BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Waarom niet Studio PSV ipv Studio Voetbal??

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
SanderS
 SanderS - maandag 08 maart 2010 - 13:35   quote  deeplink  
Ik heb gister voor de zoveelste keer met afkeer naar het programma studio voetbal gekeken. Het leek wat mij betreft wel Studio PISVEE. Het programma duurt een uur, maar het ging 40min over pisvee. Dat terwijl Twente bovenaan staan en Ajax aan een fantastische reeks bezig is. En er zijn nog wel 15 onderwerpen te noemen.

Daar komt ook bij; Toivonen schopt Ter Rouwelaar na. Die gasten zeggen dan, 'ja dat kan ik wel waarderen. Hij moet wel oppassen want Pieckenhagen kreeg er een keer rood voor' Inderdaad, en dat was tegen Toivonen. Wanneer Suarez dit doet komen er hele onderzoeken, is het weer typisch Suarez, moet hij geschorst worden, etc etc....

Hoe denken jullie daarover??
Aaaaight
 Aaaaight - maandag 08 maart 2010 - 13:37   quote  deeplink  
mee eens die oetlul van pisvee moet van die tafel dan valt het wel mee denk ik
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 08 maart 2010 - 13:39   quote  deeplink  
ze leggen psv druk op dat is toch alleen maar mooi..

ik vin het best als ze de naam ajax maar 2x noemen

dat is als we de beker winnen.
En kampioen worden.

Plotseling komen we uit de schaduw!
SanderS
 SanderS - maandag 08 maart 2010 - 13:50   quote  deeplink  
Ja daar zit ook wel wat in Johnqqqq. Maar van mij hoeven ze Toivonen niet te schorsen, maar dan moeten ze ook niet zeuren bij Suarez. Doen ze dat wel, dan moet je concequent zijn en Toivonen ook een schorsing aan praten. Zou het wel fijn vinden zonder Toivonen zondag...
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 08 maart 2010 - 13:52   quote  deeplink  
Heb het niet gezien, zo gauw ik die hondekop van waterkneus zie ga ik niet eens meer kijken. Voor mij de personificatie van mijn anti-p$v gevoel.
Mooi dat wij toen Edwin van der Sar hadden waardoor hij nooit heeft kunnen spelen in het Nederlands Elftal, hahahaha, geen enkele kans gehad.
Loser eerste klas...
Jack van Gelder is al tijden zijn geloofwaardigheid kwijt bij mij met zijn anti-Ajax gelul en zijn voorkeur voor waterkneus als gast.
Maar als ze gisteren alleen maar over p$v geluld hebben is het nog zieliger.
Yordee1
 Yordee1 - maandag 08 maart 2010 - 13:56   quote  deeplink  
Ach, we weten al jaren dat de NOS anti-Ajax is. Alleen Jack van Gelder niet. Daarom worden er kansen van Ajax niet in de samenvatting gestopt, schandalige overtredingen tegen Ajax ook niet. Als het je niet bevalt, kijk je niet.
AFCA1984
 AFCA1984 - maandag 08 maart 2010 - 14:14   quote  deeplink  
Daarom kijk ik idd ook vrijwel niet meer!

Studio P$V of Studio Twente is het!

Vergeet ook Youri Mulder niet, als Hugo Borst eens iets over Sparta wil vertellen bijvoorbeeld zegt ie: "Nee he niet weer over Sparta" Om vervolgens weer over dat kansloze Twente te beginnen!

Bij Ajax zeggen ze alleen hoe afhankelijk ze zijn en hoe slecht het gaat financieel!

Laat maar lekker lullen, wij pakken die schaal!
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 08 maart 2010 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2010 - 14:14 schreef AFCA1984 het volgende:
Daarom kijk ik idd ook vrijwel niet meer!

Studio P$V of Studio Twente is het!

Vergeet ook Youri Mulder niet, als Hugo Borst eens iets over Sparta wil vertellen bijvoorbeeld zegt ie: "Nee he niet weer over Sparta" Om vervolgens weer over dat kansloze Twente te beginnen!

