BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Hoop dat het Jol niet is ontgaan dat Oleguer zeer solide speelt, van Pantelic weinig dreiging uitgaat

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Wim
 Wim - donderdag 25 februari 2010 - 23:22   quote  deeplink  
Hoop dat het Jol niet is ontgaan dat Oleguer zeer solide speelt als laatste man, erg rustig is en nauwelijks balverlies lijdt, maar beter niet te snel afdanken dus, over Lindgren dacht ik dit reeds langer.
Enoh en Eriksen de debutant deden het ook goed.
Marko Panteliæ daarentegen creëert zonder de aanwezigheid van Suarez nauwelijks kansen, doet het aardig als centrumspits in de vaderlandse competitie, tenminste als hij de bal in de voeten aangespeeld krijgt, maar qua acties heeft hij weinig in huis.
Niets ten nadele van, maar de achterhoede van een team als Juventes raakt niet bepaald nerveus van zo'n type spits, te beperkt en veel te weinig dreiging helaas.
Zou hem geen meerjarig contract aanbieden, er zullen geen clubs voor in de rij staan.
Of het met Sulejmani nog goed komt, ik weet het niet 50% kans zo schat ik in, ook voor hem staat er momenteel niemand in de rij.
Geloof me in de CL, hebben we momenteel niets te zoeken.
Waarom zijn Italiaans teams door de bank genomen beter: ze kunnen spelers gemakkelijker vasthouden, beschikken doorgaans over een grotere geldbuidel, er bestaat nog clubliefde(Italie is evenals Frankrijk een chauvinistisch ingesteld land, met eigen cultuur) gelouterde spelers blijven soms lang zitten en kunnen op hun routine soms ook nog vrij lang goed spelen en presteren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 februari 2010 door Wim --
Johnnyafca
 Johnnyafca - donderdag 25 februari 2010 - 23:28   quote  deeplink  
Ja, op basis van de ontmoetingen met Juve ben ik van mening dat Oleguer wel degelijk een basisplaats verdiend.
Yordee1
 Yordee1 - donderdag 25 februari 2010 - 23:39   quote  deeplink  
Ja, Oleguer verdient een basisplaats. Maar je zag ook dat Vertonghen niet goed speelde als linksback. Vertonghen is te goed om wissel te zetten, dus misschien doorschuiven naar het middenveld? Dan krijg je zoiets:

Steek
Gregz Toby Oleguer Urby
De Zeeuw Enoh Vertonghen Eriksen
Suarez De Jong

Pantelic is leuk voor tegen ploegen als Vitesse en Willem II, kan ie leuk intikkers scoren, maar hij komt gewoon te kort voor Ajax. Eriksen moet sowieso basis, en De Jong ook. Enoh moet erin omdat je niet met alleen maar aanvallende middenvelders kan spelen, al zie ik hem liever niet. De Zeeuw kan erg goed spelen, maar vandaag (en vorige week) was het gewoon dramatisch.
Boss
 Boss - donderdag 25 februari 2010 - 23:41   quote  deeplink  
Waarom is Lodeiro eigenlijk gekocht?
Yordee1
 Yordee1 - donderdag 25 februari 2010 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 - 23:41 schreef Boss het volgende:
Waarom is Lodeiro eigenlijk gekocht?
Om Suarez een jaar langer in Amsterdam te houden :P Van dat geld van Lodeiro hadden ze Rudolf & Bouhlarouz kunnen halen xD
remco k
 remco k - vrijdag 26 februari 2010 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 - 23:46 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

Om Suarez een jaar langer in Amsterdam te houden :P Van dat geld van Lodeiro hadden ze Rudolf & Bouhlarouz kunnen halen xD
Jij hebt die jongen zeker nog niet op het trainingveld gezien gezien of wel. samen met Eriksen, Suarez en zelfs Sulejmani, is hij de beste voetballer die er bij ajax rondloopt.
Reden van het nog niet veel spelen is de taalbarriere, zoals jij nu overkomt doe je het voorkomen dat hij alleen gehaald is om suarez te laten bijtekenen, daarmee doe je de speler Lodeiro echt te kort.

