BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wedstijd bespreking AJAX- juve

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 18 februari 2010 - 19:56   quote  deeplink  
Lekker dit voor Sulejmani, hij zit er weer fit uit, en heel belangrijk GESCHOREN.

AJAX speelt erg goed, heel volwassen. jammer van de kansen, en de niet gegeven penalty.
De tegengoal wordt erg slecht verdedigd, dat is vervelend maar ik heb nog steeds goede hoop op een goede afloop.

COMPLIMENTEN TROUWENS AAN DE SUPPORTERS IN HET STADION, DE SFEER SPAT VAN DE BEELDBUIS AF. helaas kan ik er niet bij zijn...
freakie
 freakie - donderdag 18 februari 2010 - 20:05   quote  deeplink  
er word weer goed gefloten! Juve is handbal aan het spelen gebeurt niks mee.. En oleguer tegen zijn schouder krijgt geel.. Kans van suarez word afgefloten waardoor suarez ook niet doorloopt.. En 2 keer penalty ontnomen,,
Boss
 Boss - donderdag 18 februari 2010 - 20:16   quote  deeplink  
2 kansen, 2 goals! Om gek van te worden..
remco k
 remco k - donderdag 18 februari 2010 - 20:16   quote  deeplink  
DANK JE WEL GODVERDOMME, LUIE VAN DER WIEL, GODVERDOMME WAT EEN LUIE LUIE KLOOTZAK, RECHTSBACK BEN JE!!!!!!!!!!!!!!!!! VERDEDIG DAN TERUG!!!!!!!!!!!
remco k
 remco k - donderdag 18 februari 2010 - 20:19   quote  deeplink  
Ongelooflijk om te zien dat en Emanuelson en van der Wiel dit niveau vandaag in ieder geval ABSOLUUT niet aankunnen. En ook suarez wat dom,dom,dom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
freakie
 freakie - donderdag 18 februari 2010 - 20:20   quote  deeplink  
t is niet zo dat van der wiel daar fout zat want van der wiel was aan het verdedigen en alder kwam ook helpen.. dus alder had dat helemaal..
freakie
 freakie - donderdag 18 februari 2010 - 20:23   quote  deeplink  
van der wiel doet het prima hoor! Alleen tsja ajax heeft ook wel heel veel domme fouten van de scheids tegen belagelijk!
remco k
 remco k - donderdag 18 februari 2010 - 20:26   quote  deeplink  
van der Wiel Loopt gewoon veel te langzaam terug, HIJ WORDT TOCH GODVERDOMME BETAALT OM TE VERDEDIGEN EN ALLES TE GEVEN WAT HIJ MAAR HEEFT OF NIET SOMS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En ik kan niet zeggen dat dit het geval is...
remco k
 remco k - donderdag 18 februari 2010 - 20:27   quote  deeplink  
op 1 dingetje na(penalty van suarez) fluit de scheid gewon goed, AJAX heeft dit aan zichzelf te danken en aan de fout van van Der Wiel
freakie
 freakie - donderdag 18 februari 2010 - 20:27   quote  deeplink  
van der wiel was aan het verdedigen.. bij de 2e goal..
freakie
 freakie - donderdag 18 februari 2010 - 20:32   quote  deeplink  
welke fout?? Hij stond bij de 1ste man te verdedigen.. Alder had de inlopende moeten pakken.. Dan wil ik zegge datde scheids het deze helfd het goed doet.. Maar de eerste helft was juve handbal aan het spelen.. Sulej kreeg geel was duidelijk geen geel.. Eerder een penalty.. van suarez ook..
remco k
 remco k - donderdag 18 februari 2010 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 - 20:27 schreef freakie het volgende:
van der wiel was aan het verdedigen.. bij de 2e goal..
Hij was aan het terugwandelen van een aanvallende actie, echt nog niet aan het terugverdedigen hoor..
freakie
 freakie - donderdag 18 februari 2010 - 20:37   quote  deeplink  
terug wandelen? Hij was verdedigen.. En alder kwam daar bij staan en toen kwam er een speler van juve inschuiven.. en alder moest daar achteraan..
remco k
 remco k - donderdag 18 februari 2010 - 20:42   quote  deeplink  
kom op jongens, 10 minuten nog, dit Jventus is echt niet onverslaanbaar...
freakie
 freakie - donderdag 18 februari 2010 - 20:45   quote  deeplink  
en fluit goed?
remco k
 remco k - donderdag 18 februari 2010 - 20:52   quote  deeplink  
Complimenten voor de ploeg, dit is een gestolen overwinning, toch jammer dat spelers als emanuelson van der wiel en suarez echt ondermaats presteren.

