BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Frustratietopic!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 maart 2015 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 11:54 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Eens even tellen of je gelijk heb:

Mathijsen, Boulahrouz, Wilkshire, Mulder, Nelom, Immers, Verhoek, te Vrede, Manu, Kazim, Achabar

Dan heb je wel gelijk ja !!! Maar helaas wordt Wilkshire automatisch verlengd omdat ie genoeg wedstrijden heeft gespeeld!
Achabar zou ik nog wel een kans willen geven onder de juiste trainer, net zoals Boëtius en Vilhena
Vilhena niet. Al twee jaar flegmatiek en blind. Zie geen enkele toegevoegde kwaliteit meer bij die jongen.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 02 maart 2015 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 11:55 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Vilhena niet. Al twee jaar flegmatiek en blind. Zie geen enkele toegevoegde kwaliteit meer bij die jongen.
Heeft nog NOOIT op zijn positie mogen spelen! Oh wacht, ja 1 keer : uit bij Willem2 toen die zijn mooiste treffer maakte ...
tomson
 tomson - maandag 02 maart 2015 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 11:08 schreef VVout het volgende:
Frustrerend dat we al sinds 12 februari voor de gek worden gehouden.

Nog frustrerender is dat we nu nog steeds voor gek worden gehouden en Fred gewoon aan blijft tot het einde van het seizoen.
Ook een diskwalificatie voor MvG
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 maart 2015 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 12:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Heeft nog NOOIT op zijn positie mogen spelen! Oh wacht, ja 1 keer : uit bij Willem2 toen die zijn mooiste treffer maakte ...
Bestaat niet dat een speler op een andere plek zó ondermaats presteert.
Dan ontbreekt er iets.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 02 maart 2015 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 12:11 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Bestaat niet dat een speler op een andere plek zó ondermaats presteert.
Dan ontbreekt er iets.
Bij sommige spelers is dat zo!
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 02 maart 2015 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 12:07 schreef tomson het volgende:

[..]

Ook een diskwalificatie voor MvG
Hier zou de RvC moeten ingrijpen!
van geil
 van geil - maandag 02 maart 2015 - 13:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 13:47 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Hier zou de RvC moeten ingrijpen!
ik denk dat dat aanstaande is.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 02 maart 2015 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 13:49 schreef van geil het volgende:

[..]

ik denk dat dat aanstaande is.
Ik weet het niet! Ik hoor er niks over helaas ...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 maart 2015 - 14:46   quote  deeplink  
Hadden ze allang al ingegrepen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 maart 2015 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 12:07 schreef tomson het volgende:

[..]

Ook een diskwalificatie voor MvG
Vind ik niet, dat het bekend maken van die beslissing over de wedstrijden met AS Roma getild werd, kan ik nog wel inkomen.
van geil
 van geil - maandag 02 maart 2015 - 16:24   quote  deeplink  
en waarom?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 maart 2015 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 16:24 schreef van geil het volgende:
en waarom?
Omdat een vertrekkende trainer onrust geeft. Met name binnen de selectie. En aangezien die 2 wedstrijden op dat moment het belangrijkste waren, snap ik dat men binnen Feyenoord niet op die onrust zat te wachten. En het dan liever even over die wedstrijden heen tilde. 2,5 week dus.

Al geef ik onmiddellijk toe dat onduidelijkheid over de toekomst van Rutten ook niet echt bevorderlijk is en ook verhalen geeft. In zekere zin is het kiezen tussen 2 kwaden. Maar goed, in principe hadden ze alles kunnen voorkomen door in de winterstop de knoop door te hakken, net zoals dat telkens met Koeman gebeurde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2015 door T-FeYeN00rD --
van geil
 van geil - maandag 02 maart 2015 - 16:30   quote  deeplink  
dan heb je dus niet gelezen wat van Geel gezegd heeft
van geil
 van geil - maandag 02 maart 2015 - 16:32   quote  deeplink  
want die spreekt volledig tegen dat dit nieuws ook maar enigszins invloed zal hebben op de prestaties.
alleen als Rutten op non actief was gesteld was t begrijpelijk geweest.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 maart 2015 - 16:35   quote  deeplink  
Natuurlijk zegt Van Geel dat, zelfs al zou ie er anders over denken. Schade beperken. Ik zie verder niet zo goed in wat dat met mijn post te maken heeft..? Waarom zou daaruit blijken dat ik niet weet wat Van Geel erover gezegd heeft?
van geil
 van geil - maandag 02 maart 2015 - 16:37   quote  deeplink  
dat staat er al.
ik denk zelf ook dat 80% van de supporters verwacht had dat Rutten per direct zou weggaan.
nu is t onzin in mijn ogen.
want als hij er inderdaad anders over denkt stiekem dan had hij moeten ingrijpen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2015 door van geil --
moa
 moa - maandag 02 maart 2015 - 16:41   quote  deeplink  
Rutten had beter helemaal opgestapt, kan op deze manier helemaal niet meer op steun rekenen van het publiek en dat kan ook het team schaden.

