BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Genoten van Sulejmani

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - donderdag 18 februari 2010 - 23:46   quote  deeplink  
Ik heb genoten van sulejmani tegen juve. Zou hij van af nu net als suarez een belangrijke speler zijn? Ik denk van wel want als hij een verdediger van juve af en toe al zo de baas kan zijn dan moet hij dat toch ook makkelijk kunnen tegen rechtsback van de Eredivisie. Ik denk dat hij weer helemaal terug is wat denken jullie?
remco k
 remco k - donderdag 18 februari 2010 - 23:53   quote  deeplink  
veel te vroeg om dat te zeggen, hij was redelijk vandaag maar abslouut niet de hele pot in een blakende vorm, ik hoop dat hij het gaat redden en ik denk het ook wel, alleen is het nu wel heel belangrjk dat hij ook zondag gewoon speelt, hij moet een goede reeks neer gaan zetten, dat zal hem helpen.
Yordee1
 Yordee1 - vrijdag 19 februari 2010 - 00:01   quote  deeplink  
In ieder geval krijgt hij de komende weken een basisplek, dus hij mag zich nu echt bewijzen.
Boss
 Boss - vrijdag 19 februari 2010 - 00:25   quote  deeplink  
Hij speelde met passie, maar dat hoort iedereen te doen die bij Ajax speelt. Het is te vroeg om te zeggen dat hij nu terug is of zo. Buiten die goal om viel het reuze mee met zijn acties. Als hij die niet had gemaakt, had iedereen hem weer verkettert...
robs
 robs - vrijdag 19 februari 2010 - 00:40   quote  deeplink  
laten we hem in elk geval enorm steunen en niet fluiten als ie eens wat minder speelt. Die goal was heerlijk
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 19 februari 2010 - 07:56   quote  deeplink  
2e helft niet veel gezien...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 19 februari 2010 - 09:20   quote  deeplink  
hij heeft zijn snelheid terug gevonden.. maakt hem gelijk een stuk gevaarlijker.. die jongen komt er wel... hoe het publiek reageerde op zijn wissel was super voor die jongen overgens..
Enigma
 Enigma - vrijdag 19 februari 2010 - 09:26   quote  deeplink  
Één zwaluw maakt dus geen zomer. Hij was in de eerste 30 minuten goed aanwezig, daarna was hij niks beter dan wat ie de laatste malen heeft laten zien. De reden dat hij er in staat is, volgens mij, tweeledig: 1 Jol heeft niks beters op dit moment dus nood breekt wetten en 2, hij kan zich in de etalage spelen. Dat laatste deed hij dan ook. Ajax wil hem graag kwijt en zal het verlies van tig miljoen op de koop toe nemen omdat hij zwaar op het salarishuis drukt en dan helpt een goal tegen Juve altijd mee. Let nou maar op; Sulejmani en andere mindere goden worden straks af en toe neergezet om verkoopbaar te zijn en daar heeft Jol volledig gelijk in.

Dit Ajax is nog niet zover om prijzen te gaan pakken. Daarvoor hebben we ander materiaal nodig en dat komt er nu aan! Let maar op; volgend jaar gaat Jol, hemel zij dank, over op 3-4-3; Ons alom geprezen en zeer succesvol systeem; nee dat is niet 4-3-3 maar een aanvallender variant. Vertonghen zal dan iets voor de verdediging gaan spelen, vergelijk met Rijkaard (zijn spel, niet zijn niveau) Daarvoor zullen (moeten) vertrekken: Aisatti, Sulejmani, Emanuelson, Atouba (wie is dat ook weer?), Wielaert, Gabri en nog een paar van Jong Ajax. Gabri vind ik jammer maar Jol gaat niet met Enoh, de Zeeuw en Gabri spelen. Eriksen wordt de nieuwe tien en Lodeiro de nieuwe linkshalf waarbij hij beiden ook stuivertje kan laten wisselen.

