BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Suarez gaat mee naar turijn

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
J.D.
 J.D. - dinsdag 23 februari 2010 - 11:22   quote  deeplink  
Wat vinden jullie ervan is het goed dat hij mee gaat om zijn team te steunen.
of had jol moeten zeggen leuk dat je mee wilt maar daar had je aan moeten denken toen je zo´n domme gele kaart pakten .
david
 david - dinsdag 23 februari 2010 - 11:25   quote  deeplink  
goede zaak dat hij mee gaat hij laat zijn team niet in de steek in deze belangrijke en beslissende uitwedstrijd. zo krijg je tenminste weer een team:)
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 23 februari 2010 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 11:22 schreef J.D. het volgende:
Wat vinden jullie ervan is het goed dat hij mee gaat om zijn team te steunen.
of had jol moeten zeggen leuk dat je mee wilt maar daar had je aan moeten denken toen je zo´n domme gele kaart pakten .
?

Het is je aanvoerder, tuurlijk moet die mee
Aaaaight
 Aaaaight - dinsdag 23 februari 2010 - 11:33   quote  deeplink  
lol
J.D.
 J.D. - dinsdag 23 februari 2010 - 12:07   quote  deeplink  
laat het niet verkeerd overkomen natuurlijk vind ik het ook een goede zaak dat hij mee gaat om z´n team te steunen maar ik vind ook wel als je aanvoerder bent dat je op het veld wat beter moet nadenken als je al op scherp staaten zo belangrijk bent voor een team.
John2
 John2 - dinsdag 23 februari 2010 - 12:19   quote  deeplink  
Lekker belangrijk.
remco k
 remco k - dinsdag 23 februari 2010 - 12:52   quote  deeplink  
Zeker belangrijk dat hij meegaat, ik had het ronduit belachelijk gevonden als hij niet was meegegaan, hij is de baas van de ploeg en behoort in mijn ogen zelfs een poging te wagen tot inspirerende woorden in de kleedkamer, Suarez is de kern van deze ploeg en zelfs buiten het veld heel belangrijk dus ook in Turijn.
John2
 John2 - dinsdag 23 februari 2010 - 14:40   quote  deeplink  
Mister big star kan zich beter richten op de lastige thuiswedstrijd tegen Utrecht en oefenen op zijn vrije trappen en zorgen dat hij niet 9 van de 10 kansen verprutst. Reizen maar Italie en weer terug waarschijnlijk midden in de nacht is niet bevoordelijk. Zijn rol zal nihil zijn in Italie, hetgeen toch helaas al een formaliteit is.
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 23 februari 2010 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 14:40 schreef John2 het volgende:
Mister big star kan zich beter richten op de lastige thuiswedstrijd tegen Utrecht en oefenen op zijn vrije trappen en zorgen dat hij niet 9 van de 10 kansen verprutst. Reizen maar Italie en weer terug waarschijnlijk midden in de nacht is niet bevoordelijk. Zijn rol zal nihil zijn in Italie, hetgeen toch helaas al een formaliteit is.
Op basis waarvan beweer je dit?

En niks is kansloos en niks is hopeloos.

Wel grappig dat als er straks donderdag gewonnen wordt de zuurpruimen en negatievelingen zich kunnen beroepen op het feit dat het onmogelijk LEEK...

Donderdagavond 22.50 weten we meer.
freakie
 freakie - dinsdag 23 februari 2010 - 15:05   quote  deeplink  
john2 is gek en altijd is geweest.. suarez creeert kansen en scoort ze wanneer hij ze egt moet scoren.... zijn rol is heel groot.. bij ales john2 alsjeblieft de keren dat je je laat horen ben JIJ negatief over suarez egt belagelijk,,
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 23 februari 2010 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 14:51 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Op basis waarvan beweer je dit?

En niks is kansloos en niks is hopeloos.

Wel grappig dat als er straks donderdag gewonnen wordt de zuurpruimen en negatievelingen zich kunnen beroepen op het feit dat het onmogelijk LEEK...

Donderdagavond 22.50 weten we meer.
weer met jou eens man!
Al die negatieve kutreacties steeds over alles dat over ajax gaat!

Zout lekker op dan als je niet wil steunen, Suarez mee is van groot belang....hij gaat gerust niet in een skybox met zn gameboy zitten spelen hoor, hij zal de jongens opladen...en goed ook!