De laatste thuiswedstrijden waren al om je dood te schamen, niet alleen qua voetbal maar wat ik nog erger vond was het eindeloze gejank en gefluit naar onze jongste spelers. Spelers als Boetius, Vilhena, Karsdorp e.d. hebben juist onze steun nodig.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 maart 2015 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 16:37 schreef van geil het volgende:
dat staat er al.
ik denk zelf ook dat 80% van de supporters verwacht had dat Rutten per direct zou weggaan.
nu is t onzin in mijn ogen.
want als hij er inderdaad anders over denkt stiekem dan had hij moeten ingrijpen.
Ah op die manier. Ik snap nu waar je op doelde. Kan me er alleen niet volledig in vinden. Persoonlijk zie ik Rutten ook liever per direct vertrekken, maar los van dat feit vind ik wel begrijpelijke dat de informatie over het vertrek van Rutten (of dat nu per direct is of aan het eind van het seizoen) nog even werd achtergehouden tot de wedstrijden met Roma geweest waren.

En ik doelde erop dat Van Geel er wellicht anders over denkt over wat de impact van het aanblijven van Rutten tot het eind van het seizoen precies is. Niet wat ie over Rutten zelf en zijn kunde als trainer denkt.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 maart 2015 - 17:44   quote  deeplink  
Kan me lastig voorstellen dat Rutten gemotiveerd blijft. En vooruit denkt in het belang van de club in het nieuwe seizoen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 maart 2015 - 17:47   quote  deeplink  
T interesseert me geen zak meer dit seizoen.
Geen Europees. Boeiend. Nou en
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 02 maart 2015 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 17:47 schreef Stylzz het volgende:
T interesseert me geen zak meer dit seizoen.
Geen Europees. Boeiend. Nou en
Nounounounou zo kan ie wel weer ja.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 maart 2015 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 17:52 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Nounounounou zo kan ie wel weer ja.
Tis de storm.
En de regen.
En de polder.
En maart.
Vincent1970
 Vincent1970 - maandag 02 maart 2015 - 18:22   quote  deeplink  
Extra Blue Monday
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 maart 2015 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 17:57 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Tis de storm.
En de regen.
En de polder.
En maart.
De tyfus met je polder
ar
 ar - maandag 02 maart 2015 - 18:45   quote  deeplink  
Kut tegenwind elke keer..
van geil
 van geil - maandag 02 maart 2015 - 18:47   quote  deeplink  
Lekker weekendje Rome,
kom je tot rust
moa
 moa - maandag 02 maart 2015 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 18:45 schreef ar het volgende:
Kut tegenwind elke keer..
Kwestie van met de wind mee fietsen, wordt lid van de PVDA of Ajax dan heb je dat snel onder de knie.
ar
 ar - maandag 02 maart 2015 - 18:50   quote  deeplink  
Dan maar doortrappen..
moa
 moa - maandag 02 maart 2015 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 18:50 schreef ar het volgende:
Dan maar doortrappen..
The more you suffer, the more it shows you really care
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 maart 2015 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 18:37 schreef Stylzz het volgende:

[..]

De tyfus met je polder
Het verre uitzicht,
van einder
tot horizont.
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 maart 2015 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 18:59 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Het verre uitzicht,
van einder
tot horizont.
prima, maar tis toch een pleuris polder.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 maart 2015 - 19:59   quote  deeplink  
Mijn vlakke la-aand....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2015 door FR-Henk --
Fer 1
 Fer 1 - maandag 02 maart 2015 - 21:49   quote  deeplink  
Mannen MvGHeeft een aantal maanden geleden aangegeven op de TV dat er geen geld is voor aankopen 1of 2 spelers in de top dan hebje het gehad de rest van het geld gaat naar het te kort voor het 2e hands stadion dat zeg ik dushet laatste.Wat Fred betreft die heeft totaal geen tacktis inzichten ook geen fanatisme zo als het opzweepe van spelers.De wedstrijd tegen Rome hebben we te danken aan de UEFA en onze eigen jongens uit.Tegen utrecht gingen we haast voor de bijl door dat de bal weinig of niet breed gespeeld werd.Tevrede is een stilstaande spits dat had ik al gezien in de eerste wedstrijd europar league hij kan helemaal niets
Xxxxx

