BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bas Dost of Tim Matavz iets voor ajax ?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - woensdag 03 maart 2010 - 20:23   quote  deeplink  
bas dost en tim matavz zijn spitsen die makkelijk scoren aangezien pantelic al 32 is zal misschien na dit seizoen nog een seizoen bij ajax voetballen maar dan zal het wel afgelopen zijn dus als ajax slim is halen ze nu al een van deze spelers die nu nog duur zijn maar wel top talenten
wat vinden jullie halen of wachten en iemand anders zet er dan bij wie.
Boss
 Boss - woensdag 03 maart 2010 - 20:29   quote  deeplink  
Vind Dost een goeie! Denk ook dat hij een hele grote kan worden. Hij is jong, technisch en al veel scorend... Dost halen dus!
nummer10
 nummer10 - woensdag 03 maart 2010 - 20:35   quote  deeplink  
zucht.. bas dost... hij heb 1 keer gezegt dat Ajax zijn droom en hier heb je weer van die mafkezen die dan gelijk misschien wat voor ajax zeggen... zucht
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 03 maart 2010 - 20:38   quote  deeplink  
Laat ze eerst nog maar een jaartje rijpen, en dan verder kijken. Groningen kennende vragen ze toch weer 8 miljoen, maakt niet uit of je dat dit jaar betaalt, of volgend jaar.
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - woensdag 03 maart 2010 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 maart 2010 - 20:35 schreef nummer10 het volgende:
zucht.. bas dost... hij heb 1 keer gezegt dat Ajax zijn droom en hier heb je weer van die mafkezen die dan gelijk misschien wat voor ajax zeggen... zucht
het is toch alleen maar mooi als hij dat zegt
remco k
 remco k - woensdag 03 maart 2010 - 20:43   quote  deeplink  
zeker leuk dat hij dit zegt, alleen zijn er wereldwijd ongeveer 2.000.000 kinderen en voetballers die dezelfde droom hebben, simpelweg omdat ajax de grootste en mooiste club van de wereld is:)

Sorry jongens, maar deze gasten hebben bij lange na nog niet het niveau om bij ajax te slagen, of moeten we alle voorbeelden van gekochte spelers die het aardig deden in de ED er weer bij halen. Ajax moet het in de jeugd zoeken en als daar niet het juiste materiaal bij zit moet ajax het buiten Europa zoeken.
freakie
 freakie - woensdag 03 maart 2010 - 21:43   quote  deeplink  
plus ik vul remco aan.. als je dost haalt dan zou hij veel moeten afwisselen met pantelic en dan heb je ook suk(die nu niet moet spelen in de basis maar als wissel moet zijn).. dus heb je 1 hele dure speler die niet egt in de basis speelt.. dus niet nodig..
alibabba
 alibabba - woensdag 03 maart 2010 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 maart 2010 - 21:43 schreef freakie het volgende:
plus ik vul remco aan.. als je dost haalt dan zou hij veel moeten afwisselen met pantelic en dan heb je ook suk(die nu niet moet spelen in de basis maar als wissel moet zijn).. dus heb je 1 hele dure speler die niet egt in de basis speelt.. dus niet nodig..
Van Pantelic moet je aan het einde van het seizoen afscheid nemen. Probeer Dembélé te halen, maar betaal niet de hoofdprijs. In Bas Dost zie ik wel een toekomstige Ajax-spits, hou zijn ontwikkeling in de gaten. Verder heb ik vertrouwen in Hans vd Zee, dus een goeie Ajax-spits staat er volgend seizoen wel.
freakie
 freakie - woensdag 03 maart 2010 - 21:55   quote  deeplink  
ja denk ik ook maar zoals er op het begin staat lijkt het deze volg orde: pantelic, dost, suk.. pantelic is dan en speler die weinig gaat spelen voor zijn salaris.. pantelic moet gewoon weg.. hij heeft leuke dingen laten zien maar alleen met suarez..
Maar sorry er moeten eerst 5 a 6 spelers weg.. wil ajax weer een speler kopen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 maart 2010 door freakie --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Bas Dost of Tim Matavz iets voor ajax ?









0.0077109