ps: ECHT FANTASTISCHE SFEER!!!!
remco k
 remco k - donderdag 18 februari 2010 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 - 20:45 schreef freakie het volgende:
en fluit goed?
Hij had 1 penalty moeten fluiten, verder prima wedstrijd in mijn ogen, 2x buitenspel wat geen buitenspel was, 1x aan ajaxzijde maar ook 1 x aan juvezijde.
RUDE BOY
 RUDE BOY - donderdag 18 februari 2010 - 21:01   quote  deeplink  
GVD!!! Jan Vertonghen valt weer volledig door de mand!!! 2x Simpel geklopt wat een amateur....
freakie
 freakie - donderdag 18 februari 2010 - 21:02   quote  deeplink  
1 penalty? suarez en sulejmani.. en sulejmani kreeg zelfs geel.. allemaal handsballen van juve.. ik denk dat ajax bestolen is op dat vlak.. En van der wiel speelde goed maar daar ligt onze mening dan anders..
freakie
 freakie - donderdag 18 februari 2010 - 21:03   quote  deeplink  
Dan vergeet ik de buitenspellen.. en juve niet buitenspel wanneer??
ajax
 ajax - donderdag 18 februari 2010 - 21:04   quote  deeplink  
tweede doelpunt was gewoon een fout van Vertonghen...ik kan er niks anders van maken
nummer10
 nummer10 - donderdag 18 februari 2010 - 21:12   quote  deeplink  
vd wiel deed dingen goed maar net wat remco zegt dat terug wandelen.. jesus.. en vertonghen wat een slechte pot speelde die.. 2 lucht duels verliest die te MAKKELIJK waar dan ook nog toevallig de 2 doelpunten uitvallen.. voetballend was ajax gewoon heer en meester.. juve niet of nauwelijks gezien... dus remco. met je eens wederom... :) en ik word gek van die lange ballen van Steek !!!!
remco k
 remco k - donderdag 18 februari 2010 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 - 21:02 schreef freakie het volgende:
1 penalty? suarez en sulejmani.. en sulejmani kreeg zelfs geel.. allemaal handsballen van juve.. ik denk dat ajax bestolen is op dat vlak.. En van der wiel speelde goed maar daar ligt onze mening dan anders..
kom op zeg, die van sulejmani was echt bij lange na geen penalty, hij had ook geen gele kaart hoeven geven, maar nmogmaals we hebben het aan onszelf te danken, niet aan de scheids
remco k
 remco k - donderdag 18 februari 2010 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 - 21:04 schreef ajax het volgende:
tweede doelpunt was gewoon een fout van Vertonghen...ik kan er niks anders van maken
heb je volledig gelijk in, alleen ging het mij aan de 2 duels di er aan vooraf gingen..
freakie
 freakie - donderdag 18 februari 2010 - 21:26   quote  deeplink  
waarom niet dan? heb je geen herhaling gezien dan? sulejmani werd duidelijk geraakt was hij dat niet had hij doel kans gehad..
alibabba
 alibabba - donderdag 18 februari 2010 - 21:26   quote  deeplink  
Ajax heeft vandaag verloren, omdat Jan Vertonghen ineens linksback moest spelen. Het is mij werkelijk een godsraadsel waarom hij in het centrum word weggehaald, omdat Jantje op die positie al het HELE SEIZOEN één van de beste van Ajax is. Het is wat ik al eerder aangaf met DUIDELIJKE KEUZES MAKEN, dit neem ik Jol zeer kwalijk. Vertonghen maakt nu fouten, omdat hij iets moet doen wat hij niet gewend is. Wel moet er bij worden gezegd dat die Juve-spits een geweldige is, alsmede Del Piero. Hij liet zijn klasse weer zien.

Ik lees kritiek op V.D.Wiel, maar ik vond hem juist uitstekend spelen. Ajax had pech met die knal op de paal van Siem de Jong, maar die kopkans van Alderweireld MOET ERIN. Suarez had zijn dag niet, maar hem moeten we koesteren, hij is en blijft een fenomeen. Afscheid nemen van Emanuelson en Sulejmani blijven steunen aub, want hij lijkt zich te herpakken. Verder had ik Eriksen veel sneller gebracht, hij had bij mij in de basis gestart. Eriksen is nou net de speler waar Ajax zo behoefte aan heeft, de verbindingsspeler tussen middenveld en aanval, CRUCIAAL.