ppmet de bal uithalen .Toornstra is duizend keer bewegelijker boetius op rechts .Opvolger trainer is niet van marwijk wel een pgoeie trouwens begrijp mij niet verkeerd. Als ik naar het geld moet kijken is inderdaad van gastel met giovani v bronkhorst zo slecht nog niet gio is gebooren in de kuip hihihi vangastel heeft een feyenoord hard dus die lopen al een heletijd mee als voetballers en assitenten mee in de kuip dus laat het ze maar een halfjaardje proberen .Gaat dat goed dan kunje altijd verder kijken Gewoon met je eigen jeugd verder gaan laten ontwikkelen duurd even ik weet het je verwacht meer om dat hij dat een paar keer heefd laten zien daarna is het niet meer teruggekomen.zo n jongen heeft steunnodig moet een ervaren jongen bij hem hebben zo dat hij meekankomen opletten moeten we toch opelkaar zeker als het tengoede komt dat mist boetius nu ook dan gaat dat allemaal veel sneller.Bij sorry hoor Ajax word dat er al bij de Btjes al ingepomt owee als je niet luisterd daar de druk en lat ligt daar veel hoger als bij ons En ja als ik dan dhr Versluis hoord zeggen af en toe een kampioenschap en in europa hebben wij niks te zoeken dan begrijp ik de sabotage wel zo noem ik dat dan nalatigheid en dan kunnen de beste ook van hanegem er over praten maar als het daar al jaren bij blijft houd het op toch? En maar om de soep zooi heen lopen en ook dat de concetratie meer naar optredens in de kuip is gericht in de toekomst met winkeltjes nou dan weet ik het wel gewoon een dagje uit naar feyenoord en dat is het Ajax en PSV mogen voor de titel en feyenoord ja ach als jullie ook mee willen doen dan voor de 3e plek en mischien kampioen. Voor hun is het zekerheid maar niet voor ons Het zijn allebij neuzenclubs dus die maken ook de dienst uit zo als ook in nederland ABN zit met 1500 miljard in italie en wij mogen naar de voedselbank dankje wel hoor moetje ook een stukje vlees van over de datum? Dat is hun sterkekant. Gr mannen ik weet ook nog veelmeer over feyenoord en ajax knvb te vertellen maar dat is niet veelsoeps als hun er bij betrokken zijn. Gr Fer en hoop op een inhaal race kapioenschappen..
hotjumper
 hotjumper - maandag 02 maart 2015 - 21:50   quote  deeplink  
Dus?
Barabas
 Barabas - maandag 02 maart 2015 - 21:55   quote  deeplink  
Duidelijk het frustratietopic... Hij is het in ieder geval kwijt.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 02 maart 2015 - 22:20   quote  deeplink  
Broer van dr. Love.
tomson
 tomson - maandag 02 maart 2015 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 16:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vind ik niet, dat het bekend maken van die beslissing over de wedstrijden met AS Roma getild werd, kan ik nog wel inkomen.
" Volgens mij begint de competitie pas in september"

"Met deze selectie doen we serieus mee om de titel" Eind februari 20 punten achter op PSV en nog steeds blijven doen of de NEUS bloedt.. (wei maku geen vouten )

Geen versterking in de winterstop halen.

De karaktermoord op Mulder.

Het toestaan dat Fredsji ouwe gappies binnenhaalt en daarmee de ontwikkeling van de eigen jeugd gewoon dwarsboomt (Na uitgebreid de financiele vruchten van Varkenoord te hebben geplukt en daar goede sier mee gemaakt te hebben als een van redders van de club en aan de andere kant terwijl we van verre konden zien aankomen dat de aanval nieuwe impulsen nodig ging hebben daar in feite daar een wanprestatie te leveren. En er nog niet eens over te peinzen ook maar iets toe te geven van zijn fouten. Kan er zo nog wel een paar opnoemen mar ik vind het wel zat zo, he allemaal toch wel niet waar zijn..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - maandag 02 maart 2015 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 23:54 schreef tomson het volgende:

[..]

" Volgens mij begint de competitie pas in september"

"Met deze selectie doen we serieus mee om de titel" Eind februari 20 punten achter op PSV en nog steeds blijven doen of de NEUS bloedt.. (wei maku geen vouten )

Geen versterking in de winterstop halen.

De karaktermoord op Mulder.

