BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kans dat ajax de volgende ronde haalt in de EL

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sjakiepakie
 sjakiepakie - dinsdag 23 februari 2010 - 20:23   quote  deeplink  
kijk ajax staat er nu natuurlijk slecht voor maar als ze net zo goed spelen of nog beter als vorige keer en panteic doet mee hebben we ondanks suarez geen slechte kans 1-2 is al genoeg voor verlenging en sulejmani speelde nou ook weer niet slecht in de thuis wedstrijd
Aaaaight
 Aaaaight - dinsdag 23 februari 2010 - 20:25   quote  deeplink  
vergeet niet dat Cannavaro terug is... het is haalbaar, maar ik schat dat die pasta vreters op safe gaan spelen en gaan verdedigen, verdedigen en nog een verdedigen...
sjakiepakie
 sjakiepakie - dinsdag 23 februari 2010 - 20:27   quote  deeplink  
ja dat is waar maar het gaat niet goed met juve in italie en dat wij dan zo'n pech hebben dat amauri opeens 2 keer gaat scoren
Aaaaight
 Aaaaight - dinsdag 23 februari 2010 - 20:28   quote  deeplink  
true en geen pingel krijgen...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 23 februari 2010 - 20:29   quote  deeplink  
die kans is 5%. Als psv door is hoop ik ook dat ajax en twente door zijn. Maar het gaat lastig worden zonder de man uit uruguay.
sjakiepakie
 sjakiepakie - dinsdag 23 februari 2010 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 20:29 schreef patrickpsv15 het volgende:
die kans is 5%. Als psv door is hoop ik ook dat ajax en twente door zijn. Maar het gaat lastig worden zonder de man uit uruguay.
5 procent wel erg weinig als er nu gewoon wel penalty's worden gegeven waar we eigenlijjk niet op mogen hopen en ajax kansen benut met de jong die in vorm is en pantelic die niet slecht speelde tegen vittese geef ik 50 procent om dat 1 tegen goal al genoeg is om ajax mentaal uit te schakelen maar ik verwacht geen tegengoal om dat zoals er al eerder is genoemd juve verdedigend gaat speelen
remco k
 remco k - dinsdag 23 februari 2010 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 20:27 schreef sjakiepakie het volgende:
ja dat is waar maar het gaat niet goed met juve in italie en dat wij dan zo'n pech hebben dat amauri opeens 2 keer gaat scoren
Het gaat nu juist weer de goede kant op, ze winnen 3 keer in 2 weken tijd en spelen een keer gelijk. DAn kun je niet zeggen dat ze uit vorm zijn.
Pjettr
 Pjettr - woensdag 24 februari 2010 - 00:17   quote  deeplink  
Ik denk dat er altijd wel een kansje is aangezien Juve op de 0-0 gaat spelen.. Als ajax profiteerd van dat spel en 2x weet te scoren (k zal een kaarsje branden :P ) dan moet Juve in de aanval en kan er een mooie wedstrijd komen.. Wie er dan het beste uit de verf komt verdiend het om te winnen
Pjettr
 Pjettr - woensdag 24 februari 2010 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 20:32 schreef sjakiepakie het volgende:

[..]

5 procent wel erg weinig als er nu gewoon wel penalty's worden gegeven waar we eigenlijjk niet op mogen hopen en ajax kansen benut met de jong die in vorm is en pantelic die niet slecht speelde tegen vittese geef ik 50 procent om dat 1 tegen goal al genoeg is om ajax mentaal uit te schakelen maar ik verwacht geen tegengoal om dat zoals er al eerder is genoemd juve verdedigend gaat speelen
Altijd mooi.. 50% kans ;) ze winnen wel , of ze winnen niet :P
freakie
 freakie - woensdag 24 februari 2010 - 00:21   quote  deeplink  
uu ik denk een sven kramer senario.. ajax staat tot de 90ste min 0-2 voor en dan komt kopt vertonghen de bal in zijn eigen doel.. en in de verlenging scoort juve 1 keer en is het voorbij voor ajax.. haha sorry zit nog in een roes van net bij sven kramer
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 24 februari 2010 - 01:39   quote  deeplink  
Ajax exit,dat is realistisch.
No change

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 februari 2010 door hoogvliet010 --
sjakiepakie
 sjakiepakie - woensdag 24 februari 2010 - 07:28   quote  deeplink  
nou de laatste 2 keer dat ze hebben gewonnen was het tegen bologna en bari en het waren geen 3-0 of 4-0 maar 2-1 ofso en tegen livorno en lazio hebben ze gelijk gespeeld en tegen as roma verloren dus...
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 24 februari 2010 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 01:39 schreef hoogvliet010 het volgende:
Ajax exit,dat is realistisch.
No change
Zout jij eens lekker op panneflap.
Realistisch is dat morgenavond pas bekend is wie er door is.
Tot het eindsignaal juich ik ons aller AJAX toe.