Bij Ajax zeggen ze alleen hoe afhankelijk ze zijn en hoe slecht het gaat financieel!

Laat maar lekker lullen, wij pakken die schaal!
Beide... hahahahahaha
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 08 maart 2010 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2010 - 14:15 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

Beide... hahahahahaha
zo is het maar net

Zing ff mee:
Een juichtoon da-vre langs de velden
Voor ons dierbaar rood en wit
De ploeg de dapp`re Meersche helden
Onze vreugd` en trotsch bezit
Alom Gevreesd in heel den lande
Glorie onzer Amstel-stad ...
Ieder draagt ze op de handen
Wie gaat niet op Ajax prat
Hup Ajax Hup, Rood - Witte schare
Dapp`re strijders fier en koen
Geen club die ons kan evenaren..
Rood en wit word kampioen!
Hup Ajax hup, Rood - Witte schare
Dapp're strijders fier en koen
Een roep die geldt, dat is je ware
Rood en Wit wordt kampioen
Hup Ajax Hup, Rood - Witte schare
Dapp`re strijders fier en koen
Geen club die ons kan evenaren..
Rood en wit word kampioen!
John2
 John2 - maandag 08 maart 2010 - 14:27   quote  deeplink  
Gewoon niet kijken!!! Het is toch een chaotisch programma omdat ze allemaal door elkaar heen zitten te l..... Ze hebben niet de beleefdheid om een ander te laten uitpraten. Vooral die Mulder niet.
ajax1111111
 ajax1111111 - maandag 08 maart 2010 - 14:35   quote  deeplink  
Daarom kijk ik ook liever naar VI op rtl7 dat is grappig, algemeen, en doen ze positief! ook over ajax
remco k
 remco k - maandag 08 maart 2010 - 15:01   quote  deeplink  
Ach, het is tegenwoordig alleen maar praten over negatieve dingen, dat zie je overal, zelfs in het nieuws, positieve dingen zijn over het algemeen niet noemenswaardig en de wereld draait tegenwoordig enkel en alleen nog maar op ramptoerisme.

Met andere woorden, alleen maar goed dat er niks over Ajax wordt gezegd, he is rustig in A'dam, daardoor wordt er niet over ons gepraat.
Ik vind het wel prima, laat ons maar mooi de underdog zijn, des te mooier is het als we dan toch nog de schaal pakken...:)
bully
 bully - maandag 08 maart 2010 - 19:01   quote  deeplink  
gewoon niet kijken net als mij.
dat scheeld hoop ergernis.
freakie
 freakie - zondag 14 maart 2010 - 23:25   quote  deeplink  
hahahahaaa!! Jongens het komt goed het komt goed!! Heerlijk! Die mensen aan die tafel raken in paniek:P koeman die zegt als psv wint van twente dan word ajax kampioen.. En ze zijn allemaal stil:P
remco k
 remco k - maandag 15 maart 2010 - 12:16   quote  deeplink  
Laat het rondom AJAX maar lekker stil worden en blijven, spelen vanuit de underdog positie, en op de laatste of voorlaatste speelronde stiekem de titel pakken zodat er de hele zomer weer over AJAX gepraat kan worden. HAHAHAHAHA
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 15 maart 2010 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 12:16 schreef remco k het volgende:
Laat het rondom AJAX maar lekker stil worden en blijven, spelen vanuit de underdog positie, en op de laatste of voorlaatste speelronde stiekem de titel pakken zodat er de hele zomer weer over AJAX gepraat kan worden. HAHAHAHAHA
In de thuiswedstrijd tegen Heracles... dat zou helemaal super zijn maar dan moeten beide zoveel punten laten liggen.
Ik denk dat het de laatste wedstrijd wordt beslist die wij wel moeten winnen waardoor we met 1 punt voorsprong op Twente kampioen worden...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 maart 2010 door FsideVak129 --
amsterdammer113
 amsterdammer113 - maandag 15 maart 2010 - 12:42   quote  deeplink  
Ik heb me gisteren alleen lopen ergeren aan die Jan Mulder. Praatte de elleboogstoten van Appelvlaai bijkans nog goed. Wat Enoh deed hoeft ook niet, maar om zo'n irritante gozer de hand boven het hoofd te houden vind ik te ver gaan. Als je dingen bewust doet moet je ook de consequenties daarvan aanvaarden.
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - maandag 15 maart 2010 - 12:48   quote  deeplink  
Omdat het vroeger altijd Ajax,ajax, en nog eens Ajax was,en daar hebben mensen ok over geklaagt nu zijn ze er voorzichtig mee!
remco k
 remco k - maandag 15 maart 2010 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 12:21 schreef FsideVak129 het volgende:

