BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Roy Makaay vertrekt bij Feyenoord - In gesprek met Vitesse

Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 26 februari 2010 - 14:12   quote  deeplink  
Roy Makaay vertrekt bij Feyenoord - In gesprek met Vitesse

Roy Makaay vertrekt aan het eind van het seizoen bij Feyenoord. Dat hebben trainer Mario Been en de aanvaller vrijdag laten doorschemeren aan RTV Rijnmond. De oefenmeester liet weten dat Makaay, mocht hij bijtekenen, ook komend seizoen niet hoeft te rekenen op veel speeltijd. Bovendien zou de aanvaller genoegen moeten nemen met een aanzienlijk lager salaris, gezien de bezuinigingen in de Kuip.

Makaay zelf liet weten contact te hebben met zijn oude club Vitesse. Hij denkt na over een terugkeer naar Arnhem. "Het plezier staat bij mij voorop," aldus Makaay. "Geld speelt geen enkele rol bij mijn keuze. De gedachte om net als Giovanni van Bronckhorst mijn carrière af te sluiten bij mijn eerste club, spreekt mij aan."

De oud-speler van onder andere Deportivo La Coruna en Bayern Munchen kwam in 2007 naar Rotterdam. In zijn eerste seizoen bij Feyenoord won de routinier onder leiding van trainer Bert van Marwijk de nationale beker.

Een aanwinst voor Vitesse?
suffering
 suffering - vrijdag 26 februari 2010 - 14:27   quote  deeplink  
Zeker een aanwinst, echte professional al is het beste er wel vanaf. Maar bij Vitesse zal hij zeker tot de beteren behoren. Voor dat alles zo ver komst eerst zorgen dat we in de Ere Divisie blijven.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 26 februari 2010 - 16:43   quote  deeplink  
counteren.... daar heb je niks aan met Roy
Thomas
 Thomas - zondag 28 februari 2010 - 14:04   quote  deeplink  
Voor Vitesse zal hij zeker een aanwinst zijn. Heeft toch bewezen wel wat meer doelpunten te kunnen maken dan de huidige voorhoede. Moet Vitesse alleen niet een niveau afzakken...
Bronki
 Bronki - dinsdag 02 maart 2010 - 18:56   quote  deeplink  
Het zou mooi zijn maar van Hintum zal het wel weer verzieken zoals hij al zo veel leed de club heeft aangedaan.
Weer vertrekt een talent gratis en voor niets en Marco staat maar in de Efteling te kijken naar al die mooie sprookjes die nooit uit komen.
Marc voor welke club sta je eigenlijk? in ieder geval niet voor vitesse want die help jij naar de kloten.
wolfje61
 wolfje61 - donderdag 04 maart 2010 - 23:12   quote  deeplink  
waarom niet in een talent investeren Nacer Chadli AGOVV b.v
inplaats van een door feyenoord afgedankte speler, met aller respect
hij was ooit goed...
Thomas
 Thomas - vrijdag 05 maart 2010 - 09:24   quote  deeplink  
Persoonlijk zie ik op dit moment liever iemand komen die tenminste iets voorstelt in de aanval en toch zijn doelpunten mee kan gaan pakken. De toekomst stelt niets voor wanneer het heden niet juist wordt ingevuld.

Maar wie weet is door de samenwerking met AGOVV wat te behalen en kunnen beiden er wel spelen ;)

Laat me dromen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Vitesse Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Vitesse / topic: Roy Makaay vertrekt bij Feyenoord - In gesprek met Vitesse









0.0101740