BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Rutten: 'schuld ligt vooral bij arbitrage'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 06 maart 2010 - 23:42   quote  deeplink  
http://www.soccernews.nl/news/86680

gelijk of geen gelijk ?
freakie
 freakie - zaterdag 06 maart 2010 - 23:46   quote  deeplink  
ja als dat zo is wel ja!.. alleen dat gebeurt bij ajax ook en bij twente ook en bij frankrijk ook(handsbal henry)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 maart 2010 door freakie --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 06 maart 2010 - 23:48   quote  deeplink  
noem eens een voorbeeld dit seizoen waarbij jullie punten verspeelden op basis van een fout van de scheids
freakie
 freakie - zaterdag 06 maart 2010 - 23:56   quote  deeplink  
zou ik even opzoeken.. nu niet maar weet tegen feyenoord was t ook niet al te best.. en tegen juve de erste wedstrijd eerste helft.. morge meer...
E-J
 E-J - zondag 07 maart 2010 - 00:35   quote  deeplink  
Rutten moet niet zo zeuren, PSV heeft nou ook niet een super wedstrijd op de mat gelegd.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 07 maart 2010 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 maart 2010 - 00:35 schreef E-J het volgende:
Rutten moet niet zo zeuren, PSV heeft nou ook niet een super wedstrijd op de mat gelegd.
ja maar hij zegt er ook bij dat het voor een gedeelte aan de arbitrage lag.
bram
 bram - zondag 07 maart 2010 - 11:00   quote  deeplink  
PSV,MWAHAHAHA,CALIMERO GEDRAG VAN RUTTEN
E-J
 E-J - zondag 07 maart 2010 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 maart 2010 - 00:38 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ja maar hij zegt er ook bij dat het voor een gedeelte aan de arbitrage lag.
klopt inderdaad, maar het is denk ik vooral emotie van Rutten.
Maar wat ik bedoel te zeggen is dat hij beter naar het eigen spel kan kijken, omdat dat hetgeen is dat je (als het goed is) kan beinvloeden.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 07 maart 2010 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 maart 2010 - 11:00 schreef bram het volgende:
PSV,MWAHAHAHA,CALIMERO GEDRAG VAN RUTTEN
boh jij hebt vaker van die intelligente opmerkingen op de fora.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zondag 07 maart 2010 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 maart 2010 - 22:10 schreef E-J het volgende:

[..]

klopt inderdaad, maar het is denk ik vooral emotie van Rutten.
Maar wat ik bedoel te zeggen is dat hij beter naar het eigen spel kan kijken, omdat dat hetgeen is dat je (als het goed is) kan beinvloeden.
Als psv een strafschop wordt ontnomen, en als marcellis uit balans wordt gebracht terwijl een tegenstander daar uit scoort, daar kan rutten niet veel aaan doen lijkt me ?
bram
 bram - maandag 08 maart 2010 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 maart 2010 - 22:13 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Als psv een strafschop wordt ontnomen, en als marcellis uit balans wordt gebracht terwijl een tegenstander daar uit scoort, daar kan rutten niet veel aaan doen lijkt me ?
marcellis struikelde over zijn eigen benen,geweldige schijnbeweging,mwahahaha
nummer10
 nummer10 - maandag 08 maart 2010 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 maart 2010 - 23:48 schreef patrickpsv15 het volgende:
noem eens een voorbeeld dit seizoen waarbij jullie punten verspeelden op basis van een fout van de scheids
PSV UIT 4-3 nederlaag.. overtreding bakkal op vertonghen waar hij uit scoort.. een penal onthouden door vink allebij in 1 wedstrijd tegen jullie.. daarbij ook nog Feynoord en Juventus.. als er gefloten was zoals hoorde was ajax nu 6 punten verder dus boven aan..

dus niet janken...daarbij die achterlijke marcellis viel over zijn eigen benen schilder liep er op dat moment een halve meter vandaan..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 maart 2010 door nummer10 --
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 08 maart 2010 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2010 - 11:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

PSV UIT 4-3 nederlaag.. overtreding bakkal op vertonghen waar hij uit scoort.. een penal onthouden door vink allebij in 1 wedstrijd tegen jullie.. daarbij ook nog Feynoord en Juventus.. als er gefloten was zoals hoorde was ajax nu 6 punten verder dus boven aan..

dus niet janken...daarbij die achterlijke marcellis viel over zijn eigen benen schilder liep er op dat moment een halve meter vandaan..
Eens met bovenstaande...

