BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Verkoop lazovic impact op psv tegen ajax

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Sajayden
 Sajayden - donderdag 04 maart 2010 - 18:01   quote  deeplink  
Ja,

een beetje raar om een psv onder werp op een ajax site te zetten.
Maar danko lazovic, de psv'er die toch belnagrijk kon zijn voor hun, heeft nu de rug toe gekeerd tegen psv,
hij voetbald nu bij zenit, en ik vroeg mij af denkt iemand dat de verkoop van die speler een impact zal hebben op het team van psv voor de rest van het seizoen, en vooral zal het een invloed hebben op de wedstrijd tegen ons mooie ajax?

vooral nu er bekend is gemaakt dat psv andy van der meyden gehaald heeft?

ik persoonlijk denk zeker wel, omdat psv een solide duitse geluks ploeg heeft en danko was daar toch wel een spil in.
en ik denk ook dat daardoor de kansen van ajax groter zijn geworden om kampioen te worden, want twente en psv zullen nu punten laten liggen...

wat is jullie mening hier over?
Pjettr
 Pjettr - donderdag 04 maart 2010 - 18:14   quote  deeplink  
italiaanse ploeg... nix duits :P Duitsers bikkelen tot de laatste minuut.. psv'rs zijn bang om vies te worden..

Maar ik denk dat psv wel een stuk minder gaat zijn in de aanval alhoewel koevermans ook geen slechte is natuurlijk..
bird
 bird - donderdag 04 maart 2010 - 19:43   quote  deeplink  
ik denk dat het wel meevalt wat ze inleveren ze hebbe ook nog koevermans en die moet je niet onderschatte
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 04 maart 2010 - 19:57   quote  deeplink  
Even een kleine correctie...Koevermans is geen vervanger voor Lazo, omdat hij in het centrum staat en niet vanaf de rechterflank komt. Lazovic speelt al het hele seizoen als rechtsbuiten. Amrabat is dus de directe vervanger van Lazovic. Vind ik persoonlijk geen verzwakking.
remco k
 remco k - donderdag 04 maart 2010 - 20:26   quote  deeplink  
Dsudzak, waarschijnlijk niet inzetbaar tegen ajax, evenals Pieters.
PSVMocro
 PSVMocro - donderdag 04 maart 2010 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 maart 2010 - 20:26 schreef remco k het volgende:
Dsudzak, waarschijnlijk niet inzetbaar tegen ajax, evenals Pieters.
Dzsudzsák is naar eigen zeggen al inzetbaar tegen NAC, dus tenzij hij in die wedstrijd geblesseerd raakt of een kaart krijgt zal hij gewoon tegen Ajax spelen. De blessure van Pieters viel mee, maar het is nog niet duidelijk hoe lang zijn revalidatie gaat duren. Hij zou Ajax kunnen missen.
remco k
 remco k - donderdag 04 maart 2010 - 20:46   quote  deeplink  
Maakt ook niet zoveel uit, ik dacht trouwens toch echt ergens gelezen te hebben dat hij er langer uit zou zijn...
Johnqqqq
 Johnqqqq - donderdag 04 maart 2010 - 20:59   quote  deeplink  
we hebben onze vriend penders een fruitmandje gestuurd..
Daarom gaat hij een beetje irritant doen bij dzsudszakkie en dan paktie geel

Leonardo wou het ook wel proberen zei die :P
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - donderdag 04 maart 2010 - 21:42   quote  deeplink  
Lazovic is ook niet zo goed hoor,en voor Koevermans hoeven we helemaal niet bang voor te zijn!

Amrabat vind ik echt een subtopspelertje hoeven we ook niet voor te vrezen,hun moeten bang zijn voor ons want wij hebben Suarez en Eriksen is ook gevaarlijk.achterin staat het goed en op het middenveld zijn we sterk!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 maart 2010 door AjaxThebesteVanNL --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 04 maart 2010 - 21:47   quote  deeplink  
Denk dat ze meer aan Andy van der M hebben haha
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 04 maart 2010 - 22:05   quote  deeplink  
Jammer hoor dit topic!

Waarom een verzwakking?
Amrabat is beter dan lazovies, dus om nou te zeggen dat psv opeens punten gaat verspelen..............?

Gewoon uitgaan van je eigen krachten en kunnen, ajax heeft genoeg wilskracht om pisv een klap uit te delen, maargoed, 0-1 is ook denkbaar....dus niet gissen, gewoon erop klappen!
bully
 bully - donderdag 04 maart 2010 - 22:22   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=99180
misschien dat deze tatoo de sfeer in hun kleedkamer wat kan oppeppen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 maart 2010 door bully --
FsideVak129
 FsideVak129 - vrijdag 05 maart 2010 - 07:38   quote  deeplink  
GO NAC....
Aaaaight
 Aaaaight - vrijdag 05 maart 2010 - 12:48   quote  deeplink  
maar toch vind ik het niet slim van pisvee, je staat op het punt om kampioen te worden en dan ga je je basis speler verkopen ( het is 5 miljoen dus welke club zou het niet hebben gedaan ) en vooral voor dat irritantje, ben blij dat hij weg is uit de eredivisie...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Verkoop lazovic impact op psv tegen ajax









0.0073909