BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Met wat voor gevoel kijk je naar AJAX?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
alibabba
 alibabba - zondag 28 februari 2010 - 22:19   quote  deeplink  
Alle Ajacieden op dit forum hebben een bepaald gevoel als het om Ajax gaat. Ik wil wel eens weten van iedereen welke wedstrijd het is geweest, waaraan men de mooiste herinneringen aan beleeft heeft. Mijn mooiste herinnering was de pot in het Olympisch Stadion tussen AJAX en Bayern Munchen in 1995 in de halve finale van de Champions-League. We wonnen destijds met 5-2 en ik was aanwezig in deze prachtige wedstrijd, waarin we de finale haalde die WE met 1-0 wonnen van Ac Milan.

Ik ben benieuwd.......................AJAX, AJAX, AJAX, AJAX.........
remco k
 remco k - zondag 28 februari 2010 - 22:32   quote  deeplink  
Ik was zelf ook bij deze wedstrijd, en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik denk dat dit het beste voetbal is geweest dat ajax ooit op de mat heeft gelegd. alles zat er in deze wedstrijd en alles lukte, men zei wel eens dat Bayern niet goed was toen, maar de coach destijds zei dat dit de beste voetbalwedstrijd ooit was geweest.

Zoals ik je al eens eerder heb verteld Alibabba, is voor mij persoonlijk de mooiste wedstrijd de eerste geweest, en dat was tegen Go ahead Eagles. De eeste keer in een voetbalstadion, is een onvergetelijk moment..
Ricky888
 Ricky888 - zondag 28 februari 2010 - 22:36   quote  deeplink  
Ik ben 14 jaar dus de cl finale was te vroeg voor mij (helaas). Maar mijn mooiste moment was de goal van ibrahimovic tegen nac die solo. Ik zat achter het doel en hij was al mijn favo speler (nu nog steeds). Maar ook het moment dat kjh begon te scoren. En natuurlijk het hakballetje van van der vaart tegen f'noord.
Johnqqqq
 Johnqqqq - zondag 28 februari 2010 - 22:47   quote  deeplink  
Bij mij was het hakballetje van vd vaart, en de goal van dani tegen feyenoord (in de wedstrijd waar witschge ging hooghouden.)
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 28 februari 2010 - 23:11   quote  deeplink  
Natuurlijk blijven de winst in de Europca Cup 1 finale alsmede de winst van de wereldbeker mij altijd bij. Wedstrijden die ik vanaf de buis meemaakte. Wat had ik graag in dat stadion gezeten op dat moment.

Zelf ben ik de laatste 2 bekerfinales meegeweest. De winst tegen PSV door een treffer van Huntelaar in de slotminuut van de wedstrijd maakte het halve stadion gek. De volgende was de bekerfinale tegen AZ. Een prachtige ambiance waarbij de verkregen shirtjes boven het hoofd werden rondgeslingerd en erbij werd gezongen (jalalalala Ajax Amsterdam). Die wedstrijd werd na penalties gewonnen en wederom werd het halve stadion gek. Dit zijn mooie momenten om mee te maken.
remco k
 remco k - zondag 28 februari 2010 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 februari 2010 - 22:47 schreef Johnqqqq het volgende:
Bij mij was het hakballetje van vd vaart, en de goal van dani tegen feyenoord (in de wedstrijd waar witschge ging hooghouden.)
je bedoelt die bal die van 30 meter de kruising in ging?? dat was inderdaad wel 1 van de mooiste goals aller tijden van ajax.

