BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Christian Eriksen te groot talent? Martin Jol naar Wolfsburg?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
GijsLudolph
 GijsLudolph - dinsdag 09 maart 2010 - 17:25   quote  deeplink  
Krijgen we een nieuwe van der vaart of sneijder?
wordt ajax kampioen?
gaat martin jol naar wolfsburg?
zal ajax er goed aan doen om tosic te halen
en wat denken jullie over SUK.???
410
 410 - dinsdag 09 maart 2010 - 17:28   quote  deeplink  
Krijgen we een nieuwe van der vaart of sneijder?
Word beter dan hun allebei!!

wordt ajax kampioen?
Ja lijkt me duidelijk twente kan niet met zoveel geluk blijven winnen en psv zakt al helemaal in!!

gaat martin jol naar wolfsburg?
Nee Martin jol blijft trouw aan ajax.!

zal ajax er goed aan doen om tosic te halen
Lijkt me een goede speler voor ajax maar eerst wat andere spelers weg doen!!

en wat denken jullie over SUK.???
tot zover weinig gezien van hem mischien in de toekomst wat
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 09 maart 2010 - 17:33   quote  deeplink  
Krijgen we een nieuwe van der vaart of sneijder?
Ja wordt zelfs beter dan hen

wordt ajax kampioen?
Ja denk het wel!

gaat martin jol naar wolfsburg?
Nee natuurlijk niet!

zal ajax er goed aan doen om tosic te halen
Ken hem niet goed, dus kan er moeilijk iets over zeggen

en wat denken jullie over SUK.???
Wordt een goede voetballer!
reminho
 reminho - dinsdag 09 maart 2010 - 17:33   quote  deeplink  
Krijgen we een nieuwe van der vaart of sneijder?
Eriksen heeft genoeg talent hen te evenaren.

wordt ajax kampioen?
Als er zondag gewonnen wordt,agt ik die kans heel groot.

gaat martin jol naar wolfsburg?
Kan me het niet voorstellen,hij is iets moois aan het opbouwen bij ajax.

zal ajax er goed aan doen om tosic te halen
Heeft ervaring,verder geen mening over hem.

en wat denken jullie over SUK.???
Afwachten,misschien in de toekomst,hoort nu nog niet bij de eerste selectie is mijn mening.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 09 maart 2010 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2010 - 17:28 schreef 410 het volgende:
Krijgen we een nieuwe van der vaart of sneijder?
Word beter dan hun allebei!!

wordt ajax kampioen?
Ja lijkt me duidelijk twente kan niet met zoveel geluk blijven winnen en psv zakt al helemaal in!!
Je laat je duidelijk beinvloeden door de media en figuren van voetbal international. Denk ff na, PSV was ongeslagen in de eredivisie tot nac en heeft dus pas 1 wedstrijd verloren in het hele seizoen en staat 4 punten boven ajax. Het is ietsje minder na de winterstop maar inzakken vind ik veel te overdreven.
Aaaaight
 Aaaaight - dinsdag 09 maart 2010 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2010 - 17:48 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Je laat je duidelijk beinvloeden door de media en figuren van voetbal international. Denk ff na, PSV was ongeslagen in de eredivisie tot nac en heeft dus pas 1 wedstrijd verloren in het hele seizoen en staat 4 punten boven ajax. Het is ietsje minder na de winterstop maar inzakken vind ik veel te overdreven.
als ze aankomend weekend verliezen van Ajax zakken ze echt in ze hebben na de winterstop geen hoogstaand voetbal laten zien, en elke keer met mazzel gewonnen... ik ben benieuwd ik durf nog niet veel te zeggen wacht het eerst maar af, maar als ze winnen zondag denk ik het wel...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 09 maart 2010 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2010 - 17:53 schreef Aaaaight het volgende:

[..]

