BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Pantelic behouden of de jeugd

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
bird
 bird - dinsdag 16 februari 2010 - 18:17   quote  deeplink  
ik zeg op mijn beurt geef de jeugd maar een kans want het scheeld geld en pantelic is al 32 dus voor een meerjarig contract vind ik hem te oud
Johnnyafca
 Johnnyafca - dinsdag 16 februari 2010 - 18:50   quote  deeplink  
meerjarig contract; nee.
een jaartje bijtekenen; ja, voor het zelfde salaris of minder(GEEN verhoging)
remco k
 remco k - dinsdag 16 februari 2010 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 - 18:17 schreef bird het volgende:
ik zeg op mijn beurt geef de jeugd maar een kans want het scheeld geld en pantelic is al 32 dus voor een meerjarig contract vind ik hem te oud
Als je een topic start moet je wel de feiten goed hebben, Pantelic is 31, geen 32.
hamster
 hamster - dinsdag 16 februari 2010 - 20:08   quote  deeplink  
Pantelic BEHOUDEN!!!!!!!!!!!!!!!!
always Ajax
 always Ajax - dinsdag 16 februari 2010 - 20:27   quote  deeplink  
wat mij betreft weg ermee , geeft jongeren maar een kans sorry zó bijzonder vind ik hem niet hoor .
E-J
 E-J - dinsdag 16 februari 2010 - 21:42   quote  deeplink  
Opzouten met die over het paard getilde kerel.
Yordee1
 Yordee1 - dinsdag 16 februari 2010 - 21:43   quote  deeplink  
Jeugd
Yordee1
 Yordee1 - dinsdag 16 februari 2010 - 21:44   quote  deeplink  
En dan lees ik nu dat Ajax niet verder wil met Rommedahl, terwijl hij vele malen nuttiger is dan Pantelic én zelfs salaris wil inleveren, terwijl Pantelic alleen maar meer wel. Wanbeleid.
supras mijn mokum
 supras mijn mokum - dinsdag 16 februari 2010 - 21:54   quote  deeplink  
HOUDEN NATUURLIJK!!!!!!

Amsterdamse bluf.
Tegen het arrogante aan.

GEWELDIG!!!!
joey
 joey - dinsdag 16 februari 2010 - 22:13   quote  deeplink  
1 jaartje verlengen voor zelfde salaris anders mag ie opzoute!
hamster
 hamster - dinsdag 16 februari 2010 - 22:21   quote  deeplink  
wat een respectloze opmerkingen over deze jongen, een goed aanspeelpunt, strooit met passes en is een lekkere arrogante ajax speler!!!!!!
Don Alligator
 Don Alligator - dinsdag 16 februari 2010 - 22:28   quote  deeplink  
voor de jeugd gaan????
Ooit van ervaring gehoord? Welke jeugdspeler kan gelijk (op elk niveau) zoveel goals en assists maken en is zo slim om ruimte voor Suarez te maken? NIEMAND...

Pantelic is eindelijk weer een Ajax spits, die arrogantie uitstraalt, dodelijk voor de goal is en (jonge) spelers om hem heen beter laat functioneren...

Maar de meeste mensen die hier reageren hebben Ajax alleen nog maar prijzen zien winnen op de Playstation dus die weten niet eens wat een "Ajax-spits" is of daarbij komt kijken. Want sinds Kluivert is er geen spits meer geweest die echt in de buurt kwam van een Ajax spits. Ja Zlatan in zijn laatste 8 maanden bij Ajax, maar verder ook niemand.

Kortom: HOUDEN DUS!!!!! Ook goed voor Sulejmani, die kan wel een vader gebruiken binnen de selectie.
bully
 bully - dinsdag 16 februari 2010 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 - 22:28 schreef Don Alligator het volgende:
voor de jeugd gaan????
Ooit van ervaring gehoord? Welke jeugdspeler kan gelijk (op elk niveau) zoveel goals en assists maken en is zo slim om ruimte voor Suarez te maken? NIEMAND...

Pantelic is eindelijk weer een Ajax spits, die arrogantie uitstraalt, dodelijk voor de goal is en (jonge) spelers om hem heen beter laat functioneren...

