BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nabeschouwing: Juventus - Ajax (25-02-2010): 0-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Buffon speelt niet.
alibabba
 alibabba - donderdag 25 februari 2010 - 15:55   quote  deeplink  
Het word de 5e keer vanavond dat Ajax in Europees verband in Turijn tegen Juve speelt en helaas hebben we een negatief saldo t.o.v. de Italianen;

27-11-1974 Juventus-Ajax 1-0 in de achtste finales van de Uefa-Cup met de gebroeders Muhren in de gelederen voor Ons Aller Ajax.

15-03-1978 Juventus-Ajax 1-1 in de kwartfinale van de EC 1, Tsjeu La Ling scoorde in de 80e minuut de gelijkmaker nadat in Amsterdam de heenwedstrijd ook in 1-1 eindigde. De Italianen namen de strafschoppen beter.

23-04-1997 Juventus-Ajax 4-1 in de halve finale van de Champions League, nadat we in de kwartfinale prachtig hadden afgerekend met Atletico Madrid ( doelpunt in Spanje in verlenging van Dani ). Juventus was in de wedstrijd in Italie tegen ons duidelijk de meerdere, mede door stervoetballer Zinedine Zidane.

23-11-2004 Juventus-Ajax 1-0 in de 1e ronde van de groepsfase voor de Champions League. Keeper Hans Vonk wist Marcelo Zalayeta in de 14e minuut niet van scoren af te houden, waardoor 1-0 als eindstand op het scorebord prijkte.

Vanavond word het anders....... WIJ, dus AJAX gaan die spaghetti-vreters het vuur aan de schenen leggen vanavond en door een excellerende Eriksen en Sulejmani gaan WE in het Stadio Grando Torino de volle buit pakken.......1-3.

Post hier alles wat aangaat de wedstrijd van vanavond; opstellingen, prognoses en analyses...........................................Game on....................
John2
 John2 - donderdag 25 februari 2010 - 16:51   quote  deeplink  
Vermoedelijke opstelling Ajax: Stekelenburg, Van der Wiel, Oleguer, Alderweireld, Vertonghen, De Zeeuw, Enoh, De Jong, Eriksen, Pantelic en Sulejmani.
Als we 10 keer tegen Juventus uit spelen, zullen we er normaliter maar 1 winnen. Hopelijk is dat vanavond!!!!
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 25 februari 2010 - 16:54   quote  deeplink  
1-3 is enige wat ik hierop kan zeggen
Yordee1
 Yordee1 - donderdag 25 februari 2010 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 - 16:51 schreef John2 het volgende:
Vermoedelijke opstelling Ajax: Stekelenburg, Van der Wiel, Oleguer, Alderweireld, Vertonghen, De Zeeuw, Enoh, De Jong, Eriksen, Pantelic en Sulejmani.
Als we 10 keer tegen Juventus uit spelen, zullen we er normaliter maar 1 winnen. Hopelijk is dat vanavond!!!!
Geen Urby?
alibabba
 alibabba - donderdag 25 februari 2010 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 - 17:04 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

Geen Urby?
Urby gebruiken we vanavond als ballenjongen.............. Geen slechte voetballer, maar komt tekort op topniveau. Afscheid van hem nemen en nog wat cash vangen, bedank hem voor bewezen diensten en wens hem veel succes met zijn verdere carriere.
JoopieAFCA
 JoopieAFCA - donderdag 25 februari 2010 - 17:16   quote  deeplink  
1-2
na verlenging 2-3
ajax door
Yordee1
 Yordee1 - donderdag 25 februari 2010 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 - 17:16 schreef JoopieAFCA het volgende:
1-2
na verlenging 2-3
ajax door
Amen.
AFCA MARCO
 AFCA MARCO - donderdag 25 februari 2010 - 17:37   quote  deeplink  
http://www.youtube.com/watch?v=ozMsqk5o7j0

gewoon kippenvel van dit liedje altijd jongens!!!
ik voel een vroege pingel aankomen jongens

JODE JODE JODE
tom
 tom - donderdag 25 februari 2010 - 17:45   quote  deeplink  
ik denk niet dat we doorgaan.