[..]

In de thuiswedstrijd tegen Heracles... dat zou helemaal super zijn maar dan moeten beide zoveel punten laten liggen.
Ik denk dat het de laatste wedstrijd wordt beslist die wij wel moeten winnen waardoor we met 1 punt voorsprong op Twente kampioen worden...
mooiste zou zijn op doelsaldo
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 15 maart 2010 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 13:17 schreef remco k het volgende:

[..]

mooiste zou zijn op doelsaldo
Nee,

het allermooiste zou zijn thuis tegen Heracles maar dan moeten ze beide zoveel punten verliezen dat zelfs ik ongeloofwaardig wordt...

aniLaughingSmiley.gif
nora
 nora - maandag 15 maart 2010 - 14:06   quote  deeplink  
Jack v.G is al heel lang geen Ajacied meer.
De kampioen zou moeten zijn Ajax 80 doepunten voor dat zou de beloning moeten zijn.
PSV slechts 60 !!!
Twente de armoe troef een doelgemiddelde die zo slecht is dat is de laatste 20 jaar niet voor gekomen ,ook vrijdag weer 1 dubieuze strafschop perez handig tussen 2 man en je dan laten vallen en een eigen doelpunt mijn god en 12 wedstrijden met 1-0 en waarvan meer als de helft uit dode spelmomenten wat een armoede.

God bestaat er nog gerechtigheid ??????
bully
 bully - maandag 15 maart 2010 - 15:35   quote  deeplink  
met doelgemiddelde alleen word je geen kampioen.
dat is nooit anders geweest.
het gaat om de meeste punten en daar hebben twente en psv tot nu toe toch de meeste van gehaald.
de manier waarop maakt dan niet uit.
we moeten gewoon afwachten dat die twee hun punten ook gaan verliezen.
en als dat gebeurd worden we alsnog de terechte kampioen.
SanderS
 SanderS - maandag 15 maart 2010 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 15:35 schreef bully het volgende:
met doelgemiddelde alleen word je geen kampioen.
dat is nooit anders geweest.
het gaat om de meeste punten en daar hebben twente en psv tot nu toe toch de meeste van gehaald.
de manier waarop maakt dan niet uit.
we moeten gewoon afwachten dat die twee hun punten ook gaan verliezen.
en als dat gebeurd worden we alsnog de terechte kampioen.
met doelgemiddelde alleen word je geen kampioen??????

PISVEE is verdomme 2x tenkoste van Ajax op een verschil van 1 goal kampioen geworden omdat ze een beter doelgemiddelde hadden. En niet omdat ze meer gescoord hadden, maar omdat ze minder tegen kregen. Het zou nu zo mogen/moeten zijn dat Ajax ervan profiteerd dat ze tegen elke tegenstander vol op de aanval spelen en daardoor meer scoren en ook nog wel eens (al is dat dit seizoen weinig) onnodig goals tegen krijgen.
freakie
 freakie - maandag 15 maart 2010 - 16:07   quote  deeplink  
eigenlijk moeten ze dus gewoon eigen spel spelen en gewoon winnen.. Toch sanders!?
John2
 John2 - maandag 15 maart 2010 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 13:17 schreef remco k het volgende:

[..]

mooiste zou zijn op doelsaldo
Is natuurlijk onmogelijk. PSV en Twente moeten meer punten verspelen dan AJAX om gelijk te komen. Meer punten verspelen en een veel beter doelssaldo halen in de laatste 7 wedstrijden dan AJAX? Immers, doelsaldo Twente is +30, van PSV +38 en van AJAX +62!!!
bully
 bully - maandag 15 maart 2010 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 15:54 schreef SanderS het volgende:

[..]

met doelgemiddelde alleen word je geen kampioen??????

