BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Knvb nakt ons keihard

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: PSV Nieuws
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 09 maart 2010 - 14:57   quote  deeplink  
http://psv.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=85604&abbr=voetbal24

Blom (heeft in het verleden vaker voordeel aan ajax gegeven, grootste voorbeeld ajax - feyenoord) fluit AJAX - PSV?! Dat wordt een hel want iedere overtreding die ooijer op suarez maakt wordt bestraft met rood. En de knvb geeft ook toe dat braamhaar fout zat bij de beslissingen bij nac psv, dus krijgt hij weekje jupiler league. En daar zijn we vet mee...
nummer10
 nummer10 - dinsdag 09 maart 2010 - 15:20   quote  deeplink  
whahahaha CALIMERO ! geweldig dit... tis gvd nog erger dan bij ons aller ajax..
bram
 bram - dinsdag 09 maart 2010 - 15:29   quote  deeplink  
wat een belachelijk gedrag,grotere calimero,s als brabanders bestaan er niet
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 09 maart 2010 - 15:45   quote  deeplink  
Ga je nu iedere week zo een topic over scheidsrechters openen? Als ik jou moet geloven dan zijn alle scheidsrechters tegen PSV. :S
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 09 maart 2010 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2010 - 15:45 schreef PSVMocro het volgende:
Ga je nu iedere week zo een topic over scheidsrechters openen? Als ik jou moet geloven dan zijn alle scheidsrechters tegen PSV. :S
nee alleen blom braamhaar en wiedemeijer (vergeet ik wat?)
Overigens, we zullen zien hoe hij zondag fluit dan zullen we nog eens terug komen in dit topic
410
 410 - dinsdag 09 maart 2010 - 17:34   quote  deeplink  
tyf toch allemaal op stelletje sjankerts met dat gelul over blom...
jullie voelen ajax naderen en meteen dat gejank dat het aan de knvb ligt tyf toch op man ga lekker buiten spelen
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 09 maart 2010 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2010 - 17:34 schreef 410 het volgende:
tyf toch allemaal op stelletje sjankerts met dat gelul over blom...
jullie voelen ajax naderen en meteen dat gejank dat het aan de knvb ligt tyf toch op man ga lekker buiten spelen
Waar heb jij last van?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 09 maart 2010 - 17:53   quote  deeplink  
angstgevoelens:P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 09 maart 2010 door patrickpsv15 --
r o y k ee
 r o y k ee - dinsdag 09 maart 2010 - 18:01   quote  deeplink  
hahaahahahahahahahahaahahahahaahahahaa BLOM¡!¡!¡
Johnqqqq
 Johnqqqq - dinsdag 09 maart 2010 - 21:46   quote  deeplink  
vorig jaar was blom ook scheids bij ajax psv
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 09 maart 2010 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2010 - 21:46 schreef Johnqqqq het volgende:
vorig jaar was blom ook scheids bij ajax psv
en wat wil je daar mee zeggen?
Johnqqqq
 Johnqqqq - dinsdag 09 maart 2010 - 22:11   quote  deeplink  
dat het opvallend is :P
dat hij 2x achter elkaar dezelfde wedstrijd krijgt
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 09 maart 2010 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2010 - 22:11 schreef Johnqqqq het volgende:
dat het opvallend is :P
dat hij 2x achter elkaar dezelfde wedstrijd krijgt
HEEl opvallend idd! en ik denk zeker niet onbewust!
gunmaster
 gunmaster - dinsdag 09 maart 2010 - 23:19   quote  deeplink  
Mooi dat de knvb ajax steunt. Zo hoort het!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 09 maart 2010 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2010 - 23:19 schreef gunmaster het volgende:
Mooi dat de knvb ajax steunt. Zo hoort het!
hahaha, nee zo hoort het niet. Je bent er zeker heel trots op als ajax onterecht de prijzen wint>?
remco k
 remco k - woensdag 10 maart 2010 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2010 - 23:29 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

hahaha, nee zo hoort het niet. Je bent er zeker heel trots op als ajax onterecht de prijzen wint>?
kap toch eens met dat gelul van je man, we komen keihard en snel dichterbij met goed voetbal en dat beangstigd je. De KNVB is helemaal niet Ajax minded, als ze al een club naar voren willen brengen dan zou het wel twente zijn, zeker ajax niet, kijk eens goed en objectief wat ajax allemaal tegenzit op het gebied van Scheidsrechters dit seizoen, dan piep je wel anders.. Blom Floot ajax -psv vorig jaar ook, ik hoor je er alleen niet over dat hij daar gewoon een goede wedstrijd floot en waarschijnlijk daarom deze wedstrijd weer krijgt.
Als hij zwaar fout fluit zondag, dan mag je klagen, maar geef die kerel iig de kans om een fatsoenlijke wedstrijd te fluiten.