als ze aankomend weekend verliezen van Ajax zakken ze echt in ze hebben na de winterstop geen hoogstaand voetbal laten zien, en elke keer met mazzel gewonnen... ik ben benieuwd ik durf nog niet veel te zeggen wacht het eerst maar af, maar als ze winnen zondag denk ik het wel...
ja ligt een beetje hoe het met de personele problemen van psv gaat... als de selectie fit blijft en pieters er weer bij dan moet psv de rest van de (zware) wedstrijden proberen te winnen. Ajax heeft het toch ook gedaan, waarom zou psv het dan niet lukken? Het enige waar ik vooral bang voor ben zijn feyenoord en az.... Ajax had toen de scheids behoorlijk mee dat hebben wij denk ik niet en az heeft natuurlijk een wederopkomt gemaakt.
Aaaaight
 Aaaaight - dinsdag 09 maart 2010 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2010 - 17:56 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

ja ligt een beetje hoe het met de personele problemen van psv gaat... als de selectie fit blijft en pieters er weer bij dan moet psv de rest van de (zware) wedstrijden proberen te winnen. Ajax heeft het toch ook gedaan, waarom zou psv het dan niet lukken? Het enige waar ik vooral bang voor ben zijn feyenoord en az.... Ajax had toen de scheids behoorlijk mee dat hebben wij denk ik niet en az heeft natuurlijk een wederopkomt gemaakt.
wat zeg jij nou??? Ajax de scheids mee?? en waar baseer je dat op dan?? tegen feyenooit penalty ontnomen noem maar op
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 09 maart 2010 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2010 - 18:00 schreef Aaaaight het volgende:

[..]

wat zeg jij nou??? Ajax de scheids mee?? en waar baseer je dat op dan?? tegen feyenooit penalty ontnomen noem maar op
laat maar, dat weet je best wel hoor...
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - dinsdag 09 maart 2010 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2010 - 17:48 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Je laat je duidelijk beinvloeden door de media en figuren van voetbal international. Denk ff na, PSV was ongeslagen in de eredivisie tot nac en heeft dus pas 1 wedstrijd verloren in het hele seizoen en staat 4 punten boven ajax. Het is ietsje minder na de winterstop maar inzakken vind ik veel te overdreven.
Nee psv krijgt nu pas hun lastige wedstrijden(wat ajax al heeft gehad)en die gaan dus nog 3 a 4x verliezen.tegen nac is alvast de eerste keer.Ajax wordt dan de 2e verliespartij!Tegen Az gaan ze ook niet winnen(die zijn heel sterk) en tegen Twente of heereveen gaan ze punten verliezen.

Ajax daarin tegen verliest niks meer,net zoals psv het gedaan heeft voor de winterstop.en dan zul jij zien wie beter is aan het einde van het seizoen.Onze jongens zijn echt getergd en willen kampioen worden!Psv zie het allemaal somber in,ik zag het al aan die koppies ojee we moeten volgende week naar ajax.En Ajax is in bloedvorm en ze hebben heel veel vertouwen!
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - dinsdag 09 maart 2010 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2010 - 18:06 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

laat maar, dat weet je best wel hoor...
Whahahaha jullie zijn door Blinde vink geholpen door ons geen 2 strafschoppen te geven!Ajax is bestolen van 3punten bij zowel psv en feyenoord!

Ajax heeft verder in de arena terecht gewonnnen van iedereen,en die rode kaarten waren ook terecht!
Aaaaight
 Aaaaight - dinsdag 09 maart 2010 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2010 - 18:06 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

laat maar, dat weet je best wel hoor...
ik vraag het je toch... zeg dan ook niet van dat soort domme dingen! je weet zelf donders goed dat Ajax vaak genaaid is door de scheids en dan fluit een scheids een keer mee en dan is het weer dat alle scheidsrechters voor Ajax fluiten...
dege
 dege - dinsdag 09 maart 2010 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2010 - 18:06 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

laat maar, dat weet je best wel hoor...
laat me niet lachen zeg, weet niet met wat voor bril jij voetbal kijkt, maar lijkt me verstandig om eens terug te gaan naar Pearl.
Scheidsrechter mee, jij bent niet normaal zeg.
Love-Ajax.
 Love-Ajax. - dinsdag 09 maart 2010 - 19:20   quote  deeplink  
Krijgen we een nieuwe van der vaart of sneijder?
Als hij zo blijft doorgaan. Dan kan het nog best zo zijn.