Mijn persoonlijke mooiste goal was toch echt die van Marco van Basten tegen Den Bosch, iedere keer als ik die goal terug zie dan krijg je daar een goed gevoel bij..
Johnqqqq
 Johnqqqq - zondag 28 februari 2010 - 23:17   quote  deeplink  
ja zeker die omhaal was ook super,
maar nee dat was deze goal http://www.youtube.com/watch?v=RLcwEw1MtkI
remco k
 remco k - zondag 28 februari 2010 - 23:22   quote  deeplink  
hele mooie goal was dat ja, ook dat hooghouden van witsche, het zijn de momenten die het hem doen he??
Yordee1
 Yordee1 - maandag 01 maart 2010 - 00:00   quote  deeplink  
Ik ben 18 en ben pas voetbalsupporter sinds 2004. (Heb dus geen één kampioenschap meegemaakt -.- ). Maar mijn voorlopige hoogtepunten zijn Ajax - Roda voor de beker in 2006, toen Huntelaar in de allerlaatste seconde met een omhaal scoorde, waardoor we na verlenging wonnen, en later in de finale PSV versloegen in de laatste minuut. De bekerwinst na penalty's op AZ. Het Europese seizoen van vorig jaar, met overwinningen op HSV en Fiorentina, en net eruit tegen Marseille. Ander hoogtepunt is Suarez :)
AlexAFCA
 AlexAFCA - maandag 01 maart 2010 - 07:17   quote  deeplink  
Mijn mooste moment was tegen Twente een tijd terug (mijn eerste wedstrijd in arena) ik ben pas 14 en toen was ik 10 ofzo en mocht met bobby harms en met gabri op de foto. ik mocht ook steek interviewen. ook vond ik de bekerfinale tegen az een hoogtepunt. hoop dat ik dit jaar in 010 naar de bekerfinale kan/mag!
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 01 maart 2010 - 08:07   quote  deeplink  
Wat een boel jongelingen hier zeg....
Mooi, altijd verse aanwas nodig maar scheelt wel veel vragen...

Alleen gaat het om de mooiste wedstrijd waar je fysiek geweest ben of degene die je hebt meegemaakt?

Meegemaakt is uiteraard 1995, de finale CL. Ik was toen in Amsterdam.
Geloof dat ik 1 van die andere 8 miljoen fans was die geen kaartje kon kopen.
Wat een explosie van vreugde, meer nog dan bij Leipzig of Torino.
De hele stad was 1 grote AJAX meute die met elkaar feest vierde.
Klein beetje speciaal was de Wereldbeker tegen Gremio, ik was toen aan het werk bij een baggerbedrijf in het buitenland maar had die Belgenbaas al verteld dat ik 's ochtends ff aan de radio gekluisterd zou zitten.
Na 120 minuten spanning, met dank aan Jack van Gelder!, kwamen zelfs de uitvoerders en aannemers naast me staan voor de penalties.
Die kleine explosie van vreugde na Danny Blind's doelpunt was erg speciaal, mocht gelijk de rest van de dag vrij nemen.

Wedstrijd waar ik zelf bij was?
bijna alle wedstrijden thuis tegen feyenooinie en vooral degene die wij dik wonnen...
reminho
 reminho - maandag 01 maart 2010 - 08:52   quote  deeplink  
1995 was absoluut een fantastisch jaar, deze staat bij mij ook op 1.
Seizoen 2002 2003 dat we door de 2e poule fase kwamen, met ploegen als as roma,valencia,en arsenal was ook fantastich,met een beetje meer geluk hadden we toen ac milan er ook uitgegooid,kortom europees fantastisch en we werden kampioen met een goeie jonge ploeg.
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 01 maart 2010 - 09:40   quote  deeplink  
Mooie van 1995 (eigenlijk vanaf 1987 toen de glorietijd voor nederlands voetbal begon met het EK1988 als hoogtepunt eigenlijk) is dat ik dat jaar echt superbewust heb meegemaakt, AJAX was toen echt de allerbeste ter wereld.
Niemand kon ons aan en niemand kon ons wat maken.
Dat gevoel is onbeschrijfelijk... En dat draag ik tot op de dag van vandaag nog mee.
Nooit zal iemand dat af kunnen nemen, zelfs de prestaties deze eeuw (vanaf 2000) maken niet dat ik minder over AJAX denk.
Jaren 70 zullen ongetwijfeld fantastisch geweest zijn, had graag vanaf de jaren 60 mee willen maken met als hoogtepunt 3x op rij Europees Kampioen.
Maar toen was ik nog ietsjepietsje te klein.