Blom heeft in het verleden ook vaak zat rode kaarten en penaltys tegen ajax gegeven dus nogmaals, kap eens met dat kinderlijke gezeik van je!!
Pietje
 Pietje - woensdag 10 maart 2010 - 13:56   quote  deeplink  
Patrickje, Patrickje, je valt me weer tegen! Wat jij doet, noemen ze insinueren. Insueren dat Blom (of andere scheidsrechters) dan wel de KNVB partijdig zou(den) zijn. In een ander topic heb ik je al eens geschreven (helaas heb je daar nooit op gereageerd ;-)) dat wij, voetbalsupporters van welke club dan ook, vraagtekens kunnen zetten bij het niveau van de scheidsrechters in Nederland. Ploegen als Willem II, RKC, Heracles ADO Den Haag en noem ze maar op, zijn de afgelopen weken flink te kort gedaan door de dienstdoende scheidsrechter! Echt genaaid, dus. Hoeveel strafschoppen is Suarez dit seizoen wel niet onthouden?? Hoeveel onterechte rode kaarten heeft Feyenoord dit seizoen wel niet gehad?? Toivonen, die afgelopen weekeinde geen rode kaart kreeg voor nadrukkelijk natrappen??! Wat anderen hierboven schrijven, daar ben ik het dus helemaal mee eens: je insinueert en vertoont Calimero-gedrag!!
Nogmaals: geen enkele scheidsrechter in Nederland is openlijk partijdig maar hebben helaas een dramatisch niveau. Misschien wordt het toch ook wel eens tijd dat de FIFA en/of UEFA besluiten moeten om technische hulpmiddelen toe te laten als hulp bij twijfel of als bindend hulpmiddel. Maar dat is uiteraard een geheel andere discussie.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 10 maart 2010 - 14:02   quote  deeplink  
Helemaal met Pietje eens!!
Pietje
 Pietje - woensdag 10 maart 2010 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 14:02 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Helemaal met Pietje eens!!
:-))
bram
 bram - woensdag 10 maart 2010 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 14:02 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Helemaal met Pietje eens!!
eens
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 maart 2010 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2010 - 23:29 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

hahaha, nee zo hoort het niet. Je bent er zeker heel trots op als ajax onterecht de prijzen wint>?
je bent zeker heel trost dat PSV alles onterecht wint ?
voor de rest eens met pietje,, denk niet dat patrick nog reageerd nu hij weet dat iedereen vind dat hij onzin lult

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 maart 2010 door nummer10 --
tom
 tom - woensdag 10 maart 2010 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2010 - 14:57 schreef patrickpsv15 het volgende:
http://psv.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=85604&abbr=voetbal24