Onnodig verlies, want met de juiste keuzes van Jol had Ajax gewonnen.
Pietje
 Pietje - donderdag 18 februari 2010 - 21:29   quote  deeplink  
Dat was wel even balen!! Ik heb echt een goed Ajax gezien! Veel pressie en prima aansluiting van de linies. Maar we worden wel met de neus op de feiten gedrukt: een jong en gretig Ajax tegen een sluw elftal met veel oude mannen. Hoeveel kansen hebben die Italianen helemaal gehad?? Jammer, jammer, jammer. En in Italië, waar we straks MOETEN winnen, zonder Suarez... Moeilijk, maar niet onmogelijk. Overigens, dit Ajax, in deze vorm, moet in Nederland toch echt nog heel veel punten gaan pakken.
bird
 bird - donderdag 18 februari 2010 - 22:04   quote  deeplink  
ajax heeft lekker gespeelt alleen jammer dat we WEER genaaid zijn en idd ook een een hulde aan supporters die er waren wat een sfeer.
Subaru
 Subaru - donderdag 18 februari 2010 - 23:39   quote  deeplink  
hij moest gewoon meteen na de 1-2 suk erin brengen zo'n jongen komt dan gewoon veels te laat het veld in om nog wat ervan te maken ben er zelf bij geweest en ajax is zowiezo 1 penalty onthouden want suarez werd zowat shirt van ze lijf getrokken
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 19 februari 2010 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 - 21:29 schreef Pietje het volgende:
Dat was wel even balen!! Ik heb echt een goed Ajax gezien! Veel pressie en prima aansluiting van de linies. Maar we worden wel met de neus op de feiten gedrukt: een jong en gretig Ajax tegen een sluw elftal met veel oude mannen. Hoeveel kansen hebben die Italianen helemaal gehad?? Jammer, jammer, jammer. En in Italië, waar we straks MOETEN winnen, zonder Suarez... Moeilijk, maar niet onmogelijk. Overigens, dit Ajax, in deze vorm, moet in Nederland toch echt nog heel veel punten gaan pakken.
Ajax was veel beter dan Juve...ook al heb ik weer genoten van Del Piero, wat een prachtvoetballer. Het is niet erg om te verliezen van een tegenstander die beter is, maar wel als je genekt wordt door persoonlijke fouten...dat is extra balen. Ik vraag me trouwens af of Vertonghen meer druk voelde door de geruchten over Real Madrid en Barcelona, want het was niet best vandaag.

Het zal niet makkelijk worden. Ajax is uit minder goed dan thuis en het verschil met of zonder Suarez hoef ik niet toe te lichten. Er moeten minstens 3 of 4 spelers opstaan en excelleren, willen jullie uit in Turijn winnen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 19 februari 2010 - 00:24   quote  deeplink  
ajax en psv hadden minimaal gelijk moeten spelen, twente had maximaal gelijk moeten spelen. Het lijkt wel alsof de ploeg die het beste speelt en de meeste kansen creeert verliest? Misschien ligt het aan de kwaliteit, maar je kunt nou niet bepaald zeggen dat twente meer kwaliteit heeft dan werder bremen.
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 19 februari 2010 - 07:56   quote  deeplink  
Wat een sfeer, wat een avond en wat een typisch Italiaanse uitslag.
2 kansen, 2 doelpunten.
1ste helf fantastisch met een super doelpunt van Tsunami.
Helaas de kansen gemist. Juve was nergens
2e helft totaal andersom.

Heel jammer maar goed, desondanks tot de 1-1 een fantastische sfeer.
Mooi dat het goed overgekomen is op t.v.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 19 februari 2010 - 09:22   quote  deeplink  
2de helft was juve ook nergens.. zoals je zelf al zegt 2 kansen 2 doelpunten door een falende Vertonghen.. Alder en Olequer weer top overgens.. Enoh was ook drame :x zeg het nie graag maar het is zo.. maar waarom Lodeiro niet een keer erin ipv Eriksen ? misschien is hij nog wel beter... of ipv de jong en dan op linkshalf en dan erikssen op 10..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 februari 2010 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 19 februari 2010 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 - 00:04 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ajax was veel beter dan Juve...ook al heb ik weer genoten van Del Piero, wat een prachtvoetballer. Het is niet erg om te verliezen van een tegenstander die beter is, maar wel als je genekt wordt door persoonlijke fouten...dat is extra balen. Ik vraag me trouwens af of Vertonghen meer druk voelde door de geruchten over Real Madrid en Barcelona, want het was niet best vandaag.