whaha.gif

2nvgthf.jpg
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 08 maart 2010 - 12:23   quote  deeplink  
...en Jol heeft nooit over de scheids, KNVB, het veld, de hoogte van de graspsrietjes, het weer, etc. geklaagd. Donder eens heel gauw op. Rutten zegt één keer iets over een scheids en dan gelijk Calimeroreacties. Lach nu maar zo hard als jullie willen...kijken wie er na volgende week het hardst kan lachen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 maart 2010 door PSVMocro --
Olivander
 Olivander - maandag 08 maart 2010 - 12:24   quote  deeplink  
ach als we het gaan hebben over overtredingen.. gisteren.. Sparta- Ajax.. Vertonghen.. eh doorgebroken speler.. ?? eh.. rode kaart ??? (nee natuurlijk niet.. die krijgt slechts geel.. )

RKC-twente.. gevalleltje strafschop RKC.. overduidelijk een pingel.. nee natuurlijk niet.. doorspelen hoor..

Hoezo dubieuze beslissingen..
bram
 bram - maandag 08 maart 2010 - 13:47   quote  deeplink  
aan de opmerkingen van Rutten kun je zien dat psv echt een provincie clubje is,trouwens ook de aanhang is wel heel provinciaals
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 08 maart 2010 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2010 - 13:47 schreef bram het volgende:
aan de opmerkingen van Rutten kun je zien dat psv echt een provincie clubje is,trouwens ook de aanhang is wel heel provinciaals
hahaha Ajax is volgens jou dus ook een provincie clubje, aangezien Jol over Nijhuis en Vink had geklaagd en de KNVB ervan had beschuldigd dat ze bewust het speelschema in het nadeel van Ajax hadden samengesteld. Je maakt je keer op keer belachelijk met je uitspraken. Echt lachwekkend. Clown.
bram
 bram - maandag 08 maart 2010 - 13:58   quote  deeplink  
waarheid is hard,ook 020 is calimero gedrag niet vreemd
hebben jullie tenminste nog wat te lachen,how do

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 maart 2010 door bram --
remco k
 remco k - maandag 08 maart 2010 - 15:25   quote  deeplink  
Als er al 1 club is in NL die absoluut niks te klagen heeft over de scheids dit seizoen.

psv-AJAX 3-4 Overtreding niet gezien van Bakal op Wielaert, AJAX had in deze wedstrijd zeker 1 penalty moeten hebben.
SPARTA-psv 2-3 SPARTA had tot 2 keer toe recht op een penalty.
psv-UTRECHT2-1 Affelay veroorzaakt een 200%penalty deze wordt niet gegeven en psv scoort direct vanuit deze actie, ipv 2-1 voor psv had het dus 1-2 voor UTRECHT moeten staan.

Dan is er 1 wedstrijd waarin psv volgens de trainer benadeeld wordt en dan is het meteen janken?? Donder toch op man. psv heeft constant de scheids mee gehad dit seizoen en nu keer het tij zich tegen het antivoetbal dast gespeeld wordt in Eindhoven.
Rutten moet gewoon z'n smoel houden en zich concentreren op de volgende pot, maar hij ruikt z'n eigen angstzweet en gaat nu een beetje rare dingen roepen.
SanderS
 SanderS - maandag 08 maart 2010 - 16:12   quote  deeplink  
Het meest trieste vind ik nog dat de hele media psv-geil-achtig bezig is. Wanneer Suarez een halve meter in de buurt komt van een speler dan word dit breed uit in de media weergegeven als schandalig en moet het altijd een schorsing opleveren of iniedergeval een onderzoek.

NAC-PSV bij de actie van Toivonen (waar hij een 100% penalty had moeten hebben, indeed) schopt hij overduidelijk Ter Rouwelaar na.

Vreemd dat ik hier in de media verder niets meer van verneem dan bij studio-psv (voetbal) 'ik kan het wel waarderen'

Maar toen Pieckenhagen het zelfde deed bij Toivonen stond heel Eindhoven op zijn kop en kreeg hij rood...

trieste boel...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 maart 2010 door SanderS --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 08 maart 2010 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2010 - 11:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

PSV UIT 4-3 nederlaag.. overtreding bakkal op vertonghen waar hij uit scoort.. een penal onthouden door vink allebij in 1 wedstrijd tegen jullie.. daarbij ook nog Feynoord en Juventus.. als er gefloten was zoals hoorde was ajax nu 6 punten verder dus boven aan..

