BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Andy van der meyde nuttig??

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sjakiepakie
 sjakiepakie - woensdag 24 februari 2010 - 18:32   quote  deeplink  
het kan zijn dat van der meyde terug komt maar volgens mij is hij vrij nutteloos voor ajax tenzij ajax rommedahl verkoopt ofso
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 24 februari 2010 - 18:43   quote  deeplink  
wel een goede flankspeler die had Ajax toch nodig?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 24 februari 2010 - 19:29   quote  deeplink  
te oud lijkt mij... Ik hoorde dat ajax zich bijna alleen maar op jonge spelers wil focussen.
bahbah
 bahbah - woensdag 24 februari 2010 - 19:48   quote  deeplink  
en daarbij zie ik liever rommedahl dan vd meyde...die heeft al 6 jaar niet meer op niveau gespeeld...laatste 4 jaar everton(20!!wedstrijden)en daarvoor 2 jaar bankzitten bij inter......dus nee,daar kunnen we echt niks meer mee....
freakie
 freakie - woensdag 24 februari 2010 - 20:58   quote  deeplink  
Hoe kan je nu al zegge dat hij nutteloos is?
remco k
 remco k - woensdag 24 februari 2010 - 21:14   quote  deeplink  
Ik denk dat hij niet voor niets mee mag trainen, het was een hele goede rechtsbuiten die ook nog eens netjes is weggegaan bij ajax, het kost ajax niks en zo kunnen ze hem vrij gemakkelijk testen. Ik vind het wel een goede zaak dat ajax oudspelers de kans geeft te blijven trainen op niveau. En wie weet herpakt hij zich wel en kan ie nog van waarde worden voor ajax, hij heeft natuurlijk wel wat ervaring.
freakie
 freakie - woensdag 24 februari 2010 - 21:16   quote  deeplink  
ja inderdaad remco eerst maar eens afwachten er is grote kans dat het niks word maar zo wel dan kan je hem zo aantrekken..
bahbah
 bahbah - woensdag 24 februari 2010 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 20:58 schreef freakie het volgende:
Hoe kan je nu al zegge dat hij nutteloos is?
omdat hij 6 jaar niet meer op niveau heeft gevoetbalt,met alle respect voor hem hoor,want het was een hele goeie rechtsbuiten,die zichzelf overschat heeft en voor het geld naar milaan ging.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - woensdag 24 februari 2010 - 21:43   quote  deeplink  
andy van de loser hebben wij echt niet nodig heren!!! Van mij mag die komen maar dan zitten daar de volgende voorwaarden aan:

1. Geen loon
2. Tribune/bank
freakie
 freakie - woensdag 24 februari 2010 - 21:49   quote  deeplink  
bahbah... ja maar stel je voor hij gaat bij ajax weer redelijk voetballen in deze 4 weken.. dan is t niet verkeerd.. dat het zo zou gebeuren is beetje kleine kans.. maar als en dat is hier t probleem veel te gauw zegge of iets iets wordt of niet laten we ff afwachten..
freakie
 freakie - woensdag 24 februari 2010 - 21:49   quote  deeplink  
andy kan je beter hebben dan kennedy.. al helemaal als dat een goedkopere oplossing is dan kennedy..
bird
 bird - woensdag 24 februari 2010 - 21:50   quote  deeplink  
ik zeg gewoon geef hem een kans nooit geschoten is altijd mis hij kost toch niks
bahbah
 bahbah - woensdag 24 februari 2010 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 21:49 schreef freakie het volgende:
bahbah... ja maar stel je voor hij gaat bij ajax weer redelijk voetballen in deze 4 weken.. dan is t niet verkeerd.. dat het zo zou gebeuren is beetje kleine kans.. maar als en dat is hier t probleem veel te gauw zegge of iets iets wordt of niet laten we ff afwachten..
mmwjah..oke,er zit geen risico aan inderdaad,dus ja.maar over eriksen blijf ik lyrisch!!!!!!!!vanaf het begin zag en zie ik echt een supervoetballer......ma die word zo goed...echt waar...
remco k
 remco k - woensdag 24 februari 2010 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 21:43 schreef AFCA MARCO het volgende:
andy van de loser hebben wij echt niet nodig heren!!! Van mij mag die komen maar dan zitten daar de volgende voorwaarden aan:

