BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Suarez voor hoeveel zou hij mogen vertrekken ?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ajacied
 ajacied - woensdag 24 februari 2010 - 17:06   quote  deeplink  
Ajax-ieden...,onze sterspeler suarez moet toch een keer vertrekken.liever niet natuurlijk. ik las dat man united hem zouden willen hebben voor 24 miljoen. is hij meer waard en zal hij slagen in de engelse prem??

http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/45977/manchester-united-wil-24-miljoen-uitgeven-voor-surez-list
ajacied
 ajacied - woensdag 24 februari 2010 - 17:06   quote  deeplink  
ik zou hem niet wegdoen voor 24 gewoon je standpunt vasthouden minimaal 30! en ik denk dat zon speler overal slaagt
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - woensdag 24 februari 2010 - 17:18   quote  deeplink  
35 miljoen mag hij weg
remco k
 remco k - woensdag 24 februari 2010 - 17:24   quote  deeplink  
Minimaal 35 miljoen, maar liever nog dat hij een jaartje blijft, anders is het bijtekenen in mijn ogen ook voor de show geweest.
burgos
 burgos - woensdag 24 februari 2010 - 17:48   quote  deeplink  
naqtuurlijk is bijtekenen alleen maar voor de show (geld

natuurlijk bijtekenen voor de show (geld
0

natuurlijk is bijtekenen alleen maar voor de show.
het gaat toch alleen maar over geld toch

natuurlijk is bijtekenen alleen maar voor de show uiteidelijk draaid ht alleen maar om geld.
en dat is nog logisch ook.

/
MUFC
 MUFC - woensdag 24 februari 2010 - 17:51   quote  deeplink  
30 - 35 Miljoen euro.
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 24 februari 2010 - 18:19   quote  deeplink  
is moeilijk te zeggen nu zou ik zeggen 30 -35 miljoen maar clubs gaan echt geen spelers kopen nu en flinke bedragen neertellen.. ze wachten lekker na het WK en kijken wat de uitblinkers zijn.. ( hopen dus dat Uruguay snel uitgeschakeld is??) dan gaan ze dik betalen dus als hij weggaat zie ik hem in de winterstop volgend jaar pas vertrekken... hij heeft nu een contract tot 2012?? als ik me niet vergis...
sjakiepakie
 sjakiepakie - woensdag 24 februari 2010 - 18:29   quote  deeplink  
asl ie zo door blijft spelen 30 miljoen maar as het nu afzwakt 25 miljoen
ajacied
 ajacied - woensdag 24 februari 2010 - 19:50   quote  deeplink  
ik zie hem ook liever nog een jaartje, maar als er een topclub komt zoals man united en tellen 30miljoen neer moeten wij djw zeggen!
AlexAFCA
 AlexAFCA - woensdag 24 februari 2010 - 19:55   quote  deeplink  
35 mil . hoop dat die nog blijft. denk dit jaar ajax 2e (hoop 1e) en dan voorronde champions league en dan nextjear overwintere champions league en kampioen hoop met suarez.
bahbah
 bahbah - woensdag 24 februari 2010 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 18:19 schreef Aaaaight het volgende:
is moeilijk te zeggen nu zou ik zeggen 30 -35 miljoen maar clubs gaan echt geen spelers kopen nu en flinke bedragen neertellen.. ze wachten lekker na het WK en kijken wat de uitblinkers zijn.. ( hopen dus dat Uruguay snel uitgeschakeld is??) dan gaan ze dik betalen dus als hij weggaat zie ik hem in de winterstop volgend jaar pas vertrekken... hij heeft nu een contract tot 2012?? als ik me niet vergis...
Luis Suarez en Ajax zijn het eens geworden over een contractverlenging. De aanvaller staat nu tot medio 2013 onder contract in Amsterdam.
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 24 februari 2010 - 20:35   quote  deeplink  
470 miljard + Cronaldo. Maakt niet uit naar welke ploeg Suarez vertrekt, die ploeg zorgt er maar voor dat Cronaldo bij Ajax komt te spelen. Hij kan op termijn een waardige vervanger zijn voor Luis. :)
bird
 bird - woensdag 24 februari 2010 - 20:50   quote  deeplink  
hij gaat niet weg (hoop ik)
sjakiepakie
 sjakiepakie - donderdag 25 februari 2010 - 07:06   quote  deeplink  
ik begrijp trouwens niet dat bijv. manu suarez voor 30 miljoen ofso zou willen kopen voor dat eld kan je ook een aguero kopen en die heeft meer ervaring dan suarez in moeilijke weddstrijden
freakie
 freakie - donderdag 25 februari 2010 - 11:28   quote  deeplink  
yordee1:P 30 mil en drogba liever hoor:P
ajacied
 ajacied - donderdag 25 februari 2010 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 - 07:06 schreef sjakiepakie het volgende:
ik begrijp trouwens niet dat bijv. manu suarez voor 30 miljoen ofso zou willen kopen voor dat eld kan je ook een aguero kopen en die heeft meer ervaring dan suarez in moeilijke weddstrijden
liever suarez hoor voor ons dan! 30 miljoen is een mooi bedrag
r-jan
 r-jan - donderdag 25 februari 2010 - 11:48   quote  deeplink  
suarez moet tussen de 35 en de 40 miljoen opbrengen anders niet laten gaan
frans klos
 frans klos - donderdag 25 februari 2010 - 14:36   quote  deeplink  
mijn naam is Frans Klos
ik zelf vind dat suárez beter bij ajax kan blijven voor hem zelf en voor de club
ajax maar als hij toch weg zou gaan dan zeg ik voor 35 miljoen + 5 miljoen bonis
hij is dus 40 miljoen waard dat is mijn mening en anders niet laten vertrekken
hij kan ajax groot maken pak die kans
remco k
 remco k - donderdag 25 februari 2010 - 15:11   quote  deeplink  
Mensen die 40 miljoen verwachten te krijgen zijn volgens mij vergeten dat ook de voetbalwereld in de crisis is beland, Ik denk dat ajax akkord zal gaan met bedragen richting de 30 miljoen, hiermee mag ajax dan in zijn handjes knijpen.