Eigenlijk begon het al in de jaren 80 met '87 tegen Leipzig als eerste hoogtepunt..
Glenn76
 Glenn76 - maandag 01 maart 2010 - 12:03   quote  deeplink  
Ik heb zelf live de finales Ajax - Torino,Ajax - Milan en Ajax - Juventus meegemaakt en vond dat mooie belevenissen!!! Ik volg Ajax echt bewust vanaf 1986,was toen 10 en heb genoegen gehad Marco van Basten te zien spelen in het Ajax shirt,toen kon je nog op zondagochtend naar de Meer om kaartjes te halen voor de wedstrijd,is nu echt ondenkbaar!!! Maar de wedstrijd die mij nog het meest bij is gebleven is de wedstrijd tussen Real Madrid en Ajax in 1996 in de CL,ik heb die wedstrijd live in Bernabeu gezien,omdat ik daar toendertijd woonde,vanwege mijn vader werk en een seizoenskaart had van Real Madrid,deze 2 clubs zitten van jongs af aan in mijn hart!!! Maar tijdens die wedstrijd had Ajax een niveau gehaald,die ik bij geen enkele club meer had teruggezien!!! In mijn ogen de beste wedstrijd van Ajax ooit,die ik bewust meemaakte en zal nooit meer het applaus van de Spaanse supporters vergeten,voor de respect die ze hadden voor dat Ajax!!! Dat was mijn ultieme Ajax moment,ook omdat het me ook pijn deed vanwege het verlies en vernedering toendertijd van Real,2 ultieme voetbalemoties liepen doorelkaar heen!!! Zijn hier nog lui die deze wedstrijd kunnen herinneren?? Een goede tweede zijn voor mij de finales tegen Torino en Milan,vanwege de ontladingen!!!
En als derde toch de halve finale tegen Bayeren Munchen waar we met 5-2 wonnen!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 maart 2010 door Glenn76 --
SanderS
 SanderS - maandag 01 maart 2010 - 14:52   quote  deeplink  
Glenn76... bedoel jij die wedstrijd tegen Real met uitslag 0-2 waar 1-8 niet misstaan had. Ik geloof dat Ajax die wedstrijd kans op kans creerde. Ik geloof dat Overmars en Kluivert toen scoorde toch??

Mijn moment vind ik moeilijk.... eigenlijk staat het moment van die 1-0 van Kluivert tegen Milan in de finale wel bovenaan mijn lijstje. Maar heel kort daaronder staan ook wel de uit en thuis wedstrijd van dat jaar tegen Milan. En wat dacht je van 0-1 verliezen van Panatinaikos... heel Ajax in rep en roer door de vele afwezigen... hoe moeten we daar ooit winnen... en dan gewoon Panatinaikos compleet van de mat spelen en met 0-3 winnen... was ook wel een heel mooi moment!!
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 01 maart 2010 - 16:04   quote  deeplink  
Zeg ik... heel het CL seizoen 1994-1995 was super.

media_xl_152901.jpg
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 01 maart 2010 - 16:05   quote  deeplink  
Daar ergens tussen stond ik...

22.jpg 16.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 maart 2010 door FsideVak129 --
Glenn76
 Glenn76 - maandag 01 maart 2010 - 16:17   quote  deeplink  
SanderS......Nee Litmanen en Kluivert scoorden toendertijd en het had inderdaad 0-8 kunnen worden!!! Wat een geweldige wedstrijd was dat,kregen zelfs applaus van de Spaanse supporters!!! Zo kregen Ajax bijvoorbeeld toendertijd ook applaus van bijv Besiktas supporters en die van Kaiserslautern,dat was echt de begin periode van het succesformatie van Louis van Gaal!!! Wat een tijd en wat mis ik die tijd ook!!!
Bas12345
 Bas12345 - maandag 01 maart 2010 - 16:36   quote  deeplink  
Mijn mooiste moment komt over 2 weken tegen psv. psv komt 1-0 voor en in de laatste 5 minuten scoort suk met een omhaal en in blessuretijd schiet eriksen hem van 30 meter in de kruising.

Wie in de eredivisie kan ajax in de Arena verslaan?

DIT IS OOK MOOI: http://www.youtube.com/watch?v=TZpcnYUY97E&NR=1

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 maart 2010 door Bas12345 --
SanderS
 SanderS - maandag 01 maart 2010 - 16:43   quote  deeplink  
Inderdaad, litmanen en kluivert... das waar ook. Geweldige tijd!!
BAS12345, ik teken er nu voor. Ik zeg; 3punten tegen PSV, dan word AJAX kampioen!
Aaaaight
 Aaaaight - dinsdag 02 maart 2010 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2010 - 16:36 schreef Bas12345 het volgende:
Mijn mooiste moment komt over 2 weken tegen psv. psv komt 1-0 voor en in de laatste 5 minuten scoort suk met een omhaal en in blessuretijd schiet eriksen hem van 30 meter in de kruising.

Wie in de eredivisie kan ajax in de Arena verslaan?