Het zal niet makkelijk worden. Ajax is uit minder goed dan thuis en het verschil met of zonder Suarez hoef ik niet toe te lichten. Er moeten minstens 3 of 4 spelers opstaan en excelleren, willen jullie uit in Turijn winnen.
misschien staat sulejmani wel op nu... als de ploeg maar knokt en blijft voetballen in turijn. daarbij Suarez is ook nie best de laatste wedstrijden...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 19 februari 2010 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2010 - 21:26 schreef alibabba het volgende:
Ajax heeft vandaag verloren, omdat Jan Vertonghen ineens linksback moest spelen. Het is mij werkelijk een godsraadsel waarom hij in het centrum word weggehaald, omdat Jantje op die positie al het HELE SEIZOEN één van de beste van Ajax is. Het is wat ik al eerder aangaf met DUIDELIJKE KEUZES MAKEN, dit neem ik Jol zeer kwalijk. Vertonghen maakt nu fouten, omdat hij iets moet doen wat hij niet gewend is. Wel moet er bij worden gezegd dat die Juve-spits een geweldige is, alsmede Del Piero. Hij liet zijn klasse weer zien.

Ik lees kritiek op V.D.Wiel, maar ik vond hem juist uitstekend spelen. Ajax had pech met die knal op de paal van Siem de Jong, maar die kopkans van Alderweireld MOET ERIN. Suarez had zijn dag niet, maar hem moeten we koesteren, hij is en blijft een fenomeen. Afscheid nemen van Emanuelson en Sulejmani blijven steunen aub, want hij lijkt zich te herpakken. Verder had ik Eriksen veel sneller gebracht, hij had bij mij in de basis gestart. Eriksen is nou net de speler waar Ajax zo behoefte aan heeft, de verbindingsspeler tussen middenveld en aanval, CRUCIAAL.

Onnodig verlies, want met de juiste keuzes van Jol had Ajax gewonnen.
ga toch weg te zeuren man iedereen die zegt doe jan op links en dan alder oleq centrum jol doet het en jij zeikt ... wou je anita tegen amauri zetten ofzo ? was een LOGISCHE keuze... en afscheid nemen van Ema ? 1 van de betere spelers man.. vertonghen daar hebben we door verloren verder niemand.. en vdwiel goed ? ja aanvallend verdedigend ? die laatste goal komt hij gewoon terug wandelen... Ajax was gewoon goed gebalanceerd.. 2 persoonlijke fouten van Vertonghen doen je gewoon de das om.. als je niet mee springt is het makkelijk inkoppen he
John2
 John2 - vrijdag 19 februari 2010 - 11:35   quote  deeplink  
Tegen een Italiaanse ploeg kun je altijd lekker voetballen, omdat ze je laten komen. Je krijgt dan het idee dat je dik gaat winnen. Maar op het moment dat het moet zetten ze even aan en scoren. Zelfs 2x, naar mijn idee 2x een fout van Jan Vertonghen. De linksback positie blijft een probleem. Anita, Emanuelsen en Vertonghen zijn/kunnen het niet. AJAX haalde in de winterstop voor rond de 4 miljoen liever nog een 8e middenvelder, die op de bank mag zitten, in plaats van bijvoorbeeld Braafheid/Boulharouz(?) voor veel minder. Dit komt AJAX helaas duur te staan. Geen volgende ronde EL, wat gezien de financiele problemen toch echt nodig was geweest. Verlies in de eerste 6 maanden van rond de 10 miljoen, waardoor ons aller AJAX zeer waarschijnlijk GELD MOET GAAN LENEN!!!! Tja.............
ajacied
 ajacied - vrijdag 19 februari 2010 - 13:23   quote  deeplink  
er komt nog een wedstrijd
John2
 John2 - vrijdag 19 februari 2010 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 - 13:23 schreef ajacied het volgende:
er komt nog een wedstrijd
Daar heb je helemaal gelijk in. Maar voor mijn gevoel is dit een formaliteit, zeker zonder Suarez. Het voordeel is dat we ons nu volledig op de 2e plaats kunnen richten. Ik zou zeggen, mede in het belang van het Nederlandse voetbal, laat Twente maar verder bekeren.
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 19 februari 2010 - 14:02   quote  deeplink  
0-2 is alles wat we nodig hebben...

klinkt allemaal onmogelijk en volgende week weten we pas of dat ook zo is...

