BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Contract Rommedahl moet verlengt worden!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
joey
 joey - dinsdag 16 februari 2010 - 22:05   quote  deeplink  
Diverse media melden vandaag dat Dennis Rommedahl moet wachten op duidelijkheid over zijn toekomst bij Ajax. Het contract van de Deen loopt deze zomer af. Volgens het Algemeen Dagblad zou inmiddels al duidelijk zijn dat Ajax normaal gesproken niet verder wil met de aanvaller. Mocht dat kloppen dan zou dat een vreemde conclusie zijn. Wat dat betreft zijn er wel spelers die helemaal niet aan bod komen . Rommedahl daarintegen is veelal basisspeler en belangrijk, zoals afgelopen zaterdagavond tegen Heerenveen toen hij zelf de 0-1 scoorde en met zijn snelheid ervoor zorgde dat Heerenveen met tien man verder moest na een charge op hem.

http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=11359

Ik vind dat zijn contract verlengt moet worden! Hij speelt nu gewoon goed. En is blij bij ajax. Natuurlijk is hij niet voor de toekomst! Maar zou ajax straks een jong talent voor rechtsbuiten hebben, dan neem Rommedahl plaats op de bank. heb je een harstikke goede invaller! Je weet dat Rommedahl dat eens echt erg zou vinden, want hij is harstikke blij bij ajax!

wat vinden jullie!?
Yordee1
 Yordee1 - dinsdag 16 februari 2010 - 22:37   quote  deeplink  
Inderdaad. Een zeer goeie speler voor Ajax. Als je dan leest dat ze Pantelic's contract wel willen verlengen, terwijl hij juist meer salaris wil in tegenstelling tot Dennis... Ik zet mijn vraagtekens bij dit beleid.
Ricky888
 Ricky888 - dinsdag 16 februari 2010 - 22:54   quote  deeplink  
Dennis gaf zelf aan zijn contract best willen te verlagen.......
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - dinsdag 16 februari 2010 - 22:54   quote  deeplink  
Vind ik niet te oud en langzaam,haal beter een jonge talent die veel kan scoren ook.dus niet verlengen!!!
joey
 joey - woensdag 17 februari 2010 - 00:02   quote  deeplink  
Langzaam:S?!
AlexAFCA
 AlexAFCA - woensdag 17 februari 2010 - 07:24   quote  deeplink  
VERLENGEN!
AlexAFCA
 AlexAFCA - woensdag 17 februari 2010 - 07:24   quote  deeplink  
LANGZAAAM? GEK!
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 17 februari 2010 - 09:23   quote  deeplink  
Verlengen... en snel een beetje.
die gozer is echt supersnel...
op t.v. zal je het misschien niet opvallen maar in het stadion...
freakie
 freakie - woensdag 17 februari 2010 - 10:55   quote  deeplink  
deze man is geweldig, niet klagen als ie op de bank zit.. en goed spelen als hij in de basis zit.. hij moet zowiezo voor 1 jaar behouden worden.. alleen aan de andere kant.. je moet ergens bezuinigen.. Die van pantelic willen ze inderdaad wel verlengen maar wat is daar waar van? hij moet ook maar 1 jaar verlengt worden en dat wil pantelic niet dus dan houd het ook op..
burgos
 burgos - woensdag 17 februari 2010 - 11:21   quote  deeplink  
ja ik zou maar verlengen.
grotespelers komen toch nooit meer.
rommedahl nog van grote waarden
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - woensdag 17 februari 2010 - 12:36   quote  deeplink  
Te traag ja en langzaam,hij heeft soms geluk nodig om een speler voorbij te komen punt uit!!!

Kijk morgen maar eens hoe moeilijk hij het gaat krijgen.Ajax kan beter een andere jonge aanvaller kopen!
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 17 februari 2010 - 12:46   quote  deeplink  
traag?
het enige wat onze Dennis goed kan, is rennen!:D
bird
 bird - woensdag 17 februari 2010 - 13:09   quote  deeplink  
rommedahl moet blijven zeer nuttige speler.kennedy eruit
ajacied
 ajacied - woensdag 17 februari 2010 - 13:22   quote  deeplink  
Zeker moet hij blijven !! een voorbeeld prof voor andere zeikt zeurt nooit ! wilt zelfs salaris inleveren dat zegt genoeg over hoe het nu bij ajax gaat. er zijn andere tijden geweest
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 17 februari 2010 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 - 12:36 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:
Te traag ja en langzaam,hij heeft soms geluk nodig om een speler voorbij te komen punt uit!!!

Kijk morgen maar eens hoe moeilijk hij het gaat krijgen.Ajax kan beter een andere jonge aanvaller kopen!
verkeerde been uit bed gestapt?? dit slaat echt nergens op jong...
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 17 februari 2010 - 13:27   quote  deeplink  
zkr verlengen met 1 jaartje
ajacied
 ajacied - woensdag 17 februari 2010 - 13:32   quote  deeplink  
sloom, volgens mij is hij de snelste van ajax misschien wel eredivisie haha
joey
 joey - woensdag 17 februari 2010 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 - 12:36 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:
Te traag ja en langzaam,hij heeft soms geluk nodig om een speler voorbij te komen punt uit!!!

Kijk morgen maar eens hoe moeilijk hij het gaat krijgen.Ajax kan beter een andere jonge aanvaller kopen!
Volgens mij ben jij gewoon traag?
+ van welk geld jonge!?