Negatievelingen kunnen van mij de tering krijgen.
freakie
 freakie - woensdag 24 februari 2010 - 11:43   quote  deeplink  
hoogvliet is geen ajaxied fsidevak! hij is geloof k een jaloerse feyenoord fan die hier probeert te zegge dat ajax geen kans maakt.. hij ziet nu zijn eigen clubje voetballe en ziet dat het maar niet beter gaat en moet dat ajax afbranden..
Rogier
 Rogier - woensdag 24 februari 2010 - 11:45   quote  deeplink  
nihil.

Lekker wat andere spelers erin zetten en alles op de competitie gooien.
ajacied
 ajacied - woensdag 24 februari 2010 - 12:19   quote  deeplink  
een kleine kans heb je altijd !! het zal moeilijk worden zeker zonder onze sterspeler. toch blijf ik hopen !
ajacied
 ajacied - woensdag 24 februari 2010 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 februari 2010 - 20:29 schreef patrickpsv15 het volgende:
die kans is 5%. Als psv door is hoop ik ook dat ajax en twente door zijn. Maar het gaat lastig worden zonder de man uit uruguay.
Ik hoop zowiezo dat nederlandse clubs zullen doorgaan! ongeacht wat ajax doet.
T-imothy
 T-imothy - woensdag 24 februari 2010 - 12:57   quote  deeplink  
Om eerlijk te zijn denk ik dat ajax een goede kans maakt.
Juve heeft in de thuiswedstrijd 4!!! keer op doel geschoten/ gekopt voor de betweters waarvan 2 erin gaan. Ajax heeft 17!! doelpogingen.
In acht genomen dat tweemaal een penalty gegeven had kunnen worden waarvan 1 gegeven
had moeten worden.

Kijk naar vitesse, die groef zich ook in en ajax speelde zeer goed in de kleine ruimtes. Als juve straks met 1-0 achterkomt hebben ze een probleem. Dan word het panieken. Ook zonder suarez moet het lukken. We zijn echt niet meer afhankelijk van hem. Je kan sulejmani daar neerzetten (4-4-2) met pantelic als spits en sulejmani als vrij man. Of lodeiro of eriksen. Zelfs rommendhal kan je er neerzetten!

En zelfs krijgen ze er 1 tegen.. Je weet dat je zelf gewoon 2 keer moet scoren.
Boss
 Boss - woensdag 24 februari 2010 - 13:31   quote  deeplink  
Ze gaan door of niet door. 50/50 dus...:-))
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - woensdag 24 februari 2010 - 13:43   quote  deeplink  
We hebben genoeg andere spelers die goed zijn!tuurlijk is Suarez een gemis,je kan het vergelijken met R.madrid zonder C.Ronaldo!
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 24 februari 2010 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 11:43 schreef freakie het volgende:
hoogvliet is geen ajaxied fsidevak! hij is geloof k een jaloerse feyenoord fan die hier probeert te zegge dat ajax geen kans maakt.. hij ziet nu zijn eigen clubje voetballe en ziet dat het maar niet beter gaat en moet dat ajax afbranden..
Weet ik maar ik weiger om in hun topic maar iets neer te zetten.
Maar als ze in ons "vak" komen kunnen ze de spreekwoordelijke kolere op hun digitale kanus krijgen...
freakie
 freakie - woensdag 24 februari 2010 - 13:50   quote  deeplink  
ik snap je beetje rare jonge natuurlijk..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 24 februari 2010 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 01:39 schreef hoogvliet010 het volgende:
Ajax exit,dat is realistisch.
No change
Jij stinkt naar bami knorremans!

Er is maar 1 ploeg die ieder jaar weer exit is en dat is die van 010!

