BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Gekuisde versie van voorspellingen speelronde 24

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 17 februari 2010 - 14:24   quote  deeplink  
Je ziet het voor je in mei 2018. ......... natuurlijk in Rotterdam driedubbel wordt geteld.

zie voor de volledige tekst elders op dit forum..

Na deze toekomstmuziek hier de voorspellingen voor de komende speelronde 24..op hoop en gevoel. De bookmakers beginnen inmiddels aardig uit te lopen. Weten ze meer.. onderzoek graag

Bookmaker odds (www.betfair.com) tussen haakjes)

Roda JC - Heracles 2-1 (2,24/3,55/3,4)
Roda is thuis moeilijk te kloppen voor een club als Heracles.

NAC -FC Utrecht 2-1 (2,1/3,45/3,85)
Ten Grabbelaar ten spijt zal NAC winnen.

VVV - AZ 1-3 (4/3,65/2)
AZ gaat voor plaats 5 en winnen in Venlo zal BUKO1 goed doen.

RKC - Heerenveen 2-1 (4,3/3,5/1,96)
1 van de laatste strohalmen voor RKC. Alle ballen op Boerrigter.

NEC - FC Groningen 1-3 (2,5/3,4/2,94)
Met Lucius in de verdediging gaat Groningen gewoon eenvoudig winnen. Pothuizen´s elleboog lijkt onbestraft te blijven. We zullen het hier voorlopig maar niet meer over de mannen in het zwart hebben..

Feyenoord - ADO 3-0 (1,28/5,7/14,5)
Atteveld zal wel een opgefokt elftal het veld in sturen maar een ontspannen Feyenoord moet gewoon winnen. Let op debuuttreffer van de gedoodverfde opvolger van Robin van P. bij Arsenal.

Ajax - Vitesse 6-1 (1,22/5,7/15)
Ze waren in Amsterdam niet blij met het knullig weggeven van de winst door Vites tegen Twente. Voor straf over de knie. 4x Suarez 2xSuk. Greene met een stiftje in de 90e minuut voor de eer.

PSV - Sparta 5-1 (1,16/7,4/16,5)
Er is maar 1 ding dat telt in Eindhoven..kampioenschap behalen met directe plaatsing voor de CL

FC Twente - Willem II 3-1 (1,18/5,7/4,2)
Tegen de tijd dat de nacompetitie begint is het elftal van Groenendijk wel ingespeeld of ze daaraan gaan deelnemen is een open vraag.

De tussenstand qua voorspellingen (juiste winnaar/gelijkspel):Bookmakers (127 uit 207)
Sportdwaas (112 uit 207, 12 uitslagen exact goed)

Voor onbevestigde geruchten, de laatste SEEEKR©, een spelletje Pacman, avant-gardistische sportjournalistiek en primeurs blijf lezen:

www.sportdwaas.blogspot.com nu ook op www.sportdwaas.nl
www.lostpinio.blogspot.com