Het enige wat Ajax erbij moet halen is een echte linksbuiten en linksback met lengte en body. In de jeugd loopt Florianszoon en dat wordt straks een goede rechtsbuiten. Ik weet niet of jullie wel eens bij de jeugd kijken maar daar bulkt het van talent. als Ajax nu van de fouten heeft geleerd (al dik tien jaar) wordt er amper meer gekocht en halen we door onze kweekvijver een net en scheppen de nieuwe Overmarsjes en Finidi's er zo uit. Ook Kluivertjes, de Boertjes en Davidsjes huppelen daar rond. Ik denk dat we binnen nu en drie jaar een hegonomie gaan krijgen van Ajax die lang kan duren, mits er ook naar mensen als El Salvador, Keizer, Sjaak en Keizer wordt geluisterd.

De wedstrijd gisteravond was top van Ajax maar ook zeker niet slecht van Juve. Je krijgt gewoon een superles in supereffectiviteit. Leer daar van Vertonghen voor volgend jaar! Hoe goed Luis ook is, je ziet dat hij nu nog niet mee kan met dergelijke competities. Hij moet zeker nog een jaar blijven wil hij echt een goede kans van slagen hebben. En dat vinden wij natuurlijk niet erg!

Ja, ik had ook een topic kunnen openen maar dit vloog er allemaal ff uit. Misschien een leuke voorzet voor een ander??

Tot zondag Ajax Vitesse ik zeg: 6-0 met een ontketende Suàrez omdat hij spijt heeft en baalt van gister in drie opzichten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 februari 2010 door Enigma --
Ajaxcied uit Alkmaar
 Ajaxcied uit Alkmaar - vrijdag 19 februari 2010 - 09:43   quote  deeplink  
AMEN!!!!

ik vond sulejmani persoonlijk echt goed spelen zeker de 1e helft
en dit ajax was gewoon erg goed. Ondanks de kleine foutjes van Vertonghen vond ik hem ook erg goed spelen. En Siem de Jong die was echt op dreef gisteren goed om te zien hoe die jongen ook is gegroeid. Als we deze lijn doortrekken worden we kampioen!!
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 19 februari 2010 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 - 09:26 schreef Enigma het volgende:
Één zwaluw maakt dus geen zomer.
Tot zondag Ajax Vitesse ik zeg: 6-0 met een ontketende Suàrez omdat hij spijt heeft en baalt van gister in drie opzichten
Goed verhaal, klinkt plausibel.

Zondag ben ik voor de 2e keer dit seizoen niet bij een thuiswedstrijd en de vorige keer was tegen Sparta.
Als ze gvd maar niet die uitslag herhalen
Jacco
 Jacco - vrijdag 19 februari 2010 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 - 09:26 schreef Enigma het volgende:
Één zwaluw maakt dus geen zomer.
Ik zat gister te praten met mijn huisgenoot die fysiotherapie studeert en we hadden het over de explosiviteit van Sulejmani in vooral de 1e helft.
Het schijnt dus dat ze bij Ajax de laatste weken druk bezig zijn geweest met het trainen van sprinten (capability & capicity) van Sulejmani, wat het afgelopen jaar ver naar beneden gezakt was.
Het enige probleem achter deze training is dat het heel intensief is (je rent constant je batterij leeg) en je daarom blessure gevoelig wordt.
Vandaar dat Sulejmani (en aissati waarschijnlijk ook) een paar wedstrijden niet heeft gespeelt omdat je dan echt kunt focusen op deze manier van trainen.
Geef de hoop dus nog niet op, ze zijn met hem bezig!