1. Geen loon
2. Tribune/bank
Volgens mij gewoon een gerespecteede voetballer die op een normale manier bij ajax is weggegaan, totaal geen reden dus voor een ajax supporter om hem nu een loser te noemen Of doe je dat straks bij alle ajacieden die ons op ten duur verlaten??
freakie
 freakie - woensdag 24 februari 2010 - 22:15   quote  deeplink  
klopt remco.. en als andy redelijk presteerd kan je hem beter opstellen dan kennedy.. bij andy heb je nog enig respect krijg je leuke sfeer mee in het stadion:P
sjakiepakie
 sjakiepakie - donderdag 25 februari 2010 - 07:00   quote  deeplink  
ik denk dat hij hier ook niet goed gaat presteren
volgensm ij is de mentaal kapot gemaakt
FsideVak129
 FsideVak129 - donderdag 25 februari 2010 - 10:46   quote  deeplink  
meyde.jpg

Geweldige voetballer die indien fit raakt best van waarde kan zijn voor Ajax.
Zeker als het geen drol kost en hij heeft in ieder geval een beter kapsel dan Kenhetniet...

29080.gif
freakie
 freakie - donderdag 25 februari 2010 - 11:30   quote  deeplink  
sjakiepakie! das nopu juist de reden waarom het miss in nederland wel weer tot redelijk voetbal kan komen..
alibabba
 alibabba - donderdag 25 februari 2010 - 14:52   quote  deeplink  
Ik vind het klasse van Ajax dat ze vd Meyde laten meetrainen bij de beloftes van Ajax. Vd Meyde heb ik altijd een goeie voetballer gevonden. Hij heeft het Nederlands Elftal gehaald en volgens mij scoorde hij bij zijn debuut voor Holland. Door zijn goeie spel bij Ajax werd hij getransfereerd naar Internazionale. Vanaf de tijd dat hij vertrok bij Ajax heeft hij ontzettend veel blessureleed gehad, waardoor hij niet echt kon doorbreken. Omdat Ajax hem nu een mooie dienst bewijst zou het zo maar kunnen zijn dat hij in een bepaalde roes komt, waardoor hij weer zijn oude vorm terugkrijgt. Hij is nog pas 30 jaar, dus wie weet, een vd Meyde in vorm is zeker nuttig voor AJAX.
remco k
 remco k - donderdag 25 februari 2010 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 - 14:52 schreef alibabba het volgende:
Ik vind het klasse van Ajax dat ze vd Meyde laten meetrainen bij de beloftes van Ajax. Vd Meyde heb ik altijd een goeie voetballer gevonden. Hij heeft het Nederlands Elftal gehaald en volgens mij scoorde hij bij zijn debuut voor Holland. Door zijn goeie spel bij Ajax werd hij getransfereerd naar Internazionale. Vanaf de tijd dat hij vertrok bij Ajax heeft hij ontzettend veel blessureleed gehad, waardoor hij niet echt kon doorbreken. Omdat Ajax hem nu een mooie dienst bewijst zou het zo maar kunnen zijn dat hij in een bepaalde roes komt, waardoor hij weer zijn oude vorm terugkrijgt. Hij is nog pas 30 jaar, dus wie weet, een vd Meyde in vorm is zeker nuttig voor AJAX.
Wr zitten vaak op 1 lijn Alibabba, ook dit maal denk ik er precies hetzelfdfe over:)
dege
 dege - donderdag 25 februari 2010 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 - 14:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Wr zitten vaak op 1 lijn Alibabba, ook dit maal denk ik er precies hetzelfdfe over:)
Ook ik sluit me hierbij aan. Andy heeft nadat hij AJAX heeft verlaten veel pech gehad, geef hem de tijd om fit te geraken en wie weet, word hij wel weer de topvoetballer die hij was, want het was na Finidi een van de betere rechtsbuiten die AJAX heeft gehad sinds die tijd.
remco k
 remco k - donderdag 25 februari 2010 - 15:19   quote  deeplink  
Je moet ook niet vergeten, dat er niet heel veel exhte buitenspelers meer zijn, en we weten dat hij het kan, hopelijk weet hij dat zelf binnenkort ook weer..
sjakiepakie
 sjakiepakie - donderdag 25 februari 2010 - 18:50   quote  deeplink  
hoeveel flank spelers hebben we nodig eerts maar kennedy verkopen
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 03 maart 2010 - 07:31   quote  deeplink  
quote:
Oud-Ajacied Van der Meyde per direct naar PSV
Gezocht: voetbalmanagers voor gloednieuw voetbalspel

PSV heeft zich vandaag per direct versterkt met Andy van der Meyde. De aanvaller komt transfervrij over van Everton en moet in Eindhoven Danko Lazovic doen vergeten, die naar Rusland zal vertrekken.