dus niet janken...daarbij die achterlijke marcellis viel over zijn eigen benen schilder liep er op dat moment een halve meter vandaan..
En de goal van emanuelson dan? waar daarvoor even een overtreding werd gemaakt op afellay? Jullie hebben iig de scheids vaker mee dan tegen. Zoals ajax vaak wint van een tegenstander door rode kaarten, terwijl vertonghen bijv. geen rode kaart kreeg van een andere BELG, namelijk de scheidsrechter.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 08 maart 2010 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2010 - 15:25 schreef remco k het volgende:
Als er al 1 club is in NL die absoluut niks te klagen heeft over de scheids dit seizoen.

psv-AJAX 3-4 Overtreding niet gezien van Bakal op Wielaert, AJAX had in deze wedstrijd zeker 1 penalty moeten hebben.
SPARTA-psv 2-3 SPARTA had tot 2 keer toe recht op een penalty.
psv-UTRECHT2-1 Affelay veroorzaakt een 200%penalty deze wordt niet gegeven en psv scoort direct vanuit deze actie, ipv 2-1 voor psv had het dus 1-2 voor UTRECHT moeten staan.

Dan is er 1 wedstrijd waarin psv volgens de trainer benadeeld wordt en dan is het meteen janken?? Donder toch op man. psv heeft constant de scheids mee gehad dit seizoen en nu keer het tij zich tegen het antivoetbal dast gespeeld wordt in Eindhoven.
Rutten moet gewoon z'n smoel houden en zich concentreren op de volgende pot, maar hij ruikt z'n eigen angstzweet en gaat nu een beetje rare dingen roepen.
PSV had moeten winnen van vvv want dat was een onterecht afgekeurd doelpunt van Engelaar. PSV had moeten winnen van twente want isaksson werd verhinderd toen douglas de bal zomaar in het doel kon kopen. Uit nac had psv een penalty moeten krijgen en het tegendoelpunt niet tegen moeten krijgen.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 08 maart 2010 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2010 - 12:15 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Eens met bovenstaande...

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
calimero-gedrag? ik zou maar eens naar je eigen clubje kijken. Altijd liggen zeiken over scheidsrechters, altijd trieste opmerkingen maken over psv (zie jol en de zeeuw). Dat is pas calimero gedrag.
SanderS
 SanderS - maandag 08 maart 2010 - 17:30   quote  deeplink  
Patrickpsv15.... ik heb t aangepast. Was misschien niet helemaal ok wat ik schreef. Blijf wel bij mijn woorden wat betreft Toivonen etc etc...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 08 maart 2010 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2010 - 16:12 schreef SanderS het volgende:
Het meest trieste vind ik nog dat de hele media psv-geil-achtig bezig is. Wanneer Suarez een halve meter in de buurt komt van een speler dan word dit breed uit in de media weergegeven als schandalig en moet het altijd een schorsing opleveren of iniedergeval een onderzoek.

NAC-PSV bij de actie van Toivonen (waar hij een 100% penalty had moeten hebben, indeed) schopt hij overduidelijk Ter Rouwelaar na.

Vreemd dat ik hier in de media verder niets meer van verneem dan bij studio-psv (voetbal) 'ik kan het wel waarderen'

Maar toen Pieckenhagen het zelfde deed bij Toivonen stond heel Eindhoven op zijn kop en kreeg hij rood...

trieste boel...
Ik vond het idd ook geen rode kaart voor pieckenhagen. Bovendien, het is niet zo dat heel eindhoven op zijn kop stond. Ik vond het ook geen rode kaart voor Toivonen, dat zou braamhaar (twentefan) niet doen want dan zou het teveel opvallen dat hij de boel belazerd ten voordeel van fc twente.
remco k
 remco k - maandag 08 maart 2010 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2010 - 16:38 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

PSV had moeten winnen van vvv want dat was een onterecht afgekeurd doelpunt van Engelaar. PSV had moeten winnen van twente want isaksson werd verhinderd toen douglas de bal zomaar in het doel kon kopen. Uit nac had psv een penalty moeten krijgen en het tegendoelpunt niet tegen moeten krijgen.
twente is een discutabele actie geweest, en als er discussie over is moet de scheids in mijn ogen worden vrij gepleit, maar waar ik je niet over hoor, is dat Ruiz een keer alleen op de keeper af kon en buitenspel wordt gegeven terwijl dit absoluut niet zo was.

vvv heb je inderdaad gelijk.