Verder vond ik je ideeen voor volgend jaar er goed uit zien!
Schrijf alleen Atouba nog niet af. We hebben weinig van hem gezien tot nu toe, maar als hij in vorm is kan dat best wel eens die bikkelharde linksback zijn waar we naar op zoek zijn.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 19 februari 2010 - 11:57   quote  deeplink  
idd jacco
Enigma
 Enigma - vrijdag 19 februari 2010 - 12:13   quote  deeplink  
Ik schrijf de voetballer Atouba absoluut niet af. Wel zijn eventuele inzetbaarheid voor een duurzaam Ajax1.(leeftijd in correlatie met blessures!) Voorts drukt ook hij op het salarishuis en dat zal echt gereduceerd moeten worden. Hij krijgt gewoon betaald maar daar hadden we, bij wijze van spreken, ook bij Sparta die spits voor kunnen halen. (spits omdat er nu opeens over een Mexicaan wordt gesproken)

Vandaag bekend 10 miljoen verlies, er staan spelers uit die door Ajax (gedeeltelijk nog) betaald worden. We krijgen, hoogstwaarschijnlijk, geen geld meer in de EL dit jaar. De beker levert weinig op, de titel is i.p. voor het anti voetbal van psv; alleen met heel veel knokken en geluk zal Twente plaats twee aan ons overdragen en dan nog wordt het moeilijk om de CL te halen door de zware voorondes. Ik wil maar zeggen, er zal keihard geruimd moeten worden en de bezem er doorheen halen. Jol is daar hard genoeg voor en vooral realistisch.

Lichtpunt is dat er op De Toekomst een supergeneratie aankomt. Ze moeten echter wel de kans krijgen. Gelukkig doet Jol dat nu al met Siem en Erikssen. Vind dat hij Suk nu ff moet laten rusten. Je kunt in alle twee de invalmomenten (Roda en Juve) zien dat hij overloopt van adrenaline en daardoor nog geen rust heeft. Hij weet niet wat hem overkomt en hoe ontroerend dat ook is, voor het team is dat dan toch even spelen met 10,5 man ipv 11.

O ja, Sulejmani. Sorry Jacco. Ik heb vanaf het begin gezegd 16 milj. is belachelijk voor deze jongen. Hij had nog never onder druk iets neergezet. Daar had Ajax beter naar moeten kijken. Voorts vind ik zijn houding niet gretig genoeg zoals bijvoorbeeld de Zeeuw, Enoh of Suàrez. Als hij dat niet heeft moet hij het compenseren met gogme en ragfijne, effectieve techniek. Dat heeft hij beide niet en daarom zie ik het toaal niet zitten in hem, bij Ajax dan. Wel bij een club als Heerenveen waar hij de ster kan zijn of Twente of Utrecht maar niet bij Ajax of psv. Heerenveen heeft het goed gedaan en wij zijn er vol ingetuind, jammer maar daar moet Ajax nu van geleerd hebben. Dat geld hadden ze veel beter aan Elia kunnen besteden, ook een jaar geleden toen was die ook al erg goed en ook onder druk.

Maar hoe dan ook, we zijn en blijven de beste en mooiste club van Nederland. Ja, historie telt! En alleen daarom al: Geschiedenis herhaalt zich steeds.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 februari 2010 door Enigma --
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 19 februari 2010 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 - 12:13 schreef Enigma het volgende:

Maar hoe dan ook, we zijn en blijven de beste en mooiste club van Nederland. Ja, historie telt! En alleen daarom al: Geschiedenis herhaalt zich steeds.
Precies,

