BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Potverdorie

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 02 maart 2010 - 15:52   quote  deeplink  
de knvb heeft braamhaar aangesteld als scheidsrechter voor nac psv.
http://psv.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=49368&abbr=voetbalcentraalhttp://psv.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=49368&abbr=voetbalcentraal

Het is wel erg opvallend, dat ze een ajax-fan psv laten fluiten vlak voor de wedstrijd tegen ajax. En dat terwijl dszudszak op scherp staat! Dit geeft al aan hoeveel amsterdamse invloed er bij de knvb is.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 02 maart 2010 - 15:54   quote  deeplink  
Laten we ons als PSV-supporters aub niet verlagen tot dit soort bijzaken. PSV moet op eigen kracht van NAC winnen ongeacht wie er fluit.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 02 maart 2010 - 16:00   quote  deeplink  
tja als dszudszak straks onterecht geel krijgt dan weten we genoeg....
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 02 maart 2010 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 16:00 schreef patrickpsv15 het volgende:
tja als dszudszak straks onterecht geel krijgt dan weten we genoeg....
Dzsudzsák moet niet in een situatie komen waarin een scheidsrechter onterecht geel kan geven. Hij is een aanvaller en geen verdediger.
Olivander
 Olivander - dinsdag 02 maart 2010 - 16:19   quote  deeplink  
Nee, maar het is toch wel opvallend.. Er was in het recente verleden een hele hoop commotie over een scheidsrechter die voorafgaand aan Ajax-Twente een wedstrijd in de Arena moest fluiten. (Twente-fan).
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 02 maart 2010 - 16:32   quote  deeplink  
ja en terecht. kan ik me wel voorstellen. Het verschil is voorlopig dat psv er niks van zegt in de media. Ajax wel en daarom hield nijhuis zich gedeist qua gele kaarten met die wedstrijd.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 02 maart 2010 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 16:05 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Dzsudzsák moet niet in een situatie komen waarin een scheidsrechter onterecht geel kan geven. Hij is een aanvaller en geen verdediger.
hij heeft al vaak genoeg gele kaarten en daar in breda word je gedwongen om met het hele team mee te verdedigen.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 02 maart 2010 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 16:19 schreef Olivander het volgende:
Nee, maar het is toch wel opvallend.. Er was in het recente verleden een hele hoop commotie over een scheidsrechter die voorafgaand aan Ajax-Twente een wedstrijd in de Arena moest fluiten. (Twente-fan).
Ik vond de commotie omtrent Nijhuis erg kinderachtig en zielig. Totdat je keihard bewijs hebt dat een scheidsrechter bewust wedstrijden wil beïnvloeden moet je ze ten alle tijden het voordeel van het twijfel geven en ze gewoon hun werk laten doen. Daarnaast moet PSV altijd van eigen kracht uitgaan en zich niet bezighouden met wie er moet fluiten.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 02 maart 2010 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 16:33 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

hij heeft al vaak genoeg gele kaarten en daar in breda word je gedwongen om met het hele team mee te verdedigen.
Pieters moet daar als linksback rekening meehouden door goed rugdekking te geven. Dan hoeft Dzsudzsák geen alles of niets acties te maken. Bovendien heeft hij hele domme gele kaarten gekregen op momenten waar het helemaal niet nodig was. Op de middenlijn spelers vasthouden enzo. Slaat nergens op. Dzsudzsák is de beste linksbuiten van de eredivisie en heeft een voortreffelijke voorzet in zijn benen, maar hij moet zijn gedrag toch echt aanpassen als hij door wil stoten naar de top.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 02 maart 2010 - 22:23   quote  deeplink  
waarom wordt jouw bericht niet verwijderd? dit is provocerend ten opzichte van psv-fans.
en trouwens, je hoeft niet te hopen op die kaart, want die kaart komt er toch met een scheids die de belangen van een bepaalde amsterdamse club behartigt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 maart 2010 door patrickpsv15 --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 02 maart 2010 - 23:26   quote  deeplink  
tja dat zijn we wel gewend vanuit amsterdam
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 02 maart 2010 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 23:26 schreef patrickpsv15 het volgende:
tja dat zijn we wel gewend vanuit amsterdam
Volgens mij is huub een Tukker. Vanuit Amsterdam en Rotterdam kan ik het wel begrijpen, maar laat Twente eerst eens een prijs pakken...dan praten we verder met Huubje...
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 03 maart 2010 - 01:48   quote  deeplink  
ik hoop dat hij geen geel pakt.. Geen excuses, wij pakken jullie sowieso in de arena!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 03 maart 2010 - 11:24   quote  deeplink  
goedzo, dat is nou mentaliteit!
reminho
 reminho - woensdag 03 maart 2010 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 15:52 schreef patrickpsv15 het volgende:
de knvb heeft braamhaar aangesteld als scheidsrechter voor nac psv.
http://psv.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=49368&abbr=voetbalcentraalhttp://psv.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=49368&abbr=voetbalcentraal