DIT IS OOK MOOI: http://www.youtube.com/watch?v=TZpcnYUY97E&NR=1
geweldig filmpje haha
alibabba
 alibabba - dinsdag 02 maart 2010 - 16:26   quote  deeplink  
Een mooie herinnering heb ik ook aan de Bekerfinale in de Kuip tussen AJAX en Heerenveen in het jaar 1993. Het werd destijds 6-2 en het was de één van de laatste wedstrijden, zoniet de laatste, van Dennis Bergkamp voor Ajax. Ik was aanwezig bij die partij, als 17-jarige, en de ambiance die daar hing was werkelijk fantastisch. Ik kom uit het Limburgse landschap en de busreis was dus een lange. Het was een geweldige sfeer en de drank vloeide rijkelijk. Nuchter waren we geen van allen, maar we kwamen snel bij positieve toen we de sfeer rondom die pot proefde, HEERLIJK.........
alibabba
 alibabba - donderdag 04 maart 2010 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2010 - 12:03 schreef Glenn76 het volgende:
Maar de wedstrijd die mij nog het meest bij is gebleven is de wedstrijd tussen Real Madrid en Ajax in 1996 in de CL,ik heb die wedstrijd live in Bernabeu gezien,omdat ik daar toendertijd woonde,vanwege mijn vader werk en een seizoenskaart had van Real Madrid,deze 2 clubs zitten van jongs af aan in mijn hart!!! Maar tijdens die wedstrijd had Ajax een niveau gehaald,die ik bij geen enkele club meer had teruggezien!!! In mijn ogen de beste wedstrijd van Ajax ooit,die ik bewust meemaakte en zal nooit meer het applaus van de Spaanse supporters vergeten,voor de respect die ze hadden voor dat Ajax!!! Dat was mijn ultieme Ajax moment,ook omdat het me ook pijn deed vanwege het verlies en vernedering toendertijd van Real,2 ultieme voetbalemoties liepen doorelkaar heen!!! Zijn hier nog lui die deze wedstrijd kunnen herinneren??
Deze wedstrijd herinner ik me nog als de dag van gister. Wat Ajax daar flikte was werkelijk FANTASTASTISCH, maar ook in datzelfde Europacup-seizoen 95'96 speelde Ajax een uitwedstrijd in Dortmund die met 0-2 werd gewonnen. Daar haalde AJAX ook een ongekend niveau, waarin Davids super speelde als nummer 4 en eveneens scoorde, Kluivert maakte de andere treffer. Eveneens in dat Europees seizoen won Ajax in Griekenland van Panathinaikos met 0-3, waar Ons Aller Ajax ook briljant speelde. Het blijft in mijn geheugen gegriefd.

Aanwezig was ik ook bij;

Erewedstrijd Johan Cruijff 1-2 (0-0)

Datum: Dinsdag 6 april 1999
Plaats: Amsterdam
Stadion: Amsterdam ArenA
Toeschouwers: 41.000
Scheidsrechter: Jan Keizer (16. Frans Derks)
Grensrechters: Frans Derks (16. Jan Keizer) en Bep Thomas
Coaches Ajax Thuis: Jany van der Veen, Han Grijzenhout en Tonny Bruins Slot
Coaches Ajax Uit: Rinus Michels en Bob Haarms

Scoreverloop: 20. 0-1 Jan Wouters
21. 0-2 Jan Wouters
28. 1-2 Marco van Basten

Gert Bals Stanley Menzo
16. Heinz Stuy Wim Suurbier
Ruud Suurendonk 15. Rob Alflen
12. Marco van Basten Ruud Krol
Ton Pronk 18. John van Loen
04. Frank Rijkaard Barry Hulshoff
Ronald Spelbos Peter Boeve
16. Arie Haan Henk Groot
Horst Blankenburg 03. Klaas Nuninga
24. Pim van Dord 14. John van 't Schip
Arie Haan Jan Wouters
10. Edo Ophof Arnold Mühren
Bennie Muller 28. Wim Suurbier
06. Johan Neeskens John Rep
Gerrie Mühren 23. Stefan Pettersson
Sjaak Swart 24. Inge Danielsson
23. Ronald Spelbos Inge Danielsson
Johan Cruijff 09. Jan Mulder
Piet Keizer 20. Klaas Nuninga
02. Wim Kieft 29. John Rep
21. Ruud Suurendonk Rob Witschge

FANTASTISCH.........................................

Aanwezig was ik ook in Londen bij Bergkamp's afscheid als voetballer. De eerste wedstrijd in het nieuwe Emirates Stadium was Arsenal - Ajax.

