BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 15 miljoen voor Gaitan?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
david
 david - woensdag 24 februari 2010 - 10:02   quote  deeplink  
Diverse Argentijnse media (o.a. Spaanstalige ESPN en La Nacion) melden zojuist dat Ajax via een tussenpersoon inmiddels een mondeling bod van maar liefst 15 miljoen dollar zou hebben uitgebracht op Nicolas Gaitan. Boca zou nu wachten op een fax met een formeel bod. Volgens de berichten zal de zaakwaarnemer van Gaitan volgende week vanuit Argentinie overkomen voor de onderhandelingen. In december werd Ajax al in verband gebracht met de Argentijn. De 21-jarige aanvallende middenvelder/flankspeler komt momenteel uit voor Boca Juniors.

De berichten zijn volledig in tegenspraak met alle uitlatingen van Martin Jol en de directie dat er geen spelers meer aangetrokken kunnen worden. Alleen bij een vertrek van Suarez zou Ajax zich een nieuwe miljoenentransfer kunnen veroorloven. De vraag is dan ook hoe serieus de overigens vrij concrete berichtgeving genomen moet worden.

wat vinden wij hiervan en kan iemand wat over hem vertellen?
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 24 februari 2010 - 10:10   quote  deeplink  
broodjeaap.jpg
reminho
 reminho - woensdag 24 februari 2010 - 10:38   quote  deeplink  
Of Suarez is al verkocht,of men weet al zeker dat een club hem koopt in de zomer.
Of het is inderdaad een broodje aap verhaal!
Ik wacht het rustig af.
freakie
 freakie - woensdag 24 februari 2010 - 11:58   quote  deeplink  
david zien we nooit meer terug.. en ajax heeft best geld reminho en zou best zo kunnen zijn dat ajax weet dat ze andere spelers kunnen verkopen.. maar anders is t wel zichtbaar hou martin jol die hand legt op het ajax van volgend jaar.. En hij is 22 dacht ik zo.. Als je ziet dat hij flank speler kan en lodeiro ook en eriksen nummer 10..achter de zeeuw.. en enoh..
ajacied
 ajacied - woensdag 24 februari 2010 - 12:17   quote  deeplink  
die jongen is al 10 keer verkocht volgens boca ! VET ONZIN DIT
freakie
 freakie - woensdag 24 februari 2010 - 12:36   quote  deeplink  
Nou omdat meestal mensen die we niet kennen op dit forum en een transfer posten niet meer reageren op mensen hier beste david
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 24 februari 2010 - 12:54   quote  deeplink  
Fsidevak indd een broodje aap verhaal. Wel lachen die afbeelding. Gaitan komt denk ik pas ter sprake als luis weg is
Boss
 Boss - woensdag 24 februari 2010 - 13:28   quote  deeplink  
"No tengo dinero" zeggen ze toch ?!
david
 david - woensdag 24 februari 2010 - 15:27   quote  deeplink  
nouja zo iemand ben ik dus niet.
ik post het om te horen wat jullie vinden van dit gerucht.
meer niet en trouwens er zijn ook mensen die nieuw komen op zo'n forum die wel blijven jij bent toch ook ooit voor de 1ste keer op dit forum gekomen en jij bent er ook nog steeds.

AJAX For ever

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 februari 2010 door david --
freakie
 freakie - woensdag 24 februari 2010 - 16:00   quote  deeplink  
ja zeker!! Daarom is t leuk dat je reageert zijn namelijk al teveel mensen die hier wat posten en zelf niet reageren.. Is leuk dat er iets gepost word maar dan is zelf reageren ook wel aardig want je eigen mening heb je ook neem ik aan..
david
 david - woensdag 24 februari 2010 - 16:24   quote  deeplink  
jja natuurlijk heb ik ook een mening;) k snap ook niet waar ze het geld vandaan halen en ik ken die speler niet zo goed dus d8 ik dit is wel een nuttige topic.
freakie
 freakie - woensdag 24 februari 2010 - 16:29   quote  deeplink  
ja zeker david! Alleen kende genoeg mensen kijk topic van alves!! Die dan weg zijn en niet reageren.. Maar t is wel goed topic
david
 david - woensdag 24 februari 2010 - 16:31   quote  deeplink  
oke;) en dankje
ajacied
 ajacied - woensdag 24 februari 2010 - 16:50   quote  deeplink  
dat is waar
remco k
 remco k - woensdag 24 februari 2010 - 17:35   quote  deeplink  
wat is waar?
david
 david - woensdag 24 februari 2010 - 17:53   quote  deeplink  
ja idd wat is waar? dat dit topic nuttig is??:P
remco k
 remco k - woensdag 24 februari 2010 - 17:56   quote  deeplink  
dat is niet waar
remco k
 remco k - woensdag 24 februari 2010 - 17:56   quote  deeplink  
het alleen om gaat
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 24 februari 2010 - 18:10   quote  deeplink  
ze hebben echt wel geleerd van Sulejmani, en als het wel waar is doen ze Suares voor de volle 100% weg in de zomer...
david
 david - woensdag 24 februari 2010 - 18:11   quote  deeplink  
haha ik snap het niet meer xD srry boys maar remco weet jij miss iets van gaitan???
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 24 februari 2010 - 18:15   quote  deeplink  
hij speelt bij Boca...
JoopieAFCA
 JoopieAFCA - woensdag 24 februari 2010 - 18:19   quote  deeplink  
Dat zou de domste aankoop ooit zijn. Voor zoveel geld?
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 24 februari 2010 - 18:20   quote  deeplink  
ik snap het zowiezo niet.. aanvallende middenvelder/ flank speler.... hebben we niet genoeg middenvelders??? ( echt veels te veel )
sjakiepakie
 sjakiepakie - woensdag 24 februari 2010 - 18:28   quote  deeplink  
onzin aankoop nergens voor nodig en daarbij broodje aap
remco k
 remco k - woensdag 24 februari 2010 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 18:11 schreef david het volgende:
haha ik snap het niet meer xD srry boys maar remco weet jij miss iets van gaitan???
Schijnt wel een goede voetballer te zijn, in het verleden hebben clubs als madrid en manutd geprobeerd hem te halen, alleen scheen de vraagprijs toen veel te hoog te zijn.