Dat weet De Telegraaf te melden. Van der Meyde zal vandaag een fitheidstest doen. Als deze goed uitpakt voor hem, gaat hij bij de Eindhovense topclub aan de slag. Omdat hij transfervrij is, kan PSV hem buiten de transferperiode halen.

Trainer Fred Rutten werkte bij FC Twente al samen van Van der Meyde. De vleugelaanvaller heeft ook een verleden bij Ajax. Daarna kwam hij uit voor Internazionale en Everton.
BRON
WTF

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 maart 2010 door FsideVak129 --
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 03 maart 2010 - 09:07   quote  deeplink  
Haha loool,
naar psv....
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 03 maart 2010 - 10:14   quote  deeplink  
wat zal ajax zich hard voor ze kop slaan als die nog gaat slagen ook... maar het word toch niks...
remco k
 remco k - woensdag 03 maart 2010 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 - 19:29 schreef patrickpsv15 het volgende:
te oud lijkt mij... Ik hoorde dat ajax zich bijna alleen maar op jonge spelers wil focussen.
Mooi dat je hem te oud vind, nu komt ie naar Eindhoven toe, hahahahaha.

Ik vind het wel jammer dat hij daar nu naar toe gaat en dat ajax hem niet een soort van nul uren contract heeft gegeven. Ik denk dat hij mits hij in vorm kan komen best een versterking kan zijn..
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 03 maart 2010 - 11:22   quote  deeplink  
mee eens
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 03 maart 2010 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 maart 2010 - 11:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Mooi dat je hem te oud vind, nu komt ie naar Eindhoven toe, hahahahaha.

Ik vind het wel jammer dat hij daar nu naar toe gaat en dat ajax hem niet een soort van nul uren contract heeft gegeven. Ik denk dat hij mits hij in vorm kan komen best een versterking kan zijn..
hahaha idd. Maar het is maar voor een half jaartje. Dat kan hij nog wel aan ;P ik hoop niet dat hij verlengt.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 03 maart 2010 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 maart 2010 - 10:14 schreef Aaaaight het volgende:
wat zal ajax zich hard voor ze kop slaan als die nog gaat slagen ook... maar het word toch niks...
misschien scoort die wel tegen ajax;)
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 03 maart 2010 - 11:53   quote  deeplink  
denk niet dat hij dan al speelt...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 03 maart 2010 - 11:55   quote  deeplink  
2 weken de tijd om te revalideren, trouwens wel mooie advertenties daar op ajaxfsite.nl
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 03 maart 2010 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 maart 2010 - 11:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Mooi dat je hem te oud vind, nu komt ie naar Eindhoven toe, hahahahaha.

Ik vind het wel jammer dat hij daar nu naar toe gaat en dat ajax hem niet een soort van nul uren contract heeft gegeven. Ik denk dat hij mits hij in vorm kan komen best een versterking kan zijn..
Hij is 30, dat is niet overdreven oud voor een voetballer. Alleen is het wel de vraag hoe fit en scherp hij is. Hij heeft jarenlang nauwelijks gespeeld, daarom is het een groot risico om hem bij de selectie toe te voegen. Ik heb dan liever dat een jeugdspeler de kans krijgt. Dat zou voor zowel Ajax als PSV het juiste beleid moeten zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 maart 2010 door PSVMocro --
bully
 bully - woensdag 03 maart 2010 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 maart 2010 - 11:59 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Hij is 30, dat is niet overdreven oud voor een voetballer. Alleen is het wel de vraag hoe fit en scherp hij is. Hij heeft jarenlang nauwelijks gespeeld, daarom is het een groot risico om hem bij de selectie toe te voegen. Ik heb dan liever dat een jeugdspeler de kans krijgt. Dat zou voor zowel Ajax als PSV het juiste beleid moeten zijn.
helemaal mee eens
remco k
 remco k - woensdag 03 maart 2010 - 20:46   quote  deeplink  
gelukkig heeft ajax dat beleid inmiddels ook weer.
Super AJAX
 Super AJAX - donderdag 04 maart 2010 - 17:11   quote  deeplink  
Klopt wat PSV MOCRO zegt, eerst was het pantelic die te oud was nu Andy.
30 OUD????????
@ patrick, Andy is de enige speler die tegen ajax mag scoren met zijn mooie ajax tattoo op zijn kuit.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Andy van der meyde nuttig??









0.0103640