Mijn persoonlijke mening is echter wel dat hij minimaal 35 miljoen moet opbrengen, dit zal echter niet gebeuren, en daarom zeg ik dat hij maar moet blijven.
alibabba
 alibabba - donderdag 25 februari 2010 - 15:15   quote  deeplink  
Laten we hopen dat Suarez nog lang voor Ajax speelt, want ik vind het een genot om naar te kijken. Je weet namelijk vantevoren nooit wat ie weer uit de trucendoos tovert. De ene keer speelt ie een half uur als een natte krant, de actie daarop kan ie beslissend zijn. Hij is en blijft onvoorspelbaar en is van uitzonderlijke klasse. Wanneer topclubs hem willen hebben, moeten ze de hoofdprijs op tafel leggen. Dan zit je toch algauw te denken aan een bedrag van rond de 30 miljoen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 25 februari 2010 - 15:59   quote  deeplink  
Nou voruit dan, ik zeg wat ik denk:

Suarez heeft bijgetekent voor 2 jaar, dus wij hebben de macht.
Na dit seizoen de prijs op 40+ miljoen zetten.
Na volgend seizoen zullen de echt gëinteresseerde clubs zich melden en die weten dat ze niet met een bedrag aan hoeven te komen onder de 30 miljoen.
Zo hebben wij nog een jaar plezier van hem en zo heeft Ajax weer wat centjes, zodat we weer de komende jaren gerichte aankopen kunnen doen!

We hebben eerder fouten gemaakt met té lage vraagprijzen de afgelopen jaren....nu gewoon BAM, dit willen we en anders blijft hij lekker hier!

Hoop dat jullie het met me eens zijn, hoeft natuurlijk niet!

PREPARE FOR GLORY!
remco k
 remco k - donderdag 25 februari 2010 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 - 15:59 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Nou voruit dan, ik zeg wat ik denk:

Suarez heeft bijgetekent voor 2 jaar, dus wij hebben de macht.
Na dit seizoen de prijs op 40+ miljoen zetten.
Na volgend seizoen zullen de echt gëinteresseerde clubs zich melden en die weten dat ze niet met een bedrag aan hoeven te komen onder de 30 miljoen.
Zo hebben wij nog een jaar plezier van hem en zo heeft Ajax weer wat centjes, zodat we weer de komende jaren gerichte aankopen kunnen doen!

We hebben eerder fouten gemaakt met té lage vraagprijzen de afgelopen jaren....nu gewoon BAM, dit willen we en anders blijft hij lekker hier!

Hoop dat jullie het met me eens zijn, hoeft natuurlijk niet!