Disclaimer:Sportdwaas is kritisch Feyenoord supporter en Kameraadje, heeft een abonnement op het Parool (tegen wil en dank) en Eredivisie-live. Sportdwaas volgt voetbal en American Football actief en beschouwt het aandeel Ajax vooralsnog niet koopwaardig. Sportdwaas heeft geen betaalde functies binnen de sportwereld in het algemeen en voetbal in het bijzonder en is van mening dat alle Nederlandse troepen onmiddellijk teruggeroepen moeten worden uit Afghanistan
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 17 februari 2010 - 14:29   quote  deeplink  
Ik zie het gunstig voor je in, misschien nu meer dan 4 goed!!
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 17 februari 2010 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 - 14:29 schreef Yordee1 het volgende:
Ik zie het gunstig voor je in, misschien nu meer dan 4 goed!!
Ik kan niet anders dan nu de bookmakers meer te volgen om in de te verwachten knotsgekke maand april onverwacht mijn achterstand goed te maken vanwege voorkennis
freakie
 freakie - woensdag 17 februari 2010 - 14:34   quote  deeplink  
heracles verliezen ik zou voor save gaan alsik jou was maar oke! we gaan zien..
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 17 februari 2010 - 14:38   quote  deeplink  
Andere alternatieven Heracles gelijk, AZ gelijk, ADO gelijk (je weet het nooit), NEC winst,Heerenveen winst Utrecht gelijk. Blijft moeilijk
freakie
 freakie - woensdag 17 februari 2010 - 14:45   quote  deeplink  
Waarom in jou ogen gaat heracles altijd verliezen of gelijk spelen? heracles doet het erg goed.. Ik denk dat ze deze gewoon gaan winnen van roda namelijk.. En 6-1 voor ajax/5-1 voor psv/3-1voor twente nou jij heb vertrouwen in teams die ook nog eens eufa cup moeten spelen.. erg grote uitslagen.. psv gaat dat zowiezo niet lukken(doen ze gewoon niet) en ajax denk ik ook niet die zijn gewoon ook moe en moeten zakelijk gaan winnen..
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 17 februari 2010 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 - 14:45 schreef freakie het volgende:
Waarom in jou ogen gaat heracles altijd verliezen of gelijk spelen? heracles doet het erg goed.. Ik denk dat ze deze gewoon gaan winnen van roda namelijk.. En 6-1 voor ajax/5-1 voor psv/3-1voor twente nou jij heb vertrouwen in teams die ook nog eens eufa cup moeten spelen.. erg grote uitslagen.. psv gaat dat zowiezo niet lukken(doen ze gewoon niet) en ajax denk ik ook niet die zijn gewoon ook moe en moeten zakelijk gaan winnen..
brede selecties meer kwaliteit.
freakie
 freakie - woensdag 17 februari 2010 - 14:52   quote  deeplink  
ja psv heeft dit seizoen niet egt veel grote uitslagen gehad zullen ze nou ook niet doen.. en ook nog eens dat ze een moeilijke partij tegemoet gaan.. en ajax en twente zijn precies het zelfde ze spelen moeilijke wedstrijden en wat ik weet is dat ze met 2 wedstrijden in de week altijd de 2e wedstrijd(eredivisie) niet goed spelen..
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 17 februari 2010 - 15:45   quote  deeplink  
snap ook niet dat Heracles in jou ogen verliest.. als je ze van het weekend ziet spelen :S:S
freakie
 freakie - woensdag 17 februari 2010 - 15:53   quote  deeplink  
Komt waarschijnlijk omdat hij het jammer vindt dat verbeek het zo goed doet bij heracles en feyenoord hem gewoon weg heeft gezet!
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 17 februari 2010 - 16:05   quote  deeplink  
ja dan zou ik het ook zo voorspellen ja ;)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 19 februari 2010 - 23:17   quote  deeplink  
ajax wint met 14 - 1, 8x suarez 2x emanuelson 1x de zeeuw 1x pantelic 1x suk 1x oleguer 1x kolk. PSV wint met 1 - 0 van sparta door een benutte penalty van lazovic door de benen van de keeper.
freakie
 freakie - vrijdag 19 februari 2010 - 23:27   quote  deeplink  
..... patrickpsv egt wat een fantastische voorspelling.. ik hoop het dan maakt niet mij niet uit dat ajax geen kampioen word.. maar aangezien ajax, psv en twente europa cup hebben gespeeld acht ik de kans klein dat ajax mooi voetbal speeld en dat psv gaat winnen ook dus tsja..
Aaaaight
 Aaaaight - zaterdag 20 februari 2010 - 13:23   quote  deeplink  
hij heeft verdomme nog gelijk ook met 2-1 voor roda :P
freakie
 freakie - zaterdag 20 februari 2010 - 15:16   quote  deeplink  
jezus heey! Haha!:P nou dwaas is t en t komt hem nog goed uit ook!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Gekuisde versie van voorspellingen speelronde 24









0.0081570