BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Van Gaal wil Assiati

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Sicko
 Sicko - woensdag 10 maart 2010 - 12:43   quote  deeplink  
Wat dachten jullie ervan Assiati te ruilen tegen Braafheid?
Sicko
 Sicko - woensdag 10 maart 2010 - 12:43   quote  deeplink  
Lijkt dit wat?
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - woensdag 10 maart 2010 - 12:48   quote  deeplink  
Van gaal wilde ook Pienaar,ik geloof hier niks van en wat moeten ze met deze subtopper?

En Braafheid hoeft ook niet naar ajax!
robs
 robs - woensdag 10 maart 2010 - 12:55   quote  deeplink  
Aissati gewoon verkopen, miljoentje of 4, strik erom en wegwezen
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 10 maart 2010 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 12:55 schreef robs het volgende:
Aissati gewoon verkopen, miljoentje of 4, strik erom en wegwezen
Mwhowwaa... doe maar 6 miljoen dan zijn we ook uit de kosten ;)
moa
 moa - woensdag 10 maart 2010 - 13:07   quote  deeplink  
Wat moeten ze bij Bayern nou met zo'n matige speler?
In een elftal met Bommel, Robben, Ribery, Klose, Sweinsteiger etc etc etc.. past geen Aissati?

Denk dat Heerenveen/Groningen wel het hoogst haalbare voor hem is, bij PSV en Ajax schiet hij duidelijk te kort.
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 10 maart 2010 - 13:27   quote  deeplink  
misschien als die jongen zich fysiek nog ontwikkelt..

een aardige vervanger voor eriksen (indien geblesseerd)
Pietje
 Pietje - woensdag 10 maart 2010 - 13:36   quote  deeplink  
Aissati is zeker geen middelmatige speler! Hij is, aldus zijn coaches (nog) niet sterk genoeg en daar wordt aan gewerkt. Hij is een speler met een fantastische techniek en dat vergeten een aantal hier. Ik zie hem graag spelen en al helemaal in de vorm die hij bij FC Twente etaleerde, toen hij - samen met Bakkal - door PSV was verhuurd. Wanneer Aissati inderdaad wat sterker wordt, gaat hij een belangrijke speler voor Ajax worden, zeker met zijn techniek en de gave om ploeggenoten voor de goal vrij te zetten.
moa
 moa - woensdag 10 maart 2010 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 13:36 schreef Pietje het volgende:
Aissati is zeker geen middelmatige speler! Hij is, aldus zijn coaches (nog) niet sterk genoeg en daar wordt aan gewerkt. Hij is een speler met een fantastische techniek en dat vergeten een aantal hier. Ik zie hem graag spelen en al helemaal in de vorm die hij bij FC Twente etaleerde, toen hij - samen met Bakkal - door PSV was verhuurd. Wanneer Aissati inderdaad wat sterker wordt, gaat hij een belangrijke speler voor Ajax worden, zeker met zijn techniek en de gave om ploeggenoten voor de goal vrij te zetten.
Ik denk dat je hem een beetje overschat, in het twente van toen was elke matige speler al snel een hele grote. Vergeet niet dat Twente pas de laatste 2 jaar een beetje leuk meedoet.
FsideVak129
 FsideVak129 - woensdag 10 maart 2010 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 13:44 schreef moa het volgende:

[..]

Ik denk dat je hem een beetje overschat, in het twente van toen was elke matige speler al snel een hele grote. Vergeet niet dat Twente pas de laatste 2 jaar een beetje leuk meedoet.
precies...

laatste 10 jaar volgende rankering
2000 - 6e
2001 - 11e
2002 - 12e
2003 - 11e
2004 - 8e
2005 - 6e
2006 - 7e
2007 - 4e
2008 - 2e
2009 - 2e