PISVEE is verdomme 2x tenkoste van Ajax op een verschil van 1 goal kampioen geworden omdat ze een beter doelgemiddelde hadden. En niet omdat ze meer gescoord hadden, maar omdat ze minder tegen kregen. Het zou nu zo mogen/moeten zijn dat Ajax ervan profiteerd dat ze tegen elke tegenstander vol op de aanval spelen en daardoor meer scoren en ook nog wel eens (al is dat dit seizoen weinig) onnodig goals tegen krijgen.
goed lezen sander.
ik zei met doelgemiddelde alleen word je geen kampioen.
dat gaat alleen tellen bij gelijk punten totaal.
en dat is dus momenteel nog niet aan de orde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 maart 2010 door bully --
freakie
 freakie - maandag 15 maart 2010 - 16:14   quote  deeplink  
hij bedoelt dat ajax kampioen wordt op het doelsaldo..
SanderS
 SanderS - maandag 15 maart 2010 - 16:15   quote  deeplink  
Yep Freakie.... wanneer Ajax vol op de aanval speelt krijgt de tegenstander altijd kansen. Zie Twente thuis, Roda thuis en Pisvee thuis. Maar wanneer Ajax zo aanvallend speelt creeeren ze zoveel kansen dat ze toch wel winnen. Daarbij speelt Stekelenburg een niet te onderschatten rol. Hij pakt echt punten dit jaar. Hij maakt regelmatig fantastische reddingen bij een 0-0 of een 1-0, daarmee geef je je verdediging vertrouwen en rust en hou je je team op de been. Dan kan de rest zich gewoon bemoeien met kansen creeren!
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 15 maart 2010 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 16:10 schreef John2 het volgende:

[..]

Is natuurlijk onmogelijk. PSV en Twente moeten meer punten verspelen dan AJAX om gelijk te komen. Meer punten verspelen en een veel beter doelssaldo halen in de laatste 7 wedstrijden dan AJAX? Immers, doelsaldo Twente is +30, van PSV +38 en van AJAX +62!!!
Daarom juist...

Maar liever gewoon wij alles winnen en die andere 2 nog minimaal 3x gelijk spelen...

dan is de voorsprong verdwenen en staan we gelijk met Twente...
En dan heb je nog 4 wedstrijden over...

Maar on-topic.

Gisteren wederom weer eens begonnen met kijken maar na 10 minuten begon ik al over te geven...
SanderS
 SanderS - maandag 15 maart 2010 - 16:18   quote  deeplink  
Bully no affence, maar als jij zegt 'met doelgemiddelde alleen word je geen kampioen' dan ben ik dat niet met je eens. Hoe goed ik t ook lees.

PSV is wel degelijk 2x alleen op doelgemiddelde kampioen geworden. Ik snap wel dat je bedoeld dat punten belangrijker zijn, maar je kan wel degelijk kampioen worden op doelgemiddelde...
bully
 bully - maandag 15 maart 2010 - 16:21   quote  deeplink  
natuurlijk kan je kampioen worden op doelgemiddelde maar dat gaat pas tellen als je gelijk op punten eindigt.
dus wat ik al zei alleen op doelgemiddelde word je geen kampioen daar heb je ook de punten voor nodig.
want het is een feit dat wij nu met beter doelsaldo nog steeds niet bovenaan staan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 maart 2010 door bully --
SanderS
 SanderS - maandag 15 maart 2010 - 16:24   quote  deeplink  
Goed bully....
bully
 bully - maandag 15 maart 2010 - 16:28   quote  deeplink  
hoop voor ons dat het doelgemiddelde nog wel zijn waarde gaat krijgen.
dus ik blijf hopen.
remco k
 remco k - maandag 15 maart 2010 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 16:21 schreef bully het volgende:
natuurlijk kan je kampioen worden op doelgemiddelde maar dat gaat pas tellen als je gelijk op punten eindigt.
dus wat ik al zei alleen op doelgemiddelde word je geen kampioen daar heb je ook de punten voor nodig.
want het is een feit dat wij nu met beter doelsaldo nog steeds niet bovenaan staan.
2 seizoenen geleden nog miste ajax het kampioenschap op 1 goal na. Cocu scoorde bij psv in ik dacht de 82e minuut bij Vitesse??? de goal die hun het kampioenschap opleverde..
bully
 bully - maandag 15 maart 2010 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 18:46 schreef remco k het volgende:

[..]

2 seizoenen geleden nog miste ajax het kampioenschap op 1 goal na. Cocu scoorde bij psv in ik dacht de 82e minuut bij Vitesse??? de goal die hun het kampioenschap opleverde..
dat is ook niet hetgeen ik zeg remco.
we zullen eerst op punten gelijk moeten komen voordat doelgemiddelde pas gaat tellen.
en dat is nu nog steeds niet het geval.
ik hoop voor ons dat dat wel gebeurd vooral om de jaren dat doelgemiddelde ons de das omdeed.
maar dat is nog steeds hoop.
remco k
 remco k - maandag 15 maart 2010 - 19:13   quote  deeplink  
je hebt gelijk, ik dacht dat je het anders bedoelde..
bully
 bully - maandag 15 maart 2010 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 maart 2010 - 19:13 schreef remco k het volgende:
je hebt gelijk, ik dacht dat je het anders bedoelde..
zoiets dacht ik al dat je het even verkeerd las.
is ook niet belangrijk.
maar zou wel mooi slot van de competitie zijn.
want verliezen op doelgemiddelde doet pijn.
dat weet ik nog wel uit verleden.
jaja
 jaja - maandag 15 maart 2010 - 20:18   quote  deeplink  
bully doe is lekker normaal man. denk gewoon ff na. je begrijpt precies wat iedereen bedoelt. ik zal het nog een keer uitleggen dan. het mooiste zou zijn als Ajax aan het eind qua punten gelijk staat dat Ajax kampioen word op doelsaldo zodat er echt van geprofiteerd kan worden. verders geen wijsneuzen gedrag. ***
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - maandag 15 maart 2010 - 21:23   quote  deeplink  
ik vind studio voetbal een bijzonder saai programma. en het ergste is, de mannen die aan de tafel zitten hebben het niet door. ik vind VI een veel better programma.
freakie
 freakie - maandag 22 maart 2010 - 17:21   quote  deeplink  
Hahahahahaaa! ik heb weer genoten.. vooral de uitspraak: Allalay gaat het halen op top nivo en suarez ook volgens van persie.. waar de andere mannen direct op reageren.. Suarez? Suarez? Nou daar hebben we wel over getwijfeld.. En dan zeggen ze op het begin.. dit is het programma waar wordt bekritiseerd.. sorry.. haha..:P
alibabba
 alibabba - maandag 22 maart 2010 - 17:56   quote  deeplink  
Laat ze lekker allemaal blééren........de enige waar ik naar luister is Kieft en v.Hanegem, maar ook een vd.Gijp praat zinnig over voetbal met daarbij de nodige humor. Voor mij is Studio Voetbal, Studio Bal met in de hoofdrol Jack v.Gelder....
remco k
 remco k - maandag 22 maart 2010 - 18:02   quote  deeplink  
Beide programma's zijn enkel en alleen op sensatie gericht.. Bij StudioBal wordt enkel en alleen over 1 onderwerp gepraat en ze hebben zelf niet door hoe saai ze wel niet zijn. Waar is de tijd gebleven van de heftige discussies waardoor die klootzak van een Borst weer eens door het stof heen moest.

