BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Suk verstandig of toch Sulejmani?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - zondag 07 maart 2010 - 20:56   quote  deeplink  
Ik zit vanmiddag naar Sparta-Ajax te kijken en zit me dood te ergen aan Suk.
telkens brengt Jol hem erin als je 3 of 4 nul voor staat.
Wil je de voorsprong niet verder uitbreiden of denkt die nou werkelijk dat Suk er 3 inschiet.
Hij werk wel hard maar er is ozo weinig rendement hij is jong ik weet het maar is Suk nou werkelijk beter dan Sulejmani?
Ik zeg Suk laten groeien bij jong ajax en Sulejmani meer vertrouwen geven.
wat vinden jullie?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 maart 2010 door luis_suarez 16 --
remco k
 remco k - zondag 07 maart 2010 - 20:58   quote  deeplink  
hier ben ik het inderdaad volledig mee eens, ik snap ook echt niet dat Sulejmani niet mocht spelen vandaag.. Misschien opladen om al zijn ergenissen er volegdne week uit te spelen, en er dan dus ook maar meteen 2 in te schieten:)
freakie
 freakie - zondag 07 maart 2010 - 21:08   quote  deeplink  
Als sulejmani hard aan het trainen is om zijn snelheid en kracht te krijgen dan is een hele wedstrijd niet goed en 1 kwartiertje is niet al te best.. suk inbrengen voor een kwartiertje is wel zinvol.. hij is helemaal niet slecht alleen wat al eerder is aangegeven spelers moeten wennen in een club.. suk speelt net en hij moet zijn show weg krijgen en zich focussen op de wedstrijd.. sulejmani komt er en suk ook.. denk dat jol het wel goed doet met allebij de spelers..
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - zondag 07 maart 2010 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 maart 2010 - 21:08 schreef freakie het volgende:
Als sulejmani hard aan het trainen is om zijn snelheid en kracht te krijgen dan is een hele wedstrijd niet goed en 1 kwartiertje is niet al te best.. suk inbrengen voor een kwartiertje is wel zinvol.. hij is helemaal niet slecht alleen wat al eerder is aangegeven spelers moeten wennen in een club.. suk speelt net en hij moet zijn show weg krijgen en zich focussen op de wedstrijd.. sulejmani komt er en suk ook.. denk dat jol het wel goed doet met allebij de spelers..
helemaal niet slecht? kijk je wel naar ajax of ben je nou gewoon slechtziend? onbegrijpelijk
freakie
 freakie - zondag 07 maart 2010 - 21:32   quote  deeplink  
nee ik kijk ajax en hij is niet slecht.. je kan vanalles zegge maar suk speeld net 60 min in totaal van zijn cariere in het eerste elftal.. kan je niks over zegge.. ja dat de suporters hem imponeren..
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - zondag 07 maart 2010 - 21:36   quote  deeplink  
kijk ik ben met je eens dat de supporters iets minder entousiast moeten zijn.
maar jij vind sulejmani toch ook beter dan Suk of niet.
wie zag je vanmiddag liever Suk of Sulejmani? ik weet het wel hoor.
Johnqqqq
 Johnqqqq - zondag 07 maart 2010 - 21:36   quote  deeplink  
als suljemani maar 10% van de instelling van suk had dan wastie die 16,25 mil waard geweest.

Maar nee in plaats daarvan loopt ie in het amsterdamse nachtleven kroketten en frikandelen uit de muur te trekken!!
freakie
 freakie - zondag 07 maart 2010 - 21:49   quote  deeplink  
Ja klopt sulejmani is nu inderdaad beter dan suk.. maar kom op hij is 19 ofzo is verdomd jong.. sulejmani had miss moeten beginnen maar als je wil wisselen moet je suk inzette..
remco k
 remco k - zondag 07 maart 2010 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 07 maart 2010 - 21:36 schreef Johnqqqq het volgende:
als suljemani maar 10% van de instelling van suk had dan wastie die 16,25 mil waard geweest.

Maar nee in plaats daarvan loopt ie in het amsterdamse nachtleven kroketten en frikandelen uit de muur te trekken!!
volledige onzin wat je nu zegt, hij loopt op een super strak dieet, wordt constant gecontroleerd, en het belangrijkste, hij speelt al weer stukken beter, ik snap dus niet waarom jij hem weer loopt af te kraken..
Johnqqqq
 Johnqqqq - zondag 07 maart 2010 - 22:15   quote  deeplink  
luister dan hij heeft het toch zo ver laten komen of niet dan??

ik zie suk dat (vooralsnog) niet doen

maar het gaat beter daar heb je gelijk in!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 07 maart 2010 door Johnqqqq --
bully
 bully - maandag 08 maart 2010 - 01:35   quote  deeplink  
jol laat de jeugd nu proeven aan het echte werk.
dus vind ik geen verkeerde zaak.
in kwartiertje kan suk natuurlijk ook nog weinig laten zien.
sulejmani heefd alleen in de wedstrijd tegen juventus even wat van zijn kwaliteit laten zien.
maar heefd nog lange weg tegaan.
en aan kwartiertje speeltijd heefd sulejmani ook weinig.
maar om hem hele wedstrijd telaten spelen terwijl ericsen het momenteel op die positie veel beter doet lijkt mij ook geen oplossing.
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 08 maart 2010 - 08:20   quote  deeplink  
Lijkt wel of ik een maaltijd moet uitkiezen hier...

Koppie Suk of een Steak Sulliemanie...

HAHAHA

Gewoon met het 1ste meenemen, JC deed niet anders.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Suk verstandig of toch Sulejmani?









0.0088710