Na 20 jaar profvoetbal speelde Dennis Bergkamp op 22 juli 2006 een emotionele afscheidswedstrijd. Onder het oog van zijn ouders, vrouw Henrietta en zijn vier kinderen nam hij het met het huidige Arsenal op tegen het huidige Ajax. Na de rust werd in beide teams plaatsgemaakt voor ex-teamgenoten en kwamen er tal van andere bekende (ex-)voetballers opdraven, die graag bij het afscheid van Dennis Bergkamp wilden zijn. Ook Marco van Basten en Johan Cruijff vielen in. Van Basten maakte zoals vanouds enkele geweldige acties, terwijl we bij Cruijff het o-zo bekende buitenkantje rechts meerdere malen zagen. Marc Overmars liet zien nog steeds enorm snel te zijn. Edgar Davids werd uitgefloten, omdat de "Pitbull" uitkwam voor de aartsrivaal van Arsenal, stadsgenoot Tottenham Hotspur.

De afscheidswedstrijd ging samen met de opening van het nieuwe Emirates Stadium van Arsenal, dat uitverkocht was. Alle 54.000 kaarten gingen binnen enkele seconden over de toonbank. Fans waren uitgedost in rood, wit en oranje, de clubs (Ajax en Arsenal) en het Nederlands elftal symboliserend, waar hij furore maakte. Dennis Bergkamp won zijn laatste wedstrijd met 2-1. Huntelaar scoorde voor Ajax en Kanu en Henry namens Arsenal.

Bij de finale om de CL in 1995 was ik in Amsterdam en na afloop was het een dolle vreugde, AJAX WON DE CHAMPIONS-LEAGUE.
De finale-wedstrijd om de Uefa-Cup staat me ook nog vers in het geheugen. Torino - Ajax werd 2-2 en Ajax mocht het afmaken in het Olympisch Stadion van Amsterdam. Ik keek deze pot met een stel vrienden en het was zo spannend dat ik de laatste 10 minuten niet meer durfde te kijken. Gek werd ik van de spanning, want Torino raakte, naar wat ik hoorde, enkele malen het houtwerk. Bij het laatste fluitsignaal hoorde ik van mijn maten gejuich, eindstand 0-0 en ik was zo blij als een kind. FANTASTISCH...............AJAX-FOREVER.

Zijn er nog meer met geweldige ervaringen omtrent AJAX???????????
Glenn76
 Glenn76 - donderdag 04 maart 2010 - 16:18   quote  deeplink  
Ja die Uefa cup,daar was ik live bij,echt zenuwslopend,vooral de laatste 10 minuten,zie die Sordo nog op de lat schieten en Casegrande op de paal en dan die smerige overtreding op Petterson bij de cornervlag en daarna die ontlading!!!! Geweldig!!

Maar ook die wedstrijd in de kuip,toen wij met 5-2 wonnen,na een 2-0 achterstand,hoorde die kakkerlakken nog 10.....10.....10....roepen!!! Hahahaha
Voor ze met hun ogen knipperde stond het alweer 2-3 !!!! Hahahaha Wat een wedstrijd toen!!

@ Alibabba

Ook die wedstrijd tegen Heerenveen was mooi (6-2). Toen was die Dan Petersen nog zo op dreef,weet iemand wat er van hem is geworden???
Super AJAX
 Super AJAX - donderdag 04 maart 2010 - 16:36   quote  deeplink  
Een van mijn mooiste wedstrijden die ik live heb mogen zien was Real Madrid-Ajax 0-2
Geweldige wedstrijd die we ruimer hadden moeten winnen. De vele kansen en keer op keer het houtwerk raken en de afgekeurde doelpunt. wat ik helemaal mooi vond is dat Santiago Bernabeu (88000 man) een staande ovatie gaf aan Ajax die tevens de dag erna naar Tokio vloog om daar de wereldbeker op te halen
Super AJAX
 Super AJAX - donderdag 04 maart 2010 - 16:39   quote  deeplink  
Nog een klassieker: Ajax real Zaragoza Halve finale Europa cup twee 3-0 ajax, ik meen dat Witsche en rijkaard en van `t schip scoorde. Een waterballet wat uitmonde in onze eerste finaleplaats in de europa cup twee die we uiteindelijk wonnen met 1-0 van loco leipzig
alibabba
 alibabba - donderdag 04 maart 2010 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 maart 2010 - 16:18 schreef Glenn76 het volgende:

Ook die wedstrijd tegen Heerenveen was mooi (6-2). Toen was die Dan Petersen nog zo op dreef,weet iemand wat er van hem is geworden???
Bij de bekerfinale Ajax - Heerenveen was ik aanwezig, zie mijn stuk op dinsdag 2 maart.
Dan Petersen?
Dan Petersen (Odense, 6 mei 1972) is een voormalig Deens voetballer.

