BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: ' PSV loopt leeg'

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 27 februari 2010 - 18:34   quote  deeplink  
Het lijkt erop dat wij langzaam leeg beginnen te lopen. De jonge talenten van Eijden, Horsten, waalkens, reis en nog een paar zijn gratis en voor niets weggegaan. Ook Vloet en Faber vertrekken uit de jeugdopleiding en er zullen wellicht enige talenten met hen mee vertrekken. ( http://psv.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=49115&abbr=voetbalcentraal )
De afgelopen jaren zijn er ook nog belangrijke personen weggegaan uit de scouting (bijv. Visser en van der zee). En als we kijken naar onze concurrentie uit Amsterdam; samenwerkingsverbanden maken met clubs gelegen over de hele wereld, ontzettend veel talenten scouten, een hele uitgebreide en goede jeugdopleiding waarvan ook weer veel spelers worden verhuurd om ervaring op te doen. Als ik dan zo ff nadenk dan denk ik dat ajax toch de nieuwe nummer 1 gaat worden in de toekomst. Het lijkt me dus noodzakelijk dat er snel iets gaat gebeuren!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 februari 2010 door patrickpsv15 --
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 27 februari 2010 - 19:01   quote  deeplink  
Je kan niet over een leegloop praten als er van de andere kant nieuwe mensen binnenkomen. Bovendien is een leegloop pas voelbaar als het basisspelers betreft, daar is op dit moment geen sprake van. Voor de rest heeft het allemaal niet zo een impact. Lijkt mij een beetje paniek om niks. ;)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 27 februari 2010 - 19:44   quote  deeplink  
Het is geen paniek. Het is toekomstgericht. De talenten die bij PSV weglopen worden niet vervangen. Ok we hebben marcel ritzmaier. Maar er zijn 4 a 5 talenten vertrokken en we krijgen daar 1 talent voor terug. En het vervangende niveau lijkt mij nou ook niet zo hoopgevend. Tenminste ik heb niet zo'n geweldig gevoel bij het aantrekken van Tiny Sanders en dat PSV mensen als bosz en van geel op het oog heeft.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 27 februari 2010 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 - 18:34 schreef patrickpsv15 het volgende:
Het lijkt erop dat wij langzaam leeg beginnen te lopen. De jonge talenten van Eijden, Horsten, waalkens, reis en nog een paar zijn gratis en voor niets weggegaan. Ook Vloet en Faber vertrekken uit de jeugdopleiding en er zullen wellicht enige talenten met hen mee vertrekken. ( http://psv.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=49115&abbr=voetbalcentraal )
De afgelopen jaren zijn er ook nog belangrijke personen weggegaan uit de scouting (bijv. Visser en van der zee). En als we kijken naar onze concurrentie uit Amsterdam; samenwerkingsverbanden maken met clubs gelegen over de hele wereld, ontzettend veel talenten scouten, een hele uitgebreide en goede jeugdopleiding waarvan ook weer veel spelers worden verhuurd om ervaring op te doen. Als ik dan zo ff nadenk dan denk ik dat ajax toch de nieuwe nummer 1 gaat worden in de toekomst. Het lijkt me dus noodzakelijk dat er snel iets gaat gebeuren!
Doe niet zo gek joh Patje jullie hebben Henk Fraser...
En Ajax nummer 1???Sparta was nummer 1 afgelopen jaar met de jeugd opleiding.
En omdat Feyenoord vorig jaar met de meest belangerijke elftalen kampioen werd
Neem ik aan dat zijn het dit jaar worden....
+ PSV heeft de beste uitgebalanceerde basis 11 van alle clubs...
idd geen paniek joh herrie schopert...;)
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 27 februari 2010 - 20:19   quote  deeplink  
KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM? KEN JE DAT NIET HOREN DAN!

