BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse 21/2/2010 14:30

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Yordee1
 Yordee1 - vrijdag 19 februari 2010 - 21:00   quote  deeplink  
Zeg het maar.

Opstelling, uitslag etc.

Mijn verwachting (of hoop) is dat Ajax met dezelfde inzet, passie en strijd het duel in gaat als gister tegen Juventus. Misschien wat scherper in de afronding. Dan is Ajax in staat om van dit Vitesse met dubbele cijfers te winnen. Maar aangezien Ajax nooit twee wedstrijden op rij volle inzet toont, denk ik op een 'magere' 4-0 overwinning.

Stekelenburg
VDWiel Alderweireld Oleguer Vertonghen
De Zeeuw De Jong Enoh
Sulejmani Suarez Emanuelson

Pantelic nog wissel omdat hij misschien nog vermoeid is, zo niet, dan Pantelic in de basis en Emanuelson eruit, ofzo :P
alibabba
 alibabba - vrijdag 19 februari 2010 - 21:55   quote  deeplink  
Gewoon Vertonghen in het centrum, Anita linksback en hem tot het einde van het seizoen laten staan om een goed beeld van hem te krijgen. Steeds wisselen LEIDT TOT NIETS. Sulejmani na gisteren laten starten en Eriksen 100% in de basis, want hij is BROODNODIG VOOR RUST IN HET ELFTAL. Pantelic in spits en verder NORMALE keuzes maken, niet te moeilijk doen en zorgen voor een VASTE FORMATIE.
Johnnyafca
 Johnnyafca - vrijdag 19 februari 2010 - 22:15   quote  deeplink  
sluit me aan bij ali,
Vertongen uit het centrum weghalen was een grote fout, dan Toby er maar weghalen.
alibabba
 alibabba - zaterdag 20 februari 2010 - 14:55   quote  deeplink  
Vitesse, oftewel Vitas, moet morgen in De Arena het gaan opnemen tegen Ons Aller Ajax. Voor de competitie is Ajax - Vitesse nog nooit in een gelijkspel geeindigd en er zijn er toch al 25 van gespeeld. Maar liefst 22x zegevierde AJAX, dus reken dan zelf maar uit hoeveel Vitas er won.

Op 19 mei 1972 boekte Ajax de grootste overwinning OOIT voor de competitie en uitgerekend Vitesse was in Amsterdam de tegenstander, het werd maar liefst 12-1. In dat seizoen, dus 1971'1972, werd Ajax ongeslagen kampioen met 29 overwinningen en 103 treffers. In de met 12-1 gewonnen pot was Vitesse-goalie Dick Beukhof een arme, want hij werd door onder meer Johan Cruijff 4x verschalkt. Johan Neeskens en Dick v.Dijk ( helaas vroeg overleden...51 jaar ) prikte er 3 achter de Vitas-keeper. Gerrie Muhren en Barry Hulshoff maakte het dozijn vol.

In de openingswedstrijd van het seizoen 97'98, waarin we met 112 goals glansrijk de titel pakte, boekte WE een 5-0 overwinning. Door onder meer een eigen doelpunt van Oud-Ajacied Michel Kreek werd er met gemak gewonnen. Andere doelpuntenmakers; de Pool Andrzej Rudy, de Nigerianen Tijjani Babangida en Sunday Oliseh, de Georgier Shota ( Mr. Bean ) Arveladze completeerde het gezelschap.

De laatste Ajax - Vitesse, op 28-9-2008, eindigde in 3-0 door 2 treffers van Jan Vertonghen en 1 van Suarez. Het was een wedstrijd waarin vd.Wiel samen met Vermaelen het centrum vormde, Silva en Vertonghen waren destijds de backs en ik kan me herinneren dat deze verdediging stond als een huis.

Ik verwacht dat Sulejmani morgen, na zijn goeie wedstrijd van donderdag, weer speelt en Pantelic in de spits zal fungeren. Ik hoop dat Jol Alderweireld en Vertonghen in het centrum laat spelen en dat Anita linksback staat. Siem de Jong verdient een basisplaats en ik zou Eriksen ALTIJD laten spelen. Ik vertrouw op Jol en de gretigheid van de spelers en dan moet Vitas geen probleem zijn.............3-0.