Het toestaan dat Fredsji ouwe gappies binnenhaalt en daarmee de ontwikkeling van de eigen jeugd gewoon dwarsboomt (Na uitgebreid de financiele vruchten van Varkenoord te hebben geplukt en daar goede sier mee gemaakt te hebben als een van redders van de club en aan de andere kant terwijl we van verre konden zien aankomen dat de aanval nieuwe impulsen nodig ging hebben daar in feite daar een wanprestatie te leveren. En er nog niet eens over te peinzen ook maar iets toe te geven van zijn fouten. Kan er zo nog wel een paar opnoemen mar ik vind het wel zat zo, he allemaal toch wel niet waar zijn..
Das een andere discussie.
tomson
 tomson - dinsdag 03 maart 2015 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 23:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Das een andere discussie.
Is een optelsom. Daarom zei ik dus OOK. net als dat ik niet stond te springen toen hij Fred haalde maar ook die slisser het voordeel van de twijfel gaf omdat het nu eenmaal onze slisser geworden was. Maar die dat ook stukje bij beetje verspeelde en ik echt uitzonderlijk lang tegen beter weten in toch nog krediet ben blijven geven, ondanks dat ik me bij elk bezoek harder liep te ergeren aan dat laffe behouden gedoe en het halstarrig negeren van onze talenten.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 03 maart 2015 - 03:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 23:54 schreef tomson het volgende:

[..]

" Volgens mij begint de competitie pas in september"

"Met deze selectie doen we serieus mee om de titel" Eind februari 20 punten achter op PSV en nog steeds blijven doen of de NEUS bloedt.. (wei maku geen vouten )

Geen versterking in de winterstop halen.

De karaktermoord op Mulder.

Het toestaan dat Fredsji ouwe gappies binnenhaalt en daarmee de ontwikkeling van de eigen jeugd gewoon dwarsboomt (Na uitgebreid de financiele vruchten van Varkenoord te hebben geplukt en daar goede sier mee gemaakt te hebben als een van redders van de club en aan de andere kant terwijl we van verre konden zien aankomen dat de aanval nieuwe impulsen nodig ging hebben daar in feite daar een wanprestatie te leveren. En er nog niet eens over te peinzen ook maar iets toe te geven van zijn fouten. Kan er zo nog wel een paar opnoemen mar ik vind het wel zat zo, he allemaal toch wel niet waar zijn..
Karaktermoord op Mulder? Het besluit is het beste van Feyenoord sinds jaren om Vermeer te halen !!!
tomson
 tomson - dinsdag 03 maart 2015 - 04:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 03:58 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Karaktermoord op Mulder? Het besluit is het beste van Feyenoord sinds jaren om Vermeer te halen !!!
Ga ik voetbaltechnisch ook niet betwisten L, maar zijn uitspraken daarna hebben die gozer wel helemaal afgefikt. De menselijke maat was hier helemaal zoek en dat heeft Mulder echt niet verdiend na zoveel jaar ons shirt gedragen te hebben. Een beetje fatsoen is op zijn plaats want die jongen is geen Drenthe, Cabral of Rekik. Een gewone (te) rustige jongen.. Geen poespas, rare fratsen of eisen. Alles is ook nog eens nadelig voor de club zelf want slecht voor zijn transfermogelijkheden (dus inkomsten ) En buiten dat : simpelweg onnodig om dat zo te doen. Maar ja daar zal jij wel een andere mening over hebben neem ik aan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 maart 2015 door tomson --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 maart 2015 - 07:09   quote  deeplink  
Mulder loopt gratis de deur uit. Prima.
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 03 maart 2015 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 04:09 schreef tomson het volgende:

[..]