Het is wel erg opvallend, dat ze een ajax-fan psv laten fluiten vlak voor de wedstrijd tegen ajax. En dat terwijl dszudszak op scherp staat! Dit geeft al aan hoeveel amsterdamse invloed er bij de knvb is.
Wat een onzin verhaal dit.
Kregen wij Bas Nijhuis niet tegen roda,oftewel een tukker.
4 spelers op scherp,en die week erop krijg je twente thuis.
of moeten we het dan hebben over de invloed van de tukkers!
Pietje
 Pietje - woensdag 03 maart 2010 - 15:49   quote  deeplink  
Laat ik beginnen te vertellen dat ik met een gigantisch jetleg rondloop. Ik ben net terug van twee weken Japan. Voor mijn werkgever. Ik heb dus twee weken geen (Nederlands) voetbal gezien. Wel heb ik van mijn zoon en schoonzoon gehoord, dat de heren scheidsrechters weer vele steken hebben laten vallen de afgelopen periode. Geen penalties waar die wel hadden moeten worden gegeven en soms ook omgekeerd, penalties gegeven waar die niet terecht waren. Kinderachtige gele en rode kaarten, et cetera. Doelpunten goedgekeurd, waar die niet toegekend hadden mogen worden en ook omgekeerd... Over het niveau van de huidige scheidsrechters kunnen fans van ALLE clubs boeken over vol schrijven. Je leest het ook permanent op de diverse fora. Maar dat een Nederlandse scheidsrechter (openlijk) partijdig zou zijn, waag ik te betwijfelen. Vele jaren geleden hoorde ik Dick Jol eens zeggen dat hij een hekel heeft aan de Amsterdamse arrogantie, daags voor een wedstrijd tussen Feyenoord en Ajax. Dat maakte hem in mijn ogen zeker geen Feyenoord-fan. Een andere scheidsrechter (Luinge) werd nog niet zo heel lang geleden door Feyenoord-fans hartstochtelijk toegezongen. Dat maakte hem nog geen Feyenoord-fan. Daarmee wil ik alleen maar zeggen, dat Braamhaar geen fan van welke club dan ook is. Net zo min dat ik (Ajax-fan, zoals je weet) ook nooit aan de integriteit van de Twentse arbiter Nijhuis twijfelde toen hij één week voor de wedstrijd Ajax-Twente, wellicht Ajax-spelers de wedstrijd daarvoor zou benadelen. Natuurlijk heb je supporters - van welke club dan ook - die zo iets bewust suggereren; datzelfde doe jij immers nu ook met dit topic. Nogmaals: ik durf mijn handen in het vuur te steken voor de onpartijdigheid van onze arbiters. Maar dat is wat anders dan het hopeloze niveau van hen.
PSVMocro geeft in mijn optiek de juiste antwoorden. Heel verstandig!
En nu ga ik even rusten, want ik barst van de slaap :-((
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 04 maart 2010 - 17:22   quote  deeplink  
Precies. Ook al zou een scheidsrechter partijdig zijn...hoe wil je het bewijzen? Dat kan alleen als hij geld op een wedstrijd heeft gezet of er zelf eerlijk voor uitkomt. Kans op beide is vrij klein in de eredivisie en dus is heel de discussie zinloos en irrelevant. Gewoon voetballen! ;)
Super AJAX
 Super AJAX - zaterdag 06 maart 2010 - 12:35   quote  deeplink  
Patrick, je bent nu op de toer die sommige ajacieden ook doen. De scheids bij voorbaat al de schuld geven. Jammer. Ga gewoon uit van je eigen kracht en Dzsudzsák moet zich gewoon inhouden en dan speelt hij gewoon. Scheidsrechters zijn niet achterlijk en ook al zouden ze sympathie hebben voor een bepaalde club dan zijn ze niet zo gek om dat door te laten schemeren tijdens een wedstrijd voorgaande ajax twente of ajax psv. Als iedereen voor ajax zou zijn en wij zo bevooroordeeld worden, waarom zijn wij dan zolang geen kampioen geworden???
Zo wat als Dzsudzsák niet speelt, , psv heeft toch de breedste bank en voor mijn gevoel ( verbeter me als ik fout zit) is Dzsudzsák niet echt in vorm dus misschien wel geluk bij ongeluk als hij niet speelt. psv zonder Dzsudzsák is nog altijd in staat om Ajax te verslaan wat ik natuurlijk niet hoop.
freakie
 freakie - zaterdag 06 maart 2010 - 22:59   quote  deeplink  
t is ook wel leuk! op t ajax forum wordt er over gepraat dat scheids slecht fluiten en werd er gepraat over de scheidsrechter voor de wedstrijd tegen twente en dan heb je commentaar en nu ga je precies hetzelfde doen..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 06 maart 2010 - 23:19   quote  deeplink  
godverdomme deze keer lag het ook aan de speler zelf. WAAROM DAT PROTESTEREN VAN AFELLAY?!?!?!?!!! waar is het toch voor nodig?! Als hij tegen ajax geel pakt is hij geschorst voor twente...
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 06 maart 2010 - 23:29   quote  deeplink  
haha ik vond Braamhaar eerlijk gezegd niet al te best fluiten. Zoals door Van Halst terecht was geconstateerd maakte Schilder een overtreding op Marcellis bij de 2-1 en raakte Ter Rouwelaar de benen van Toivonen in de 16 en niet de bal. Dat had een penalty moeten zijn. Daarnaast ook het affluiten van een counter voor hands terwijl Amrabat de bal met de borst meenam en Braamhaar het op 30/35 meter afstand nooit had kunnen constateren.

Toch is dit te wijten aan de wedstrijdinstelling van PSV. Na de 0-1 was er niks aan de hand, maar gingen ze niet door. Eigen schuld, dikke bult. Nu heeft PSV nog steeds alles in eigen hand, maar moeten ze vol aan de bak. Heerlijk toch!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 maart 2010 door PSVMocro --
freakie
 freakie - zaterdag 06 maart 2010 - 23:31   quote  deeplink  
psvmocro ik snap je maar al zo nac ook wel wat onthouden zijn.. t is gewoon slecht bij elke wedstrijd(fluiten)..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 06 maart 2010 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 maart 2010 - 23:29 schreef PSVMocro het volgende:
Heerlijk toch!
wat je heerlijk noemt, ik weet wel dat ik deze nacht iig niet kan/ga slapen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Potverdorie









0.0079770