wordt ajax kampioen?
Als we van psv winnen en fc twente speelt gelijk tegen psv dan moet fc twente ook nog een heleboel punten verliezen, en wij moeten alles winnen. Dan kunnen we nog wel kampioen worden. Maar ik denk dat we weer geen kampioen worden. Want je zult zien dan verliezen we of spelen we gelijk tegen een heel klein ploegje. Maar ja als de derde ster er weer niet aankomt hebben we dat aan ons zelf te danken.

gaat martin jol naar wolfsburg?
Nee die blijft nog lekker bij ajax.
zal ajax er goed aan doen om tosic te halen
Weet niet, ik kan nog niet over hem oordelen. Maar ik denk dat hij toch niet gaat, want ajax heeft helemaal GEEN geld.

en wat denken jullie over SUK.???
Ik kan nog niet over hem oordelen, heb nog te weinig van hem gezien.
alibabba
 alibabba - dinsdag 09 maart 2010 - 19:33   quote  deeplink  
Martin Jol gaat AJAX NIET VERLATEN, wat een onzin allemaal. Tosic halen? Waarom? Eerst zorgen dat je van een hoop spelers afkomt en verder alles investeren in de jeugd. Alleen voor Dembélé en/of Martens van Az zou ik als Ajax-zijnde een uitzondering maken, maar ga uiteraard niet tezeer in de buidel tasten. Over Eriksen ben ik heel duidelijk; geweldig talent en een Ajax-parel. Suk heeft mij nog geen enkel moment kunnen overtuigen in het 1e van Ajax.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 09 maart 2010 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2010 - 17:48 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Je laat je duidelijk beinvloeden door de media en figuren van voetbal international. Denk ff na, PSV was ongeslagen in de eredivisie tot nac en heeft dus pas 1 wedstrijd verloren in het hele seizoen en staat 4 punten boven ajax. Het is ietsje minder na de winterstop maar inzakken vind ik veel te overdreven.
nee inzakken is overdreven.. voor de winterstop speelde ze inderdaad ook al slecht maar hadden ze geluk.. daarbij Ajax heeft de lastige tegenstanders al gehad die jullie nog krijgen...
nummer10
 nummer10 - dinsdag 09 maart 2010 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2010 - 19:33 schreef alibabba het volgende:
Martin Jol gaat AJAX NIET VERLATEN, wat een onzin allemaal. Tosic halen? Waarom? Eerst zorgen dat je van een hoop spelers afkomt en verder alles investeren in de jeugd. Alleen voor Dembélé en/of Martens van Az zou ik als Ajax-zijnde een uitzondering maken, maar ga uiteraard niet tezeer in de buidel tasten. Over Eriksen ben ik heel duidelijk; geweldig talent en een Ajax-parel. Suk heeft mij nog geen enkel moment kunnen overtuigen in het 1e van Ajax.
nahja op detraingen kan die het wel.. heb gewoon tijd nodig dat ventje zelfde als lodeiro.. laat jol ze maar lekker rustig brengen :)
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 10 maart 2010 - 07:48   quote  deeplink  
Antwoord op stelling 1... NEE
Antwoord op stelling 2... NEE

Einde topic...
Guyt
 Guyt - woensdag 10 maart 2010 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2010 - 18:10 schreef AjaxThebesteVanNL het volgende:

[..]

Whahahaha jullie zijn door Blinde vink geholpen door ons geen 2 strafschoppen te geven!Ajax is bestolen van 3punten bij zowel psv en feyenoord!

Ajax heeft verder in de arena terecht gewonnnen van iedereen,en die rode kaarten waren ook terecht!
Zeker is Ajax daar bestolen
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 10 maart 2010 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 07:48 schreef FsideVak129 het volgende:
Antwoord op stelling 1... NEE
Antwoord op stelling 2... NEE

Einde topic...
geen kampioen?? had van veel mensen zo'n reactie verwacht behalve van jou...
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 10 maart 2010 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 11:06 schreef Aaaaight het volgende:

[..]

geen kampioen?? had van veel mensen zo'n reactie verwacht behalve van jou...
was ook op de topictitel gericht... dat zijn er 2 ;)

quote:
Op dinsdag 09 maart 2010 - 17:25 schreef GijsLudolph het volgende:
1)Krijgen we een nieuwe van der vaart of sneijder?
2)wordt ajax kampioen?
3)gaat martin jol naar wolfsburg?
4)zal ajax er goed aan doen om tosic te halen
5)en wat denken jullie over SUK.???
Maar in de herkansing