Nac heb je ook fout want ook daar is niet duidelijk te zien of marcelis wel of niet wordt geraakt. de penalty had inderdaad gegeven kunnen worden, maar dit soort acties zie je veel vaker en dan wordt er ook vaak niet voor gefloten.

ajax heeft andere seizoenen inderdaad niet veel te klagen gehad over de scheids rechters maar dit seizoen hebben we hem erg vaak tegen. en wat jij zegt over Vertongen slaat natuurlijk nergens op, het was nmiet eens een overtreding, zelfs bij studio-psv zeiden ze dat.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 08 maart 2010 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2010 - 19:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Het wordt tijd dat je een beetje normaal gaat doen ventje!!!
jij bent ook geen aardig mens he, je eigen clubgenootjes verafschuw je.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 08 maart 2010 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2010 - 19:06 schreef remco k het volgende:

[..]

twente is een discutabele actie geweest, en als er discussie over is moet de scheids in mijn ogen worden vrij gepleit, maar waar ik je niet over hoor, is dat Ruiz een keer alleen op de keeper af kon en buitenspel wordt gegeven terwijl dit absoluut niet zo was.

vvv heb je inderdaad gelijk.

Nac heb je ook fout want ook daar is niet duidelijk te zien of marcelis wel of niet wordt geraakt. de penalty had inderdaad gegeven kunnen worden, maar dit soort acties zie je veel vaker en dan wordt er ook vaak niet voor gefloten.

ajax heeft andere seizoenen inderdaad niet veel te klagen gehad over de scheids rechters maar dit seizoen hebben we hem erg vaak tegen. en wat jij zegt over Vertongen slaat natuurlijk nergens op, het was nmiet eens een overtreding, zelfs bij studio-psv zeiden ze dat.
hahahaha studio-psv. Er zit daar toch echt een jood met een dikke kale kop. Je beschermt hier vertongen en gaat tegen psv. Dit is precies wat braamhaar doet. Als dit ajaxoverkwam zou hij een vrije trap geven. Bij psv niet. (in het geval met nac). Bij twente tja.... daar valt over te discussieren maar als isaksson wordt geblokkeerd om te voorkomen dat de bal erin gaat dat gaat gewoon niet. (ook al geef ik toe dat engelaar dat uit-heracles ook deed:P) Overigens vind ik dat jullie de scheids in 80% van de gevallen mee hebben en de rest tegen. Ajax wint weliswaar vaak met grote cijfers maar dat komt ook omdat ze tegen 10 man spelen... Ook over die rode kaarten valt te discussieren. Maarja bij vertongen plotseling geen rood maar geel omdat hij anders de wedstrijd tegen psv mist (ook al heb ik liever dat hij in de basis staat dan oleguer:P)
remco k
 remco k - maandag 08 maart 2010 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2010 - 19:14 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

hahahaha studio-psv. Er zit daar toch echt een jood met een dikke kale kop. Je beschermt hier vertongen en gaat tegen psv. Dit is precies wat braamhaar doet. Als dit ajaxoverkwam zou hij een vrije trap geven. Bij psv niet. (in het geval met nac). Bij twente tja.... daar valt over te discussieren maar als isaksson wordt geblokkeerd om te voorkomen dat de bal erin gaat dat gaat gewoon niet. (ook al geef ik toe dat engelaar dat uit-heracles ook deed:P) Overigens vind ik dat jullie de scheids in 80% van de gevallen mee hebben en de rest tegen. Ajax wint weliswaar vaak met grote cijfers maar dat komt ook omdat ze tegen 10 man spelen... Ook over die rode kaarten valt te discussieren. Maarja bij vertongen plotseling geen rood maar geel omdat hij anders de wedstrijd tegen psv mist (ook al heb ik liever dat hij in de basis staat dan oleguer:P)
ajax dit seizoen 3 keer een rode kaart mee gehad waarvan het 2 keer nog gelijk stond. psv heeft ditzelfde ook 2 keer gehad, dus waar heb je het over.. En die gele kaart van Vertongen was niet eens een overtreding hij speelde enkel en alleen de bal, de gele kaart was dus al overbodig. Affelay had dit seizoen ook al 2 keer direct rood moeten hebben voor een veel te lompe tackle, daar hoor ik je niet over..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 08 maart 2010 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2010 - 19:18 schreef remco k het volgende:

[..]