Maar de meeste mensen die hier reageren hebben Ajax alleen nog maar prijzen zien winnen op de Playstation dus die weten niet eens wat een "Ajax-spits" is of daarbij komt kijken. Want sinds Kluivert is er geen spits meer geweest die echt in de buurt kwam van een Ajax spits. Ja Zlatan in zijn laatste 8 maanden bij Ajax, maar verder ook niemand.

Kortom: HOUDEN DUS!!!!! Ook goed voor Sulejmani, die kan wel een vader gebruiken binnen de selectie.
je vergeet huntelaar.
wat minder voetballend maar neusje voor de coal.
ik zeg ook pantelic houden.
maar probleem is dat hij meerjarig contract wil.
denk niet dat het slim is hem langer dan twee jaar tebinden.
daar is hij te oud voor.
maar denk zeker dat hij voor ons volgend jaar nog zeker nuttig zal zijn.
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - dinsdag 16 februari 2010 - 22:56   quote  deeplink  
Hij mag van mij nog een jaar blijven maar geen 4jaar is veelste lang,liever een jonge spits erbij halen!
joey
 joey - woensdag 17 februari 2010 - 00:04   quote  deeplink  
Ik zeg ook verlengen met een jaar..Maar z'n salaris dan hetzelfde houden..
En volgens mij wil hij meer? Nouja, dat hebben we niet, dus jammer voor hem,..
AlexAFCA
 AlexAFCA - woensdag 17 februari 2010 - 07:23   quote  deeplink  
1 of 2 jaar verlengen , als hij nee zegt dan wegermee en dan Jeugd: Denk aan (Sarpong),Bodul,Castillion.
freakie
 freakie - woensdag 17 februari 2010 - 08:55   quote  deeplink  
pantelic moet je miss 1 jaar behouden anders niet.. Vind pantelic iets te licht... Probeer suk of iemand anders uit..
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 17 februari 2010 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 - 18:17 schreef bird het volgende:
ik zeg op mijn beurt geef de jeugd maar een kans want het scheeld geld en pantelic is al 32 dus voor een meerjarig contract vind ik hem te oud
Idem dito met deze mening.

Zijn score is tot nu toe echt niet slecht maar het team wordt er niet beter van.
Bedankt voor dit jaar maar verder met de jeugd.
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 17 februari 2010 - 13:24   quote  deeplink  
ik zeg behouden, puur om het feit dat we misschien Suarez ook al missen volgend jaar in de voorhoede.. dan moet je ineenkeer 2 spelers en misschien wel 3 als Rommedahls contract niet verlengd word opvangen..
ajacied
 ajacied - woensdag 17 februari 2010 - 13:30   quote  deeplink  
houden !! hij voegt toch wat toe! jol weet waar tie mee bezig is
freakie
 freakie - woensdag 17 februari 2010 - 13:35   quote  deeplink  
als ik zie dat lodeiro al gekomen is en kan speler als numer 10 maar ook als vleugelaanvaller dan denk ik dat rommedhal al opgevangen kan worden.. suarez daar moet zowiezo een vervanger voor gaan komen als hij weggaat maar ook als hij niet weggaat.. puur om het feit dat een speler er niet direct in 1 dag kan staan.. inderdaad ajacied jol weet waar hij mee bezig is! pantelic is niet voor niks 1 jaar gehaalt.. en kan miss voor 1 jaar verlengen en krijgt geen salaris verhoging.. jol wil sterke spelers dat is pantelic niet..
joey
 joey - woensdag 17 februari 2010 - 14:47   quote  deeplink  
Lodeiro op Rv?
Oke, als jij dat zegt :S

Btw over die sarpong gesproken, wat een toppertje bij nec zeg!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 17 februari 2010 - 15:25   quote  deeplink  
Altijd maar afkatten die spelers van ajax. Ongelooflijk, Panteliç verdient echt meer respect dan dit hoor jongens!
Hij praat positief over heel ajax, hij is in het veld altijd positief, ook bij slechte passes van anderen, hij heeft al in vele duels de beslissende assist/goal gemaakt, hij is redelijk arrogant en dat vind ik heerlijk als amsterdammer! Hij traint hard, is al een van de oudere maar klaagt nooit, logisch dat hij nu een 2-3 jarig contract wil. Ga eens in zijn schoenen staan, 31 jaar, lekker salaris en een super grote club om voor te spelen!
Denk nou niet dat de berichten die je online leest allemaal waar zijn, dat gelul over als ik niet meer krijg dan ga ik weg is allemaal bullshit!!