Laat hier je licht schijnen, voorafgaand, tijdens en na de wedstrijd van morgen................................ Ajax is mijn trots, AJAX is mijn leven....
remco k
 remco k - zaterdag 20 februari 2010 - 16:17   quote  deeplink  
SCHILDER STOND LINKSBACK, vertongen stond links verdedigende middenvelder.
alibabba
 alibabba - zaterdag 20 februari 2010 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 februari 2010 - 16:17 schreef remco k het volgende:
SCHILDER STOND LINKSBACK, vertongen stond links verdedigende middenvelder.
Je hebt helemaal gelijk, verkeerd gekeken op mijn gespaarde VI-boekjes. Om het dan helemaal recht te zetten, voor andere forumbezoekers, de volledige opstelling destijds;

=========================Stekelenburg==========================

Silva========vd.Wiel=============Vermaelen=============SCHILDER

======================Enoh==================VERTONGHEN=========

=============================Siem de Jong======================

Suarez===================Huntelaar======================Sarpong

46e minuut Cvitanich voor Sarpong, 62e minuut Sno in het veld voor Siem de Jong en Vertonghen werd in 86e minuut gewisseld voor Lindgren.
E-J
 E-J - zaterdag 20 februari 2010 - 16:39   quote  deeplink  
--------------Steek-------------
Wiel----Alder---Oleguer--Vertongen
-------Zeeuw---------De Jong-------
--------------Eriksen---------------
Suljemani--Suarez--Emanuelson

Zelfde aanval als tegen Juve, waren erg gevaarlijk.
Op het middeveld Enoh eruit en Eriksen erin, persoonlijk word ik iedere keer bloednerveus als Enoh ce bal krijgt.
Heb donderdag avond een paar keer gezien dat Enoh als laatste man ff gaat staan pingelen.
De verdediging heeft veel meer body met Vertongen op links en Oleguer in het centrum, lekker laten staan zo.

Ik denk dat we met 4-1 gaan winnen zondag middag en dan maar hopen dat Twente of PSV punten laten liggen.
De Kenner
 De Kenner - zaterdag 20 februari 2010 - 19:01   quote  deeplink  
Ajax - Vitesse 1 - 2
dege
 dege - zondag 21 februari 2010 - 13:45   quote  deeplink  
als iemand zo een site heeft om te kijken hoor ik het graag
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 21 februari 2010 - 13:48   quote  deeplink  
zeer eenvoudig om de vinden Dege!
google search:
Watch Ajax-vitesse free, enter
Vervolgens heb je een hele lijst waaruit je kan kiezen!
succes
bahbah
 bahbah - zondag 21 februari 2010 - 14:12   quote  deeplink  
eriksen basis YESSSSSSSSS!!!!!!!....
IK DENK MAGERE 3-1 EN DAT GAAT HEEEEEL MOEILIJK TOT STAND KOMEN.......
remco k
 remco k - zondag 21 februari 2010 - 14:16   quote  deeplink  
jammer dat sulejmani nu niet speelt, nu moet hij juist het vertrouwen krrijgen van Jol.. inderdaad wel mooi dat Erikson basis speelt
alibabba
 alibabba - zondag 21 februari 2010 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2010 - 14:16 schreef remco k het volgende:
jammer dat sulejmani nu niet speelt, nu moet hij juist het vertrouwen krrijgen van Jol.. inderdaad wel mooi dat Erikson basis speelt
Mee eens, Sulejmani had ik links gezet, Eriksen achter de spits en De Jong ipv. Enoh.
freakie
 freakie - zondag 21 februari 2010 - 14:48   quote  deeplink  
nou ik snap t wel.. goed bedacht van jol.. er moet volgend jaar waarschijnlijk iemand komen aan de zijkant.. en niet op de plek van de jong want daar is t best prima.. de jong deed het super tegen juve.. dus eriksen daar zette is prima.. we hebben ook nog lodeiro,.. als die gaat spelen moet je hem ook nog gebruiken.. daar heb je hem dan ook voor miss wel de andere kant voor..
freakie
 freakie - zondag 21 februari 2010 - 14:56   quote  deeplink  
Ik moet zegge dat pantelic vandaag het spelletje erg goed ziet!
freakie
 freakie - zondag 21 februari 2010 - 14:56   quote  deeplink  
En de jong weer erg sterk,,
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 21 februari 2010 - 15:09   quote  deeplink  
Eriksen, wat een speler!
remco k
 remco k - zondag 21 februari 2010 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2010 - 14:30 schreef alibabba het volgende:

[..]