en in 1984 zaten ze in de eerste divisie, hahahahahahahahahahahahaha
robs
 robs - woensdag 10 maart 2010 - 13:49   quote  deeplink  
Ach hij heeft op NAC-uit vorig jaar niks laten zien. Toen hij 17 was speelde hij sterk ja met Pisvee tegen Milan. Maar je , die jongen wordt ouder en het is en blijft een Marokkaan. Die passen zich nu eenmaal moeilijk aan, zie het gedrag van Appelvlaai afgelopen zaterdag bij NAC, het zijn toch een beetje vervelende mannetjes, net als op vrijdagavond in de winkelstraten in heel Nederland. Weg ermee.
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 10 maart 2010 - 14:00   quote  deeplink  
ik geloof er geen donder van wat moet van gaal met Aissati?? broodje aap
Pietje
 Pietje - woensdag 10 maart 2010 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 13:49 schreef robs het volgende:
Ach hij heeft op NAC-uit vorig jaar niks laten zien. Toen hij 17 was speelde hij sterk ja met Pisvee tegen Milan. Maar je , die jongen wordt ouder en het is en blijft een Marokkaan. Die passen zich nu eenmaal moeilijk aan, zie het gedrag van Appelvlaai afgelopen zaterdag bij NAC, het zijn toch een beetje vervelende mannetjes, net als op vrijdagavond in de winkelstraten in heel Nederland. Weg ermee.
Jij bent zeker een Geert Wilders-stemmer? Ik heb twee Marokkaanse collega's en dat zijn aardige jonge mensen. Zij hebben zich uitmuntend aangepast. Straatschoffies in zijn algemeen moet ik ook niet, blank, zwart of getint...
En ik blijf bij mijn mening dat Aissati in potentie een geweldige voetballer is, die met zijn techniek niet misstaat bij Ajax. Hij is er hard voor aan het werk samen met zijn coaches om sterker en weerbaarder te worden. En wij supporters moeten dus nog wat geduld hebben. Hoe oud is hij helemaal??
dege
 dege - woensdag 10 maart 2010 - 15:49   quote  deeplink  
vind het jammer dat aisatti het nog niet laat zien, hij heeft genoeg potentie om een goede voetballer te worden, alleen komt het er nu nog niet uit.
Schrijf hem nog niet af, daar is het nog te vroeg voor.
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - woensdag 10 maart 2010 - 16:17   quote  deeplink  
Geloof je het zelf
Boudewijn
 Boudewijn - woensdag 10 maart 2010 - 16:45   quote  deeplink  
bron: Sportweek / Bild

Ismail Aissati (foto, links) zou in de belangstelling staan van Bayern München, meldt het Duitse Sport Bild. De Utrechter heeft in Amsterdam nog een contract tot de zomer van 2012, maar komt de laatste tijd weinig aan spelen toe onder trainer Martin Jol. De 21-jarige spelmaker is op het tweede plan beland na de stormachtige ontwikkeling van Christian Eriksen en de komst van Nicolás Lodeiro.

Aissati verhuisde in de zomer van 2008 van PSV naar Ajax, maar wist tot op heden nog geen vaste basisplaats te veroveren. Sinds de winterstop speelt Aissati zijn wedstrijden voornamelijk in Jong Ajax en wordt hij vaak niet meer in de wedstrijdselectie van het eerste elftal opgenomen.

Krkic
Naast de interesse voor Aissati bericht Sport Bild ook over een mogelijke spelersruil tussen Franck Ribéry (Bayern München) en Bojan Krkic (Barcelona). Barça zou de Fransman in ruil voor een flink transferbedrag plus de jonge Spanjaard willen overnemen van de Duitsers.
robs
 robs - woensdag 10 maart 2010 - 16:57   quote  deeplink  
Ja ik stem zeker Wilders ja. Maar dat neemt niet weg dat ik als Ajacied een goeie Aissati echt wel wil hebben hoort. Maar die jongen brengt het gewoon niet. Past zich moeilijk aan ook.
moa
 moa - woensdag 10 maart 2010 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 16:45 schreef Boudewijn het volgende:
bron: Sportweek / Bild

Ismail Aissati (foto, links) zou in de belangstelling staan van Bayern München, meldt het Duitse Sport Bild. De Utrechter heeft in Amsterdam nog een contract tot de zomer van 2012, maar komt de laatste tijd weinig aan spelen toe onder trainer Martin Jol. De 21-jarige spelmaker is op het tweede plan beland na de stormachtige ontwikkeling van Christian Eriksen en de komst van Nicolás Lodeiro.

Aissati verhuisde in de zomer van 2008 van PSV naar Ajax, maar wist tot op heden nog geen vaste basisplaats te veroveren. Sinds de winterstop speelt Aissati zijn wedstrijden voornamelijk in Jong Ajax en wordt hij vaak niet meer in de wedstrijdselectie van het eerste elftal opgenomen.

Krkic
Naast de interesse voor Aissati bericht Sport Bild ook over een mogelijke spelersruil tussen Franck Ribéry (Bayern München) en Bojan Krkic (Barcelona). Barça zou de Fransman in ruil voor een flink transferbedrag plus de jonge Spanjaard willen overnemen van de Duitsers.
Bild is zo'n beetje het "prive" van Duitsland, schieten continu met roddels in het rond, zou dit niet te serieus nemen.
Aaaaight
 Aaaaight - woensdag 10 maart 2010 - 17:42   quote  deeplink  
terwijl die vorig jaar aan het einde van het seizoen toch 1 van de betere was bij Ajax... is het niveau van Ajax zo gegroeid of is hij slechter geworden??
robs
 robs - woensdag 10 maart 2010 - 18:32   quote  deeplink  
Allebei
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 10 maart 2010 - 18:36   quote  deeplink  
Waarom zou bayern munchen serieuze belangstelling hebben voor aissati? Aissati speelt weinig en zit soms zelfs op de tribune bij ajax. Ik vraag me af wat aissati bij bayern moet? daar op de tribune zitten of strijden om een basisplaats met mark van bommel en schweinsteiger? Ik zie ook niet echt in waarom bayern dit als een versterking beschouwt. Spelers als pranjic en braafheid (de absolute top van de eredivisie) krijgen zelfs in zeer weinige mate speeltijd (braafheid uiteraard voor de winterstop, want nu is hij verhuurd aan celtic)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 maart 2010 door patrickpsv15 --
robs
 robs - woensdag 10 maart 2010 - 19:33   quote  deeplink  
Daar heb je hem weer. Pffff man rot naar je eigen clubforum, val ons niet lastig!
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - woensdag 10 maart 2010 - 19:34   quote  deeplink  
hij praat wel realistich over voetbal
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 10 maart 2010 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 19:33 schreef robs het volgende:
Daar heb je hem weer. Pffff man rot naar je eigen clubforum, val ons niet lastig!
als ik met goede beargumentering kom, dan krijg ik dit soort reacties.
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 10 maart 2010 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 19:39 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

