BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het geluk bij PSV en FC Twente

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  ALWEER!
remco k
 remco k - zondag 28 februari 2010 - 16:21   quote  deeplink  
Het is toch gewoon niet meer normaal hoeveel geluk twente en psv samen hebben. Psv boekt vandaag gewoon een simpele en verdiende zege, maar Twente weer met de hakken over de sloot en het nodige geluk.

En het is ook niet normaal hoe vaak bijde teams dit seizoen met veel geluk met 1-0 of 2-1 winnen, we blijven maar roepen dat het een keer moet ophouden en psv verspeelde vorige week dan ook eindelijk een keertje punten.

Toch zie ik het niet gebeuren met het geluk dat beide teams momenteel hebben dat ajax ze nog gaat inhalen.
tom
 tom - zondag 28 februari 2010 - 16:23   quote  deeplink  
psv en twente krijgen nog zwaar programma
Johnqqqq
 Johnqqqq - zondag 28 februari 2010 - 16:24   quote  deeplink  
joh

tering tievus twente
Lijken wel duitsers
bird
 bird - zondag 28 februari 2010 - 16:46   quote  deeplink  
je moet naar je eigen kijke ajax heb het gewoon te veel laten ligge in andere wedstrijden
Johnqqqq
 Johnqqqq - zondag 28 februari 2010 - 16:51   quote  deeplink  
We moeten na de toekomst kijken niet naar het verleden!
Gewoon alles winnen en hopen op een mindere periode.

Twente gewoon al voor de 9e keer de wedstrijd beslist in de laatste 10 min tss
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - zondag 28 februari 2010 - 17:01   quote  deeplink  
ongelofelijk nec verdiende de overwinning maar weer zorgt de man uit costa rica voor de zege van fc twente
Johnqqqq
 Johnqqqq - zondag 28 februari 2010 - 17:07   quote  deeplink  
ja dat is ook een kwaliteit zeg die van gangelen dan!
Nee dat is gewoon geluk!

Poeppon scoort ook lekker in de laatste minuutjes!
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 28 februari 2010 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2010 - 16:21 schreef remco k het volgende:
Het is toch gewoon niet meer normaal hoeveel geluk twente en psv samen hebben. Psv boekt vandaag gewoon een simpele en verdiende zege, maar Twente weer met de hakken over de sloot en het nodige geluk.

En het is ook niet normaal hoe vaak bijde teams dit seizoen met veel geluk met 1-0 of 2-1 winnen, we blijven maar roepen dat het een keer moet ophouden en psv verspeelde vorige week dan ook eindelijk een keertje punten.