Lodeiro is gehaald voor de basis en zal volgend seizoen samen met Eriksen de creatieve motor van dit Ajax worden. De zeeuw en Enoh/De Jong zullen daar samen achter hun werk doen.
Aaaaight
 Aaaaight - vrijdag 26 februari 2010 - 13:42   quote  deeplink  
als je het zo bekijkt heeft Ajax echt een te groot middeveld... Enoh, De Zeeuw, Lindgren, Gabri, Aissati, Lodeiro, De Jong en dan nog verhuurde spelers als Donald, Sarpong... echt niet normaal en nu is er weer een gerucht wat ik niet geloof maar er toch staat van die Gaithan ofzo...
freakie
 freakie - vrijdag 26 februari 2010 - 13:43   quote  deeplink  
ja inderdaad remco.. hij heeft in de minuten die hij gespeeld leuke dingetjes laten zien.. en t is logisch dat hij niet gelijk speeld..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 26 februari 2010 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 - 13:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij hebt die jongen zeker nog niet op het trainingveld gezien gezien of wel. samen met Eriksen, Suarez en zelfs Sulejmani, is hij de beste voetballer die er bij ajax rondloopt.
Reden van het nog niet veel spelen is de taalbarriere, zoals jij nu overkomt doe je het voorkomen dat hij alleen gehaald is om suarez te laten bijtekenen, daarmee doe je de speler Lodeiro echt te kort.

Lodeiro is gehaald voor de basis en zal volgend seizoen samen met Eriksen de creatieve motor van dit Ajax worden. De zeeuw en Enoh/De Jong zullen daar samen achter hun werk doen.
Zeer goed opgemerkt!

100 % mee eens!

Laat maar lullen die mensen die nooit voetbal kijken!
alibabba
 alibabba - vrijdag 26 februari 2010 - 22:02   quote  deeplink  
Ik vind dat Oleguer het prima doet als centrumverdediger, een enorm verschil t.o.v. vorig seizoen. Net als vorig seizoen werd er her en der teveel gewisseld in samenstelling en dat is een reden waarom Oleguer vorig seizoen niet zijn niveau haalde. Vertonghen heeft nu 2 wedstrijden als linksback gespeeld en dat waren zijn slechtste wedstrijden van het seizoen. In het centrum haalt hij steeds een voldoende en laat hem daar dan ook staan. Ik vind dat Jol duidelijke keuzes moet maken, ik bedoel, KIES ERGENS VOOR EN HOU DAT VAST. Vooraf is het nooit te zeggen wie er speelt en dat vind ik een slechte zaak. Het maakt niet zoveel uit waarvoor je kiest, er zit niet veel klasseverschil in, maar geef wel duidelijkheid.

Pantelic is bruikbaar voor Ajax, zeker in de Nederlandse competitie, maar komt klasse tekort om ook belangrijk te zijn in wedstrijden die erom vragen. Ik vind dat Ajax op zoek moet gaan naar een balvaste spits met klasse en een neusje voor de goal. Ik pleit voor Dembélé, hij is een ideale Ajax-spits.
remco k
 remco k - vrijdag 26 februari 2010 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 - 22:02 schreef alibabba het volgende:
Ik vind dat Oleguer het prima doet als centrumverdediger, een enorm verschil t.o.v. vorig seizoen. Net als vorig seizoen werd er her en der teveel gewisseld in samenstelling en dat is een reden waarom Oleguer vorig seizoen niet zijn niveau haalde. Vertonghen heeft nu 2 wedstrijden als linksback gespeeld en dat waren zijn slechtste wedstrijden van het seizoen. In het centrum haalt hij steeds een voldoende en laat hem daar dan ook staan. Ik vind dat Jol duidelijke keuzes moet maken, ik bedoel, KIES ERGENS VOOR EN HOU DAT VAST. Vooraf is het nooit te zeggen wie er speelt en dat vind ik een slechte zaak. Het maakt niet zoveel uit waarvoor je kiest, er zit niet veel klasseverschil in, maar geef wel duidelijkheid.

