BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Eriksen word nu al begeerd door topclubs

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
bird
 bird - woensdag 17 februari 2010 - 13:13   quote  deeplink  
het is niet te geloven maar die jongen is net 18 en clubs zoals real man united arsenal willen hem al hebben als ie slim is blijft ie nog een paar jaar bij ajax om te groeien en kunnen wij hem verkopen voor een leuke prijs.
ajacied
 ajacied - woensdag 17 februari 2010 - 13:19   quote  deeplink  
Hij moet eerst hier in nederland zijn eigen maar bewijzen.
freakie
 freakie - woensdag 17 februari 2010 - 13:31   quote  deeplink  
bird jij bent gek je maakt van alles een topic en zet daar een hele kleine tekst bij.. eriksen wordt gevolgd.. hij is 18 dus zou niet gaan.. maar gevolgd worden doen veel spelers..
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 17 februari 2010 - 13:34   quote  deeplink  
weet niet echt wat we hier op kunnen zeggen behalve: das mooi dat gaat ons geld opleveren...toch?
bird
 bird - woensdag 17 februari 2010 - 14:22   quote  deeplink  
freakie spits.nl daar heb ik het vandaan
freakie
 freakie - woensdag 17 februari 2010 - 14:39   quote  deeplink  
Ja klopt.. zet er ook een link bij want is dan voor iedereen nog duidelijker en doet de topic maker er ook nog wat aan om een topic te promoten.. maar dan je weet best dat scouten niet kopen hoeft te worden ze kijken of eriksen protentie heeft in hun ogen.. zo ja dan gaan ze hem vaker bekijken en dus is t niet zo dat hij gelijk gekocht gaat worden als hij speeld..
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 17 februari 2010 - 14:40   quote  deeplink  
Gewoon een tijdje naar Veendam om te harden
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 17 februari 2010 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 - 14:40 schreef sportdwaas het volgende:
Gewoon een tijdje naar Veendam om te harden
of gewoon niet
dege
 dege - maandag 22 februari 2010 - 13:13   quote  deeplink  
las dat ze vandaag om de tafel gaan zitten met Eriksen, geef die jongen een contract van een jaar of 5, wat een talent zeg
demy44
 demy44 - maandag 22 februari 2010 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 - 13:13 schreef bird het volgende:
het is niet te geloven maar die jongen is net 18 en clubs zoals real man united arsenal willen hem al hebben als ie slim is blijft ie nog een paar jaar bij ajax om te groeien en kunnen wij hem verkopen voor een leuke prijs.
een beetje voorbarig
burgos
 burgos - maandag 22 februari 2010 - 14:34   quote  deeplink  
voor iedereen bij ajax is belangstelling.
dat is altijd al zo geweest.
gewoon een spelletje van de makelaars.
laten we ons niet druk maken.
SanderS
 SanderS - maandag 22 februari 2010 - 14:46   quote  deeplink  
Ik denk dat hij voorlopig lekker verstandig bij Ajax blijft want hier gaat hij veel speelminuten maken en bij grote clubs als ManU, RealM, of Arsenal gaat hij voornamelijk het bankje warmhouden. Aangezien het een nuchtere jongen is zie ik hem wel een goed besluit maken voor zijn toekomst. Vergeet trouwens niet dat hij al op 16jarige leeftijd voor die andere clubs kon spelen en toen ook bewust koos voor AJAX!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 22 februari 2010 - 16:30   quote  deeplink  
zzzzzz....alsof hij al bijna verkocht is, zo wordt het weer gebracht!

De hond van mn afghaanse buurman heeft net 2 keer gepoept...een boer verderop wil die hond graag hebben omdat hij zn land er mee wil gaan bemesten :S

even kijken of hij er een mooie prijs voor ken krijgen! zzzzzzz
E-J
 E-J - maandag 22 februari 2010 - 16:55   quote  deeplink  
Nu al goede voetballer met nog meer potentie.

Blijft nog een paar jaar bij Ajax ballen en daarna de overstap maken naar een europese topclub.
Het enige wat daar tussen kan komen is als hij een flinke blessure oploopt, want dat hij heel goed gaat worden staat wel vast.

P.S.