Toch zie ik het niet gebeuren met het geluk dat beide teams momenteel hebben dat ajax ze nog gaat inhalen.
Een uitslag zegt denk ik niet alles over een overwinning. Als een ploeg met 1-0 wint, maar naast de goal 8 open kansen heeft gemist en verder niks heeft weggegeven...dan kun je toch niet spreken van een gelukkige overwinning? Eerder pech dat het maar met 1-0 heeft gewonnen.
freakie
 freakie - zondag 28 februari 2010 - 17:44   quote  deeplink  
psvmorco twente had nou totaal niet verdient te winnen dus inderdaad geluk.. dat gebeurt wel vaker bij psv en twente,,
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 28 februari 2010 - 18:46   quote  deeplink  
De enige club die iedere week met geluk wint dat is toch wel twente. Je weet gewoon dat ze winnen in de slotfase, ze geven niks weg en het geluk zit ze totaal mee. Psv wint weliswaar vaak met 1 doelpunt verschil maar dan is het bijv.: 5 wedstrijden spelen 2 gelijk. bij ajax: 5 wedstrijden spelen, 5 gewonnen met grote cijfers. Daarom vraag ik me af waarom Jol en jullie zoveel zeuren over PSV. Als dit zo door gaat dan wordt psv echt geen kampioen. Er zal toch echt beter gevoetbald moeten worden!
alibabba
 alibabba - zondag 28 februari 2010 - 21:33   quote  deeplink  
Dat Psv en Twente zoveel met weinig verschil winnen is geen geluk, maar meer een kwaliteit. Het is hetzelfde als met Duitsers. Iedereen praat over geluk, wanneer ze weer met de hakken over de sloot winnen, maar constant geluk bestaat niet. Bij Psv doen ze het al jaren en dat zit er steevast ingeslopen. Bij Twente is het NU een mentaal iets, maar bij hun gaat het binnenkort opbreken. Ajax gaat Twente 100% inhalen en het is niet uit te sluiten dat we die lampekappen ook nog pakken. Geluk dwing je af, tot op zekere hoogte....
Johnqqqq
 Johnqqqq - zondag 28 februari 2010 - 22:16   quote  deeplink  
het is gewoon antivoetbal!
En bij psv is dat inderdaad kwaliteit maar bij twente niet!
Maar die laten nog wel punten liggen
bully
 bully - zondag 28 februari 2010 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2010 - 17:41 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Een uitslag zegt denk ik niet alles over een overwinning. Als een ploeg met 1-0 wint, maar naast de goal 8 open kansen heeft gemist en verder niks heeft weggegeven...dan kun je toch niet spreken van een gelukkige overwinning? Eerder pech dat het maar met 1-0 heeft gewonnen.
dat was tegen roda en heracles wel anders.
toen was het niet psv met de meeste kansen.
maar de gelukkigste in de afwerking wat natuurlijk ook een kunst is.
maar ajax moet zelfs zijn wedstrijden winnen want denk niet dat psv en twente dit geluk tot het eind zullen behouden.
dus ik hoop nog op spannende competitie.
ajacied
 ajacied - maandag 01 maart 2010 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2010 - 17:41 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Een uitslag zegt denk ik niet alles over een overwinning. Als een ploeg met 1-0 wint, maar naast de goal 8 open kansen heeft gemist en verder niks heeft weggegeven...dan kun je toch niet spreken van een gelukkige overwinning? Eerder pech dat het maar met 1-0 heeft gewonnen.
klopt, we zien het vanzelf het word nog spannend genoeg let er maar op :P
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 01 maart 2010 - 18:22   quote  deeplink  
Ajax maakt nog kans op het kampioenschap! Als we nou niet gaan morsen en de punten pakken die we nodig hebben, dan moeten PSV en FC Twente nog een moeilijk programma en we zijn binnen!
ajacied
 ajacied - dinsdag 02 maart 2010 - 12:40   quote  deeplink  
ja ze moeten wel allebei 2 keer verliezen in 9 wedstrijden. word zeker niet makkelijk. we blijven hopen en ons clubbie steunen !
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 02 maart 2010 - 12:51   quote  deeplink  
Wij moeten gewoon alle wedstrijden winnen dan hebben we er tenminste alles aan gedaan wat we nog konden doen na het domme gelijkspel tegen Sparta thuis en uit bij feyenooinie. En het onnodige verlies bij Twente hebben we al rechtgetrokken en dat gaan we ook doen met p$v
Utreg uit is een kloteuitslag geweest...
En nu is het gewoon afwachten of er nog gelijkgespeeld of extra verloren wordt door de 2 concurrenten.
AZ-p$v is de laatste wedstrijd van dit seizoen en met een beetje mazzel kan dat de sleutelwedstrijd zijn voor AZ voor Europees voetbal waardoor ze zeker niet willen verliezen van AJAX (wat niet geheel ondenkbaar is omdat AZ een enorme hekel heeft aan AJAX)
Twente moet uit naar NAC dus dat kan ook nog leuk zijn.

Ik teken voor een herhaling van een paar jaar geleden dat op de laatste dag het kampioenschap behaald kan worden door 3 clubs...
En dat wij dan aan het laatste eind trekken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 maart 2010 door FsideVak129 --
SanderS
 SanderS - dinsdag 02 maart 2010 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2010 - 17:41 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Een uitslag zegt denk ik niet alles over een overwinning. Als een ploeg met 1-0 wint, maar naast de goal 8 open kansen heeft gemist en verder niks heeft weggegeven...dan kun je toch niet spreken van een gelukkige overwinning? Eerder pech dat het maar met 1-0 heeft gewonnen.
Ik weet niet of jij de wedstrijden van PSV tegen Utrecht (0-0) en Heracles(0-1) kan herinneren?? Maar volgens mij had PSV die 2 wedstrijden bij elkaar 5punten minder moeten hebben. Dan had het hele kampioenschap open gelegen. Daarbij komt dat AJAX geen wedstrijd met veel geluk heeft gewonnen of gelijk heeft gespeeld. Sterker nog... zowel uit tegen NAC als thuis tegen Sparta had AJAX 4 punten meer moeten hebben want daar waren wij duidelijk de betere van de partij.