Panteliç moet je gewoon 2 jaar langer vastleggen, hij is zeer belangrijk voor dit ajax!

Marco Panteliç we love you! Dont read all the negative comments please, the ones who wrote them, are only sitting at their homes and be negative all day long!
KEEP UP THE GOOD WORK MAN!!
supras mijn mokum
 supras mijn mokum - woensdag 17 februari 2010 - 15:30   quote  deeplink  
PANTELIC moet blijven en lang ook.
Lekker Arrogant en Amsterdamse bluf.
Hij is de BOM!!!

Ken ik trouwens nog een leuk liedje over ;-)
freakie
 freakie - woensdag 17 februari 2010 - 15:31   quote  deeplink  
tsja is leuk maar ajax wil goed voetbal..
supras mijn mokum
 supras mijn mokum - woensdag 17 februari 2010 - 15:34   quote  deeplink  
Hij is bal vast.
Tegenstanders zijn bang voor hem.
Dragende speler voor de jongeren.
Hij bespeeld het veld, medespelers, tegenstanders en het publiek.
AFC Ajax heeft Pantelic nodig ;-)

Lijkt me duidelijk!
freakie
 freakie - woensdag 17 februari 2010 - 15:38   quote  deeplink  
bang ? haahahhahahaha:P kijk jij andere wedstrijd zeker? pantelic wordt overlopen.. miss zijn we inderdaad bang maar dan eerder voor zijn hooft.. hij is niet slecht maar als je egt goed wil worden heb je aan pantelic geen goede.. En hij bespeeld helemaal niks ik zie hem soms acties maken denk ik van doee nou niet! en hij is verschrikkelijk traag..
supras mijn mokum
 supras mijn mokum - woensdag 17 februari 2010 - 15:42   quote  deeplink  
Nog effe een keer.

Iedereen ziet toch dat die jongen het heeft.
Breng rust in de ploeg door de bal heel simpel bij zich tehouden.

Dan ziet iedereen toch???

Ik wil niet persoonlijk worden maar wie dat niet ziet, zit of in het verkeerde stadion of bij de verkeerde brillen boer.

AFC Ajax had in 95 het beste team op deze aardkloot.
Waarom ????

Ervaring en jeugd!

Wil niet zeggen dat we over 2jaar meteen die beker weer ophalen.
Maar met Pantelic en Eriksen, wordt het wel weer wat.

Morgen geschiedenis schrijven!!!
freakie
 freakie - woensdag 17 februari 2010 - 15:48   quote  deeplink  
dat betuigd weer van geen nieuws lezen.. pantelic speeld morgen niet.. en bal vast is hij dus niet.. rust brengt hij een beetje maar valt tegen.. en 95 gaan we zowiezo de aankomende 50 jaar niet komen..
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 17 februari 2010 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 - 15:48 schreef freakie het volgende:
dat betuigd weer van geen nieuws lezen.. pantelic speeld morgen niet.. en bal vast is hij dus niet.. rust brengt hij een beetje maar valt tegen.. en 95 gaan we zowiezo de aankomende 50 jaar niet komen..
lees jij ook niet goed ;) waarschijnlijk niet... dus kan nog wel
freakie
 freakie - woensdag 17 februari 2010 - 15:51   quote  deeplink  
lees ik wel goed.. want als je koorts heb is de kans erg klein..
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 17 februari 2010 - 15:52   quote  deeplink  
denk dat Jol voor de 4-4-2 gaat.. lijkt me sterk dat Suk speelt in de basis tegen juve
freakie
 freakie - woensdag 17 februari 2010 - 15:54   quote  deeplink  
lijkt mij ook sterk ja! maar miss wel slim! suk heeft nu geen enkele druk.. hij moet invallen en krijgt een kans om zich te bewijzen..
supras mijn mokum
 supras mijn mokum - woensdag 17 februari 2010 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 - 15:48 schreef freakie het volgende:
dat betuigd weer van geen nieuws lezen.. pantelic speeld morgen niet.. en bal vast is hij dus niet.. rust brengt hij een beetje maar valt tegen.. en 95 gaan we zowiezo de aankomende 50 jaar niet komen..
Hola,