Leuk dat de supporters van andere clubs alweer jaloers komen doen op dit forum.
Zij zijn de enige die weer negatief zijn lol
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 22 februari 2010 - 17:05   quote  deeplink  
haha lol,
wat een onzin=P
morkanne
 morkanne - maandag 22 februari 2010 - 18:19   quote  deeplink  
hij tekend toch niet langer bij den 2 jaar. anders is het wel een stom varken...
alibabba
 alibabba - maandag 22 februari 2010 - 18:48   quote  deeplink  
Ajax moet alles in het werk stellen om Eriksen voor lange tijd in Amsterdam te houden. Zijn contract loopt in 2011 af en vandaag zijn de onderhandelingen begonnen voor een langer verblijf. Geef hem een contract tot minimaal 2015, want Eriksen is een pareltje voor AJAX. Een echte nummer 10, die de ideale schakel is tussen middenveld en aanval.
Afcarius
 Afcarius - maandag 22 februari 2010 - 23:52   quote  deeplink  
deze jongen speelt ook 2 wedstrijden en hij is meteen "de ideale schakel tussen middenveld en aanval" laat hem zichzelf eerst eens bewijzen bij ajax voordat we zo'n soort dingen gaan roepen, Want volgens mij werden er de zelfde dingen geroepen over Sulejmani.
freakie
 freakie - dinsdag 23 februari 2010 - 11:50   quote  deeplink  
haha leuk die jaloerse mensen hier:P
Aaaaight
 Aaaaight - dinsdag 23 februari 2010 - 18:16   quote  deeplink  
Top gozer die Eriksen
bahbah
 bahbah - dinsdag 23 februari 2010 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 18:16 schreef Aaaaight het volgende:
Top gozer die Eriksen
als ie bijtekent wel.....
Aaaaight
 Aaaaight - dinsdag 23 februari 2010 - 18:29   quote  deeplink  
anders niet?? :P als hij blijft spelen zoals die zondag deed ( alleen nog ff scoren ) blijf ik hem een top gozer vinden
ajacied
 ajacied - woensdag 24 februari 2010 - 12:40   quote  deeplink  
Wordt een topper! hier gaan wij leuke dingen aan beleven
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - woensdag 24 februari 2010 - 13:41   quote  deeplink  
Het is een wonderkind!iedereen wil hem nu hebben,jammer voor ze hij blijft zeker 3/4jaar bij ons!
freakie
 freakie - woensdag 24 februari 2010 - 13:43   quote  deeplink  
ajaxthebestevannl wat een jonge ben jij zeg! ik zou zegge ga scouten want iemand die zomar kan zien of iemand een wonderkind is is toch wel geweldig voor ajax..
sjakiepakie
 sjakiepakie - woensdag 24 februari 2010 - 18:37   quote  deeplink  
ik denk dat hij over 2 a 3 jaar weggaat voor 20 miljone ong.
bahbah
 bahbah - woensdag 24 februari 2010 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 13:43 schreef freakie het volgende:
ajaxthebestevannl wat een jonge ben jij zeg! ik zou zegge ga scouten want iemand die zomar kan zien of iemand een wonderkind is is toch wel geweldig voor ajax..
maar je ziet toch wel dat er echt iets gebeurd als hij aan de bal is....ik wel tenminste,als hij de bal heeft dan schuif ik vanzelf naar voren van waar ik zit....
hij heeft echt een extra talent,zoals de grote jongens(zidane,totti,laudrup vroeger,nedved om er maar een paar te noemen).hij heeft hetzelfde talent,iets extras.....
ajacied
 ajacied - woensdag 24 februari 2010 - 19:53   quote  deeplink  
hij heeft een zeer hoog handelings snelheid, we moeten niet TE veel overdrijven en rustig afwachten. misschien gaat hij nog naast zijn schoenen lopen !
AlexAFCA
 AlexAFCA - woensdag 24 februari 2010 - 19:54   quote  deeplink  
Hij moet blijven als beland die weer in jong manchester ofzo en dan elke week op de bank over een paar jaar. maarjaaa , hij is wel goed maar je weet het niet.
freakie
 freakie - woensdag 24 februari 2010 - 20:57   quote  deeplink  
ja natuurlijk zie ik dat.. en hij is goed.. maar gaat hij zich zo ontwikkelen welke zwakke punten heeft hij.. al die dingen ben ik erg benieuwt naar.. en je kan nu niet zegge wat er over 4 jaar komt..
remco k
 remco k - woensdag 24 februari 2010 - 21:19   quote  deeplink  
Nee maar bij bepaalde voetballers zie je gewoon dat ze "HET" hebben, dat zag je in de eerste minuten dat berkamp speelde, dat zag je bij Van Basten, bij van der Vaart en Sneijder.
Sommige voetballers hebben gewoon net dat beetje extra, hij wint duels en is een bijtertje op het middenveld, dat zijn goede eigenschappen naast het feit dat hij aan de bal zo rustig lijkt, een vernietigend schot heeft, en je ziet nu al dat hij een extreem hoge handelingssnelheid heeft, en heel veel overzicht. Deze jongen gaat er wel komen, dat kan haast niet anders.
freakie
 freakie - woensdag 24 februari 2010 - 21:22   quote  deeplink  
nee klopt maar ik vind het een beetje voorbaardig om het een 'wonderkind' te noemen!
bahbah
 bahbah - woensdag 24 februari 2010 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 21:22 schreef freakie het volgende:
nee klopt maar ik vind het een beetje voorbaardig om het een 'wonderkind' te noemen!
een baard zit altijd voor toch?
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 25 februari 2010 - 16:12   quote  deeplink  
Wat is die bregkamp toch een enorme LUL VAN EEN VENT!
Gaat die eikel eriksen aanprijzen bij arsenal. Als dit echt waar is zou ik hem meteen een flinke schop onder zijn kont geven. Dat ie dan maar daar gaat werken die vuile gast!
remco k
 remco k - donderdag 25 februari 2010 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 - 16:12 schreef AFCA MARCO het volgende:
Wat is die bregkamp toch een enorme LUL VAN EEN VENT!
Gaat die eikel eriksen aanprijzen bij arsenal. Als dit echt waar is zou ik hem meteen een flinke schop onder zijn kont geven. Dat ie dan maar daar gaat werken die vuile gast!
Denk je echt dat dit nieuws was vorr Arsenal, een club van dit formaat weet elke speler in de jeugd van ajax te vinden, Bergkamp heeft hem ook helemaal niet getipt, enkel gesproken over het feit dat het een goede voetballer is.
Wat verwacht je anders, hij praat dagelijks met mensen van Arsenal aangezien hij daar langer heeft gespeeld dan dat hij in het eerste van Ajax heeft gespeeld. En Eriksen is gewoon in een gesprek naar boven gekomen.
Iedere club in Europa van een beetje aanzien, weet de klasse en kunnen van Eriksen, dat was vorig jaar al zo, dat is nu eenmaal het nadeel van een jeugd opleiding als de onze.