Prepare for glory!! AJAX
John2
 John2 - dinsdag 23 februari 2010 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 15:05 schreef freakie het volgende:
john2 is gek en altijd is geweest.. suarez creeert kansen en scoort ze wanneer hij ze egt moet scoren.... zijn rol is heel groot.. bij ales john2 alsjeblieft de keren dat je je laat horen ben JIJ negatief over suarez egt belagelijk,,
"en scoort wanneer hij ze echt moet scoren" Scoren was nodig geweest tegen Twente uit, Utrecht uit, Feijenoord uit, Sparta thuis, NAC uit, Juventus thuis om maar eens een paar wedstrijden te noemen, maar helaas. Natuurlijk is Suarez een goede speler en belangrijk voor AJAX, maar het kan en moet nog beter.
freakie
 freakie - dinsdag 23 februari 2010 - 16:32   quote  deeplink  
Ja daar heb je gelijk in hij scoort moeilijk.. zo zei mijn =broertje van als suarez alle kansen maakt had het record meeste doelpunten in de eredivisie er nu al aan geweest.. Alleen tegen juve had suarez niet erg veel kansen.. die had de jong.. en die andere wedstrijden die waren allemaal dat suarez er weinig in voor kwam.. dat hebben messi en drogba ook..
John2
 John2 - dinsdag 23 februari 2010 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 16:32 schreef freakie het volgende:
Ja daar heb je gelijk in hij scoort moeilijk.. zo zei mijn =broertje van als suarez alle kansen maakt had het record meeste doelpunten in de eredivisie er nu al aan geweest.. Alleen tegen juve had suarez niet erg veel kansen.. die had de jong.. en die andere wedstrijden die waren allemaal dat suarez er weinig in voor kwam.. dat hebben messi en drogba ook..
Jij zegt toch dat als het echt moet dat hij scoort? In deze genoemde wedstrijden hebben we juist veel punten verspeeld en heeft ie dus niet gescoord. Helaas.
freakie
 freakie - dinsdag 23 februari 2010 - 17:05   quote  deeplink  
Hij heeft die wedstrijden niet goed gespeeld.. hij hoeft in echt belagerijke wedstrijden vaak maar 1 a 2 kansjes te hebben.. omdat hij dan wel efficient is.. tegen vitesse ging hij dingetjes proberen.. om duidelijk te zijn dat laatste shot van hem waar hij links een actie deed en over de keeper heen probeerde te schieten.. dat is fantasties dat kan hij.. maar t ging mis dat zegt iets over de wedstrijd en niet egt over suarez..
remco k
 remco k - dinsdag 23 februari 2010 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 16:25 schreef John2 het volgende:

[..]

"en scoort wanneer hij ze echt moet scoren" Scoren was nodig geweest tegen Twente uit, Utrecht uit, Feijenoord uit, Sparta thuis, NAC uit, Juventus thuis om maar eens een paar wedstrijden te noemen, maar helaas. Natuurlijk is Suarez een goede speler en belangrijk voor AJAX, maar het kan en moet nog beter.
LUL TOCH NIET ZO DOM MAN!!!!!!!!!!!!!!!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 23 februari 2010 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 16:25 schreef John2 het volgende:

[..]

"en scoort wanneer hij ze echt moet scoren" Scoren was nodig geweest tegen Twente uit, Utrecht uit, Feijenoord uit, Sparta thuis, NAC uit, Juventus thuis om maar eens een paar wedstrijden te noemen, maar helaas. Natuurlijk is Suarez een goede speler en belangrijk voor AJAX, maar het kan en moet nog beter.
V A R K E N !
Aaaaight
 Aaaaight - dinsdag 23 februari 2010 - 18:22   quote  deeplink  
die gozer spoort niet.. ben je voor 010 ?? want dat maakt een hoop duidelijk...
bahbah
 bahbah - dinsdag 23 februari 2010 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 14:51 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Op basis waarvan beweer je dit?

En niks is kansloos en niks is hopeloos.

Wel grappig dat als er straks donderdag gewonnen wordt de zuurpruimen en negatievelingen zich kunnen beroepen op het feit dat het onmogelijk LEEK...