Er is een klein kansje dat ie wel speelt ;-)
Over nieuws lezen gesproken.
freakie
 freakie - woensdag 17 februari 2010 - 17:34   quote  deeplink  
wat... jij bent zielig.. Je leest t net pas.. en pantelic speeld gewoon niet.. Als je ziek ben is de kans heeeeeeel klein.. Als jij ziek ben en je meld jee af op school kan je zo weer op school zijn.. Dat is niet ziek zijn.. Pantelic gaat niet voor lol op bed ligge en ziek zijn.. Als hij morge uit bed komt is hij nog zwak!...
supras mijn mokum
 supras mijn mokum - woensdag 17 februari 2010 - 18:21   quote  deeplink  
Gaan we persoonlijk worden ;-)

Laatste berichtje van mij.
Pantelic zit in de selectie voor morgen, punt!

Geluk met je narigheid.

En morgen met ze alle juiche voor onze jongen.
Daar zijn we het hopelijk wel overeens.

Groet
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 17 februari 2010 - 18:48   quote  deeplink  
buikgriepje...misschien de zenuwen?? schijt het er gewoon uit en gaan met die banaan!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 17 februari 2010 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 - 18:48 schreef Aaaaight het volgende:
buikgriepje...misschien de zenuwen?? schijt het er gewoon uit en gaan met die banaan!!
HAhahahahahahahahahahaha........ vermakelijk! ;)
remco k
 remco k - donderdag 18 februari 2010 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 - 18:21 schreef supras mijn mokum het volgende:
Gaan we persoonlijk worden ;-)

Laatste berichtje van mij.
Pantelic zit in de selectie voor morgen, punt!

Geluk met je narigheid.

En morgen met ze alle juiche voor onze jongen.
Daar zijn we het hopelijk wel overeens.

Groet
Hij zit niet bij de selectie.........
freakie
 freakie - donderdag 18 februari 2010 - 15:24   quote  deeplink  
Inderdaad.. remco enuu ik word niet persoonlijk een schoolgriepje is anders dan ziek zijn in de vakantie(om het duidelijk voor je te maken) Pantelic is echt niet voor de lol ziek.. Ik ben niet naar tegen hem.. Hij is het beste wat we op dit moment hebben.. soms ff wisselen voor suk want die is wel sterker en groter.. Maar niet beter op dit moment..
remco k
 remco k - donderdag 18 februari 2010 - 19:52   quote  deeplink  
Ik zie Pantelic er heel graag bij de komende 2 seizoenen, maar hij zelf wil 4 seizoenen en meer geld, ik zie hem over 2 seizoenen niet meer veel spelen, als dat het geval is en hij tekent voor 4 jaar zou dat betekenen dat we weer een hele dure 34jarige speler op de bank hebben zitten, sorry maar dan pas ik daar voor.

Ik zeg dus maximaal voor 2 jaar laten bijtekenen en hij mag best wat verdienen, ik vind hem een goed leider figuur voor de jonge jongens en dat hebben we ook nodig.
ajax
 ajax - donderdag 18 februari 2010 - 21:06   quote  deeplink  
En welke jeugd hebben we dan??? dan krijg je hier weer gezanik dat ze geen spits hebben volgende seizoen..contract voor 3 jaar kan nog gemakkelijk 2 jaar inde basis en dan een jaar als stand-in nog
freakie
 freakie - donderdag 18 februari 2010 - 21:09   quote  deeplink  
Denk dat we suk langzaam moeten brengen..
alibabba
 alibabba - vrijdag 19 februari 2010 - 20:59   quote  deeplink  
Pantelic is een bruikbare speler voor Ajax, maar wanneer hij wil blijven moet hij niet teveel eisen gaan stellen. Ga met hem en zijn zaakwaarnemer om tafel en leg duidelijk de voorwaarden met het salaris op tafel. Gaan ze daarmee niet akkoord, neem je gewoon afscheid. Voorlopig 1 seizoen erbij is meer dan voldoende, want hij is al 31 jaar oud. De kans op blessures word steeds groter.