PREPARE FOR GLORY!
ik denk niet dat ajax op het gebied van vraagprijzen veel fouten heeft gemaakt, Huntelaar sneijder vermaelen zijn verkocht voor goed geld, Alleen van der Vaart kun je je vraagtekens bij zetten, al is ook dit heel moeilijk als ik me niet vergis had hij nog maar een contract voor 1 jaar en speelde vrijwel niet bij ajax op dat moment, dan kun je kiezen om hem te houden, of je moet hem verkopen voor een redelijk bod.
Er zijn afspraken gemaakt tussen ajax en suarez en daar heeft ajax zich aan te houden, we mogen blij zijn dat hij heeft bijgetekend anders was hij voor 15/20 miljoen weggegaan, nu hoop ik op een hoger bedrag al zal het lastig zijn om meer dan 30 miljoen te krijgen. Niet te vergeten voor 30/35 miljoen koopt een club ook een speler als Aguero, niet dat deze speler veel beter is dan suarez maar hij heeft wel al langere tijd op een hoger niveau gespeeld en ook dat is geld waard.
Love-Ajax.
 Love-Ajax. - zaterdag 27 februari 2010 - 15:40   quote  deeplink  
Suarez mag weg voor 40 miljoen euro anders moet die blijven.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 27 februari 2010 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 - 18:30 schreef remco k het volgende:

[..]

ik denk niet dat ajax op het gebied van vraagprijzen veel fouten heeft gemaakt, Huntelaar sneijder vermaelen zijn verkocht voor goed geld, Alleen van der Vaart kun je je vraagtekens bij zetten, al is ook dit heel moeilijk als ik me niet vergis had hij nog maar een contract voor 1 jaar en speelde vrijwel niet bij ajax op dat moment, dan kun je kiezen om hem te houden, of je moet hem verkopen voor een redelijk bod.
Er zijn afspraken gemaakt tussen ajax en suarez en daar heeft ajax zich aan te houden, we mogen blij zijn dat hij heeft bijgetekend anders was hij voor 15/20 miljoen weggegaan, nu hoop ik op een hoger bedrag al zal het lastig zijn om meer dan 30 miljoen te krijgen. Niet te vergeten voor 30/35 miljoen koopt een club ook een speler als Aguero, niet dat deze speler veel beter is dan suarez maar hij heeft wel al langere tijd op een hoger niveau gespeeld en ook dat is geld waard.
Daar zit wat in, maar voor Huntelaar hadden we meer moeten vragen/krijgen, want sinds die weg was liep het niet meer zo soepel!
Voor de rest ben ik het met je eens.
Winston Bogarde
 Winston Bogarde - zaterdag 27 februari 2010 - 20:23   quote  deeplink  
De clubs die sowieso zich met Suárez willen versterken zijn clubs met geld! Ik hoop dat Ajax geleerd heeft van het verleden.. En deze grootheid alleen laten vertrekken voor een minimaal bedrag van 30 mln.. Persoonlijk hoop ik op een bedrag van 40 a 45 miljoen!!

Suárez is een topper en dat beseffen de topclubs maar al te goed!!
nickname 14
 nickname 14 - zondag 28 februari 2010 - 11:39   quote  deeplink  
voor suarez krijg je momenteel niet meer dan 18 miljoen hij is heel vaak de belangrijkste man , maar heeft ook heel vaak balverlies maar blijft een genot om te zien .
Hummel10
 Hummel10 - zondag 28 februari 2010 - 11:45   quote  deeplink  
Suarez is zeker een topper maar als AJAX zich kan versterken op 3 plaatsen
met het geld van Suarez zullen ze dat zeker niet moeten laten.
Kijk dit ajax met Suarez doet mee om de titel alleen zonder hem blijft het matig!