Blom (heeft in het verleden vaker voordeel aan ajax gegeven, grootste voorbeeld ajax - feyenoord) fluit AJAX - PSV?! Dat wordt een hel want iedere overtreding die ooijer op suarez maakt wordt bestraft met rood. En de knvb geeft ook toe dat braamhaar fout zat bij de beslissingen bij nac psv, dus krijgt hij weekje jupiler league. En daar zijn we vet mee...
iedere overtreding die ooijer op suarez maakt bestraft met rood? dan hoeft hij maar 1 overtreding te maken, anders sta je niet meer op het veld
Witte
 Witte - woensdag 10 maart 2010 - 18:02   quote  deeplink  
Ajacieden ik weet niet of jullie leiden aan geheugen verlies. maar ik kan me de wedstrijd ajax-roda nog goed herinneren. of wat daarvoor gebeurden voor de wedstrijd nog gespeeld is. Ik weet nog heel goed dat daar een scheidsrechter Nijhuis de volle kritiek ontving omdat deze een twente supporter zou zijn. Oh ja ga nou niet calimero roepen terwijl ajax hetzelfde gedrag vertoont
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 10 maart 2010 - 18:09   quote  deeplink  
Ik ben het uiteraard met Piet en Remco eens. Alleen is het wel jammer dat dit soort reacties achterwege bleven toen Jol voorafgaand aan de wedstrijden ook zijn twijfels over Vink en Nijhuis had geuit. Wat is het verschil tussen Jol en Patrick? :P Dan vind ik het persoonlijk minder erg als een supporter dit soort aantijgingen uit.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 10 maart 2010 - 18:11   quote  deeplink  
ga je een ajax trainer vergelijken met patrick???? SPOEL JE MOND MET ZEEP!!!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 10 maart 2010 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 13:56 schreef Pietje het volgende:
Patrickje, Patrickje, je valt me weer tegen! Wat jij doet, noemen ze insinueren. Insueren dat Blom (of andere scheidsrechters) dan wel de KNVB partijdig zou(den) zijn. In een ander topic heb ik je al eens geschreven (helaas heb je daar nooit op gereageerd ;-)) dat wij, voetbalsupporters van welke club dan ook, vraagtekens kunnen zetten bij het niveau van de scheidsrechters in Nederland. Ploegen als Willem II, RKC, Heracles ADO Den Haag en noem ze maar op, zijn de afgelopen weken flink te kort gedaan door de dienstdoende scheidsrechter! Echt genaaid, dus. Hoeveel strafschoppen is Suarez dit seizoen wel niet onthouden?? Hoeveel onterechte rode kaarten heeft Feyenoord dit seizoen wel niet gehad?? Toivonen, die afgelopen weekeinde geen rode kaart kreeg voor nadrukkelijk natrappen??! Wat anderen hierboven schrijven, daar ben ik het dus helemaal mee eens: je insinueert en vertoont Calimero-gedrag!!
Nogmaals: geen enkele scheidsrechter in Nederland is openlijk partijdig maar hebben helaas een dramatisch niveau. Misschien wordt het toch ook wel eens tijd dat de FIFA en/of UEFA besluiten moeten om technische hulpmiddelen toe te laten als hulp bij twijfel of als bindend hulpmiddel. Maar dat is uiteraard een geheel andere discussie.
Je hebt gedeeltelijk gelijk. Ik vind dat Blom nogal pro-ajax fluit en dat Braamhaar anti-psv fluit (om het maar volledig uit te drukken). kijk maar paar seizoenen geleden toen braamhaar juichde bij het doelpunt van perez. Hij zei achteraf dat hij trots was op de voordeelregel die hij had toegepast, nou zo uitbundig heeft geen enkele andere scheidsrechter dan braamhaar ooit gereageerd op een goed toegepaste voordeelregel. Bovendien zou je je zeker moeten inhouden als in een topwedstrijd een tegenstander de 5 - 1 maakt. Het mooiste is, hij is er zwaar trots op en heeft het netjes op z'n sitje gezet. En over kevin blom gesproken, dat hij in het voordeel van ajax fluit dat is toch wel duidelijk gebleken tijdens de wedstrijd ajax - feyenoord. de eerste kaart was misschien terecht, maar dan had suarez er zeker ook een moeten krijgen. Dat doet hij dan weer niet en hij had het duidelijk gezien. En als je kijkt naar de slotfase, ajax staat met 4 - 1 (?) voor en omdat van dijk een beetje in de weg stond werd er meteen rood getrokken voor hem. Je zou dan denken dat blom niet durft te fluiten tegen ajax omdat hij bang is dat hij wordt uitgejouwd door 50000 (?) supporters. Maar er zijn zoveel scheidsrechters die gewoon consequent ook rode kaarten voor thuisploegen trekken. En dan kijk ik ajax utrecht en dan hoop ik op een leuke spannende wedstrijd (uiteraard dat ajax punten laat liggen:P), en dan staat het 0 - 0 maar dan trekt de scheids voor een overtreding wat gewoon een gele kaart waard is een rode kaart. Ajax wint weer eens met 4 - 0 en mensen die graag een wedstrijd willen aanschouwen hebben voor niks hun afspraken verzet. Dan een tegenstelling: vertonghen maakt een overtreding terwijl een speler gewoon is doorgebroken. De scheids trekt geel terwijl het duidelijk een rode kaart was en ZEker als je kijkt naar tegenstanders van ajax die voor minder cruciale/harde overtredingen wel een rode kaart kregen. Overigens, kun je ff zeggen op welk topic ik nooit had gereageerd? dan had ik het vast over het hoofd gezien