Ga ik voetbaltechnisch ook niet betwisten L, maar zijn uitspraken daarna hebben die gozer wel helemaal afgefikt. De menselijke maat was hier helemaal zoek en dat heeft Mulder echt niet verdiend na zoveel jaar ons shirt gedragen te hebben. Een beetje fatsoen is op zijn plaats want die jongen is geen Drenthe, Cabral of Rekik. Een gewone (te) rustige jongen.. Geen poespas, rare fratsen of eisen. Alles is ook nog eens nadelig voor de club zelf want slecht voor zijn transfermogelijkheden (dus inkomsten ) En buiten dat : simpelweg onnodig om dat zo te doen. Maar ja daar zal jij wel een andere mening over hebben neem ik aan.
Een beetje fatsoen omdat ie wat jaren bij Feyenoord speelt terwijl die bergen met punten heeft gekost gaat er bij mij inderdaad niet in! Dat zou betekenen dat je achter elke mislukkeling moet staan ... Echt niet !!! Ik heb het recht om kritiek te leveren en kritisch te zijn ...
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 03 maart 2015 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 07:09 schreef Stylzz het volgende:
Mulder loopt gratis de deur uit. Prima.
En daar wens ik hem verder veel succes mee!
Barabas
 Barabas - dinsdag 03 maart 2015 - 09:18   quote  deeplink  
Zo.... missen we weinig aan.
FANdré
 FANdré - dinsdag 03 maart 2015 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 22:20 schreef FR-Henk het volgende:
Broer van dr. Love.
haha ik geloof het ook
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 maart 2015 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 07:09 schreef Stylzz het volgende:
Mulder loopt gratis de deur uit. Prima.
Graag alleen frustraties..
van geil
 van geil - dinsdag 03 maart 2015 - 18:58   quote  deeplink  
t komt ineens weer even boven drijven.
WAT N KUTSEIZOEN
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 03 maart 2015 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 18:58 schreef van geil het volgende:
t komt ineens weer even boven drijven.
WAT N KUTSEIZOEN
Graag alleen frustraties geile..!!
Terminator1908
 Terminator1908 - dinsdag 03 maart 2015 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 21:49 schreef Fer 1 het volgende:
Mannen MvGHeeft een aantal maanden geleden aangegeven op de TV dat er geen geld is voor aankopen 1of 2 spelers in de top dan hebje het gehad de rest van het geld gaat naar het te kort voor het 2e hands stadion dat zeg ik dushet laatste.Wat Fred betreft die heeft totaal geen tacktis inzichten ook geen fanatisme zo als het opzweepe van spelers.De wedstrijd tegen Rome hebben we te danken aan de UEFA en onze eigen jongens uit.Tegen utrecht gingen we haast voor de bijl door dat de bal weinig of niet breed gespeeld werd.Tevrede is een stilstaande spits dat had ik al gezien in de eerste wedstrijd europar league hij kan helemaal niets
Xxxxx

ppmet de bal uithalen .Toornstra is duizend keer bewegelijker boetius op rechts .Opvolger trainer is niet van marwijk wel een pgoeie trouwens begrijp mij niet verkeerd. Als ik naar het geld moet kijken is inderdaad van gastel met giovani v bronkhorst zo slecht nog niet gio is gebooren in de kuip hihihi vangastel heeft een feyenoord hard dus die lopen al een heletijd mee als voetballers en assitenten mee in de kuip dus laat het ze maar een halfjaardje proberen .Gaat dat goed dan kunje altijd verder kijken Gewoon met je eigen jeugd verder gaan laten ontwikkelen duurd even ik weet het je verwacht meer om dat hij dat een paar keer heefd laten zien daarna is het niet meer teruggekomen.zo n jongen heeft steunnodig moet een ervaren jongen bij hem hebben zo dat hij meekankomen opletten moeten we toch opelkaar zeker als het tengoede komt dat mist boetius nu ook dan gaat dat allemaal veel sneller.Bij sorry hoor Ajax word dat er al bij de Btjes al ingepomt owee als je niet luisterd daar de druk en lat ligt daar veel hoger als bij ons En ja als ik dan dhr Versluis hoord zeggen af en toe een kampioenschap en in europa hebben wij niks te zoeken dan begrijp ik de sabotage wel zo noem ik dat dan nalatigheid en dan kunnen de beste ook van hanegem er over praten maar als het daar al jaren bij blijft houd het op toch? En maar om de soep zooi heen lopen en ook dat de concetratie meer naar optredens in de kuip is gericht in de toekomst met winkeltjes nou dan weet ik het wel gewoon een dagje uit naar feyenoord en dat is het Ajax en PSV mogen voor de titel en feyenoord ja ach als jullie ook mee willen doen dan voor de 3e plek en mischien kampioen. Voor hun is het zekerheid maar niet voor ons Het zijn allebij neuzenclubs dus die maken ook de dienst uit zo als ook in nederland ABN zit met 1500 miljard in italie en wij mogen naar de voedselbank dankje wel hoor moetje ook een stukje vlees van over de datum? Dat is hun sterkekant. Gr mannen ik weet ook nog veelmeer over feyenoord en ajax knvb te vertellen maar dat is niet veelsoeps als hun er bij betrokken zijn. Gr Fer en hoop op een inhaal race kapioenschappen..
hahahaha ik vind je nederlandsch geweldig.nu weetik gelijk worm het een kuttaal is.haha

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Frustratietopic!









0.0125648