BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Stoch iets voor ajax?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
ajaxboy2
 ajaxboy2 - maandag 08 maart 2010 - 20:40   quote  deeplink  
vanavond werdt bekend bij vi dat ajax interesse heeft om stoch te huren van chelsea
Hummel10
 Hummel10 - maandag 08 maart 2010 - 20:42   quote  deeplink  
Vind het wel een goede speler we zullen zien heb nu al zoveel geruchten
gehoord! Eerst paar spelers kwijt zien te raken
Yordee1
 Yordee1 - maandag 08 maart 2010 - 20:47   quote  deeplink  
Huren ja. Kopen nee.
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 08 maart 2010 - 20:53   quote  deeplink  
nee, te veel spelers op die positie

Ik zie liever eriksen en lodeiro doorontwikkelen
+ volgend jaar komt sarpong terug.
vergeet ook niet dat als je een goeie spits koopt suarez op die positie ook uit de voeten kan.

Is ook een beetje een jankertje.. heb liever een echte kerel die de beuk erin gooit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 maart 2010 door Johnqqqq --
alibabba
 alibabba - maandag 08 maart 2010 - 20:58   quote  deeplink  
Dus toch Stoch? Onzinnig om hem te halen, NIET DOEN...
ajaxboy2
 ajaxboy2 - maandag 08 maart 2010 - 21:19   quote  deeplink  
ja ik heb ook liever een dembele ofsoiets en ook een goeie sterke spits voor dembele (als suarez weg gaat he)
JoopieAFCA
 JoopieAFCA - maandag 08 maart 2010 - 21:57   quote  deeplink  
Veel te voorspelbaar.
remco k
 remco k - maandag 08 maart 2010 - 22:07   quote  deeplink  
lijkt me niet de aanwinst die ajax eventueel nodig zou hebben. hij kwam goed tot zijn recht in de eerste helft van de competitie, maar nu men eenmaal weet wat z'n sterke punten zijn is het allemaal niet zo noemenswaardig wat hij laat zien, als er dan een speler van Twente zou moeten komen dan liever Ruiz..
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - maandag 08 maart 2010 - 22:07   quote  deeplink  
Haha js al zijn doelpunten gingen zo wat het zelfde maar als je als Ajax zijnde wil dat sulejmani nog wat word dan moet je zeker stoch niet halen ik vind het jammer dat sulejmani niet eens wat minuten krijgt van Martin jol
remco k
 remco k - maandag 08 maart 2010 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2010 - 22:07 schreef luis_suarez 16 het volgende:
Haha js al zijn doelpunten gingen zo wat het zelfde maar als je als Ajax zijnde wil dat sulejmani nog wat word dan moet je zeker stoch niet halen ik vind het jammer dat sulejmani niet eens wat minuten krijgt van Martin jol
Heb je inderdaad gelijk in, VI heeft wel vaker laten zien niet over de beste info te beschikken dus geloven doe ik het ook niet helemaal...
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 08 maart 2010 - 22:18   quote  deeplink  
er is trouwens nooit meer iets verschenen over, dat suarez niet verlengde en lodeiro nog niet binnen was:P
remco k
 remco k - maandag 08 maart 2010 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2010 - 22:18 schreef Johnqqqq het volgende:
er is trouwens nooit meer iets verschenen over, dat suarez niet verlengde en lodeiro nog niet binnen was:P
Toch hadden ze daarin gelijk, Lodeiro had de papieren nog niet rond en Suarez had nog niet getekend. Alleen wel heel erg fout van ze om iets wat alleen nog op details geregeld moest worden zo uit te vergroten..
Johnqqqq
 Johnqqqq - maandag 08 maart 2010 - 22:24   quote  deeplink  
oke dan, ik dacht dat dat een leugen was
remco k
 remco k - maandag 08 maart 2010 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2010 - 22:24 schreef Johnqqqq het volgende:
oke dan, ik dacht dat dat een leugen was
:)
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 09 maart 2010 - 07:25   quote  deeplink  
Stoch niks voor ons...

Kan leuk rennen maar meer ook niet.
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 10 maart 2010 - 17:48   quote  deeplink  
+ Jol wilde fysiek sterke jongens, stoch is alles behalve sterk...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 10 maart 2010 - 20:42   quote  deeplink  
Ik vraag me af, of het wel zin heeft om Stoch te huren van chelsea. Hij is weliswaar een versterking voor ajax, maar kan ajax zich beter niet blijven richten op het halen van jonge talenten zoals bijv. eriksen? Als je stoch huurt dan geef je de jeugd sowieso minder de kans om door te stromen naar het eerste elftal. Bovendien zullen er eerst spelers weg moeten gaan voordat er weer een nieuwe aanvaller wordt aangetrokken. Want er is op dit moment veel keuze in de aanval door eriksen suk en misschien nog lodeiro. Als suarez (voor veel geld), kennedy en rommedahl weggaan, dan heb je en veel geld en je bespaart salarisinkomsten en je kunt weer grote talenten scouten en halen, of natuurlijk uit de jeugd. Stoch huren lijkt mij niet zo'n goed idee, ajax kan hem het beste kopen voor een gedeelte van het geld wat ajax heeft gekregen voor suarez. En als suarez zou blijven dan heb je niet echt nieuwe aankopen nodig. Want ajax is in vorm en waarom iets veranderen als het loopt?
freakie
 freakie - woensdag 10 maart 2010 - 22:10   quote  deeplink  
Dat is waar psv er moet eerst wat gaan.. heb nou al zo focking veel topics gezien.. verschrikkelijk.. rommedhal is toch een belagerijke speler.. ik twijfel of je die weg moet doen maar je moet spelers verkopen om laten gaan want dan pas kan ajax weer wat kopen.. alleen er moet wel wat gehaald worden daarvoor.. als spelers gaan moet je eigenlijk daarvoor ook vervanging hebben.. voor anita(linksb) heb je ook een betere speler nodig.. ajax loopt goed maar ook voor pantelic moet iets beters komen.. maar EERST spelers weg en zullen we daarna pas gaan praten over aankopen?..
ajacied
 ajacied - donderdag 11 maart 2010 - 22:19   quote  deeplink  
wat moeten wij nou met stoch? hebben aanvallers zat aan het scorend vermogen ligt het duidelijk niet!
John
 John - donderdag 11 maart 2010 - 23:01   quote  deeplink  
Nee ik denk niet dat Stoch de meerwaarde heeft bij Ajax. Vind het ook niet het type voetballer dat bij Ajax hoort.
robs
 robs - donderdag 11 maart 2010 - 23:23   quote  deeplink  
Stoch niet. Dembele en Ruiz wel.
freakie
 freakie - vrijdag 12 maart 2010 - 12:30   quote  deeplink  
haha robs is van de aankopen en het niet verkopen van spelers...
ajacied
 ajacied - vrijdag 12 maart 2010 - 14:07   quote  deeplink  
ja en waarom vraag je je af he ;)
freakie
 freakie - vrijdag 12 maart 2010 - 15:19   quote  deeplink  
ja:P
ajacied
 ajacied - vrijdag 12 maart 2010 - 17:21   quote  deeplink  
vind het echt vreemd, wij hebben alleen een aanvaller nodig als suarez weg zou gaan, tot die tijd hebben we echt geen aanvallers nodig. kijk maar naar de doelpunten gem.
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - zondag 14 maart 2010 - 11:47   quote  deeplink  
Ik zou het erg onlogisch vinden om stoch te halen.
alibabba
 alibabba - zondag 14 maart 2010 - 11:58   quote  deeplink  
Du S(toch) niet:)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Stoch iets voor ajax?









0.0074570