Pantelic is bruikbaar voor Ajax, zeker in de Nederlandse competitie, maar komt klasse tekort om ook belangrijk te zijn in wedstrijden die erom vragen. Ik vind dat Ajax op zoek moet gaan naar een balvaste spits met klasse en een neusje voor de goal. Ik pleit voor Dembélé, hij is een ideale Ajax-spits.
ik denk dat Dembele inderdaad een goede ajax speler zou kunnen zijn, maar dembele is geen spits en hij heeft al zeker geen neusje voor de goal, Als hij al gehaald moet worden, dan zou ik hem halen voor de rechtsbuiten positie als Suarez weggaat.
alibabba
 alibabba - vrijdag 26 februari 2010 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 - 22:22 schreef remco k het volgende:

[..]

ik denk dat Dembele inderdaad een goede ajax speler zou kunnen zijn, maar dembele is geen spits en hij heeft al zeker geen neusje voor de goal, Als hij al gehaald moet worden, dan zou ik hem halen voor de rechtsbuiten positie als Suarez weggaat.
Ik denk dat Dembélé in de spits bij Ajax veel meer goals maakt dan hij tot nu toe doet. Hij scoort nu 1 op 4 en als Ajax-spits kan hij dat sterk verbeteren. Ik vind hem zoveel kwaliteiten hebben dat hij zowel op het middenveld als op elke positie in de aanval uit de voeten kan. Hij is enorm balvast, waardoor hij aanvallend zoveel meer impulsen kan geven aan Ajax en daardoor zelf veel meer in scoringspositie kan komen.
Love-Ajax.
 Love-Ajax. - zaterdag 27 februari 2010 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2010 - 23:46 schreef Yordee1 het volgende:

[..]

Om Suarez een jaar langer in Amsterdam te houden :P Van dat geld van Lodeiro hadden ze Rudolf & Bouhlarouz kunnen halen xD
Heb jij Lodeiro zien voetballen tegen vitesse, kwam aan het einde nog aan met een hele mooie actie en kon toen bijna scoren dus Lodeiro is niet voor Suarez gehaald, zoiets zou Ajax nooit doen voor 4 miljoen, vooral niet op dit moment nu ze in de problemen zitten met de financiën.
bully
 bully - woensdag 03 maart 2010 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 - 23:08 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik denk dat Dembélé in de spits bij Ajax veel meer goals maakt dan hij tot nu toe doet. Hij scoort nu 1 op 4 en als Ajax-spits kan hij dat sterk verbeteren. Ik vind hem zoveel kwaliteiten hebben dat hij zowel op het middenveld als op elke positie in de aanval uit de voeten kan. Hij is enorm balvast, waardoor hij aanvallend zoveel meer impulsen kan geven aan Ajax en daardoor zelf veel meer in scoringspositie kan komen.
geef remco hierin toch gelijk.
dembele is leuke voetballer maar heefd zeker geen neusje voor de goal.
en dat zie ik in hem ook niet zitten.
daar is hij de speler niet voor.
en is ook al bekend dat de geruchten dat ajax in gesprek was met hem niet waar zijn.
dus zal zowiezo teduur zijn en is denk ook niet de speler die ajax zoekt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 maart 2010 door bully --
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 03 maart 2010 - 21:41   quote  deeplink  
maar, Suarez heeft nou ook voor het grote publiek gescoord.
Hiermee wil ik zeggen dat hij geheid gaat vertrekken..

Wie is dan die Speler die Ons aller Ajax zoekt?
remco k
 remco k - woensdag 03 maart 2010 - 22:41   quote  deeplink  
Suarez scoort wel vaker voor Uruguay hoor, waarom nu ineens deze reactie dan?
Johnnyafca
 Johnnyafca - woensdag 03 maart 2010 - 23:15   quote  deeplink  
tja,
omdat het steeds beter met hem gaat en het aantal geruchten toe neemt..
Maar wie is nou de juiste opvolger?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 maart 2010 door Johnnyafca --
bully
 bully - donderdag 04 maart 2010 - 00:07   quote  deeplink  
denk niet dat iemand dat weet.
een balvaste spits met neusje voor de coal.
maar geloof niet dat suares al weg gaat.
in augustus verwacht hij zijn eerste kind en heefd met bijtekenen wel duidelijk gemaakt dat hij nog even wil blijven
remco k
 remco k - donderdag 04 maart 2010 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 maart 2010 - 23:15 schreef Johnnyafca het volgende:
tja,
omdat het steeds beter met hem gaat en het aantal geruchten toe neemt..
Maar wie is nou de juiste opvolger?
dat zullen we pas te horen krijgen als ie er is, het zal straks weer van de geruchten barsten over ajax, maar reken er maar niet op dat die speler in nederland gekocht gaat worden.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Hoop dat het Jol niet is ontgaan dat Oleguer zeer solide speelt, van Pantelic weinig dreiging uitgaat









0.0060951