De jonge Dan Petersen begon te voetballen bij het plaatselijke OB Odense. De Deense aanvaller maakte in 1990 zijn debuut in het A-elftal van de club, die in de Deense Eerste Klasse speelde op dat moment.

In 1991 werd Petersen, toen 19 jaar, door Ajax overgenomen samen met teamgenoot Johnny Hansen. Petersen bleef drie seizoenen, werd één keer landskampioen en won één keer de Beker van Nederland. Maar de Deense spits speelde maar af en toe in Nederland. Het grootste probleem was zijn blessure-gevoeligheid. Hij vertrok hij in 1994 naar het Franse AS Monaco. Daar werd hij in zijn eerste seizoen met een vaste waarde maar de twee volgende seizoenen speelde hij telkens maar 10 wedstrijden.

In 1997 verliet Petersen Frankrijk om in België te kunnen komen voetballen. Daar kwam de Deen terecht bij RSC Anderlecht. Petersen speelde er één seizoen regelmatig maar tijdens zijn tweede seizoen kwam hij niet van de bank.

In 1999 trok de spits dan toch maar terug naar Frankrijk, waar hij terecht kon bij SC Bastia. In zijn eerste seizoen speelde hij 26 wedstrijden voor Bastia, maar een seizoen later was het al veel minder. Tussen de periode 2000 en 2003 speelde hij slechts 1 keer. In 2003 maakte Dan Petersen een einde aan zijn carrière als voetballer, hij was toen 31 jaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 maart 2010 door alibabba --
Glenn76
 Glenn76 - donderdag 04 maart 2010 - 17:09   quote  deeplink  
@ Super Ajax

Was jij daar ook live bij???? Ik ook namelijk,woonde toen nog in Madrid!!! Zie mijn tekst boven!!! Vooral die staande ovatie idd was een moment om nooit meer te vergeten!!!
Glenn76
 Glenn76 - donderdag 04 maart 2010 - 17:10   quote  deeplink  
@ Alibabba

Thanx voor de informatie!!! Jammer dat hij nooit echt is doorgebroken,was in potentie een toppertje!!!
Super AJAX
 Super AJAX - donderdag 04 maart 2010 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 maart 2010 - 17:09 schreef Glenn76 het volgende:
@ Super Ajax

Was jij daar ook live bij???? Ik ook namelijk,woonde toen nog in Madrid!!! Zie mijn tekst boven!!! Vooral die staande ovatie idd was een moment om nooit meer te vergeten!!!
WOW, je bent mijn alter ego hahaha ik heb dezelfde twee clubs in mijn hart met Ajax als nr 1 natuurlijk

Ik zat inderdaad in het stadion en zal die wedstrijd ook noooooooit vergeten, de eerste wedstrijd in Amsterdam 1-0 winst heb ik ook gezien.

TOP
Royansky ermelo
 Royansky ermelo - donderdag 04 maart 2010 - 17:57   quote  deeplink  
Mijn mooiste
Goal Was het hak balletje van van der vaart tegen 010 en de nummer 2 is voor mij de solo van Zlatan tegen nac.
Als Ajax verliest heb ik ook echt buikpijn en als ze scoren of winnen wordt ik helemaal gek,ik zou nooit supporter kunnen zijn van een andere club.

kop omhoog borst vooruit WIJ ZIJN AJAX
Sajayden
 Sajayden - donderdag 04 maart 2010 - 18:09   quote  deeplink  
ja ja ja ja,

ik loop ook al tijdje mee met ons mooie ajax,
maar waar ik toch echt nog steeds met liefde aan terug denk is de mooie wedstrijd tegen psv uit en de mooie goal van wesley snijder... de 1-5

http://www.youtube.com/watch?v=lyFOOgsCpMk
Sajayden
 Sajayden - donderdag 04 maart 2010 - 18:20   quote  deeplink  
en als je ook goed oplet zie je de geliefde scheidsrchter ook mee juichen met de goal van perez, op 6.55

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Met wat voor gevoel kijk je naar AJAX?









0.0074679