BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jol laat Aissati weer buiten selectie

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Winston Bogarde
 Winston Bogarde - zaterdag 27 februari 2010 - 20:33   quote  deeplink  
Ismaïl Aissati lijkt zich weinig illusies meer te hoeven maken bij Ajax. De middenvelder is uit de gratie geraakt en maakt net als de afgelopen weken ook tegen FC Utrecht geen deel uit van de wedstrijdselectie.

De 21-jarige Aissati is bezig aan zijn tweede seizoen bij Ajax en was vorig seizoen onder Marco van Basten nog een gewaardeerde kracht. Jol ziet het veel minder zitten in de Marokkaan en is bovendien niet tevreden over zijn fysieke gesteldheid.

bron: voetbalprimeur

Wat te doen met deze talentvolle jongen? Verkopen? Verhuren? Harder trainen? Meer krachttraining? Ik vind het jammer dat hij zich niet herpakt heeft en de volle beuk heeft gegeven.. Ik heb altijd het idee dat het je hem zo van de bal loopt.. misschien moet ie samen met Miralem de traptreden van de Arena lopen? (ron vlaar bijv. is echt een beuker geworden na zijn blessure, niet te vergelijken speler, maar toch was dat ook geen heel sterk en breed persoon.. en kijk nu..
robs
 robs - zaterdag 27 februari 2010 - 20:40   quote  deeplink  
Volkomen terecht. Jongen heeft gefaald. Weg ermee. Alleen al die wissel in Jong Ajax dat hij weigerde het veld te verlaten. Nee, geen fijn mannetje vind ik het...
Love-Ajax.
 Love-Ajax. - zaterdag 27 februari 2010 - 21:07   quote  deeplink  
Aissati vind ik een wisselvallige speler soms speelt die goed maar soms laat die ook niks zien. ik denk dat hij ook weer moet gaan traplopen, bij miralem heeft het geholpen. hopelijk komt hij toch weer eens in de wedstrijd selectie, want ik vind dat die het laatst bij jong ajax goed deed.
robs
 robs - zaterdag 27 februari 2010 - 21:16   quote  deeplink  
eriksen en lodeiro hebben nu al meer laten zien dat meneer Aisatti, ik geloof niet dat Ajax en Marokkanen bij elkaar passen, Oulida en Boukhari slaagden ook niet. In deze jongen zit iets hautains, laat hem eerst eens wat laten zien, alleen NAC uit was goed, bij balverlies is het bedroevend wat hij als middenvelder brengt. Bovendien denkt het kereltje dat hij geweldig is. Jammer van de 6 miljoen. Weg wezenb. De Jong laten staan. Heb je direct meer lengte. Volend jaar Lodeiro of Eriksen op 10. Benieiuwd wie Jol het shirt met 10 gaat geven begin juli...
remco k
 remco k - zaterdag 27 februari 2010 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 - 21:16 schreef robs het volgende:
eriksen en lodeiro hebben nu al meer laten zien dat meneer Aisatti, ik geloof niet dat Ajax en Marokkanen bij elkaar passen, Oulida en Boukhari slaagden ook niet. In deze jongen zit iets hautains, laat hem eerst eens wat laten zien, alleen NAC uit was goed, bij balverlies is het bedroevend wat hij als middenvelder brengt. Bovendien denkt het kereltje dat hij geweldig is. Jammer van de 6 miljoen. Weg wezenb. De Jong laten staan. Heb je direct meer lengte. Volend jaar Lodeiro of Eriksen op 10. Benieiuwd wie Jol het shirt met 10 gaat geven begin juli...
Ik verwacht dat Sulejmani gewoon met 10 blijft rondlopen.