Mee eens, Sulejmani had ik links gezet, Eriksen achter de spits en De Jong ipv. Enoh.
volledig mee eens kerel, maar als ik nu kijk doet Enoh het ook erg goed, super knap gespeeld van Enoh bij die eerste goal. Erikson echt heel goed, grappig om te zien dat hij nadrukkelijk op zoek is na zijn eerste goal. Lekker ook voor de Jong dat ie weer scoort.

toch een klein minpuntje vandaag, het staat verdedigend niet goed bij hoge ballen we geven ook nu weer 2 kansen weg..
bahbah
 bahbah - zondag 21 februari 2010 - 15:30   quote  deeplink  
wat speelt eriksen goed!!!wat een mega voetballer!!!enorme aanwinst voor ajax......het grootste talent ook voor de denen........die staat er nu en gaat niet meer weg hoor,let maar op....die is vanaf nu basisspeler.....en meer dan terecht!!!
remco k
 remco k - zondag 21 februari 2010 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2010 - 15:30 schreef bahbah het volgende:
wat speelt eriksen goed!!!wat een mega voetballer!!!enorme aanwinst voor ajax......het grootste talent ook voor de denen........die staat er nu en gaat niet meer weg hoor,let maar op....die is vanaf nu basisspeler.....en meer dan terecht!!!
hij is echt heel goed ja, maar ik denk niet dat hij meteen basisspeler zal zijn. tweede helft lodeiro en sulejmani brengen..
bahbah
 bahbah - zondag 21 februari 2010 - 15:35   quote  deeplink  
mmja lodeiro zal zeker een half uur meepikken....en dan krijgt de zeeuw rust.....maar eriksen zal echt basis starten...ook al om te prikkelen om contract te verlengen...ook zijn ingewijden zullen hem zeggen van :kijk daar kun je lekker spelen,niet bankzitten...veel beter voor zijn ontwikkelen.....
freakie
 freakie - zondag 21 februari 2010 - 15:38   quote  deeplink  
remco inderdaad enoh doet het goed ja! vondt hem niet goed bij juve..
remco k
 remco k - zondag 21 februari 2010 - 15:49   quote  deeplink  
lekker jongens 4-0.
Waarom moet die Emanuelson nu weer gebracht worden.
bjorn
 bjorn - zondag 21 februari 2010 - 15:51   quote  deeplink  
de jong in vorm
Johnnyafca
 Johnnyafca - zondag 21 februari 2010 - 15:56   quote  deeplink  
ik zie ook liever Lodeiro komen..
remco k
 remco k - zondag 21 februari 2010 - 16:04   quote  deeplink  
we missen ook wel erg veel kansen.
freakie
 freakie - zondag 21 februari 2010 - 16:06   quote  deeplink  
ja inderdaad is zowiezo t probleem bij ajax ..
freakie
 freakie - zondag 21 februari 2010 - 16:13   quote  deeplink  
jezus suarezzz!!!! haha en waarom rommedhal brengen? dit is juist een moment voor suk!
remco k
 remco k - zondag 21 februari 2010 - 16:18   quote  deeplink  
ENOH........ A.K.A. THE TANK HAHAHAHAHA
nummer10
 nummer10 - zondag 21 februari 2010 - 16:23   quote  deeplink  
appeltje eitje
Tyson
 Tyson - zondag 21 februari 2010 - 16:24   quote  deeplink  
KUT TWENTE!!!!! KUT PSV!!!!!! ANTI-VOETBAL WINT HET VOORLOPIG!!!
Yordee1
 Yordee1 - zondag 21 februari 2010 - 16:24   quote  deeplink  
PSV 1-1 hahahaahahahaha
freakie
 freakie - zondag 21 februari 2010 - 16:27   quote  deeplink  
bombaaaaaa!!:P psv gelijk! lkkr dan! verdient dat anti kut voetbal.. twente precies het zelfde je ziet dat zo voetballe ook veel problemen kan geven...
remco k
 remco k - zondag 21 februari 2010 - 16:32   quote  deeplink  
EN TWENTE WINT WEER MET 1-0 ONGELOOFLIJK DIT, maar wel lekker dat we 2 punten inlopen op psv. 6 punten op twente en 7 op psv. met ajax in vorm en twente en psv absoluut niet, Als ajax van Psv wint en Psv twente wordt gelijk dan, staan we nog maar 2 en 4 punten achter. ONMOGELIJK IS NIKS.........
bahbah
 bahbah - zondag 21 februari 2010 - 16:36   quote  deeplink  
heeel goed gezien remco....twente kan niet om blijven komen van het geluk...dat gaat stoppen,vooral in uitwedstrijden...en psv,daar is wat mis,dat snap je wel...anders win je wel van sparta...nee alles echt alles is mogelijk jongens!!!!!!
remco k
 remco k - zondag 21 februari 2010 - 16:40   quote  deeplink  
Volgens mij moet psv en twente nog tegen feijenoord en az spelen. ook daar kunnen ze punten gaan verliezen..
Subaru
 Subaru - zondag 21 februari 2010 - 16:41   quote  deeplink  
en daarbij spelen psv en twente nog tegen az feyenoord heerenveen groningen dus niks is onmogelijk
bahbah
 bahbah - zondag 21 februari 2010 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2010 - 16:41 schreef Subaru het volgende:
en daarbij spelen psv en twente nog tegen az feyenoord heerenveen groningen dus niks is onmogelijk
inderdaad.en geloof mij maar dat er nu druk word gevoeld,en dat komt eruit zeker weten.....ze gaan klappen oplopen,twente vooral uit gaat verliezen......en ajax zit nu wel in een periode dat ze bloed ruiken........kijk eens naar ajax vandaag en psv vandaag en naar twente vandaag.........dan snappen jullie m he?
Subaru
 Subaru - zondag 21 februari 2010 - 16:52   quote  deeplink  
psv vergeet gewoon om in 1e helft afstand te nemen van sparta doe je dat niet ja kan dit dus gebeuren wat goed uit komt:D
en twente ja die hadden vorige week moeten verliezen want vriend van me was er geweest en die zij over hele wedstrijd twente 2 kansen en vallen er 2 in maar vandaag speelde ze weer slecht hoor donald miste nog grote kans op 1-1 maar verder mogen ze boschker dankbaar zijn voor 3 punten