de generatie van de jaren 70 waren mijn vader en ooms,
Mijn generatie was van de jaren 90 en mijn zoon en neven mogen de komende generatie gaan worden.
2011-2015 AJAX SUPREMATIE
John2
 John2 - vrijdag 19 februari 2010 - 12:29   quote  deeplink  
Jammer dat Jol hem wisselde. Hij speelde meer dan behoorlijk en een wissel zal hem toch weer het gevoel geven dat ie niet goed was. Dus weer slecht voor het zelfvertrouwen. En zo langzamerhand weten we toch ook wel dat bijvoorbeeld Rommedaal, niet beter is!! En om dan Suk in te brengen in deze wedstrijd!? Ondanks de geringe minuten speeltijd, vind ik het er erg onbeholpen uitzien.
Subaru
 Subaru - vrijdag 19 februari 2010 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 - 12:29 schreef John2 het volgende:
Jammer dat Jol hem wisselde. Hij speelde meer dan behoorlijk en een wissel zal hem toch weer het gevoel geven dat ie niet goed was. Dus weer slecht voor het zelfvertrouwen. En zo langzamerhand weten we toch ook wel dat bijvoorbeeld Rommedaal, niet beter is!! En om dan Suk in te brengen in deze wedstrijd!? Ondanks de geringe minuten speeltijd, vind ik het er erg onbeholpen uitzien.
nee zeker niet want in 2e helft ging zowat alles via andere kant en hij weet zelf ook wel dat die het goed gedaan heeft en dat zal jol hem ook zeker wel gezegd hebben dat die goede wedstrijd gespeeld heeft
Ajaxcied uit Alkmaar
 Ajaxcied uit Alkmaar - vrijdag 19 februari 2010 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 - 12:29 schreef John2 het volgende:
Jammer dat Jol hem wisselde. Hij speelde meer dan behoorlijk en een wissel zal hem toch weer het gevoel geven dat ie niet goed was. Dus weer slecht voor het zelfvertrouwen. En zo langzamerhand weten we toch ook wel dat bijvoorbeeld Rommedaal, niet beter is!! En om dan Suk in te brengen in deze wedstrijd!? Ondanks de geringe minuten speeltijd, vind ik het er erg onbeholpen uitzien.
Ik vind Rommedahl perfect als invaller hoor. Sulejmani speelde idd erg goed maar het hield gewoon op. Hij kon het niet de hele wedstrijd waar maken. Ik vond dat rommedahl er eerder in had gemoeten.
En ook ben ik toch van mening aangezien je 1-2 achterstond dat Jol gewoon risico had moeten nemen en lodeiro erin had moeten zetten 3-4-3.
Dit had de opstelling vanaf de 65e of 70e minuut moeten zijn.

Steek
v/d wiel Alderweireld Vertonghen
Enoh
de Zeeuw de Jong

Lodeiro

Rommedahl Suk/Suarez Emanuelson

En aangezien je toch 2 tegendoelpunten hebt in een thuiswedstrijd moet je gewoon risico nemen.
En zeker in de slotfase.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 februari 2010 door Ajaxcied uit Alkmaar --
John2
 John2 - vrijdag 19 februari 2010 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 - 12:35 schreef Ajaxcied uit Alkmaar het volgende:

[..]

Ik vind Rommedahl perfect als invaller hoor. Sulejmani speelde idd erg goed maar het hield gewoon op. Hij kon het niet de hele wedstrijd waar maken. Ik vond dat rommedahl er eerder in had gemoeten.
En ook ben ik toch van mening aangezien je 1-2 achterstond dat Jol gewoon risico had moeten nemen en lodeiro erin had moeten zetten 3-4-3.
Dit had de opstelling vanaf de 65e of 70e minuut moeten zijn.

Steek
v/d wiel Alderweireld Vertonghen
Enoh
de Zeeuw de Jong

Lodeiro

Rommedahl Suk/Suarez Emanuelson

En aangezien je toch 2 tegendoelpunten hebt in een thuiswedstrijd moet je gewoon risico nemen.
En zeker in de slotfase.
Eens voorwat betreft Rommedahl en het nemen van risico's. Niet met Enoh en Emanuelson. Speelden beide zeer matig. Waar is overigens Lindgren gebleven? Blessure?
Ajaxcied uit Alkmaar
 Ajaxcied uit Alkmaar - vrijdag 19 februari 2010 - 13:50   quote  deeplink  
ja hebt geen andere goede linksbuiten sulejmani is gewoon nog niet goed genoeg vind ik.
en enoh is een keiharde werker en lindgren vind ik niet zo super als verdedigende middenvelder en daarnaast kan suarez ook nog op links en suk in de spits

en voor de aankomende wedstrijd tegen vitesse zou ik deze opstelling gebruiken:

Steek
v/d wiel Alderweireld Vertonghen

Enoh

De zeeuw De jong

Lodeiro/eriksen

Rommedahl Pantelic (later Suk) Emanuelson

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 februari 2010 door Ajaxcied uit Alkmaar --
Johnnyafca
 Johnnyafca - vrijdag 19 februari 2010 - 14:31   quote  deeplink  
speel je met drie verdedigers?
of ik zie ik het verkeerd?
Aaaaight
 Aaaaight - vrijdag 19 februari 2010 - 14:31   quote  deeplink  
genoten van Sulejmani vind ik wel weer overdreven, hij scoorde een doelpunt maar that's it ook wel... die gozer heeft snelheid, die heeft hij goed gebruikt in 1 aanval maar verder heb ik hem niet echt gezien..
Ajaxcied uit Alkmaar
 Ajaxcied uit Alkmaar - vrijdag 19 februari 2010 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 - 14:31 schreef Johnnyafca het volgende:
speel je met drie verdedigers?
of ik zie ik het verkeerd?
ja idd 3 verdedigers met enoh als verdedigende middenvelder
die 3 jongens staan wel goed vind ik ze zijn ook goed
ik zie er geen problemen in
Bas12345
 Bas12345 - vrijdag 19 februari 2010 - 16:34   quote  deeplink  
Sulejmani was bij die actie weer de oude sulejmani maar verder heb ik hem niet meer echt gezien. Maar het probleem bij ajax dat ze vaak verliezen uit omdat ze niet gemotiveerd zijn of onderschatting. Want in elk europa leaqeu deul spelen ze goed asl er druk op ligt en dan willen ze ook maar als niet zoveel druk op staat is het zeer zwak team. Tegen twente stond druk op geod gespeeld. Maar dan heb je nac uit ofzo en dan zit het er gewoon niet in.
remco k
 remco k - vrijdag 19 februari 2010 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 - 13:50 schreef Ajaxcied uit Alkmaar het volgende:
ja hebt geen andere goede linksbuiten sulejmani is gewoon nog niet goed genoeg vind ik.
en enoh is een keiharde werker en lindgren vind ik niet zo super als verdedigende middenvelder en daarnaast kan suarez ook nog op links en suk in de spits

en voor de aankomende wedstrijd tegen vitesse zou ik deze opstelling gebruiken:

Steek
v/d wiel Alderweireld Vertonghen

Enoh

De zeeuw De jong

Lodeiro/eriksen

Rommedahl Pantelic (later Suk) Emanuelson
En suarez hoeft niet mee te doen, heel raar..
Ajaxcied uit Alkmaar
 Ajaxcied uit Alkmaar - vrijdag 19 februari 2010 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2010 - 16:45 schreef remco k het volgende:

[..]

En suarez hoeft niet mee te doen, heel raar..
goed dat je het zegt suarez i.p.v. emanuelson ;-)

en anders voor volgend seizoen alvast een mooie opstelling (als suarez in de zomer vertrekt)
Johnnyafca
 Johnnyafca - vrijdag 19 februari 2010 - 16:59   quote  deeplink  
dan heb je dus een opstelling van 3 keer niks(voorhoede)
Johnnyafca
 Johnnyafca - vrijdag 19 februari 2010 - 17:03   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=QEfsy0Beb48
alibabba
 alibabba - vrijdag 19 februari 2010 - 20:30   quote  deeplink  
Blijkbaar hebben ze Sulejmani weten te raken, want hij was zeer gretig. Na zijn eerdere wedstrijden voor Ajax1 dit seizoen had ik hetgeen wat ie gisteren bracht niet verwacht. Het is enorm te hopen dat ie de lijn van gisteren kan doortrekken, want Sulejmani is en blijft een uitzonderlijke speler.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Genoten van Sulejmani









0.0065999