Wanneer ze er niet uitkomen met Pantelic moet Ajax zeker op zoek naar een nieuwe balvaste spits met een neusje voor de goal. Daar moet Ajax zeer selectief in zijn, want deze eigenschappen zijn essentieel.
Don Alligator
 Don Alligator - zaterdag 20 februari 2010 - 23:25   quote  deeplink  
Marco is een doorgewinterde europese spits/international die zijn sporen lang en breed heeft verdiend. Dat we in deze tijden nog zo'n grootheid naar de Micky Mouse competitie hebben kunnen halen is een zegen! je ziet dat het beter loopt met hem voorin. Suarez had eerst moeite omdat door Marco zijn goede vriend Cvitanich werd gepasseerd, maar Pantelic heeft bewezen een heuse aangever te zijn op Suarez en het samenspel tussen die twee wordt met de wedstrijd beter. Tegen Juve misten we hem ook behoorlijk! Hij komt ballen halen, kaatst, speelt verdedigingen uit elkaar met een sluwe steekpass en weet een goal te maken, of gevaar te stichten waar een goal uit voortkomt.

Ik zou nogmaals een contract voor 3 jaar proberen aan te gaan met die jongen...
freakie
 freakie - zondag 21 februari 2010 - 00:11   quote  deeplink  
alibabba ik vindt pantelic noiet balvast! hij is prima om nu te hebben maar om hem nu te hebben als spits 3 jaar.. nee pantelic heeft een neusje voor de goal maar is zeker niet balvast en gaat ook niks bijleren.. want daar is hij te oud voor.. 3 jaar zou betekenen dat hij 34 is als hij weg gaat? dat zou ik zeker niet aandurven als je ziet hoe hij nu speeld(wel goed voor t team nu) dan wordt het er niet beter op.. wat hij heeft is een neusje voor de goal en mooie passen(soms) alleen de spits die ajax egt nodig heeft in europees verbnand is t niet.. totaal geen kracht of snelheid een basis vaardigheid..
remco k
 remco k - maandag 22 februari 2010 - 08:16   quote  deeplink  
Pantelic niet balvast????
Ik kan in de hele eredivisie geen speler vinden die balvaster is dan hij, het oogt misschien niet zo, maar alleen een Sibon of Dembele komen in de buurt.
Rogier
 Rogier - maandag 22 februari 2010 - 09:36   quote  deeplink  
Pantelic was gisteren weeer super tegen Vitesse. Zeer balvast (een van meest balvaste spitsen in eredivisie) , goed in combinatie alleen werd toch teveel nog overgeslagen op momenten. Hij stond aantal keren goed om te scoren, maar kreeg de bal niet. Deze man is echt belangrijk voor dit Ajax.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 februari 2010 door Rogier --
dege
 dege - maandag 22 februari 2010 - 11:58   quote  deeplink  
Ik zeg zeker behouden. Hij laat vak genoeg zien dat hij heel belangrijk is voor ajax. Ook rekende houden dat Suarez waarschijnlijk weg gaat na dit seizoen, zou ik hem zeker in Amsterdam proberen te houden.
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 22 februari 2010 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2010 - 11:58 schreef dege het volgende:
Ik zeg zeker behouden. Hij laat vak genoeg zien dat hij heel belangrijk is voor ajax. Ook rekende houden dat Suarez waarschijnlijk weg gaat na dit seizoen, zou ik hem zeker in Amsterdam proberen te houden.
Suarez gaat nog niet weg tenzij we landskampioen worden en hij een fantastisch toernooi in Zuid Afrika speelt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Pantelic behouden of de jeugd









0.0088300