BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax praat met dembele

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
balvers
 balvers - dinsdag 02 maart 2010 - 20:21   quote  deeplink  
Ajax is in onderhandeling met Moussa Dembélè over een eventuele transfer richting Amsterdam, aldus een welingelichte bron tegenover Ajax Showtime. De Amsterdammers zien de aanvaller mogelijk als vervanger voor een eventueel vertrek van Luís Suárez deze zomer.

In welk stadium de onderhandelingen zich bevinden en of de Amsterdammers al akkoord zijn met AZ is vooralsnog onduidelijk. Het contract van Moussa Dembélè loopt volgend jaar zomer af.

wat vinden jullie hiervan ik vind het wel een goede speler maar zou niet weten op welke positie hij zou moeten spelen
Aaaaight
 Aaaaight - dinsdag 02 maart 2010 - 20:23   quote  deeplink  
mooie speler, als hij ze vorm terug krijgt is het een hele goede aanwinst.. liever geen Dembele en wel een Suarez.....
alibabba
 alibabba - dinsdag 02 maart 2010 - 20:29   quote  deeplink  
Moussa Dembélé MOET naar Amsterdam gehaald worden, want hij is een geweldige voetballer. Ik pleit al een hele tijd voor hem, want hij heeft zoveel kwaliteit dat ie op elke positie, op het middenveld of aanval, uit de voeten kan. Vanaf de zijkanten kan hij uitstekend spelen, maar ik wil 'm bij AJAX wel eens in de spits zien. Hij is zo balvast dat Ajax 70% van de partij op de helft van de tegenstander kan spelen. Met een Eriksen als man achter Dembélé staat Ajax garant voor VEEL goals. IK ZEG HALEN.....................................
remco k
 remco k - dinsdag 02 maart 2010 - 20:31   quote  deeplink  
Dat suarez weggaat staat toch eigenlijk wel vast, of niet? Ik denk dat Dembele een meerwaarde kan zijn als hij vanaf de zijkant speelt voor ons Ajax, echter denk ik ook dat wij wel zo'n soort speler moeten kunnen scouten uit zuid europa, dit zodat er een stuk minder voor betaald hoeft te worden..
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - dinsdag 02 maart 2010 - 21:07   quote  deeplink  
Halen,hier groeit hij uit als een echte topspeler!
Subaru
 Subaru - dinsdag 02 maart 2010 - 21:08   quote  deeplink  
ze willen er nog steeds tussen 10 en 15 miljoen voor hebben
alibabba
 alibabba - dinsdag 02 maart 2010 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 21:08 schreef Subaru het volgende:
ze willen er nog steeds tussen 10 en 15 miljoen voor hebben
Bron???
Subaru
 Subaru - dinsdag 02 maart 2010 - 21:54   quote  deeplink  
bron is niet nodig was al met winsterstop geroepen want clubs wouden hun alleen maar huren az wou ze alleen verkopen voor tussen 10 en 15 miljoen
PETER111
 PETER111 - dinsdag 02 maart 2010 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 maart 2010 - 21:54 schreef Subaru het volgende:
bron is niet nodig was al met winsterstop geroepen want clubs wouden hun alleen maar huren az wou ze alleen verkopen voor tussen 10 en 15 miljoen
Link?
remco k
 remco k - dinsdag 02 maart 2010 - 22:33   quote  deeplink  
Dit was ten tijde van de winterstop inderdaad algemeen bekend, ik geloof dat een italiaanse club een bod heeft gedaan toen van rond de 8/9 miljoen dat niet werd geaccepteerd door az. ik kan echter hier geen bron vanuit die tijd vinden maar het is wel waar wat subaro zegt.
Yordee1
 Yordee1 - dinsdag 02 maart 2010 - 22:37   quote  deeplink  
Tsja. AZ bevindt zich niet in de positie om 10 tot 15 miljoen te vragen. Hij heeft een contract tot de zomer van 2011, en als ze hem niet deze zomer verkopen, loopt ie transfervrij de deur uit, terwijl AZ in geldnood zit... Wat ze komende zomer maximaal voor hem kunnen krijgen is denk ik 5 miljoen.
remco k
 remco k - dinsdag 02 maart 2010 - 22:39   quote  deeplink  
Ik denk dat de geldnood bij AZ wel meevalt, er zal deze zomer een koper opstaan om deze club te kopen denk ik. Ik zie hem ook wel graag komen, maar liever zie ik dat er iemand vanuit de scouting wordt aangebracht zoals Lodeiro of Eriksen.
bird
 bird - dinsdag 02 maart 2010 - 22:51   quote  deeplink  
ik zeg doen
Subaru
 Subaru - dinsdag 02 maart 2010 - 23:06   quote  deeplink  
de schuld bij az ligt stukken lager dan bij feyenoord az HOEFT ze niet perse te verkopen bij feyenoord MOETEN ze verkopen dus denk dat ze gewoon bij az op hoogste bod wachten en dan toeslaan want ze zullen zelf oko wel weten dat ze die 10 tot 15 miljoen nooit halen
Winston Bogarde
 Winston Bogarde - dinsdag 02 maart 2010 - 23:36   quote  deeplink  
Dembélé heeft het niet naar zijn zin in Alkmaar.. ik las een aantal weken terug dat hij aanstuurde op een vertrek! Ik hoop dat hij naar ons aller Ajax komt!!!
balvers
 balvers - woensdag 03 maart 2010 - 07:24   quote  deeplink  
bron: ajax1.nl
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 03 maart 2010 - 07:25   quote  deeplink  
Denk dat hij bij AJAX meer tot zijn recht komt dan bij AZ maar het buitenland zal wel lonken.
Anderlecht en Standard zijn een ronde verder dus misschien gaat hij wel naar België

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax praat met dembele









0.0056087