EN JE MAG BEST MET WAT MEER RESPECT SPREKEN OVER 1 VAN ONZE GODENZONEN, HOE JIJ OVER HEM SPREEK T VIND IK ECHT SCHANDALIG EN DIT HEEFT HIJ OOK ZEKER NIET VERDIEND....
Aaaaight
 Aaaaight - donderdag 25 februari 2010 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 - 16:12 schreef AFCA MARCO het volgende:
Wat is die bregkamp toch een enorme LUL VAN EEN VENT!
Gaat die eikel eriksen aanprijzen bij arsenal. Als dit echt waar is zou ik hem meteen een flinke schop onder zijn kont geven. Dat ie dan maar daar gaat werken die vuile gast!
beetje respectloos wat je doet man, het is en blijft Bergkamp en wat is er dan fout aan wat hij doet...
bahbah
 bahbah - donderdag 25 februari 2010 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 - 18:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Denk je echt dat dit nieuws was vorr Arsenal, een club van dit formaat weet elke speler in de jeugd van ajax te vinden, Bergkamp heeft hem ook helemaal niet getipt, enkel gesproken over het feit dat het een goede voetballer is.
Wat verwacht je anders, hij praat dagelijks met mensen van Arsenal aangezien hij daar langer heeft gespeeld dan dat hij in het eerste van Ajax heeft gespeeld. En Eriksen is gewoon in een gesprek naar boven gekomen.
Iedere club in Europa van een beetje aanzien, weet de klasse en kunnen van Eriksen, dat was vorig jaar al zo, dat is nu eenmaal het nadeel van een jeugd opleiding als de onze.