On. 30/35 mill moeten ze wel krijgen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2010 door Hummel10 --
bahbah
 bahbah - zondag 28 februari 2010 - 11:55   quote  deeplink  
suarez zal voor rond de 30 tot 35 miljoen(prestatiebonus)vertrekken.
nou,voor dat geld zal Jol hele wijze aankopen doen.(boularouz,nieuwe spits(of wel twee als pantelic gaat)en waarschijnlijk een centrale verdediger die wel twee keer het kopduel wint van de huidige laatste man.een killer op de laatste linie....
remco k
 remco k - zondag 28 februari 2010 - 12:06   quote  deeplink  
Ik denk helemaal niet dat ajax het bedrag dat ze eventueel voor suarez zullen krijgen direct gaan uitgeven aan nieuwe spelers. Er lopen bij ajax teveel contractspelers rond en daar moet eerste in gesneden worden, en het feit dat ajax een groot verlies heeft geleden afgelopen 2 jaar helpt natuurlijk ook niet bepaald mee.
Laten we in hopen dat Suarez z'n vorm behoud en Ajax helpt kampioen te worden, hoe moeilijk dat ook is.
freakie
 freakie - zondag 28 februari 2010 - 12:21   quote  deeplink  
remco weet je welke spelers bij ajax aan het laatste contract zitte? Ik dacht zowiezo al ema en pantelic.. Dat zijn spelers die veel verdienen.. K weet niet hoe het precies zit met sno.. En luque is ook weg.. Ziet er goed uit zo maar inderdaad moet wel meer onnodige spelers weg daarom is het denk ik slim om ook rommedahl niet te verlengen.. maar remco je heb gelijk spelers moeten weg..
alibabba
 alibabba - zondag 28 februari 2010 - 12:28   quote  deeplink  
Contracten in 2010 lopen af van; Vermeer, Ogararu, Enoh, Luque, Martina, Rommedahl, Pantelic. Luque is volgens mij verhuurd en is nog onder contract bij Ajax, Sno's contract loopt in 2011 af, alsmede het contract van Emanuelson.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 28 februari 2010 - 12:29   quote  deeplink  
freakie ben ik niet met je eens als je rommedahl een prestatiecontract aanbied
tekent ie ook. Vind hem dit seizoen erg goed en zeurt nooit! Er moeten zeker nog
wat spelers weg: wielaert, sno, bakkie, Pantelic(wil een te duur contract ben ik bang) oleguer(ook al speelt ie nu aardig) ogeragu en luque! Trek van het geld aub 3 echte versterkingen aan!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2010 door Hummel10 --
freakie
 freakie - zondag 28 februari 2010 - 12:42   quote  deeplink  
alibabba.. dank u!.. Hummel10.. kijk miss willen wij te veel.. hij doet het mis wel goed alleen je moet ook naar de toekomst kijken.. we willen allemaal aankopen.. en niemand mag vertrekken.. ik denk dat ajax spelers laten gaan zoals pantelic en rommedahl omdat ze geen hele grote warden zijn voor de club en oud zijn dus ook niet verkocht kunnen worden.. t is wel belangerijk dat we aankopen kunnen doen.. dus wat willen we ema, rommedahl en pantelic behouden? of die laten gaan en 3 nieuwe aankopen doen..
remco k
 remco k - zondag 28 februari 2010 - 13:35   quote  deeplink  
Ik verwacht dat Rommedhaal wel mag blijven, hij is ook buitengewoon goed voor de sfeer en een perfecte prof, ook aqls hij niet speelt. Emanuelson zal denk ik mogen vertrekken aan het einde van het seizoen, net als Pantelic, Sno doet het vrij aardig in Engeland en ik heb al gehoord dat ze hem willen overnemen. Lugue zal inderdaad aflopen. Vermeer en Enoh zal verlengt worden.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 28 februari 2010 - 19:38   quote  deeplink  
Had het over als Suarez vertrekt! Vandaag rommedahl weer een meerwaarde hoor
en zijn contract hoeft niet zo duur te zijn hij is gelukkig in amsterdam!
Pantelic word te duur en emanuelson ja vind het zonde als je hem transfervrij laat gaan maar denk dat ie ook duur is.
freakie
 freakie - zondag 28 februari 2010 - 19:43   quote  deeplink  
soms moet je moeilijke beslissingen nemen.. Rommedahl laten gaan is miss de moeilijkste maar je moet ook bedenken dat jeugd op die positie dan eerder word ingezet..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2010 door freakie --
Johnqqqq
 Johnqqqq - zondag 28 februari 2010 - 19:44   quote  deeplink  
rommedahl is inderdaad een gouden gozer om erbij te hebben..
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - zondag 28 februari 2010 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 17:24 schreef remco k het volgende:
Minimaal 35 miljoen, maar liever nog dat hij een jaartje blijft, anders is het bijtekenen in mijn ogen ook voor de show geweest.
hoe langer je contract is hoe duurder je word

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Suarez voor hoeveel zou hij mogen vertrekken ?









0.0077009