Gisteren ging ik naar de Arena met een overtuigd gevoel van 3-0 en na de 1-0 zag het er ook naar uit...
Volgende week schatten we in dat we verliezen maar...
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 19 februari 2010 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 - 11:35 schreef John2 het volgende:
Geen volgende ronde EL, wat gezien de financiele problemen toch echt nodig was geweest. Verlies in de eerste 6 maanden van rond de 10 miljoen, waardoor ons aller AJAX zeer waarschijnlijk GELD MOET GAAN LENEN!!!! Tja.............
De inkomsten uit het behalen van de volgende ronde in de EL vallen reuze mee. We hebben het dan over een paar ton en dan had Ajax alsnog moeten lenen. De CL is een ander verhaal, daar tikt het wel aan als je ver komt.
alibabba
 alibabba - vrijdag 19 februari 2010 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 - 09:28 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ga toch weg te zeuren man iedereen die zegt doe jan op links en dan alder oleq centrum jol doet het en jij zeikt ... wou je anita tegen amauri zetten ofzo ? was een LOGISCHE keuze... en afscheid nemen van Ema ? 1 van de betere spelers man.. vertonghen daar hebben we door verloren verder niemand.. en vdwiel goed ? ja aanvallend verdedigend ? die laatste goal komt hij gewoon terug wandelen... Ajax was gewoon goed gebalanceerd.. 2 persoonlijke fouten van Vertonghen doen je gewoon de das om.. als je niet mee springt is het makkelijk inkoppen he
Waarom zet je in zo'n belangrijke wedstrijd je beste centrale verdediger ineens linksback? Ik zou als speler daar niet goed van worden en blijkbaar Vertonghen ook niet, want het hele seizoen heb ik hem amper fouten zien maken en nu ineens 2 cruciale. Hij was gewoon niet zichzelf en dat is heel logisch als je INEENS ALS BACK WORD GEPOSTEERD. Anita had prima linksback kunnen spelen, want de laatste tijd doet hij het redelijk tot goed. Om een goed beeld te krijgen, of Anita het niveau aankan, moet je hem tot aan het einde van het seizoen ELKE WEDSTRIJD LATEN STAAN EN NIET AAN HEM TWIJFELEN. Nu zijn we ook niets opgeschoten en Anita had je in deze wedstrijd prima kunnen beoordelen. Anita is een speler die nooit of te nimmer verzaakt en er alles aan zal doen om te slagen bij Ajax. Over de hele wedstrijd gezien speelde V.D.Wiel een prima pot voetbal.

Emanuelson draagt nu al 5 jaar het Ajax-shirt en is in die tijd geen steek beter geworden. Omdat zijn contract in 2011 afloopt kun je aankomende zomer nog geld voor hem vangen en door de overvloed aan middenvelders is het niet erg als hij vertrekt.

En ik zeik niet, maar geef gewoon mijn EERLIJKE MENING.
Aaaaight
 Aaaaight - vrijdag 19 februari 2010 - 14:43   quote  deeplink  
Ik snap niet waarom mensen spelers de schuld gaan geven van de tegen goals.. er worden altijd fouten gemaakt anders valt die goal niet, die mauri kan gewoon als een kei koppen, het was totaal tegen de verhoudingen in Juve 3 kansen in de hele wedstrijd en scoren er 2... ik vond Urby tegen vallen maar v/d wiel speelde gewoon goed... wat me opviel is dat er veel lange ballen van achter werden gegeven en in de lucht waren hun sterker.. Dit was de eerste keer dat ik in de Arena zat en ik heb echt genoten echt een mega sfeer ( Zuid ) cluppie blijven steunen ook al stonden ze achter, ze speelde goed en daar gaat het om.. mooi moment toen Grygera naar het publiek toe liep.. groot compliment voor de jongens uit 410!! wat een positieve energie stralen hun uit ze peppen het hele stadion op!
John2
 John2 - vrijdag 19 februari 2010 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 - 14:16 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

De inkomsten uit het behalen van de volgende ronde in de EL vallen reuze mee. We hebben het dan over een paar ton en dan had Ajax alsnog moeten lenen. De CL is een ander verhaal, daar tikt het wel aan als je ver komt.
De volgende ronde halen betekent een volle Arena van richting de 52000 toeschouwers. Dan hebben we het toch al over een paar miljoen!!
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 19 februari 2010 - 16:02   quote  deeplink  
50.000 x minimaal € 50 euro gemiddeld is al € 2.5 miljoen
Johnnyafca
 Johnnyafca - vrijdag 19 februari 2010 - 17:02   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=QEfsy0Beb48

sfeerbeelden van voor de wedstrijd!
remco k
 remco k - vrijdag 19 februari 2010 - 17:09   quote  deeplink  
BEIDE TEGENGOALS HEBBEN HELEMAAL NIKS TE MAKEN MET WIE ER LINKSBACK SPEELDE!!!!!!!