Pas op voor amauri
remco k
 remco k - donderdag 25 februari 2010 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 - 17:04 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

Geen Urby?
De slechtste voetballer van onze selectie, waarom moet deze spelen, stel dan kennedy op vraag of sno nog een balletje wil trappen en misschien komt luque dan ook nog wel even langs
remco k
 remco k - donderdag 25 februari 2010 - 17:50   quote  deeplink  
ajax wint na verlenging
bahbah
 bahbah - donderdag 25 februari 2010 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 - 17:50 schreef remco k het volgende:
ajax wint na verlenging
:) nou remco.......dat denk ik nou ook al de hele tijd.....sinds dinsdag om precies te zijn.....0-1 1-1 1-2 verlenging...en dan zitten we eindelijk eens een keer aan de goeie kant van de score.....1-3....
freakie
 freakie - donderdag 25 februari 2010 - 18:18   quote  deeplink  
of penalty's:P en dan sulejmani laatste penalty voor de winnende een panenka:P:P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 februari 2010 door freakie --
tom
 tom - donderdag 25 februari 2010 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 - 18:18 schreef freakie het volgende:
of penalty's:P en dan sulejmani laatste penalty voor de winnende een panenka:P:P
Doe dan SUK
alibabba
 alibabba - donderdag 25 februari 2010 - 20:01   quote  deeplink  
http://ajax1.nl/?q=node/9218

Goeie opstelling; AJAX gaat het redden..............Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
dege
 dege - donderdag 25 februari 2010 - 20:07   quote  deeplink  
Ik geloof ook dat AJAX het gaat redden, maar mocht het toch andersom zijn kunnen we zeker gezien de 1e wedstrijd trots zijn op AJAX, want als ik ooit wel eens een gestolen overwinning heb gezien was dat vorige week wel.
Forza AJAX en pak die Italianen!!!!!!!!!!!!!!
Yordee1
 Yordee1 - donderdag 25 februari 2010 - 20:28   quote  deeplink  
Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Oleguer, Vertonghen; De Zeeuw, Enoh, De Jong, Eriksen; Sulejmani, Pantelic.
bahbah
 bahbah - donderdag 25 februari 2010 - 20:36   quote  deeplink  
ik ben echt ouderwets zenuwachtig:)niet normaal.....terwijl ze thuis verloren ben ik toch bloednerveus.....
en jongens,dat is een goed teken...dat betekent dat het beter gaat met ajax......steeds beter......heerlijk gewoon....en eriksen in de basis.....en die gaat er niet meer uit hoor,echt niet......
remco k
 remco k - donderdag 25 februari 2010 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 - 20:36 schreef bahbah het volgende:
ik ben echt ouderwets zenuwachtig:)niet normaal.....terwijl ze thuis verloren ben ik toch bloednerveus.....
en jongens,dat is een goed teken...dat betekent dat het beter gaat met ajax......steeds beter......heerlijk gewoon....en eriksen in de basis.....en die gaat er niet meer uit hoor,echt niet......
Je hebt gelijk, ik had echt niet verwacht dat hij basis zou starten.
remco k
 remco k - donderdag 25 februari 2010 - 20:43   quote  deeplink  
Jammer dat die lampen eruit liggen, als er europees wordt gespeeld vind ik altijd dat nederlandse clubs moeten winnen, goed gestart maar helaas, Laat dit dan de klap voor psv zjn die ze laat instorten in de competitie..