1) Ja,
2) Ja,
3) Nee,
4) Nee,
5) crazyness.gif
Texas
 Texas - woensdag 10 maart 2010 - 11:18   quote  deeplink  
-Eriksen overduidelijk de nieuwe nr. 10 van Ajax.. (Mooie assist zondag!)
-Ajax wordt kampioen op doelsaldo, twente nr.2 :P
-Martin Jol blijft!
-Zoals vele anderen,, eerst waardeloze spelers verkopen dan kopen!
-SUK; nieuwe Mascotte, maar kan ook scoren!
remco k
 remco k - woensdag 10 maart 2010 - 11:30   quote  deeplink  
Voorlopig speelt Eriksen zeer goed, alleen speelt de Jong nog steeds op 10 en hij doet het daar zeer verdienstelijk, Eriksen zal dus voorlopig vanaf links blijven spelen, of hij de nieuwe Sneijder of van der Vaart wordt is moeilijk te zeggen, hij barst van het talent en voorlopig gaat het goed met hem.

Ajax moet voor het kampioenschap in principe alles winnen, en zelfs dan zijn we afhankelijk van wat psv en twente doen, aangezien deze twee teams nog wel een zwaar programma hebben, is het wel mogelijk dat ajax kampioen gaat worden..

Jol zal Ajax zeker niet voor Wolfsburg verlaten en ik hoop dan ook dat hij zeker nog een paar jaar trainer bij ajax blijft..

Suk, ja wat moet je daar nu over zeggen, ik heb nog niks van hem gezien in het eerste elftal, ik krijg bijna een beetje medelijden met hem, want het is ook wel erg slecht wat hij daar heeft laten zien in het half uurtje dat ie heeft gespeeld.
Echter zie ik ook veel wedstrijden van jong Ajax, daar is hij erg goed moet ik zeggen en vind ik het dus wel een groot talent, hij zal een stuk rustiger moeten worden wil hij slagen bij het eerste.
finian990
 finian990 - woensdag 10 maart 2010 - 20:58   quote  deeplink  
Komt wel goed.
Zelfs als we dit jaar geen kampioen worden zit er wel veel verbetering in.
Als Ajax van PSV wint heb ik uiteraard meer hoop
ik denk dat je toppers pas na afloop kan voorspellen :P
(johancruijftaal haha)
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - woensdag 10 maart 2010 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 maart 2010 - 17:25 schreef GijsLudolph het volgende:
Krijgen we een nieuwe van der vaart of sneijder?
wordt ajax kampioen?
gaat martin jol naar wolfsburg?
zal ajax er goed aan doen om tosic te halen
en wat denken jullie over SUK.???
Ik denk dat eriksen geen van der vaart of sneider word maar nog veel beter!!!! Hij is VVD Bas net achtien en als je dan als zoo goed bent dan word je een hele grote
aword Ajax kampioen :uiteraart
Mj naar Wolfsburg : waarom schiet die niks mee op en het zou slecht voor Ajax zijn want Ajax heeft een trainer nodig die jaren kan bouwen aan een team
tosic halen ? Nee tuurlijk niet ik zou gewoon emanuelson daar neer zetten maarja hij word weer is niet gewaardeert in amsterdam , erg jammer het is Zo n goede speler
suk.tja wat kan je daar nou voor goeds over zeggen op dit moment ik baal persoonlijk dat hij zo veel minuten krijgt van mj als je sulejmani op de bank hebt zitten die de duurste speler ooit voor Ajax was en suk speelt wel omdat die een keertje mee mocht trainen
Aaaaight
 Aaaaight - donderdag 11 maart 2010 - 12:51   quote  deeplink  
ik dacht dat Eriksen contract al was verlengt, maar dat schijnt dus nog niet zo te zijn..:S die gaan nu natuurlijk de volle mep vragen omdat hij zo geliefd is bij andere clubs..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Christian Eriksen te groot talent? Martin Jol naar Wolfsburg?









0.0108349