Greetz from mighty AMSTERDAM, Prepare for Glory AJAX!!!!!!!
JoopieAFCA
 JoopieAFCA - woensdag 24 februari 2010 - 16:03   quote  deeplink  
De kans is klein maar ik blijf er in geloven. Als Ajax tenminste eerst is op voorsprong komt daar in Turijn is er nog van alles mogelijk.
burgos
 burgos - woensdag 24 februari 2010 - 17:55   quote  deeplink  
wees nu toch wijs, je heb toch geen enkele kans .
steeds weer die verwachtingen, moeten we daar niet eens mee ophouden.
en weer eens realistch zijn, laten we de eerste 4 jaar maar eens proberen kampioen te worden, en eindelijk psv eens achter ons te laten
remco k
 remco k - woensdag 24 februari 2010 - 18:01   quote  deeplink  
ja laten we lekker geen vertrouwen meer hebben in een goed afloop, laten we lekker geen vertrouwen meer uitstralen naar de ploeg laten we lekker negatief worden, dan komen we er wel.

De grootste reden voor het succes van ajax, is de attitude die het voetbal, de club en belangrijker nog de supporters altijd uitstraalde. AMSTERDAMSE BLUF NOEMEN WE DAT. Er is van alles verandert bij ajax de laatste 10 jaar behalve wij. WIJ ZIJN AJAX, en wij zijn verschrikkelijk arrogant en er nog trots op ook!!!!!!!!!!!
sjakiepakie
 sjakiepakie - woensdag 24 februari 2010 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 18:01 schreef remco k het volgende:
ja laten we lekker geen vertrouwen meer hebben in een goed afloop, laten we lekker geen vertrouwen meer uitstralen naar de ploeg laten we lekker negatief worden, dan komen we er wel.

De grootste reden voor het succes van ajax, is de attitude die het voetbal, de club en belangrijker nog de supporters altijd uitstraalde. AMSTERDAMSE BLUF NOEMEN WE DAT. Er is van alles verandert bij ajax de laatste 10 jaar behalve wij. WIJ ZIJN AJAX, en wij zijn verschrikkelijk arrogant en er nog trots op ook!!!!!!!!!!!
helemaal met je eens ajax weet in topwedstrijden vaak goed te presteren kijk mara tegen marsaille vorig jaat en fiorentina en hsv hebben we ook achter ons gelaten
freakie
 freakie - woensdag 24 februari 2010 - 21:01   quote  deeplink  
remco!! sprrr gezegt!!!!
alibabba
 alibabba - woensdag 24 februari 2010 - 22:37   quote  deeplink  
Ajax heeft na de wedstrijd van vorige week tegen Juve niets meer te verliezen en kan het dus lekker vrij aanvallen. Ik sluit niet uit dat het Ajax gaat lukken morgen, omdat ik steeds meer vertrouwen krijg in het elftal. Vooral door de aanwezigheid van Eriksen kan Ajax Juventus verrassen en neem maar van mij aan dat Juve nog niet zeker is van de zaak.
bahbah
 bahbah - woensdag 24 februari 2010 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 18:01 schreef remco k het volgende:
ja laten we lekker geen vertrouwen meer hebben in een goed afloop, laten we lekker geen vertrouwen meer uitstralen naar de ploeg laten we lekker negatief worden, dan komen we er wel.

De grootste reden voor het succes van ajax, is de attitude die het voetbal, de club en belangrijker nog de supporters altijd uitstraalde. AMSTERDAMSE BLUF NOEMEN WE DAT. Er is van alles verandert bij ajax de laatste 10 jaar behalve wij. WIJ ZIJN AJAX, en wij zijn verschrikkelijk arrogant en er nog trots op ook!!!!!!!!!!!
THATS THE SPIRIT!!!!!
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 25 februari 2010 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 18:01 schreef remco k het volgende:
ja laten we lekker geen vertrouwen meer hebben in een goed afloop, laten we lekker geen vertrouwen meer uitstralen naar de ploeg laten we lekker negatief worden, dan komen we er wel.

De grootste reden voor het succes van ajax, is de attitude die het voetbal, de club en belangrijker nog de supporters altijd uitstraalde. AMSTERDAMSE BLUF NOEMEN WE DAT. Er is van alles verandert bij ajax de laatste 10 jaar behalve wij. WIJ ZIJN AJAX, en wij zijn verschrikkelijk arrogant en er nog trots op ook!!!!!!!!!!!
IkbenAjacied__eee_sep-08.jpg

In dit geval zijn wij het eens Remco...

Als ik ergens scheitziek van wordt zijn het negatievelingen die zich mentaal indekken tegen verlies.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Kans dat ajax de volgende ronde haalt in de EL









0.0087990