VEEL SUCCES DADELIJK MEDE AJACIEDEN

AJAX FOREVER!!!!!!!!!!!
bahbah
 bahbah - donderdag 25 februari 2010 - 20:46   quote  deeplink  
ja lampen kunnen nu concentreren op de comp.maar als ajax door gaat is het weer een boost.....dus ja ik denk wel inderdaad dat lampjescity een klap heeft gekregen nu....is nooit een goed teken als je het thuis niet kan afmaken....
bahbah
 bahbah - donderdag 25 februari 2010 - 20:58   quote  deeplink  
Jol ziet gewoon dat Eriksen 18 jaar is,maar een supertalent,en daa hoef je niet voorzichtig mee te zijn...kijk naar rooney,christiano ronaldo,ronaldo(van de lampen toen)die spits van anderlecht(16jaar)en mee met nationale team van belgie)....eriksen is er nu en blijft er nu.....hoop zo dat ie bijtekent he....ajax moet alles doen om dat te bewerkstelligen.....word de as waar ajax om draait die jongen.....let maar op zo meteen...
bahbah
 bahbah - donderdag 25 februari 2010 - 21:42   quote  deeplink  
vertongen heeft echt nog geen bal geraakt he?
bahbah
 bahbah - donderdag 25 februari 2010 - 21:52   quote  deeplink  
daar zou ik emanuelson voor inzetten.
remco k
 remco k - donderdag 25 februari 2010 - 21:56   quote  deeplink  
Ajax speelt niet slecht maar lijkt in de 1e helft gewoon wat power tekort te komen tegen een redelijk goed spelend Juventus.
Ik ben geen fan van Ema, maar we moeten risico´s nemen en de linker kant licht redelijk open, misschien wisselen voor Olequer en Ema als een linksback laten spelen, Juventus kan 1 kant afblokken, maar dat lukt niet aan beide kanten omdat dan juventus te veel risico´s moet gaan nemen.
Verder denk ik dat Jol in de loop van de tweede helft en Suk en Lodiero maar moet brengen.
Daarna alle ballen op Suk en hopen voor het beste, het is zeker ook vanavond niet onmogelijk, KOM OP AJAX
remco k
 remco k - donderdag 25 februari 2010 - 21:59   quote  deeplink  
Twente wordt ook even met de neus op de feiten gedrukt binnen 30 minuten 3-0 achter
alibabba
 alibabba - donderdag 25 februari 2010 - 22:00   quote  deeplink  
Vertonghen dieper laten spelen, Eriksen veel meer centraal, waardoor je meer aan voetballen toekomt vanuit het middenveld, Suk voor Pantelic.
ajax
 ajax - donderdag 25 februari 2010 - 22:03   quote  deeplink  
Olequer sorry hoor.... haal vertonghen eruit en zet Gabri erbij zowel diepgang als verdedigend en stuk ervaring! en Suk?? dan naast pantalic hoop ik toch..er nog niet 1 fatsoenlijk aanval geweest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 februari 2010 door ajax --
freakie
 freakie - donderdag 25 februari 2010 - 22:05   quote  deeplink  
ja zeker remco.. Alleen liever zie ik vertonghen voor enoh en dan enoh eruit voor ema.. Vertonghen is ongelukkig op de flank! En van der wiel staat helemaal vast en missen we ook heel erg.. Maar waar k me aan irriteer is de hoge passen ze komen niet aan en heeft totaal geen zin tegen zulke spelers..
freakie
 freakie - donderdag 25 februari 2010 - 22:06   quote  deeplink  
pantelic laat zien waarom ajax zijn contract niet moet worden verlengt..
ajax
 ajax - donderdag 25 februari 2010 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 - 22:06 schreef freakie het volgende:
pantelic laat zien waarom ajax zijn contract niet moet worden verlengt..
Sorry maar slaat nergens op welke speler is nu goed??? hij krijgt geen fatsoenlijke bal man
remco k
 remco k - donderdag 25 februari 2010 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 - 22:06 schreef freakie het volgende:
pantelic laat zien waarom ajax zijn contract niet moet worden verlengt..
????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
remco k
 remco k - donderdag 25 februari 2010 - 22:31   quote  deeplink  
Knap om te zien dat Ajax na rust goed voetbalt, we krijgen een paar mogelijkheden, jammer dat er niet iets meer uitgehaald tot nog toe, maar he er zijn wel gekkere dingen gebeurt in het voetbal:)
freakie
 freakie - donderdag 25 februari 2010 - 22:36   quote  deeplink  
pantelic speeld slecht namelijk..
freakie
 freakie - donderdag 25 februari 2010 - 22:38   quote  deeplink  
sorry geen fatsoenlijke bal? Egt wel..
ajax
 ajax - donderdag 25 februari 2010 - 22:40   quote  deeplink  
dan zie ik waarschijnlijk een andere wedstrijd...
bahbah
 bahbah - donderdag 25 februari 2010 - 22:44   quote  deeplink  
het is toch triest hoor...twee wedstrijden beter en dan toch gewipt worden....
bahbah
 bahbah - donderdag 25 februari 2010 - 22:45   quote  deeplink  
maar ...we verliezen niet,zijn beter,en gaan met opgeheven hoofd naar zondag..wel anders dan de lampen en de tukkers....:)
remco k
 remco k - donderdag 25 februari 2010 - 22:48   quote  deeplink  
deze wedstrijd zijn we niet beter hoor, heb je de kansen van Juve uit de dooie momenten niet gezien.