Slaap lekker verder PSVMocro

ps... wedstrijden van PSV tegen VVV of AJAX tegen RodaJC... daar hebben we beide gewoon verdiend punten laten liggen... Net zoals het voor Ajax geen schande is bij Twente, Feyenoord en PSV uit punten te laten liggen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 maart 2010 door SanderS --
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 02 maart 2010 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 14:06 schreef SanderS het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij de wedstrijden van PSV tegen Utrecht (0-0) en Heracles(0-1) kan herinneren?? Maar volgens mij had PSV die 2 wedstrijden bij elkaar 5punten minder moeten hebben. Dan had het hele kampioenschap open gelegen. Daarbij komt dat AJAX geen wedstrijd met veel geluk heeft gewonnen of gelijk heeft gespeeld. Sterker nog... zowel uit tegen NAC als thuis tegen Sparta had AJAX 4 punten meer moeten hebben want daar waren wij duidelijk de betere van de partij.

Slaap lekker verder PSVMocro

ps... wedstrijden van PSV tegen VVV of AJAX tegen RodaJC... daar hebben we beide gewoon verdiend punten laten liggen... Net zoals het voor Ajax geen schande is bij Twente, Feyenoord en PSV uit punten te laten liggen....
Mijn reactie ging niet specifiek over PSV. Ik had het over de stelling waarin uit wordt gegaan dat de uitslag waarin er maar met slechts 1 doelpunt verschil wordt gewonnen bepalend is voor de classficitatie 'gelukkige' overwinning. De uitslag zegt niet alles over de wedstrijd.

En ja PSV is dit seizoen 3 wedstrijden goed weggekomen bij Utrecht uit, Heracles uit en in mindere mate Roda uit. Ik schaar die wedstrijden niet volledig onder de noemer geluk. Kwaliteit heeft er ook zeker wat mee te maken. Gebrek aan kwaliteit bij de spitsen van de tegenstanders die de kansen niet afmaken en kwaliteit bij een keeper in vorm.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 maart 2010 door PSVMocro --
freakie
 freakie - zaterdag 06 maart 2010 - 22:00   quote  deeplink  
vandaag weer geluk?
freakie
 freakie - zaterdag 06 maart 2010 - 22:18   quote  deeplink  
t is niet waar:O 2-1 achter
joey
 joey - zaterdag 06 maart 2010 - 22:21   quote  deeplink  
XDwhahaha jaaaahhhXD
freakie
 freakie - zaterdag 06 maart 2010 - 22:22   quote  deeplink  
schilder!!!
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 06 maart 2010 - 22:24   quote  deeplink  
Eens een Ajacied, altijd een Ajacied.
Winston Bogarde
 Winston Bogarde - zaterdag 06 maart 2010 - 22:25   quote  deeplink  
Eindelijk een x.. hopen dat het Nac gaat lukken! Gaan die lampies eindelijk op hun bek..
Boss
 Boss - zaterdag 06 maart 2010 - 22:25   quote  deeplink  
Joehoe....!
Pjettr
 Pjettr - zaterdag 06 maart 2010 - 22:41   quote  deeplink  
Geluk is een keer op in Eindhoven ;)
Pjettr
 Pjettr - zaterdag 06 maart 2010 - 22:41   quote  deeplink  
Dank je wel schilder :P
freakie
 freakie - zaterdag 06 maart 2010 - 22:43   quote  deeplink  
Jaaaaaaa!!! he he.. nu wij nog.. zowiezo geen punten verloren op psv! als wij winnen nog maar 4 punten..!
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 06 maart 2010 - 22:44   quote  deeplink  
Yes, Yes, Yes! Prachtig dit. Volgende week geen Koevermans, en misschien geen Salcido. Jammer dat Dzsudzsak en Affelay niet nog even een kaartje pakte, want dan waren ze geschorst :P Ik hoop dat volgende week Vukovic weer linksback staat, en dat Marcellis en Ooijer er ook in staan, want dan wordt het open huis voor Suarez en z'n vrienden :D Als Ajax wint, en ik zeg Als, dan is Ajax helemaal terug in de race voor de titel!
freakie
 freakie - zaterdag 06 maart 2010 - 22:45   quote  deeplink  
dan moet yordee ajax ook nog winnen tegen psv.. dat is heel belangerijk..
alibabba
 alibabba - zondag 07 maart 2010 - 01:31   quote  deeplink  
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........
freakie
 freakie - zondag 07 maart 2010 - 09:42   quote  deeplink  
alibabbaaa wat heb je gedronken en gesnoven?:P
alibabba
 alibabba - zondag 07 maart 2010 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 maart 2010 - 09:42 schreef freakie het volgende:
alibabbaaa wat heb je gedronken en gesnoven?:P
Gewoon lekker een avondje weze stappen en de nederlaag van Psv gezien....:)
freakie
 freakie - zondag 07 maart 2010 - 12:23   quote  deeplink  
oo das t zelfde xD
freakie
 freakie - zondag 07 maart 2010 - 12:23   quote  deeplink  
Lucht van psv suporters snuiven en hun bloed drinken xD
JoopieAFCA
 JoopieAFCA - zondag 07 maart 2010 - 17:12   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: ALWEER!

