BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Lens iets voor ajax in de zomer?!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  Jermaine Lens wat voor Ajax??
joey
 joey - woensdag 24 februari 2010 - 14:35   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=98473

Ik ben ontevreden, dat zeker, zei Lens in ProVoetbal. Ik weet dat ik dit niet aan mezelf te danken heb. In de eerste seizoenshelft maakte ik zeven goals, was ik belangrijk voor de goal en heb ik geknokt. Wat moet ik nog meer doen?

Zeker een goede voetballer! Zou een aanwinst zijn voor ajax.
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 24 februari 2010 - 14:42   quote  deeplink  
Contract loopt tot 2013 door...

Is wel wat voor feyenooinie
ajacied
 ajacied - woensdag 24 februari 2010 - 15:17   quote  deeplink  
ja zeker een klasse speler! maar ajax heeft genoeg aanvallers.
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 24 februari 2010 - 18:04   quote  deeplink  
zeker een klasse speler soms iets te ego, maar dat is af te leren
sjakiepakie
 sjakiepakie - woensdag 24 februari 2010 - 18:34   quote  deeplink  
nou is leuk als spits mischien want pantelic vind ik zelf nou niet slecht speelen maar hij laat niet merken dat hij wat wil bewijzen op het veld als die dat al doet en lens doet dat wel denk ik
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 24 februari 2010 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 18:34 schreef sjakiepakie het volgende:
nou is leuk als spits mischien want pantelic vind ik zelf nou niet slecht speelen maar hij laat niet merken dat hij wat wil bewijzen op het veld als die dat al doet en lens doet dat wel denk ik
waarom zou pantelic nou iets moeten bewijzen?? die gozer is in de 30 is goed, laat zien dat hij het goed kan.. wat moet die nog meer doen ( als een mogool achter de bal rennen ( Suk-Style :P ) )
bahbah
 bahbah - woensdag 24 februari 2010 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 18:34 schreef sjakiepakie het volgende:
nou is leuk als spits mischien want pantelic vind ik zelf nou niet slecht speelen maar hij laat niet merken dat hij wat wil bewijzen op het veld als die dat al doet en lens doet dat wel denk ik
pantelic is echt een hele goeie voetballer voor ajax.goed aanspeelpunt met een heel goed overzicht....hij hoeft niks te bewijzen want hij doet het goed...
ajacied
 ajacied - woensdag 24 februari 2010 - 19:51   quote  deeplink  
klopt bah bah, pantelic is zeker van grote waarde voor ajax! weet iemand of hij een jaar heeft bijgetekent ?
bahbah
 bahbah - woensdag 24 februari 2010 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 19:51 schreef ajacied het volgende:
klopt bah bah, pantelic is zeker van grote waarde voor ajax! weet iemand of hij een jaar heeft bijgetekent ?
nee de onderhandelingen zijn beetje vastgelopen,maar ze gaan nog een keer praten...gaat vooral over de duur van contract,en hij wil wat meer salaris....
ajacied
 ajacied - donderdag 25 februari 2010 - 11:46   quote  deeplink  
nog meer ? dat vind ik wat jammer gewoon bijteken voor een jaar! niet te veel eisen, vind wel dat ajax aan haar standpunt moet vasthouden max een jaar en niet te veel salaris. mee eens?
dege
 dege - donderdag 25 februari 2010 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 - 11:46 schreef ajacied het volgende:
nog meer ? dat vind ik wat jammer gewoon bijteken voor een jaar! niet te veel eisen, vind wel dat ajax aan haar standpunt moet vasthouden max een jaar en niet te veel salaris. mee eens?
geef hem een 2-jarig contract, salarisverhoging zie ik ook niet zitten.
remco k
 remco k - donderdag 25 februari 2010 - 15:17   quote  deeplink  
GAAT HET HIER OVER LENS OF PANTELIC??

Ik denk niet dat Lens een meerwaarde zal zijn voor Ajax, Wij hebben spelers, als Zeegelaar, Sulejmani, Rommedhaal en misschien dat zelfs van der Meyde nog een rol van betekenis zal kunnen spelen in de toekomst, hij is ook pas 30..
Verder komen er nog een aantal talenten aan vanuit de jeugd en hebben we voor volgend seizoen ook Sarpong weer voor op de flank. Als ik deze spelers opnoem is hij geen meerwaarde voor ajax..
alibabba
 alibabba - donderdag 25 februari 2010 - 15:21   quote  deeplink  
Laten we als Ajax zijnde eerst eens zorgen dat we van overbodige spelers afkomen. Lens is een aardige speler, maar we hebben genoeg talent in de jeugd rondlopen. Om Lens te halen is overbodig, want voor zijn positie hebben we meer dan voldoende voetballers onder contract.
adje
 adje - donderdag 25 februari 2010 - 15:49   quote  deeplink  
Ik zie liever Lensky van Utrecht

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Lens iets voor ajax in de zomer?!









0.0055360