Donderdagavond 22.50 weten we meer.
ff voor de herinnering:juventus- bayern munchen 1-5...
Aaaaight
 Aaaaight - dinsdag 23 februari 2010 - 20:15   quote  deeplink  
bayern met Ajax vergelijken?? of je bedoelt dat het kan, winnen in Turijn...
alibabba
 alibabba - dinsdag 23 februari 2010 - 20:49   quote  deeplink  
Suarez moet natuurlijk mee, maar ook Karin Bloemen voor de sfeer in het vliegtuig. Juve-spelers moeten weer kennis maken met haar, want zij raakt de gevoelige snaar....:)
Aaaaight
 Aaaaight - dinsdag 23 februari 2010 - 21:34   quote  deeplink  
eerder die van de Ajacieden want die scoorden de 2de helft niet en juve wel...
John2
 John2 - dinsdag 23 februari 2010 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 18:04 schreef remco k het volgende:

[..]

LUL TOCH NIET ZO DOM MAN!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een niveau weer!! en ja, jij trekt volle zalen met je gekopieerde verhaaltjes over o.a. Bogarde. Op een forum is het voor normale mensen gebruikelijk dat ze inhoudelijk reageren op iemand die een mening heeft. Dat is hier voor een aantal mensen helaas nogal moeilijk. Je ziet het direct aan hun taalgebruik. Jammer!
remco k
 remco k - dinsdag 23 februari 2010 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 22:20 schreef John2 het volgende:

[..]

Wat een niveau weer!! en ja, jij trekt volle zalen met je gekopieerde verhaaltjes over o.a. Bogarde. Op een forum is het voor normale mensen gebruikelijk dat ze inhoudelijk reageren op iemand die een mening heeft. Dat is hier voor een aantal mensen helaas nogal moeilijk. Je ziet het direct aan hun taalgebruik. Jammer!
Op een reactie zoals jij die plaatst is dit de enige mogelijkheid, en het feit dat je nu begint over gekopieerde verhaaltjes zegt ook genoeg over jouw intellect, die vergelijking slaat echt kant nog wal, ik reageer juist heel veel inhoudelijk, zoals je ook in mijn gekopieerde verhaaltje kan lezen. Ik vraag me eigenlijk af, en meer mensen blijkbaar met mij of jij wel ajacied bent, je bent namelijk nooit onderbouwend en altijd negatief..

Om even terug te komen op mijn Bogarde verhaal, 1 schrijf ik nergens dat ik dit verhaal bedacht heb, ik heb hier alleen een topic over geopend om een discussie te ontlokken zoals dat de bedoeling is op een forum, en zoals je kan lezen in het forum wordt daar gediscussieerd. Dat jij de bedoeling van een forum niet snapt is jou probleem niet het mijne..
remco k
 remco k - dinsdag 23 februari 2010 - 22:28   quote  deeplink  
En van Suarez EISEN dat het beter MOET en kan. ongelooflijk zeg, jij spoort echt niet.
Boss
 Boss - dinsdag 23 februari 2010 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 22:28 schreef remco k het volgende:
En van Suarez EISEN dat het beter MOET en kan. ongelooflijk zeg, jij spoort echt niet.
Niks aan toe te voegen... Amen!
Pjettr
 Pjettr - woensdag 24 februari 2010 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 16:25 schreef John2 het volgende:

[..]

"en scoort wanneer hij ze echt moet scoren" Scoren was nodig geweest tegen Twente uit, Utrecht uit, Feijenoord uit, Sparta thuis, NAC uit, Juventus thuis om maar eens een paar wedstrijden te noemen, maar helaas. Natuurlijk is Suarez een goede speler en belangrijk voor AJAX, maar het kan en moet nog beter.
Vind dit een beetje nutteloze reactie, of een reactie om gewoon dwars te liggen..
Iedereen zn eigen mening , maar met dit soort reacties kan je niets mee..
Hoe kan je nou vragen aan een speler zoals Suarez dat ie nóg beter moet zijn?
Die jongen doet meer dan alleen zijn best.. op het begin was het maar de zoveelste ajax winst en binnen een jaar is hij een held.. Die jongen doet het gewoon en leert veel van zijn fouten.. Kijk hoeveel hij gegroeit is in de afgelopen paar jaar.. Dat is gewoon klasse.. Maar ik denk dat jij veel beter bent dan hem, want jij ziet alleen zijn fouten ipv de dingen die hij goed doet.. Volgens mij vind jij Messi ook bagger, want die heeft vanavond ook fouten gemaakt en kansen gemist.. Nu is hij ook geen topspeler want in europese wedstrijden ( Suarez Juventus thuis ) MOET je altijd foutloos spelen...