Vi is in mijn ogen ook niks anders, van Der Gijp begint steeds handtastelijker te worden richting Hans en Derksen hoef ik niet veel over te zeggen.

Het enige waar fatsoenlijk over voetbal gepraat wordt is Sport 1, enkel van Hanegem moet daar eens weg. Van Basten en Kieft spreken vaak op een goede manier over voetbal.

Toch kijk ik iedere week weer dezelfde twee programma's en ondanks dat ik net besloten heb de zender vandaag niet op vi te zetten, weet ik zelf wel weer beter, het lijkt wel automatisch te gaan..
Aaaaight
 Aaaaight - maandag 22 maart 2010 - 18:04   quote  deeplink  
man man man gister weer een drama die waterkneus, verbaasde me dat hij er was vorige week schaamde hij zich teveel ofzo..
remco k
 remco k - maandag 22 maart 2010 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 maart 2010 - 18:04 schreef Aaaaight het volgende:
man man man gister weer een drama die waterkneus, verbaasde me dat hij er was vorige week schaamde hij zich teveel ofzo..
hhhmmm, hij zat er vorige week toch gewoon???
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - maandag 22 maart 2010 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 maart 2010 - 17:21 schreef freakie het volgende:
Hahahahahaaa! ik heb weer genoten.. vooral de uitspraak: Allalay gaat het halen op top nivo en suarez ook volgens van persie.. waar de andere mannen direct op reageren.. Suarez? Suarez? Nou daar hebben we wel over getwijfeld.. En dan zeggen ze op het begin.. dit is het programma waar wordt bekritiseerd.. sorry.. haha..:P
Ja en el hamadi hoe komt hij erbij,zeker zijn vriendje ofzo.

En Arsenal wil Van der vaart halen en geen Affelay.Wenger heeft hem er niks over gevragen!
Aaaaight
 Aaaaight - maandag 22 maart 2010 - 18:19   quote  deeplink  
nope :P ik ging juist kijken om zijn rotkop te zien..en hem te zien huilen
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - maandag 22 maart 2010 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 maart 2010 - 18:04 schreef Aaaaight het volgende:
man man man gister weer een drama die waterkneus, verbaasde me dat hij er was vorige week schaamde hij zich teveel ofzo..
Die waterkneus stelt niks voor,wat heeft hij nou bereikt?laat hem praten....
remco k
 remco k - maandag 22 maart 2010 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 maart 2010 - 18:18 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:

[..]

Ja en el hamadi hoe komt hij erbij,zeker zijn vriendje ofzo.

En Arsenal wil Van der vaart halen en geen Affelay.Wenger heeft hem er niks over gevragen!
Over Elhamadi vind ik hem wel gelijk hebben trouwens, als hij wat meer Fysiek zou krijgen en iets minder met de bal zou lopen, dan kon dat nog wel eens een verassing worden.
Wat van Persie zegt over zijn loopacties is gewoon echt zo, die jongen kan wel voetballen hoor..
remco k
 remco k - maandag 22 maart 2010 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 maart 2010 - 18:19 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:

[..]

Die waterkneus stelt niks voor,wat heeft hij nou bereikt?laat hem praten....
Geniaal dat hij altijd de tweede man achter van der Sar is geweest. zoals bijna iedere psver altijd de tweede man achter een Ajacied is geweest, zoals affelay,ooijer, waterkneus, en zelfs van Bommel is nu pas een beetje eerste keus geworden.
freakie
 freakie - maandag 22 maart 2010 - 23:59   quote  deeplink  
toch remco.. Vi vind ik geen goed programma maar het is leuker.. En het gaat over vanalles.. Deze week staat in het kader van psv-twente.. Maar ze hebben het over alles.. Als ze bij studio sport hadden gezegt dat pantelic een pepernoot is dan had ik gezegt ala.. Maar om te zegge dat je twijfelt dat suarez het wel haalt op top nivo en affalay en el ham wel.. Belagelijk..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Waarom niet Studio PSV ipv Studio Voetbal??









0.0120241