ajax dit seizoen 3 keer een rode kaart mee gehad waarvan het 2 keer nog gelijk stond. psv heeft ditzelfde ook 2 keer gehad, dus waar heb je het over.. En die gele kaart van Vertongen was niet eens een overtreding hij speelde enkel en alleen de bal, de gele kaart was dus al overbodig. Affelay had dit seizoen ook al 2 keer direct rood moeten hebben voor een veel te lompe tackle, daar hoor ik je niet over..
en de beker daar hoor ik je ook niet over... en zeg eens welke tackles dat dan waren? en als je zin hebt stuur ff beelden....
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 08 maart 2010 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2010 - 19:18 schreef remco k het volgende:

[..]

ajax dit seizoen 3 keer een rode kaart mee gehad waarvan het 2 keer nog gelijk stond. psv heeft ditzelfde ook 2 keer gehad, dus waar heb je het over.. En die gele kaart van Vertongen was niet eens een overtreding hij speelde enkel en alleen de bal, de gele kaart was dus al overbodig. Affelay had dit seizoen ook al 2 keer direct rood moeten hebben voor een veel te lompe tackle, daar hoor ik je niet over..
Ik heb geen herhaling gezien van de overtreding van Vertonghen. Ik wil best met je meegaan dat hij alleen de bal had gespeeld. Maar ALS de scheids er een overtreding in zag, dan ontnam hij Falkenburg een scoringskans en dan moet je hem van het veld sturen. De regels zijn duidelijk. Het is m.i. sowieso een foute beslissing van de scheids, omdat je als scheids in dit geval maar 2 opties hebt...namelijk rood trekken of door laten spelen.
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 08 maart 2010 - 20:10   quote  deeplink  
hij speelde sowiso de bal, maar nam de speler mee
remco k
 remco k - maandag 08 maart 2010 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2010 - 20:10 schreef Johnqqqq het volgende:
hij speelde sowiso de bal, maar nam de speler mee
dus is het geen overtreding, niet te vergeten dat de speler al uit balans was voordat vertongen de bal speelde, en van rechts kwam ook Alderweireld nog heel dichtbij, ik denk dus dat het wel terecht is dat hij er niet is afgestuurd..
remco k
 remco k - maandag 08 maart 2010 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2010 - 19:57 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik heb geen herhaling gezien van de overtreding van Vertonghen. Ik wil best met je meegaan dat hij alleen de bal had gespeeld. Maar ALS de scheids er een overtreding in zag, dan ontnam hij Falkenburg een scoringskans en dan moet je hem van het veld sturen. De regels zijn duidelijk. Het is m.i. sowieso een foute beslissing van de scheids, omdat je als scheids in dit geval maar 2 opties hebt...namelijk rood trekken of door laten spelen.
je hebt inderdaad gelijk als je zegt dat wanneer hij fluit hij, ook rood moet geven als het een doorgebroken spelers is. Enkel was de sparta speler ook al half aan het struikelen en kwam geloog ik aldeweireld ook redelijk snel kortbij..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - maandag 08 maart 2010 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2010 - 22:31 schreef remco k het volgende:

[..]

je hebt inderdaad gelijk als je zegt dat wanneer hij fluit hij, ook rood moet geven als het een doorgebroken spelers is. Enkel was de sparta speler ook al half aan het struikelen en kwam geloog ik aldeweireld ook redelijk snel kortbij..
dat zal wel, maar daar pakt het twijfelgevalletje zich toch weer ff voor ajax uit. Bij nac psv waren er 3 CRUCIALE situaties die alle 3 in het nadeel van psv uitpakten. Minstens 1 situatie had voor psv gunstig moeten uitpakken. Als dat het geval was geweest dan was het waarschijnlijk een gelijkspel en misschien wel meer geweest.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 09 maart 2010 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2010 - 12:24 schreef Olivander het volgende:
ach als we het gaan hebben over overtredingen.. gisteren.. Sparta- Ajax.. Vertonghen.. eh doorgebroken speler.. ?? eh.. rode kaart ??? (nee natuurlijk niet.. die krijgt slechts geel.. )

RKC-twente.. gevalleltje strafschop RKC.. overduidelijk een pingel.. nee natuurlijk niet.. doorspelen hoor..

