laat in gang is gezet, dit is natuurlijk niet fair naar ons toe maar ook zeker niet fair naar Boulahrouz toe. Hopen maar dat ie volgend seizoen komt..
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 12 februari 2010 - 12:23   quote  deeplink  
Mwa...

niet negatief over AJAX praten is natuurlijk net hoe je het verhaal leest.
Het komt op mij over als indekken voordat er negatieve indrukken achter gelaten worden.
Soms moet je als speler ook wel wat meer aktie ondernemen en misschien ook wat slimmer zijn als je echt heel graag ergens wilt spelen.
Zo komt het bij mij niet over tenminste.
Volgens mij had hij direkt nadat Jol naar Ajax ging al kontakt moeten maken en misschien eens in de media een berichtje laten plaatsen.
Er zijn meer wegen die naar Rome leiden.

Ik wil hem heel graag, denk dat het een hele goede en sterke verdediger is voor ons.
E-J
 E-J - vrijdag 12 februari 2010 - 12:59   quote  deeplink  
Het ziet er een beetje uit als een open sollicitatie van Boulah om van de zomer alsnog naar Amsterdam te vertrekken.
Zou ik wel een goede aktie vinden, veel kans dat er een verdediger bij ons weggekocht gaat worden en we zitten al niet zo dik in de (goede) verdedigers.
Ik zeg: doen dus!
Maar wel met een soort prestatiecontract, (goed) spelen is geld vedienen en anders niet.
remco k
 remco k - vrijdag 12 februari 2010 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 - 12:23 schreef FsideVak129 het volgende:
Mwa...

niet negatief over AJAX praten is natuurlijk net hoe je het verhaal leest.
Het komt op mij over als indekken voordat er negatieve indrukken achter gelaten worden.
Soms moet je als speler ook wel wat meer aktie ondernemen en misschien ook wat slimmer zijn als je echt heel graag ergens wilt spelen.
Zo komt het bij mij niet over tenminste.
Volgens mij had hij direkt nadat Jol naar Ajax ging al kontakt moeten maken en misschien eens in de media een berichtje laten plaatsen.
Er zijn meer wegen die naar Rome leiden.

Ik wil hem heel graag, denk dat het een hele goede en sterke verdediger is voor ons.
Alles wat jij net aangeeft is afgelopen zomer ook gebeurt, Hij heeft toen aangegeven ooit nog graag bij ajax te willen voetballen, en heeft contact met Jol gehad, jammer dat hij er nu nog niet is, maar misschien deze zomer..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Boulahrouz bood aan om gratis bij Ajax te spelen









0.0071089