Aissati komt een maatje te kort om de nr10 van ajax te zijn, wat hij zich goed moet beseffen is, dat het ook helemaal geen schande is dat hij dit niet red, deze positie is zo'n beetje de belangrijkste positie op het veld als ajax goed draait.
Ik hoop voor deze jongen dat hij meer succes heeft bij een volgende club, het is namelijk wel een goede gast.
Ik zie hier iemand iets schrijven over dat het een misselijk maantje is omdat hij weigerde gewisseld te worden bij Jong Ajax. Voor die mensen even de vraag of ze ook de achtergrond daarvan weten??
robs
 robs - zaterdag 27 februari 2010 - 21:46   quote  deeplink  
Ja hoor er was afgesproken dat hij mocht blijven staan. Maar zelfs als je er dan alsnog uitgehaald hoort, moet je luisteren naar je trainer, de autoriteit. Precies de reden dat Marokkanen zoveel trammelant veroorzaken in de maatschappij: ze luisteren niet. Gelukkig valt het bij Aisatti mee, hij luistert nu wel en roert zich niet in de publiciteit met geklaag en zo hoort het ook. Alleen doet ie blijkbaar niet erg zijn best nog. Jol laat hem niet voor niets links liggen al weken. Hard trainen moet ie deze jongen, misschien dat het dan ooit nog eens wat wordt met hem.
remco k
 remco k - zaterdag 27 februari 2010 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 - 21:46 schreef robs het volgende:
Ja hoor er was afgesproken dat hij mocht blijven staan. Maar zelfs als je er dan alsnog uitgehaald hoort, moet je luisteren naar je trainer, de autoriteit. Precies de reden dat Marokkanen zoveel trammelant veroorzaken in de maatschappij: ze luisteren niet. Gelukkig valt het bij Aisatti mee, hij luistert nu wel en roert zich niet in de publiciteit met geklaag en zo hoort het ook. Alleen doet ie blijkbaar niet erg zijn best nog. Jol laat hem niet voor niets links liggen al weken. Hard trainen moet ie deze jongen, misschien dat het dan ooit nog eens wat wordt met hem.
ik denk niet eens zozeer dat het aan zijn werkers mentaliteit ligt, ik denk eigenlijk dat hij ten opzichte van spelers als Eriksen, Lodeiro en nu ook De Jong simpelweg kwaliteit te kort komt.
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - zaterdag 27 februari 2010 - 23:04   quote  deeplink  
Wat een slechte speler,goed voor de subtop verder niets!wij hebben betere uit de eigen jeugd!
JoopieAFCA
 JoopieAFCA - zondag 28 februari 2010 - 00:55   quote  deeplink  
Volkomen terecht van Jol. Die jongen kan nu wel zijn biezen pakken.
robs
 robs - zondag 28 februari 2010 - 01:18   quote  deeplink  
Zonde van die 5 miljoen, maar weg ermee
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - zondag 28 februari 2010 - 10:08   quote  deeplink  
verhuren
remco k
 remco k - zondag 28 februari 2010 - 12:02   quote  deeplink  
wat hebben we aan verhuren???, deze speler kan ons niks extra brengen, en heeft een man of 3/4 voor zich in de pikorde. gewoon verkopen aan een club als hveen of groningen
freakie
 freakie - zondag 28 februari 2010 - 12:44   quote  deeplink  
inderdaad remco das precies waarom k ook bij de vorige zei dat je soms spelers moet laten gaan ookal denk je er wat aan te hebben..
robs
 robs - zondag 28 februari 2010 - 13:32   quote  deeplink  
mee eens
alibabba
 alibabba - zondag 28 februari 2010 - 14:45   quote  deeplink  
Ik vind het een gemiste kans dat Aissati in de winterstop niet verhuurd is. Als hij elke week bij een club had gespeeld had je een veel beter beeld gekregen van hem. Het word nu uitzichtloos voor hem bij Ajax, want hij komt nu niet meer aan bod. Het is niet de vraag of ie gaat mokken, maar wanneer ie gaat mokken. Aan het eind van het seizoen is hij weg en dat blijf ik toch jammer vinden. Aissati zou eventueel bij een goed Ajax rechtshalf kunnen spelen, want ik denk dat ie daar het meest tot zijn recht komt.
bird
 bird - zondag 28 februari 2010 - 15:32   quote  deeplink  
verhuren aan groningen of nac ofzo en dan kijke wat ie presteerd
freakie
 freakie - zondag 28 februari 2010 - 17:42   quote  deeplink  
haha bird en dan niet minder salaris hebben in het salarishuis en dan geen speler kunnen aankopen.. en dan zeur je weer dat ajax geen echte aankopen doet en dat we dan moeilijk kampioen kunnen worden.. Je of ajax moet kijken naar spelers met toegevoegde waarden.. aisattie heeft net zoveel gespeeld als andere spelers de 1ste helft van de competitie maar heeft het niet goed gedaan.. dus weg ermee want anders heb je weer een speler als ema.. van net niet of net wel..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 februari 2010 door freakie --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jol laat Aissati weer buiten selectie









0.0067241