Ik irriteer me echt dood aan de manier van invallen van Emanuelson, staat met een sjachereinige smoel aan de zijlijn, loopt geen meter extra in het veld en eist dan even arrogant die vrije trap op die dan ook nog eens zwaar verprutst.
groot compliment voor AJAX wederom, we kunnen met opgeheven hoofd terug naar ADAM.
Maar wat Ema hier doet, sorry maar die is het in mijn ogen niet waardig om voor AJAX te spelen.
bahbah
 bahbah - donderdag 25 februari 2010 - 22:50   quote  deeplink  
nope...daar heb je gelijk in....die gaat ook weg joh,is overbodig zowiezo.....ik denk dat jol lodeiro links op het middenveld wil en dan ema wegwezen
remco k
 remco k - donderdag 25 februari 2010 - 22:54   quote  deeplink  
ook hoe hij die corner weer neemt, stomme kut mooiweer voetballer, zout maar lekker op uit Adam.

Voor alle andere spelers die bij de selectie zaten een groot compliment, zelfs voor SUAREZ hoe hij vandaag erbij betrokken was.
Bladiebla
 Bladiebla - donderdag 25 februari 2010 - 22:54   quote  deeplink  
Ajax is vorige week al uitgeschakeld door de scheidsrechter, die scheidsen tegenwoordig krijgen al een diploma als ze op een fluitje kunnen blazen. Vorige week was Ajax beter. Maar nu zeker niet. Als de scheids vorige week had meegezeten waren ze nu door geweest.
Medi..
 Medi.. - donderdag 25 februari 2010 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 - 22:48 schreef remco k het volgende:
deze wedstrijd zijn we niet beter hoor, heb je de kansen van Juve uit de dooie momenten niet gezien.