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 maart 2010 door patrickpsv15 --
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 10 maart 2010 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 18:11 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
ga je een ajax trainer vergelijken met patrick???? SPOEL JE MOND MET ZEEP!!!
Hoezo? Het zijn toch allebei mensen? hahaha en ik heb mijn tanden net na het eten al gepoetst.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 10 maart 2010 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 18:09 schreef PSVMocro het volgende:
Wat is het verschil tussen Jol en Patrick? :P
hoe durf je! Hij is dik en kaal! en voor ajax!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 maart 2010 door patrickpsv15 --
PSVMocro
 PSVMocro - woensdag 10 maart 2010 - 18:57   quote  deeplink  
Dat is ook niet aardig...haha
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 10 maart 2010 - 18:57   quote  deeplink  
motie van wantrouwen
Pietje
 Pietje - donderdag 11 maart 2010 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 18:09 schreef PSVMocro het volgende:
Ik ben het uiteraard met Piet en Remco eens. Alleen is het wel jammer dat dit soort reacties achterwege bleven toen Jol voorafgaand aan de wedstrijden ook zijn twijfels over Vink en Nijhuis had geuit. Wat is het verschil tussen Jol en Patrick? :P Dan vind ik het persoonlijk minder erg als een supporter dit soort aantijgingen uit.
Ik ben het helemaal met je eens. Ik heb me wel degelijk laten horen (lezen) op het Ajax-forum toen met name scheidsrechter Nijhuis door mede Ajax-fans beticht werd van mogelijke partijdigheid de wedstrijd voorafgaand aan die tegen FC Twente, omdat nogal wat spelers "op scherp" stonden v.w.b. een aanstaande schorsing. Wat Vink betreft, dat kan ik mij eerlijk gezegd niet herinneren. Ik ben nogal eens het land uit voor mijn werkgever, dus dat zal ik dan gemist hebben. Maar hierbij mijn garantie dat ik niet aan de integriteit van Nijhuis en/of Vink (of welke andere Nederlandse scheidsrechter dan ook) twijfel of ooit getwijfeld heb. Openlijke partijdigheid van arbiters komt gelukkig niet voor in Nederland. Maar ja, hun niveau, hè? Volgens mij is geen enkele Nederlandse arbiter geselecteerd voor het aankomende WK in Zuid-Afrika. Dat zegt genoeg, zo niet alles...
Pietje
 Pietje - donderdag 11 maart 2010 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 18:15 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Je hebt gedeeltelijk gelijk. Ik vind dat Blom nogal pro-ajax fluit en dat Braamhaar anti-psv fluit (om het maar volledig uit te drukken). kijk maar paar seizoenen geleden toen braamhaar juichde bij het doelpunt van perez. Hij zei achteraf dat hij trots was op de voordeelregel die hij had toegepast, nou zo uitbundig heeft geen enkele andere scheidsrechter dan braamhaar ooit gereageerd op een goed toegepaste voordeelregel. Bovendien zou je je zeker moeten inhouden als in een topwedstrijd een tegenstander de 5 - 1 maakt. Het mooiste is, hij is er zwaar trots op en heeft het netjes op z'n sitje gezet. En over kevin blom gesproken, dat hij in het voordeel van ajax fluit dat is toch wel duidelijk gebleken tijdens de wedstrijd ajax - feyenoord. de eerste kaart was misschien terecht, maar dan had suarez er zeker ook een moeten krijgen. Dat doet hij dan weer niet en hij had het duidelijk gezien. En als je kijkt naar de slotfase, ajax staat met 4 - 1 (?) voor en omdat van dijk een beetje in de weg stond werd er meteen rood getrokken voor hem. Je zou dan denken dat blom niet durft te fluiten tegen ajax omdat hij bang is dat hij wordt uitgejouwd door 50000 (?) supporters. Maar er zijn zoveel scheidsrechters die gewoon consequent ook rode kaarten voor thuisploegen trekken. En dan kijk ik ajax utrecht en dan hoop ik op een leuke spannende wedstrijd (uiteraard dat ajax punten laat liggen:P), en dan staat het 0 - 0 maar dan trekt de scheids voor een overtreding wat gewoon een gele kaart waard is een rode kaart. Ajax wint weer eens met 4 - 0 en mensen die graag een wedstrijd willen aanschouwen hebben voor niks hun afspraken verzet. Dan een tegenstelling: vertonghen maakt een overtreding terwijl een speler gewoon is doorgebroken. De scheids trekt geel terwijl het duidelijk een rode kaart was en ZEker als je kijkt naar tegenstanders van ajax die voor minder cruciale/harde overtredingen wel een rode kaart kregen. Overigens, kun je ff zeggen op welk topic ik nooit had gereageerd? dan had ik het vast over het hoofd gezien
Nogmaals, Patrick, partijdigheid bij Nederlandse scheidsrechters komt beslist niet voor. Zij zijn niet voor Ajax of tegen PSV of omgekeerd. Bedroevend slecht zijn ze - nogmaals - wel! Het betreft dus fouten, maar daar hebben meerdere clubs last van gehad de afgelopen weken, dan wel zij hebben ervan geprofiteerd. Het geval Vertonghen, waar jij over schrijft, vond ik overigens beslist geen overtreding, laat staan dat hij een rode kaart had "verdiend". En het topic, waarin ik je een poos geleden tegensprak en waarop jij niet gereageerd hebt, weet ik helaas niet meer. Dan zou ik alle topics één voor één moeten doorlopen en daar heb ik geen tijd voor en geen zin in.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 11 maart 2010 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 - 21:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nogmaals, Patrick, partijdigheid bij Nederlandse scheidsrechters komt beslist niet voor. Zij zijn niet voor Ajax of tegen PSV of omgekeerd. Bedroevend slecht zijn ze - nogmaals - wel! Het betreft dus fouten, maar daar hebben meerdere clubs last van gehad de afgelopen weken, dan wel zij hebben ervan geprofiteerd. Het geval Vertonghen, waar jij over schrijft, vond ik overigens beslist geen overtreding, laat staan dat hij een rode kaart had "verdiend". En het topic, waarin ik je een poos geleden tegensprak en waarop jij niet gereageerd hebt, weet ik helaas niet meer. Dan zou ik alle topics één voor één moeten doorlopen en daar heb ik geen tijd voor en geen zin in.
kun je bewijzen dat scheidsrechters niet partijdig zijn? ik heb een aantal voorbeelden genoemd en denk dat ook de afkomst een grote rol speelt. Het was toch duidelijk dat braamhaar bijv. bij nac psv VOOR nac floot. nac kreeg telkens het voordeel van de twijfel. En zo zijn er meer voorbeelden te noemen. Overigens dat je dat van vertonghen geen overtreding vond vind ik wel heel opvallend. De scheids vond het iig wel een overtreding, en als dat een overtreding was dan had het rood moeten zijn. Hij gaf geel. In ieder geval lijkt het af en toe voor te komen dat er sprake is van (minimale) partijdigheid.
Pietje
 Pietje - donderdag 11 maart 2010 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 - 21:55 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

