BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: 'Luis Suarez zit schorsing mogelijk tegen PSV uit'

Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
bjorn
 bjorn - zaterdag 06 maart 2010 - 09:58   quote  deeplink  
De wedstrijd van zondag tussen Sparta Rotterdam en Ajax zal mogelijk worden afgelast. Er wordt verwacht dat er vandaag zo rond de tien tot vijftien centimeter sneeuw gaat vallen in Rotterdam, meldt De Telegraaf.

Mocht de wedstrijd niet doorgaan, dan wordt de schorsing van aanvaller Luis Suarez een week verschoven. Net dan komt koploper PSV op bezoek in de Amsterdam ArenA. De Uruguayaan kreeg vorige week tegen FC Utrecht zijn vijfde gele prent van het seizoen.

Mocht het treffen tussen beide ploegen aankomende zondag tóch doorgaan, dan is Suarez gewoon voor dat duel geschorst. Verder moet Ajax het doen zonder Rasmus Lindgren en Thimothée Atouba.
PSVMocro
 PSVMocro - zaterdag 06 maart 2010 - 10:19   quote  deeplink  
Dat zou ik jammer vinden. Gewoon de 2 sterkste opstellingen tegen elkaar.
Super AJAX
 Super AJAX - zaterdag 06 maart 2010 - 12:36   quote  deeplink  
gebeurd niet
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 06 maart 2010 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 maart 2010 - 09:58 schreef bjorn het volgende:
De wedstrijd van zondag tussen Sparta Rotterdam en Ajax zal mogelijk worden afgelast. Er wordt verwacht dat er vandaag zo rond de tien tot vijftien centimeter sneeuw gaat vallen in Rotterdam, meldt De Telegraaf.

Mocht de wedstrijd niet doorgaan, dan wordt de schorsing van aanvaller Luis Suarez een week verschoven. Net dan komt koploper PSV op bezoek in de Amsterdam ArenA. De Uruguayaan kreeg vorige week tegen FC Utrecht zijn vijfde gele prent van het seizoen.

Mocht het treffen tussen beide ploegen aankomende zondag tóch doorgaan, dan is Suarez gewoon voor dat duel geschorst. Verder moet Ajax het doen zonder Rasmus Lindgren en Thimothée Atouba.
hou op met die valse hoop plz.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 06 maart 2010 - 20:45   quote  deeplink  
http://www.buienradar.nl/

Ach laten ze eerst in jaren maar eens de puntjes pakken tegen Sparta!!!
Als ze daar verliezen hebben ze ook niks aan eventuelen winst van PSV...
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 06 maart 2010 - 20:46   quote  deeplink  
suarez stinkt
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 06 maart 2010 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 maart 2010 - 20:46 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
suarez stinkt
hoe weet je dat?
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 06 maart 2010 - 21:41   quote  deeplink  
hij heeft nooit deo bij zich
joey
 joey - zaterdag 06 maart 2010 - 22:00   quote  deeplink  
Pvs moet eerst ff van nac winne;) Staat 1-1.. En als suarez niet speelt.. Tsunami suk erin! Don't fuck with Suk! XD
joey
 joey - zaterdag 06 maart 2010 - 22:20   quote  deeplink  
2-1 XD Whahahahahahahahaaaaaa....

Word spannend volgende week!!!!!(6)
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 06 maart 2010 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 maart 2010 - 22:20 schreef joey het volgende:
2-1 XD Whahahahahahahahaaaaaa....

Word spannend volgende week!!!!!(6)
ok jammer kampioenschap voorbij, hopelijk worden de neuzen uit amsterdam geen kampioen! als psv 2e wordt mogen we van geluk spelen want opnieuw weer slecht gespeeld. Overigens wel erg vervelend dat de scheids ons altijd tegen zit. Ik hoop dat het scheidsrechterscorps eens goed langs hun horen krabben en ons in een stad in het noorden een beetje rechtvaardig fluiten.
freakie
 freakie - zaterdag 06 maart 2010 - 22:55   quote  deeplink  
patrickpsv je hb gelijk alleen scheidsrechters doen het nu bij elke club niet goed.. in nederland wordt niet goed gefloten!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 06 maart 2010 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 maart 2010 - 22:55 schreef freakie het volgende:
patrickpsv je hb gelijk alleen scheidsrechters doen het nu bij elke club niet goed.. in nederland wordt niet goed gefloten!
pff, nergens wordt goed gefloten. Het werd tijd voor videobeelden.
freakie
 freakie - zaterdag 06 maart 2010 - 23:13   quote  deeplink  
JA inderdaad!!
remco k
 remco k - maandag 08 maart 2010 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 maart 2010 - 20:46 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
suarez stinkt
misschien is ie daarom wel zo goed, er is geen verdediger op de velden die zich nog kan concentreren met die geur:)
remco k
 remco k - maandag 08 maart 2010 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 maart 2010 - 22:44 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ok jammer kampioenschap voorbij, hopelijk worden de neuzen uit amsterdam geen kampioen! als psv 2e wordt mogen we van geluk spelen want opnieuw weer slecht gespeeld. Overigens wel erg vervelend dat de scheids ons altijd tegen zit. Ik hoop dat het scheidsrechterscorps eens goed langs hun horen krabben en ons in een stad in het noorden een beetje rechtvaardig fluiten.
grappig, hier heb je weer een grote smoel, maar als je bij ons post, probeer je iedereen zijn vriend te zijn, grappig dat je het weer eens doet met feijenoorders in het topic
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 08 maart 2010 - 16:25   quote  deeplink  
ach ja, hij komt er tenminste voor uit! ik ben gebanned op jullie forum omdat één koekwausje zich beklaagde over het feit dat ik een verkeerd zinnetje had getypt. als hij een echte vent was had hij dat tegen mij gezegd, dan had ik erover gepraat, maar nee gelijk jankend naar boudewijn en weet nog steeds niet wie het is geweest
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 08 maart 2010 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2010 - 15:35 schreef remco k het volgende:

[..]

grappig, hier heb je weer een grote smoel, maar als je bij ons post, probeer je iedereen zijn vriend te zijn, grappig dat je het weer eens doet met feijenoorders in het topic
ja maar hier provoceren fans van jouw club naar ons toe, en ik vind dat niet kunnen op dit forum. En het irriteert me dat mijn berichten meteen worden verwijderd en jullie berichten niet. Maarja ik hou me wel aan de regeltjes bij jullie op het forum.
freakie
 freakie - woensdag 10 maart 2010 - 21:59   quote  deeplink  
zo welke berichten worden verwijdert?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5913
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: 'Luis Suarez zit schorsing mogelijk tegen PSV uit'









0.0050458