en trouwens ze krijgen ook allebij nac uit nog als ik het goed heb dat is ook nooit makkelijk
bahbah
 bahbah - zondag 21 februari 2010 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2010 - 16:52 schreef Subaru het volgende:
psv vergeet gewoon om in 1e helft afstand te nemen van sparta doe je dat niet ja kan dit dus gebeuren wat goed uit komt:D
en twente ja die hadden vorige week moeten verliezen want vriend van me was er geweest en die zij over hele wedstrijd twente 2 kansen en vallen er 2 in maar vandaag speelde ze weer slecht hoor donald miste nog grote kans op 1-1 maar verder mogen ze boschker dankbaar zijn voor 3 punten

en trouwens ze krijgen ook allebij nac uit nog als ik het goed heb dat is ook nooit makkelijk
nee inderdaad subaru....daarbij heeft ajax top 12 uit al uit gespeeld!!!!!dus ........
Johnqqqq
 Johnqqqq - zondag 21 februari 2010 - 17:27   quote  deeplink  
ajax MOET gewoon voor de rest alles winnen,
laat ze maar uit de europa cup gaan volledige aandacht op de competitie.

Hoop dat psv en twente doorgaan, des te groter de kans dat ze averij oplopen!
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - zondag 21 februari 2010 - 17:41   quote  deeplink  
Ajax speelde geweldig het had wel 10-0 kunnen zijn,zo mooi voetbal speelt niemand in nederland.Hopelijk verliest psv nog veel punten,tegen ajax zijn ze zeker kansloos!
Subaru
 Subaru - zondag 21 februari 2010 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2010 - 17:41 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:
Ajax speelde geweldig het had wel 10-0 kunnen zijn,zo mooi voetbal speelt niemand in nederland.Hopelijk verliest psv nog veel punten,tegen ajax zijn ze zeker kansloos!
en dan word ajax zeker kampioen op 1 goal verschil zo zou je ze geweldig kunnen terug pakken wil die grote mond van appeltaart dan wel eens horen
freakie
 freakie - zondag 21 februari 2010 - 17:51   quote  deeplink  
ajaxthebestevannl.. DOEEE NORMAAL! kansloos niet denk dat ajax geen kampioen gaat worden en dat psv aan het langste end trekt alleen ajax heeft wel kans!
bahbah
 bahbah - zondag 21 februari 2010 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2010 - 17:27 schreef Johnqqqq het volgende:
ajax MOET gewoon voor de rest alles winnen,
laat ze maar uit de europa cup gaan volledige aandacht op de competitie.

Hoop dat psv en twente doorgaan, des te groter de kans dat ze averij oplopen!
ook heel goed opgemerkt...hier kan het verschil tussen titel en tweede of derde plaats zitten!!!
bahbah
 bahbah - zondag 21 februari 2010 - 18:01   quote  deeplink  
Z O N D A G AJAX-PZZZVE TOCH?
bjorn
 bjorn - zondag 21 februari 2010 - 18:02   quote  deeplink  
nee utrecht
bahbah
 bahbah - zondag 21 februari 2010 - 18:04   quote  deeplink  
OJA OKE...PSV OOK MAKKIE en twente nec..hoop dat sarpong weer kan spelen dan...heeft twente ook nie gewonnen,,,,
remco k
 remco k - zondag 21 februari 2010 - 18:05   quote  deeplink  
utrecht thuis?? dan hebben we wat goed te maken, die gaan we zoiezo niet verliezen..
Jhonny Jordaan
 Jhonny Jordaan - zondag 21 februari 2010 - 18:05   quote  deeplink  
Vitesse had verdiend te winnen hehe

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Vitesse 21/2/2010 14:30









0.0101780