Maar geloof mij nu maar dat dit Bullshit is, ajax heeft nog genoeg geld om spelers te kunnen kopen, maar gaan 11 miljoen euro uitgeven aan een aanvallende middenvelder terwijl ze net Lodeiro hebben gekocht en we het grote talent Erikson hebben en gaan vastleggen voor de komende 4/5 jaar. En dan nog het feit dat het niet bij de meest betrouwbare kranten wegkomt.
freakie
 freakie - woensdag 24 februari 2010 - 21:00   quote  deeplink  
Ik denk dat we dan beter drogba kunnen ruilen voor suarez en 30 mil xD
david
 david - donderdag 25 februari 2010 - 08:38   quote  deeplink  
ff 1 opmerking ik wordt gek van de mensen die steeds Erikson zeggen het is toch echt Christian Eriksen
Johnnyafca
 Johnnyafca - donderdag 25 februari 2010 - 08:48   quote  deeplink  
en waar wordt je gek van? de EriksOn?
of dat er geen Christian voor gezegd wordt?
david
 david - donderdag 25 februari 2010 - 10:17   quote  deeplink  
EriksOn daar wordt ik gek van als je een echte ajacied bent weet je toch wel hoe je het moet schrijven/typen??
ajacied
 ajacied - donderdag 25 februari 2010 - 11:43   quote  deeplink  
je begrijpt toch wie ze bedoelen??
Aaaaight
 Aaaaight - donderdag 25 februari 2010 - 18:42   quote  deeplink  
ik irriteer me er ook aan... of op de manier hoe ze Suarez zeggen..
bahbah
 bahbah - donderdag 25 februari 2010 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 10:10 schreef FsideVak129 het volgende:
[ afbeelding ]
BROODJE AAP...ZEKER WETEN....
remco k
 remco k - vrijdag 26 februari 2010 - 13:17   quote  deeplink  
http://www.goal.com/nl/news/1069/zuid-amerika/2010/02/26/1808106/ajax-wil-argentijnse-international-gait%C3%A1n-na-het-wk

