BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Pantelic

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
J.D.
 J.D. - dinsdag 02 maart 2010 - 15:31   quote  deeplink  
wat vinden jullie van pantelic?
is hij belangrijk voor ajax of hadden ze beter met suarez in de spits en twee snelle vleugelspelers eromheen kunnen spelen?
remco k
 remco k - dinsdag 02 maart 2010 - 15:43   quote  deeplink  
Ik vind Pantelic geen goede voetballer, maar ajax speelt wel beter met hem in de ploeg.. rara hoe kan dat?
J.D.
 J.D. - dinsdag 02 maart 2010 - 15:58   quote  deeplink  
ik vind hem namelijk te houterig en te langzaam.
hij is mischien wel goed in de 16 en een bal vasthouden maar als hij een hoge bal vanuit achter krijgt verliest hij het kopduel en als hij hem kan aannemen springt hij van zijn voet.(het tegen doelpunt in de kuip is daar een voorbeeld van).
hij is te duur voor wat hij kan vind ik.
hamster
 hamster - dinsdag 02 maart 2010 - 16:24   quote  deeplink  
gaan we weer, een discussie starten over Pantelic, lijkt mij dat iedereen met een seizoenskaart en naar elke thuis en uitwedstrijd gaat binnen en buitenland precies weet wat we aan Pantelic hebben!!!! deze discussie hebben we in een vorig topic al gehad!!! en hebben we met zn alle tot de conclusie gekomen dat Pantelic een zeer bruikbare speler is zowel binnen als buiten het veld!!!!!
freakie
 freakie - dinsdag 02 maart 2010 - 16:30   quote  deeplink  
zeer bruikbare speler.. wie moeten we dan weg doen? k zou heel graag volgend jaar kampioen worden en meedoen om prijzen maar salaris moet oplaag.. pantelic wil contract langer dan 2 jaar en wil meer verdienen en ema t zelfde.. wat moet je met spelers die t net niet kunnen.. als pantelic goed speeld met suarez dan heb je er bijna niks meer aan volgend jaar ALS suarez weggaat.. t zijn allebij matige spelers met een hoog salaris..
alibabba
 alibabba - dinsdag 02 maart 2010 - 17:07   quote  deeplink  
Pantelic is tot aan het eind van het seizoen nuttig voor Ajax, maar moet voor volgend seizoen op zoek naar een nieuwe spits. Ga daar zorgvuldig naar op zoek, want een Ajax-spits moet bepaalde eigenschappen bezitten. Balvast, beweeglijk, sterk, goed kunnen koppen en goals maken. Mijn voorkeur gaat uit naar Dembélé van Az, want hij is in staat om daar te pieken. Van Pantelic afscheid nemen en hem het beste wensen.
remco k
 remco k - dinsdag 02 maart 2010 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 17:07 schreef alibabba het volgende:
Pantelic is tot aan het eind van het seizoen nuttig voor Ajax, maar moet voor volgend seizoen op zoek naar een nieuwe spits. Ga daar zorgvuldig naar op zoek, want een Ajax-spits moet bepaalde eigenschappen bezitten. Balvast, beweeglijk, sterk, goed kunnen koppen en goals maken. Mijn voorkeur gaat uit naar Dembélé van Az, want hij is in staat om daar te pieken. Van Pantelic afscheid nemen en hem het beste wensen.
Inderdaad bruikbaar voor dit seizoen, heb je helemaal gelijk in, echter denk ik niet dat Ajax spelers uit nederland moet gaan kopen, ondanks dat ik Dembele een zeer goede vervanger zou vinden,(eerder van de zijkant dan in de spits maar daar hebben wij het al eens over gehad) denk ik niet dat hij haalbaar is, hij zal voor ajax denk ik te veel moeten kosten, daarom denk ik dat Ajax al lang iemand achter de hand heeft vanuit bijvoorbeeld Brazillie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Pantelic









0.0061209