TÉTÉTÉTÉTÉ TÉTÉTÉ

dus...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 27 februari 2010 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 - 20:16 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Doe niet zo gek joh Patje jullie hebben Henk Fraser...
En Ajax nummer 1???Sparta was nummer 1 afgelopen jaar met de jeugd opleiding.
En omdat Feyenoord vorig jaar met de meest belangerijke elftalen kampioen werd
Neem ik aan dat zijn het dit jaar worden....
+ PSV heeft de beste uitgebalanceerde basis 11 van alle clubs...
idd geen paniek joh herrie schopert...;)
ja op DIT moment heeft psv de beste selectie en meeste kwaliteit. Maar in de toekomst zal er flink geinvesteerd moeten worden om dat te evenaren bij een vertrek van dszudszak en afellay. Bijna iedere dag als ik op ajax.headliner kijk dan zie ik dat ajax of een samenwerkingsverband heeft, of een nieuw talent heeft aangetrokken, of dat er een nieuwe jeugdspeler doorstroomt naar het eerste elftal. En wees eerlijk, als we naar de toekomst kijken dan heeft ajaks (:@) de meeste kans om weer de nummer een in nederland te worden... ik zeg het met pijn in mijn hart maar laten we eerlijk zijn... er moet dan echt eens wat toekomstplannen klaarliggen. Ook bijv. qua financien. Ajaks heeft nu een korean aangetrokken en dat levert flink wat financiele meevallers op. Ze hebben ook een samenwerkingscontract met de chinese voetbalbond getekend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 februari 2010 door patrickpsv15 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 28 februari 2010 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 - 20:25 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ja op DIT moment heeft psv de beste selectie en meeste kwaliteit. Maar in de toekomst zal er flink geinvesteerd moeten worden om dat te evenaren bij een vertrek van dszudszak en afellay. Bijna iedere dag als ik op ajax.headliner kijk dan zie ik dat ajax of een samenwerkingsverband heeft, of een nieuw talent heeft aangetrokken, of dat er een nieuwe jeugdspeler doorstroomt naar het eerste elftal. En wees eerlijk, als we naar de toekomst kijken dan heeft ajaks (:@) de meeste kans om weer de nummer een in nederland te worden... ik zeg het met pijn in mijn hart maar laten we eerlijk zijn... er moet dan echt eens wat toekomstplannen klaarliggen. Ook bijv. qua financien. Ajaks heeft nu een korean aangetrokken en dat levert flink wat financiele meevallers op. Ze hebben ook een samenwerkingscontract met de chinese voetbalbond getekend.
Ja heb je die Korean gezien tegen Juve,verder als nauw uit zijn ogen kijken kwam die niet....
Ik weet niet waar je last van heb maar gvdver jullie staan op plaats 1 hoor...;)
En in de toekomst kan niemand kijken toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2010 door Leon FR1908 --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 28 februari 2010 - 10:49   quote  deeplink  
haha nee om suck maak ik me niet zo'n zorgen:P maar kijk eens naar de spelers die ze verhuren, dat belooft wat in de toekomst... en ajaks heeft dat transfergeluk, als je ziet dat barcelona vertongen op het oog heeft, en dat arsenal vermaelen heeft gekocht voor 13 miljoen. En dan lees ik berichten dat real madrid dszudszak voor 8 miljoen wil en arsenal afellay voor 7 miljoen. En ze gaan alleen maar uitlopen op financieel gebied, en je weet als je duidelijk de rijkste club bent dan ben je ook de beste...
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 28 februari 2010 - 11:31   quote  deeplink  
Hoe kom je erbij dat Ajax op financieel gebied gaat uitlopen? De club die volgend jaar CL speelt zal uitlopen. Dus pas bij een kampioenschap van Ajax zie ik ze uitlopen...en anders zitten ze diep in de shit. Bij Ajax hebben ze een duur salarishuis en langdurige contracten van spelers die niet elders voor minder willen spelen. Ajax heeft niet voor niets 10 miljoen verlies gedraaid in het eerste half jaar. Bovendien is Ajax al decennia lang de rijkste club van Nederland en toch hebben ze dat de afgelopen 10 jaar niet in veel prijzen kunnen omzetten. Rijk zijn is één ding...verstandig met je geld omgaan een tweede. Leon heeft gelijk. Niemand kan in de toekomst kijken. Ik zie geen reden om me op dit moment druk te maken over volgend seizoen of de jaren die daarna volgen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 28 februari 2010 - 18:55   quote  deeplink  
Als de talenten bij ajax maar blijven binnenstromen, en als zij die blijven (door)verkopen voor grote bedragen, dan zullen wij ieder jaar kampioen moeten worden om dat bij te houden financieel.
zweef
 zweef - maandag 01 maart 2010 - 16:47   quote  deeplink  
psv haalt ook talenten binnen, en houdt een aantal wel vast.