Ze moeten eerst kenedy en wat andere spelers verkopen..
alibabba
 alibabba - vrijdag 19 februari 2010 - 21:03   quote  deeplink  
Het contract van Rommedahl moet zeker verlengd worden met gepaste voorwaarden in zijn contract. Hij is een goeie jongen en een ideale Ajax-wissel, die altijd zijn beste beentje voortzet. Rommedahl verdient een nieuw contract, maar voor volgend seizoen geen basisspeler.
remco k
 remco k - zaterdag 20 februari 2010 - 16:29   quote  deeplink  
wat veel mensen vergeten, is dat hij de perfecte teamspeler is, zowel in als buiten het veld, hij heeft altijd een positieve blik op het leven en het voetbal... En dat is er de laatste jaren nog wel eens anders geweest, ik zeg dus zeker houden.
hj2000
 hj2000 - zaterdag 20 februari 2010 - 19:43   quote  deeplink  
Had nooit gedacht dat ik dit ooit nog zou zeggen maar ik vind dat ie moet blijven. Hij doet het de laatste tijd erg goed. Hij wil zelfs salaris inleveren om bij Ajax te mogen blijven voetballen.
EstherAjax
 EstherAjax - zaterdag 20 februari 2010 - 21:14   quote  deeplink  
Helemaal mee eens! Toffe gozer! Zeikt nooit, altijd vrolijk en niet arrogant. En als je ziet hoe vaak hij vrij staat maar niet aangespeeld word? Sommige mannetjes bij Ajax weten niet wat overspelen is.. JOL! Als dit niet duidelijk is, dan weet ik het ook niet meer! Dennis for president!
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 20 februari 2010 - 21:31   quote  deeplink  
ja hij kan door zijn positieve uitstraling een positieve sfeer in het team brengen!
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zaterdag 20 februari 2010 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 - 12:36 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:
Te traag ja en langzaam,hij heeft soms geluk nodig om een speler voorbij te komen punt uit!!!

Kijk morgen maar eens hoe moeilijk hij het gaat krijgen.Ajax kan beter een andere jonge aanvaller kopen!
Je kunt veel van Rommedahl zeggen, maar niet dat hij 'traag en langzaam' (is dat trouwens niet hetzelfde? ;-)) is...
Love-Ajax.
 Love-Ajax. - zaterdag 20 februari 2010 - 22:21   quote  deeplink  
Rommedahl is een hele goeie speler, lekker snel en ik denk dat hij ook heel belangrijk is voor ajax dus verlengen zijn contract.
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 20 februari 2010 - 22:23   quote  deeplink  
helaas gaat dat niet gebeuren denk ik, er is geen geld.
overigens wordt Vertongen in de zomer verkocht denk ik..
Love-Ajax.
 Love-Ajax. - zaterdag 20 februari 2010 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 - 12:36 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:
Te traag ja en langzaam,hij heeft soms geluk nodig om een speler voorbij te komen punt uit!!!

Kijk morgen maar eens hoe moeilijk hij het gaat krijgen.Ajax kan beter een andere jonge aanvaller kopen!
Traag??????????

Ik weet niet over wie jij praat meer het gaat over Rommedahl, volgens mij is Rommedahl de snelste man bij ajax.

En trouwens traag en langzaam is hetzelfde.
EstherAjax
 EstherAjax - zaterdag 20 februari 2010 - 22:26   quote  deeplink  
Spandoek voor in het stadion maken en aan Jol duidelijk maken dat ´ie moet blijven!
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 20 februari 2010 - 22:29   quote  deeplink  
haha ja goed plan...
EstherAjax
 EstherAjax - zaterdag 20 februari 2010 - 22:58   quote  deeplink  
Wie maakt m? SPEEDY "rommedahl" GONZALEZ moet blijven!!!!!
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 20 februari 2010 - 23:31   quote  deeplink  
ja ik wil hem wel maken, maar ik ga morgen niet:P
EstherAjax
 EstherAjax - zondag 21 februari 2010 - 00:12   quote  deeplink  
is goed! zet mijn naam er maar ook onder! Esther!
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 21 februari 2010 - 00:15   quote  deeplink  
zo laat nog online Eshter..
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 21 februari 2010 - 00:16   quote  deeplink  
zorg jij voor de graffiti, dan doe ik de rest van de bandieri.
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - zondag 21 februari 2010 - 02:17   quote  deeplink  
Koop een andere voor de toekomst,hij heeft even zijn momentjes,je hebt er niet veel aan en is veelste oud!
dege
 dege - zondag 21 februari 2010 - 11:16   quote  deeplink  
als ik moet kiezen, gooi Kennedy eruit en verleng het contract van Rommedahl, is inderdaad een hele goeie prof die nooit zeurt, voorbeeld voor andere.
Maar hij kan ook zowel in als buiten het veld belangrijk zijn voor ajax.
Pantelic, hoop dat hij akkoord gaat met 1 jaar verlengen, iedereen kan zeggen wat men wilt, maar Pantelic is ondertussen een belangrijke speler geworden bij ajax.
sjakiepakie
 sjakiepakie - woensdag 24 februari 2010 - 17:46   quote  deeplink  
romedal was vorg jaar niet zo goed maar martin jol heeft hem goed gemaakt waarom zouden ze hem weg doen?

nee hij blijft hier hopelijk noch en tijdje

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Contract Rommedahl moet verlengt worden!









0.0107748