Hier is het verhaal al wat anders, en swchijnt ajax een bod van 3 miljoen euro te hebben gedaan.
Ik snap alleen niet waarom ajax nog een aanvallende middenvelder zou willen halen, volgens mij is het de bedoeling dat Lodeiro en Eriksen volgend seizeon basis zullen gaan spelen.
freakie
 freakie - vrijdag 26 februari 2010 - 13:19   quote  deeplink  
remco kan nog steeds toch?
remco k
 remco k - vrijdag 26 februari 2010 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 - 13:19 schreef freakie het volgende:
remco kan nog steeds toch?
wat kan nog steeds?
Johnnyafca
 Johnnyafca - vrijdag 26 februari 2010 - 13:30   quote  deeplink  
Alles is mogelijk, let op..
Ajax heeft een ´plan´ klaar liggen op tafel, om spelers aan te trekken zodat WANNEER onze luis vertrekt, er dus geen groot gemis is of voldoende opvang.
freakie
 freakie - vrijdag 26 februari 2010 - 13:40   quote  deeplink  
nou die spelers inzette..
freakie
 freakie - vrijdag 26 februari 2010 - 13:41   quote  deeplink  
eriksen, lodeiro, suarez en gaitan kan j samen inzette..
Aaaaight
 Aaaaight - vrijdag 26 februari 2010 - 13:43   quote  deeplink  
De Zeeuw en Enoh op de bank laten??
freakie
 freakie - vrijdag 26 februari 2010 - 13:44   quote  deeplink  
nee hoeft niet..
freakie
 freakie - vrijdag 26 februari 2010 - 13:46   quote  deeplink  
je hebt lodeiro en gaitan als vleugelspelers.. en suarez in de spits.. dan eriksen achter de spits en enoh en de zeeuw verdedigende middevelders
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 26 februari 2010 - 13:47   quote  deeplink  
Nog ff en AJAX wordt het eerste elftal wat 8 middenvelders opstelt en 1 spits, 1 verdediger en 1 doelman
freakie
 freakie - vrijdag 26 februari 2010 - 13:48   quote  deeplink  
K geloof er ook niks van maar dit is wel een manier van spelen..
freakie
 freakie - vrijdag 26 februari 2010 - 13:49   quote  deeplink  
fsidevak is mijn uitleg niet duidelijk zelfde opstelling als nu alleen dan ema, pantelic en dat soort spelers niet.. zou kunnen betekenen dat die weggaan.. wat het voordeel is is dat het salarishuis minder wordt spelers zoals lodeiro kosten geld maar hebben waarschijnlijk minder salaris eisen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 februari 2010 door freakie --
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 26 februari 2010 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 - 13:49 schreef freakie het volgende:
fsidevak is mijn uitleg niet duidelijk zelfde opstelling als nu alleen dan ema, pantelic en dat soort spelers niet.. zou kunnen betekenen dat die weggaan.. wat het voordeel is is dat het salarishuis minder wordt spelers zoals lodeiro kosten geld maar hebben waarschijnlijk minder salaris eisen..
Duidelijker kon je het niet neertypen hier...

Mijn opmerking was algemeen bedoeld n.a.v. de zoveelste middenvelder die ze willen kopen.
Persoonlijk zie ik liever geen koop meer en de jeugd laten doorstromen.
Verdediging is niet verkeerd en wanneer je wat verkoopt van de verdediging dan Boulieboula halen.
v.d. Wiel zie ik nog niet vertrekken, interesse Juve was alleen maar om hem uit zijn spel te halen wat ook gelukt is.
Zelfde deed HSV met appelvlaai...
Andersom komt het niet echt geloofwaardig over als AJAX een bericht uitstuurd dat wij Del Piero en Buffon willen kopen...

LOL.
remco k
 remco k - vrijdag 26 februari 2010 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 - 13:46 schreef freakie het volgende:
je hebt lodeiro en gaitan als vleugelspelers.. en suarez in de spits.. dan eriksen achter de spits en enoh en de zeeuw verdedigende middevelders
Gaitan is een aanvallende middenvelder die ook links op het middenveld aan de slag zou kunnen, exact hetzelfde geld voor Lodeiro en Erikson die ook nog rechts op het middenveld uit de voetn zou kunnen. Dit zijn dus geen buiten spelers maar middenvelders. En hoe veel geruchten gaan er altijd wel niet de ronde over tranfers waar het ajax aangaat. Ajax zal niet gaan spelen met 3 typische nummers10. Dat zou nog meer een broodje aap zijn dan het feit dat Gaitan al dan niet komt
freakie
 freakie - vrijdag 26 februari 2010 - 13:57   quote  deeplink  
ja klopt zie hem ook niet komen maar ik zou t niet erg vinden zie er wel wat in.. suk gaat het NU niet doen.. pantelic doet het tsja redelijk voor een erg hoog salaris.. en als je toch suarez nog heb en daar op gokt heb je suarez in de spits maar zo niet? geen ramp ga je opzoek naar een echte centrum spits..
remco k
 remco k - vrijdag 26 februari 2010 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 - 13:57 schreef freakie het volgende:
ja klopt zie hem ook niet komen maar ik zou t niet erg vinden zie er wel wat in.. suk gaat het NU niet doen.. pantelic doet het tsja redelijk voor een erg hoog salaris.. en als je toch suarez nog heb en daar op gokt heb je suarez in de spits maar zo niet? geen ramp ga je opzoek naar een echte centrum spits..
je reageerd helemaal niet op mijn post, maar verteld weer iets anders wazig, deze spelers kunnen en zullen niet samen in 1 elftal spelen het zijn namelijk allemaal dezelfde types spelers en al helemaal geen buitenspelers
freakie
 freakie - vrijdag 26 februari 2010 - 14:01   quote  deeplink  
De 21-jarige aanvallende middenvelder/flankspeler komt momenteel uit voor Boca Juniors. remco dat is opening van t topic.. dat hij links of rechts is weer ik niet maar van lodeiro weet ik dat hij beide flanken kan spelen want hij is 2 beenig
freakie
 freakie - vrijdag 26 februari 2010 - 14:02   quote  deeplink  
waarom zouden die niet in 1 zelfde elftal spelen?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 15 miljoen voor Gaitan?









0.0082030