K heb er maar een klein iets op te zeggen... Zelfs Toptalenten en bovengemiddelde spelers maken fouten.. Het zijn zo de kleine dingen waar ze door non-fans zoals jou op afgerekend worden..

Mocht jij voor Feyenoord zijn (mensen hou toch eens op met dat 010 020 gezeik) dan heb ik alleen maar medelijde met je dat je je zo negatief uit jegens Suarez.. Heb liever eens commentaar op de Feyenoord-failliet makende Makaay,Hofland etc..
mocht je niet voor Feyenoord zijn.. Skip dit gedeelte :P

Maar uit je frustraties niet tegen Suarez, want dat is 1 van de beste ajax spitsen in de afgelopen paar jaar.
John2
 John2 - woensdag 24 februari 2010 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 00:15 schreef Pjettr het volgende:

[..]

Vind dit een beetje nutteloze reactie, of een reactie om gewoon dwars te liggen..
Iedereen zn eigen mening , maar met dit soort reacties kan je niets mee..
Hoe kan je nou vragen aan een speler zoals Suarez dat ie nóg beter moet zijn?
Die jongen doet meer dan alleen zijn best.. op het begin was het maar de zoveelste ajax winst en binnen een jaar is hij een held.. Die jongen doet het gewoon en leert veel van zijn fouten.. Kijk hoeveel hij gegroeit is in de afgelopen paar jaar.. Dat is gewoon klasse.. Maar ik denk dat jij veel beter bent dan hem, want jij ziet alleen zijn fouten ipv de dingen die hij goed doet.. Volgens mij vind jij Messi ook bagger, want die heeft vanavond ook fouten gemaakt en kansen gemist.. Nu is hij ook geen topspeler want in europese wedstrijden ( Suarez Juventus thuis ) MOET je altijd foutloos spelen...

K heb er maar een klein iets op te zeggen... Zelfs Toptalenten en bovengemiddelde spelers maken fouten.. Het zijn zo de kleine dingen waar ze door non-fans zoals jou op afgerekend worden..

Mocht jij voor Feyenoord zijn (mensen hou toch eens op met dat 010 020 gezeik) dan heb ik alleen maar medelijde met je dat je je zo negatief uit jegens Suarez.. Heb liever eens commentaar op de Feyenoord-failliet makende Makaay,Hofland etc..
mocht je niet voor Feyenoord zijn.. Skip dit gedeelte :P

Maar uit je frustraties niet tegen Suarez, want dat is 1 van de beste ajax spitsen in de afgelopen paar jaar.
Pjettr, gelukkig zijn er dus ook nog mensen, zoals jij, die inhoudelijk en op een normale manier, zonder scheldwoorden, kunnen reageren en hun mening geven.Ik schrijf ook in een eerdere reactie dat het uiteraard een goede en belangrijke speler voor AJAX is. Ik geef verder aan dat hij veel balverlies heeft. Als een andere speler hetzelfde zou doen wordt ie hier afgebrand. Voorts heb ik gereageerd op een andere schrijver die aan geeft dat Suarez altijd scoort als het nodig is. Tja.. dat is helaas niet zo. Het zou mooi zijn als Suarez er wat minder inschiet tegen RKC, VVV e.d. en wat meer in wedstrijden die er echt toe doen. Als AJAX fan mag je toch kritisch zijn? ook op de AJAX spelers?
remco k
 remco k - woensdag 24 februari 2010 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 11:50 schreef John2 het volgende:

[..]