Ik irriteer me echt dood aan de manier van invallen van Emanuelson, staat met een sjachereinige smoel aan de zijlijn, loopt geen meter extra in het veld en eist dan even arrogant die vrije trap op die dan ook nog eens zwaar verprutst.
groot compliment voor AJAX wederom, we kunnen met opgeheven hoofd terug naar ADAM.
Maar wat Ema hier doet, sorry maar die is het in mijn ogen niet waardig om voor AJAX te spelen.
Nouja ik weet het niet hoor. Ik vind Emanuelson nog altijd een goede speler, Maar ondanks alles ben ik trots op Ajax. Met hier en daar wat kansjes, die er een hele andere wedstrijd van hadden kunnen maken. Met opgeheven hoofd trug naar Amsterdam
alibabba
 alibabba - donderdag 25 februari 2010 - 23:02   quote  deeplink  
Ik had echt het gevoel in de 2e helft dat Ajax het zou gaan redden, Eriksen speelde meer centraal en Sulejmani vanaf links, waardoor Ajax het heft in handen kreeg. Tot het moment dat Jol Suk erin bracht voor Sulejmani, dat vond ik de doodsteek. Jol had Pantelic moeten wisselen en niet Sulejmani. Vanaf dat moment werd Juve weer sterker en daardoor hielden we de druk niet op Juventus, ook omdat Eriksen weer een tijd vanaf links speelde. Vanaf de tijd dat Urby erin kwam was de veldbezetting een stuk beter, omdat Eriksen meer aan de bal kwam. Voor de rest geef ik complimenten aan Ajax, want ze hebben zich dapper en kranig verweerd.
remco k
 remco k - donderdag 25 februari 2010 - 23:03   quote  deeplink  
Lul toch niet man, Ajax is gewoon op z'n Italiaans uitgeschakeld zoals iedere nederlandse club altijd gebeurt tegen de italianen. Ga nu niet de scheidsrechter de schuld geven, Ajax heeft vorige week genoeg kansen gehad om op 2-0 te komen, zelfs toen het 1-2 stond hebben we nog kansne gehad, als je die niet maakt dan ga je niet winnen.
Ga nu niet zeggen dat we door de scheidsrechter xijn uitgeschakeld zeg, concentreer je liever op het feit dat we redelijk overeind zijn gebleven in Turijn en dat we deze lijn door moeten trekken in de competitie.
Jammer dat Suarez er niet bij was vandaag, verdedigend stond het goed op de hoge ballen na( dit is al langer een probleem) en de middenvelders inclusief Eriksen bleef redelijk goed overeind. Pantelic was erg slecht vandaag, dat was jammer zeker aangezien hij de laatste tijd steeds beter gaat spelen. De jong helas onzichtbaar. Sulejmani werd helaas weinig gezocht, toch vind ik dat hij een redelijke wedstrijd heeft gespeeld. Verder is er hard geknokt en dus gewoon jammer dat er niet meer inzat vandaag.
Wat wel goed was om te zien was het feit dat Juventus volgens mij best diep moest gaan om de gedreven AJACIEDEN van zich af te houden.
dege
 dege - donderdag 25 februari 2010 - 23:03   quote  deeplink  
Goed gestreden, helaas niet gelukt.
Compliment voor AJAX, want ze zijn op strijdbare wijze uitgeschakeld.
Hoop wel dat de UEFA eens goed gaat kijken naar het niveau van de scheidsrechters, vandaag weer zo'n moment met een duidelijke corner waar de man achter het doel maar liefst 1 meter vanaf stond en geeft een doeltrap aan, denk dat ze eens met PEARL moeten gaan praten voor sponsering.
Nu maar richten op zondag Utrecht thuis, Forza AJAX, om trots op te zijn.
freakie
 freakie - donderdag 25 februari 2010 - 23:05   quote  deeplink  
ja inderdaad alibabba.. pantelic had inderdaad eerst uit moeten gaan.. wat ze nu zegge op tv had ik niet op gelet.. dat is ook waar de steun was minimaal..
remco k
 remco k - donderdag 25 februari 2010 - 23:07   quote  deeplink  
Ik heb echt een hekel aan van Hooidonk zeg ongelooflijk wat die allemaal uit zijn nek lult.
freakie
 freakie - donderdag 25 februari 2010 - 23:11   quote  deeplink  
t is niet zo dat als feyenoorder rare dingen zegt t hele team speelde niet egt lkkr./.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 25 februari 2010 - 23:22   quote  deeplink  
jammer dat alle nederlandse clubs uit europa zijn geknikkerd, en nog onterecht ook want laten we eerlijk zijn PSV had zeker meer verdiend en ajax vermoedelijk ook (had de wedstrijd niet gezien maar uit de eerste wedstrijd blijkt dat ajax veeeel meer had verdiend)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nabeschouwing: Juventus - Ajax (25-02-2010): 0-0









0.0219969