EN JE MAG BEST MET WAT MEER RESPECT SPREKEN OVER 1 VAN ONZE GODENZONEN, HOE JIJ OVER HEM SPREEK T VIND IK ECHT SCHANDALIG EN DIT HEEFT HIJ OOK ZEKER NIET VERDIEND....
nou als bergkamp hier een gesprek over heeft gehad met arsenal,hoop ik wel dat ie heeft gezegd dat het beter is dat ie een poos bij ajax blijft en niet nu ineens naar arsenal gaat...want dan zou ik het niet zo netjes vinden van bergkamp...hij is nu bij ajax en dan moet ie wel aan ajax denken en niet aan arsenal.....anders begint het op spionpraktijken te lijken....
stel je nou eens voor:hij zit middenin het vuur met de jeugd....gaat ie iedere keer als er een talent rondloopt arsenal tippen......dat zou dus uit den boze zijn Remco!!!
bahbah
 bahbah - donderdag 25 februari 2010 - 18:52   quote  deeplink  
ik hoop dus en ga er vanuit dat ie dat dus niet zou(zal)doen.....
sjakiepakie
 sjakiepakie - donderdag 25 februari 2010 - 18:53   quote  deeplink  
die jongen is nog eens slim ook die weet dat je eerst een paar jaar bij ajax door moet groeien net zoals suarez en niet meteen naar5 topclubs gaan om daar vergeten te worden dus hij blijft denk ik nog 3 a 4 jaar en suarez een half jaar winterstop volgend jaar gaat ie weg
bahbah
 bahbah - donderdag 25 februari 2010 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 - 18:53 schreef sjakiepakie het volgende:
die jongen is nog eens slim ook die weet dat je eerst een paar jaar bij ajax door moet groeien net zoals suarez en niet meteen naar5 topclubs gaan om daar vergeten te worden dus hij blijft denk ik nog 3 a 4 jaar en suarez een half jaar winterstop volgend jaar gaat ie weg
dat denk ik ook Sjakie....met eriksen en mat suarez....
morkanne
 morkanne - donderdag 25 februari 2010 - 20:57   quote  deeplink  
Ik hoorde dat Chelsea belangstelling heeft en hem bij PSV wil laten spelen als opvolger van Affelay. Dan kan hij volgend jaar eventueel CL spelen.
(wat Eriksen nu verdient, en een 1 jarig contract is het een koopje
bahbah
 bahbah - donderdag 25 februari 2010 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 - 20:57 schreef morkanne het volgende:
Ik hoorde dat Chelsea belangstelling heeft en hem bij PSV wil laten spelen als opvolger van Affelay. Dan kan hij volgend jaar eventueel CL spelen.
(wat Eriksen nu verdient, en een 1 jarig contract is het een koopje
lul toch niet zo stom joh...ga lekker naar je eigen site man....
bahbah
 bahbah - donderdag 25 februari 2010 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 - 20:57 schreef morkanne het volgende:
Ik hoorde dat Chelsea belangstelling heeft en hem bij PSV wil laten spelen als opvolger van Affelay. Dan kan hij volgend jaar eventueel CL spelen.
(wat Eriksen nu verdient, en een 1 jarig contract is het een koopje
achtelijke debiel,
freakie
 freakie - donderdag 25 februari 2010 - 21:57   quote  deeplink  
hahahahahahaahhaahhahaha!!!!!
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 03 maart 2010 - 22:26   quote  deeplink  
Mensen,
Ik begin me zorgen te maken over het feit dat Ajax het contract van dit talent nog steeds niet verlengt heeft..
We moeten nou echt op gaan schieten, zeker wanneer een club als Barcelona op de loer ligt.
remco k
 remco k - woensdag 03 maart 2010 - 22:38   quote  deeplink  
Er is al een mondeling akkoord, ajax en Eriksen hebben afgesproken na de interlands dit verder af te ronden. geen paniek dus, je vergeet erbij dat hij ook een paar dagen weg is uit adam
freakie
 freakie - woensdag 03 maart 2010 - 22:41   quote  deeplink  
remco.. alles is mogelijk in het voetbal..
remco k
 remco k - donderdag 04 maart 2010 - 20:22   quote  deeplink  
dat is waar maar als je op die manier moet leven is het nagenoeg onmogelijk positief te blijven, Ajax maakt er al haast mee, geen reden dus om raar te gaan lopen doen.
freakie
 freakie - donderdag 04 maart 2010 - 20:28   quote  deeplink  
nee inderdaad eriksen zou denk ik wel verlengen!
Aaaaight
 Aaaaight - vrijdag 05 maart 2010 - 12:34   quote  deeplink  
600.000 euro per jaar die gozer is 18 en nu al binnen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Eriksen word nu al begeerd door topclubs









0.0093967