Pjettr, gelukkig zijn er dus ook nog mensen, zoals jij, die inhoudelijk en op een normale manier, zonder scheldwoorden, kunnen reageren en hun mening geven.Ik schrijf ook in een eerdere reactie dat het uiteraard een goede en belangrijke speler voor AJAX is. Ik geef verder aan dat hij veel balverlies heeft. Als een andere speler hetzelfde zou doen wordt ie hier afgebrand. Voorts heb ik gereageerd op een andere schrijver die aan geeft dat Suarez altijd scoort als het nodig is. Tja.. dat is helaas niet zo. Het zou mooi zijn als Suarez er wat minder inschiet tegen RKC, VVV e.d. en wat meer in wedstrijden die er echt toe doen. Als AJAX fan mag je toch kritisch zijn? ook op de AJAX spelers?
Kun je niet meer rechtstreeks reageren, jij hebrt commentaar op mij, dit onderbouw ik in fatsoenlijke taal, en ik heb geen scheldwoord tegen je gebruikt. beetje zwak dit van je.

Jij bent kritich op Suarez, dit is onze beste speler, als de rest ook maar voor 70% in de buurt van zijn kunnen zouden spelen, dan winnen we ieder jaar de CL, Misschien dus niet verstandig om zo vaak negatief over onze sterspeler te praten, er lopen namelijk wel wat meer jongens rond die veel en veel meer fouten maken, maar daar hoor ik je niet over.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 februari 2010 door remco k --
John2
 John2 - woensdag 24 februari 2010 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 17:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Kun je niet meer rechtstreeks reageren, jij hebrt commentaar op mij, dit onderbouw ik in fatsoenlijke taal, en ik heb geen scheldwoord tegen je gebruikt. beetje zwak dit van je.

Jij bent kritich op Suarez, dit is onze beste speler, als de rest ook maar voor 70% in de buurt van zijn kunnen zouden spelen, dan winnen we ieder jaar de CL, Misschien dus niet verstandig om zo vaak negatief over onze sterspeler te praten, er lopen namelijk wel wat meer jongens rond die veel en veel meer fouten maken, maar daar hoor ik je niet over.
Ik begrijp dan ook niet dat je reageert. Als jij, zoals je zegt, inhoudelijk reageert, met fatsoenlijke taal, waarom voel je je dan aangesproken?
remco k
 remco k - woensdag 24 februari 2010 - 22:09   quote  deeplink  
omdat je het tegen mij had, hou je toch niet van de domme man, maar nogmaals de vraag: ben jij eigenlijk wel voor ajax??
John2
 John2 - donderdag 25 februari 2010 - 16:56   quote  deeplink  
Als je mijn reacties in diverse topics beter had gelezen, zou je deze vraag niet stellen. De laatste jaren ben ik door de tegenvallende resultaten, inderdaad wat negatief geworden. En gezien o.a. jouw reacties wel te negatief. Te veel verpest door de resultaten uit het wat verdere verleden?
alibabba
 alibabba - donderdag 25 februari 2010 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 - 16:56 schreef John2 het volgende:
Als je mijn reacties in diverse topics beter had gelezen, zou je deze vraag niet stellen. De laatste jaren ben ik door de tegenvallende resultaten, inderdaad wat negatief geworden. En gezien o.a. jouw reacties wel te negatief. Te veel verpest door de resultaten uit het wat verdere verleden?
Eens een AJACIED, altijd een AJACIED....................
John2
 John2 - donderdag 25 februari 2010 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 - 17:05 schreef alibabba het volgende:

[..]

Eens een AJACIED, altijd een AJACIED....................
UITERAARD. Dat staat niet ter discussie. Maar door de resultaten, van zeg de laatste 10, jaar is het vertrouwen in een goede afloop wel eens wat minder.
bahbah
 bahbah - donderdag 25 februari 2010 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 - 17:25 schreef John2 het volgende:

[..]

UITERAARD. Dat staat niet ter discussie. Maar door de resultaten, van zeg de laatste 10, jaar is het vertrouwen in een goede afloop wel eens wat minder.
logisch toch?
jongens,ajax komt weer boven drijven...ik denk dat we eindelijk de goeie weg zijn ingeslagen...(jol,eriksen,boilesen,kerlon,eduardo,pantelic)het is een wanbeleid geweest en we moeten even door de zure appel heenbijten...jol krijgt alles op de rails ,we zijn al hard op weg.....KOM OP JONGENS!!!!STEUN DE CLUB EN WEES POSITIEF...IEDEREEN VAN JULLIE HEEFT HET IN ZICH EN HOUDEN VAN AJAX,DUS DE INGREDIENTEN ZIJN ER TOCH...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Suarez gaat mee naar turijn









0.0078079