Er worden twee kopduels verloren op de rand van de eigen 5 meter voor onze goal, Vertongen en AMauri stonden allebei stil, Vertongen ging het duel gewoon niet goed aan en verloor die duels, verder heb ik Amauri of Del Piero helemaal niks zien klaar spelen via onze linkerkant, er is vanaf daar geen enkel gevaarlijk moment onstaan. Een ander verhaal is dit aan onze rechterzijde, ik snap er dan ook helemaal niks van dat van der Wiel tot MOTM werd verkozen. beide tegengoals onstaan door uitermate zwak verdedigen op onze rechtsbackpositie. Bij de eerste tegengoal worden van der Wiel Alderweireld en De Zeeuw in de watten gelegd door del Piero, dit terwijl vertongen in het centrum in z'n eentje Amauri moet verdedigen.Del Piero had daar nooit de kans mogen krijgen deze hakbal te geven en van der Wiel had niet zover terug het centrum in mogen lopen, dan had deze voorzet er nooit gekomen
Bij de tweede goal denkt van der Wiel te veel aan voetballen op het middenveld en stuitert de bal langs hem heen het middenveld over, de manier van terug lopen staat mij daar echt totaal niet aan, hij "wandelt" namelijk terug, hij moet hier die middenvelder gewoon geen ruimte laten, dit doet hij echter wel en hierdoor komt Alderweireld in een twee tgen 1 situatie te staan en moet een keuze maken waardoor Del Piero makkelijk kan worden aangespeeld en wederom dus veel te makkelijk een voorzet kan geven. Vertongen doet hier echt alles fout wat maar mogelijk is en het staan 1-2.
voor de mensen die hier weer kijhard tegen in zullen gaan bekijk eerst het volgende filmpje even voordat je reageert en je zult zien dat ik volkomen gelijk heb.

http://www.youtube.com/watch?v=FTk0Wspt1Y0
Johnnyafca
 Johnnyafca - vrijdag 19 februari 2010 - 17:18   quote  deeplink  
dus de schuld van greg?
of hoe moet ik het zien?
dege
 dege - vrijdag 19 februari 2010 - 17:33   quote  deeplink  
het is heel simpel, die Italianen komen 2 keer voor de goal en scoren 2 keer. Voor de rest zijn ze niet gevaarlijk geweest, maar dan blijkt wel weer hoe efficient ze kunnen spelen.
Wel een uitstekend 6-tal wat er in en langs de lijnen stond, ongelooflijk dat Suarez geen penalty kreeg, blijkt wel weer dat die 2 achter het doel compleet nutteloos zijn, want als ze hadden opgelet hadden ze hem daar op de stip gelegd.
Verder vond ik Ajax erg sterk spelen en zie ik ze niet kansloos in Turijn. Goeie pot gespeeld en helaas niet beloond.
remco k
 remco k - vrijdag 19 februari 2010 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 - 17:18 schreef Johnnyafca het volgende:
dus de schuld van greg?
of hoe moet ik het zien?
eerste goal is een combinatie, Toby is daar te zwak, Demy is daar te zwak, Gregory loopt te ver terug het centrum in waar hij rugdekking moest geven, als hij dit had gedaan was die voorzet er nooit geweest.

tweede goal, is volgens mij in eerste instantie een hele arrogante fout van Gregory, je moet niet vergeten dat hij in eerste instantie rechtsback is, als je dan ziet hoe rustig hij terug loopt bij het balverlies dat hij zelf veroorzaakt, hieruit onstaat een aanval van Juve waar uit wordt gescoord, als Gregory daar in eerste instantie aan verdedigen had gedacht dan had hij daar niet gelopen en was de situatie nooit ontstaan, in mijn ogen zit Hij daar zeker fout...
Johnnyafca
 Johnnyafca - vrijdag 19 februari 2010 - 17:37   quote  deeplink  
oke!
en in hoeverre schat je nog kansen voor ons in daar in italië?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wedstijd bespreking AJAX- juve









0.0084421