kun je bewijzen dat scheidsrechters niet partijdig zijn? ik heb een aantal voorbeelden genoemd en denk dat ook de afkomst een grote rol speelt. Het was toch duidelijk dat braamhaar bijv. bij nac psv VOOR nac floot. nac kreeg telkens het voordeel van de twijfel. En zo zijn er meer voorbeelden te noemen. Overigens dat je dat van vertonghen geen overtreding vond vind ik wel heel opvallend. De scheids vond het iig wel een overtreding, en als dat een overtreding was dan had het rood moeten zijn. Hij gaf geel. In ieder geval lijkt het af en toe voor te komen dat er sprake is van (minimale) partijdigheid.
Braamhaar floot zeker niet vóór NAC, anders had hij Toivonen pertinent een (terechte) rode kaart gegeven voor natrappen!! Wat betreft Vertonghen heb je gelijk dat de arbiter - als hij vond dat het een overtreding was - rood had moeten trekken i.p.v. geel. Dat is niet consequent te noemen. Het is óf een overtreding en dus rood, óf geen overtreding en derhalve helemaal geen kaart. Maar ook hier komt het niveau van onze scheidsrechters weer om de hoek kijken. En natuurlijk kan niemand bewijzen dat zij niet partijdig zijn, dat valt gewoon niet te bewijzen. Maar ik geloof heilig in hun integriteit! Ik stop verder deze discussie, het wordt een beetje welles-nietes en bovendien moet ik morgenochtend weer om 6 uur mijn warme bed uit... Slaap lekker.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - donderdag 11 maart 2010 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 maart 2010 - 22:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