Ik vind de manier van voetballen van twente verschrikkelijk. Altijd met 1 doelpunt verschil winnen en altijd slotfase.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 07 maart 2010 - 18:18   quote  deeplink  
twente weer met geluk gewonnen.... jullie verdienen het om kampioen te worden maar als psv het niet wordt hoop ik dat twente het wordt.
dege
 dege - zondag 07 maart 2010 - 18:22   quote  deeplink  
hou op over Twente zeg, net Duitsers, ongelooflijk.
Maar ze gaan zeker nog punten laten liggen, krijgen een zwaar programma en PSV ook.
Volgende week word spannend, AJAX moet winnen dan worden ze kampioen!
tom
 tom - zondag 07 maart 2010 - 18:29   quote  deeplink  
Sparta Rotterdam - Ajax
0
-
3
jouw voorspelling was:
0 - 3
freakie
 freakie - zondag 07 maart 2010 - 19:52   quote  deeplink  
verschrikkelijk om misselijk van te worden patrickpsv..
Sajayden
 Sajayden - maandag 08 maart 2010 - 00:24   quote  deeplink  
patrickpsv

zit je hier ook al?

waarom zo geintereseerd in ajax forums?
stiekem ajax fan, maar je vader slaat je als je het hardop zegt?
Arne Ajax to the bon
 Arne Ajax to the bon - maandag 08 maart 2010 - 04:50   quote  deeplink  
psv moet volgende week gewoon winnen van twente en ajax deze week van psv dan zijn de achterstanden het kleinst en kunnen we over 3 weken al koploper zijn want dan staat psv 1 punt boven ons en twente precies 3punten

spelen ze gelijk dan staat ajax al 2de met 2 punten boven psv en twente nog 1ste met 5 punten boven ajax
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 08 maart 2010 - 08:15   quote  deeplink  
Wij winnen volgende week en Twente ook, krijgen ze de zenuwen.
Bij PSV wordt het 0-0.

Twente gaat het de laatste 3 wedstrijden verliezen omdat ze nooit met die spanning om kunnen gaan, te veel onervarenheid en te veel druk van het publiek.

AZ - FC Twente 2-0
FC Twente - Feyenoord 0-2
NAC Breda - FC Twente 2-1

En Psv verliest de laatste wedstrijd bij AZ en omdat AJAX alle wedstrijden nu gaat winnen worden wij kampioen.

Welk geluk...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het geluk bij PSV en FC Twente









0.0097241