Hoezo dubieuze beslissingen..
vertonghen raakte eerst de bal.. het was uberhaubt niet eens een overtreding.. kijk maar goed de bal word gespeelt daarom geen rood omdat hij fluit maar waarschijnlijk door heeft gekregen via zijn koptelefoontje dat er eigenlijk niks was dus daarom maar ff geel getrokken... RKC heb ik niet gezien....
jaja
 jaja - dinsdag 09 maart 2010 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 maart 2010 - 23:48 schreef patrickpsv15 het volgende:
noem eens een voorbeeld dit seizoen waarbij jullie punten verspeelden op basis van een fout van de scheids
ik hoop niet dat je het over Ajax hebt. niemand was namelijk aan het zeuren toen jullie in eindhoven punten stalen door de scheids.
jaja
 jaja - dinsdag 09 maart 2010 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2010 - 22:35 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

dat zal wel, maar daar pakt het twijfelgevalletje zich toch weer ff voor ajax uit. Bij nac psv waren er 3 CRUCIALE situaties die alle 3 in het nadeel van psv uitpakten. Minstens 1 situatie had voor psv gunstig moeten uitpakken. Als dat het geval was geweest dan was het waarschijnlijk een gelijkspel en misschien wel meer geweest.
mag leie dat affelay geen rood kreeg voor zijn slaande beweging. was niet heel erg maar slaan is dan toch ook slaan dus rood. ff dat psv brilletje af. en stop met janken.
dege
 dege - dinsdag 09 maart 2010 - 10:50   quote  deeplink  
denk niet dat psv hoeft te klagen over de scheidsrechters, niet alleen dit seizoen maar ook eerdere seizoenen. Hou op zeg, nu zit het ze eens tegen, leiden ze puntverlies, moet je Rutten horen, zielig zeg!!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 09 maart 2010 - 15:22   quote  deeplink  
tevaak een "zakelijke anti voetbal" overwinning pakken dan is dit je straf..
Olivander
 Olivander - dinsdag 09 maart 2010 - 16:26   quote  deeplink  
Braamhaar mag nu Eerste divisie fluiten.. zegt ook al genoeg denk ik..
remco k
 remco k - woensdag 10 maart 2010 - 12:11   quote  deeplink  
er wodt ook nniet gezegd dat hij het afgelopen week goed deed bij psv. maar jullie hebben de scheidsrechters zo verschrikkelijk vaak mee, dat het onterecht is dat julli daar nu na 1 keertje over gaan lopen zeiken..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 10 maart 2010 - 20:35   quote  deeplink  
jullie posten hier toch ook allemaal? geen problemen mee. Heerlijk om met jullie te discussieren:)
finian990
 finian990 - woensdag 10 maart 2010 - 20:41   quote  deeplink  
Komop heee!
ik vind dat van toivonen wel fout, die zou misschien wel penalty krijgen maar de rest was gewoon goed gehandeld vd scheids.
elke club heeft weleens pech met de scheids.
kijk maar naar PSV-AJAX van 16augustus toen werd ajax benadeeld nu psv , who cares?
dege
 dege - zondag 14 maart 2010 - 18:35   quote  deeplink  
ben benieuwd of de arbitrage vandaag alweer de schuld krijgt
Terminator
 Terminator - zondag 14 maart 2010 - 19:43   quote  deeplink  
de enige club die het meest de scheidsrechters dus de knjb mee heeft dat weten jullie zelf toch ook wel?das ajaks!de club die nooit iets op eigen kracht kan.....
remco k
 remco k - zondag 14 maart 2010 - 20:09   quote  deeplink  
kom eens even een keer met wat voorbeelden dan, dikke kneus dat je er rondloopt, altijd maar zeiken over van alles en nog wat, maar zelf een dikke nerd wezen ongelooflijk
Terminator
 Terminator - zondag 14 maart 2010 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 maart 2010 - 20:09 schreef remco k het volgende:
kom eens even een keer met wat voorbeelden dan, dikke kneus dat je er rondloopt, altijd maar zeiken over van alles en nog wat, maar zelf een dikke nerd wezen ongelooflijk
je weet toch zelf wel dat jullie niks voorstellen???met dat zielige neuzenvoetbal van jullie!echt heel triest dat jullie gewonnen hebben vandaag het voetbal heeft vandaag echt verloren!!het nederlands voetbal was al niks maar nu is het doodgegaan.....RIP!!
freakie
 freakie - zondag 14 maart 2010 - 21:20   quote  deeplink  
Ja klopt.. door die trieste vertoning van de tegenstander inderdaad daarom is het voetbal overleden.. verschrikkelijke vertoning ben je.. lachen om je eigen club..
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 14 maart 2010 - 21:24   quote  deeplink  
Sorry hoor Terminator maar om als Feyenoorder nou kritiek op t spel van ajax te geven...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Rutten: 'schuld ligt vooral bij arbitrage'









0.0151259