Braamhaar floot zeker niet vóór NAC, anders had hij Toivonen pertinent een (terechte) rode kaart gegeven voor natrappen!! Wat betreft Vertonghen heb je gelijk dat de arbiter - als hij vond dat het een overtreding was - rood had moeten trekken i.p.v. geel. Dat is niet consequent te noemen. Het is óf een overtreding en dus rood, óf geen overtreding en derhalve helemaal geen kaart. Maar ook hier komt het niveau van onze scheidsrechters weer om de hoek kijken. En natuurlijk kan niemand bewijzen dat zij niet partijdig zijn, dat valt gewoon niet te bewijzen. Maar ik geloof heilig in hun integriteit! Ik stop verder deze discussie, het wordt een beetje welles-nietes en bovendien moet ik morgenochtend weer om 6 uur mijn warme bed uit... Slaap lekker.
Droom maar lekker van zondag:P
freakie
 freakie - vrijdag 12 maart 2010 - 15:28   quote  deeplink  
is leuk dat je dat zegt... gebeurt dat bij ajax niet dan? ajax heeft ook wel vaak dat scheids slechte beslissingen maken.. dan ga jij je indekke met van als hij tegen ons fluit is het partijdig.. weetje laten we gewoon afwachten en de scheids niet uitfluiten maar de spelers toejuichen..
adriu
 adriu - vrijdag 12 maart 2010 - 20:41   quote  deeplink  
als ajax wint dan staan we weer gelijk wat scheits rechter betreft!! wat vink deed was ook niet zo netjes vorig jaar!!???
adriu
 adriu - vrijdag 12 maart 2010 - 20:51   quote  deeplink  
nee knvb scheitsrechters knak niet psv of ajax ! dat doet (kesler) zo lang hij bij de knvb zit zal het niet goed gaan met ajax en psv!!. maar ik hoop dat de beste mag winnen hier bij al gefiliciteert als psv wint !! maar ik denk het niet!! ajax-psv 9-3
freakie
 freakie - vrijdag 12 maart 2010 - 21:09   quote  deeplink  
hahahahaahahahahahahahahahahahahahahahaha jezus wat een idioten zijn somige suporters.. 9-3 xD
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 12 maart 2010 - 21:13   quote  deeplink  
idd, word natuurlijk gewoon 100-99
freakie
 freakie - vrijdag 12 maart 2010 - 21:34   quote  deeplink  
ja denk ik ook:P
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 12 maart 2010 - 21:49   quote  deeplink  
8 - 9.
dege
 dege - zaterdag 13 maart 2010 - 09:04   quote  deeplink  
krijg hier een gevoel bij alsof patrickpsv zich al in aan het dekken is.
ben het ook met Pietje eens dat de scheidsrechters niet van top-niveau zijn en ja, ze maken vaak verkeerde beslissingen, maar om nu meteen te roepen dat een scheidsrechter partijdig is, vind ik toch wel even iets te ver gaan.
Ik hoop zondag op een goede pot voetbal en moge de beste winnen, ajax dus. 2-1
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 13 maart 2010 - 10:02   quote  deeplink  
ik zeg het maar al van te voren, want als ik straks achteraf aan de wedstrijd zeg (als psv zou hebben verloren): "het lag gedeeltelijk aan de scheids", dan zouden jullie zeggen: hahaha ja achteraf gelul jongen.
freakie
 freakie - zaterdag 13 maart 2010 - 11:31   quote  deeplink  
zou ik dan reageren zoals de meeste ook deden toen ajax tegen twente moest spelen.. Toen zei ajax dat de scheids partijding zou gaan zijn.. Toen kwamen er suporters van psv en feyenoord op t forum en zegge als je verliest ligt het aan je zelf.. Of jullie zeuren ook echt altijd over de scheids..
ajaxboy2
 ajaxboy2 - zaterdag 13 maart 2010 - 16:57   quote  deeplink  
nou de scheidsrechter die tegen ajax is heet pieter vink
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 13 maart 2010 - 17:19   quote  deeplink  
ja maar volgens mij fluit deze man ajax niet meer.
adriu
 adriu - zaterdag 13 maart 2010 - 21:12   quote  deeplink  
lijkt me heel verstandig van de knvb dat vink niet meer ajax fluit. wat zal vink baaaaaaaaaaaalen
adriu
 adriu - zaterdag 13 maart 2010 - 21:14   quote  deeplink  
ik denk dat vink psv-twente fluit!!! baaaaalen voor psv
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 13 maart 2010 - 21:27   quote  deeplink  
hoezo voor psv?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5174
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: PSV Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / PSV / topic: Knvb nakt ons keihard









0.0083270