je kijkt bij een 17 jarige of hij de psv mentaliteit heeft en of hij een topper lijkt te worden.
en bij de betere verhuur je ze, de iets mindere laat je naar een andere club gaan.
je kan moeilijk alles bij psv houden.

en ja, jammer dat vloet weg is gegaan, jammer dat faber gaat, maar ook daar zie ik mogelijkheden in.
als faber nu ervaring opdoet komt ie mischien over een paar jaar als assistent en later als hoofdtrainer naar psv.

dus maak je niet druk, komt goed...
bird
 bird - maandag 01 maart 2010 - 18:15   quote  deeplink  
ajax doet goede zaken maar hoelang zijn we al geen kampioen meer geweest

afz een ajacied
dege
 dege - dinsdag 09 maart 2010 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 - 20:25 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ja op DIT moment heeft psv de beste selectie en meeste kwaliteit. Maar in de toekomst zal er flink geinvesteerd moeten worden om dat te evenaren bij een vertrek van dszudszak en afellay. Bijna iedere dag als ik op ajax.headliner kijk dan zie ik dat ajax of een samenwerkingsverband heeft, of een nieuw talent heeft aangetrokken, of dat er een nieuwe jeugdspeler doorstroomt naar het eerste elftal. En wees eerlijk, als we naar de toekomst kijken dan heeft ajaks (:@) de meeste kans om weer de nummer een in nederland te worden... ik zeg het met pijn in mijn hart maar laten we eerlijk zijn... er moet dan echt eens wat toekomstplannen klaarliggen. Ook bijv. qua financien. Ajaks heeft nu een korean aangetrokken en dat levert flink wat financiele meevallers op. Ze hebben ook een samenwerkingscontract met de chinese voetbalbond getekend.
Beste selectie????
Welke zender kijk jij dan???
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 09 maart 2010 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2010 - 10:54 schreef dege het volgende:

[..]

Beste selectie????
Welke zender kijk jij dan???
eredivisielive
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 09 maart 2010 - 17:54   quote  deeplink  
hebben die mexicaanse commentators dan??
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 09 maart 2010 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2010 - 17:54 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
hebben die mexicaanse commentators dan??
zeker, leo driessen
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 09 maart 2010 - 17:59   quote  deeplink  
euh....:p

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 maart 2010 door FeyenoordRandwijk --
Terminator
 Terminator - dinsdag 09 maart 2010 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2010 - 10:54 schreef dege het volgende:

[..]

Beste selectie????
Welke zender kijk jij dan???
hahahahaha dat psv gedeelte klopt wel maar dat ajaks gedeelte toch echt niet hoor!pannenkoek!hahahaha wat denk je van feyenoord??heeft die geen jeugdtalenten???die heeft de beste rechtsback en centrum van nederland!!!en fer en wijnaldum cisse enzovoorts enzovoorts!!lul dus niet zo slap slappe met die kut koreanen van je!hahaha
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 09 maart 2010 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 - 20:19 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM? KEN JE DAT NIET HOREN DAN!

TÉTÉTÉTÉTÉ TÉTÉTÉ

dus...
je komt uit randwijk
remco k
 remco k - woensdag 10 maart 2010 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2010 - 20:01 schreef Terminator het volgende:

[..]

hahahahaha dat psv gedeelte klopt wel maar dat ajaks gedeelte toch echt niet hoor!pannenkoek!hahahaha wat denk je van feyenoord??heeft die geen jeugdtalenten???die heeft de beste rechtsback en centrum van nederland!!!en fer en wijnaldum cisse enzovoorts enzovoorts!!lul dus niet zo slap slappe met die kut koreanen van je!hahaha
de beste rechts back????? dat meen je toch niet series of wel, en het beste centrum??? hoe kan het dan zio zijn dat jullie aardig wat tegengoals krijgen door Persoonlijke fouten

En noem je nou serieus de naam Cisse?????

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5140
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: ' PSV loopt leeg'









0.0126781