als ik met goede beargumentering kom, dan krijg ik dit soort reacties.
maar leg even uit wat je je doel is om op dit forum te bereiken??

ga naar het algemene voetbal forum of naar je eigen forum, maar dit is toch het ajax forum?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 10 maart 2010 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 19:46 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

maar leg even uit wat je je doel is om op dit forum te bereiken??

ga naar het algemene voetbal forum of naar je eigen forum, maar dit is toch het ajax forum?
discussieren over alles wat met ajax te maken heeft.
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 10 maart 2010 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 19:46 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

discussieren over alles wat met ajax te maken heeft.
waarom zou jij iets over ajax willen zeggen, je bent toch psver??
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 10 maart 2010 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 19:48 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

waarom zou jij iets over ajax willen zeggen, je bent toch psver??
precies, ik ben psv-er. Ik volg intensief het nieuws van onze grootste concurrent.
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 maart 2010 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 13:49 schreef robs het volgende:
Ach hij heeft op NAC-uit vorig jaar niks laten zien. Toen hij 17 was speelde hij sterk ja met Pisvee tegen Milan. Maar je , die jongen wordt ouder en het is en blijft een Marokkaan. Die passen zich nu eenmaal moeilijk aan, zie het gedrag van Appelvlaai afgelopen zaterdag bij NAC, het zijn toch een beetje vervelende mannetjes, net als op vrijdagavond in de winkelstraten in heel Nederland. Weg ermee.
doe ff normaal jo... deze reactie slaat nergens op.. aissati is totaal niet te vergelijken met appelvlaai.. als affelay moest doen wat aissati nu moet doen had appelvlaai donders zitte janken en zeiken.. aissati niet die WIL WEL.. daarbij welke winkestraten heb jij het over.. hier zijn het vooral namelijk de mislukkers en armenen.. totaal geen last van moslims hiero...
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 10 maart 2010 - 19:51   quote  deeplink  
Overigens. Jullie hebben gelijk dat ik een beetje raar deed na nac psv. Maar ik moest mijn emoties ff kwijt. Sorry maar dat zal helaas in de toekomst vaker gebeuren.
nummer10
 nummer10 - woensdag 10 maart 2010 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 19:51 schreef patrickpsv15 het volgende:
Overigens. Jullie hebben gelijk dat ik een beetje raar deed na nac psv. Maar ik moest mijn emoties ff kwijt. Sorry maar dat zal helaas in de toekomst vaker gebeuren.
inderdaad na zondag :P
Johnqqqq
 Johnqqqq - woensdag 10 maart 2010 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 19:51 schreef patrickpsv15 het volgende:
Overigens. Jullie hebben gelijk dat ik een beetje raar deed na nac psv. Maar ik moest mijn emoties ff kwijt. Sorry maar dat zal helaas in de toekomst vaker gebeuren.
haha hoezo, slik je vrouwelijke hormonen?
of kan je niet wachten tot Pasen, en wil je gewoon je ei kwijt?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 10 maart 2010 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 19:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

inderdaad na zondag :P
LOL! ligt eraan.... hoe het score verloop is... hoe er gefloten wordt.... hoe psv speelt... hoeveel schoten op de paal psv heeft... hoeveel grote kansen psv heeft.... als ajax nou eens een verdiende overwinning boekte! Dat zou ik niet leuk vinden, maar veel fijner dan de voorbeelden die ik hiervoor noemde.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 10 maart 2010 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 19:54 schreef Johnqqqq het volgende:

[..]

haha hoezo, slik je vrouwelijke hormonen?
of kan je niet wachten tot Pasen, en wil je gewoon je ei kwijt?
nee ik ben een echte fan
dege
 dege - donderdag 11 maart 2010 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 19:55 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

LOL! ligt eraan.... hoe het score verloop is... hoe er gefloten wordt.... hoe psv speelt... hoeveel schoten op de paal psv heeft... hoeveel grote kansen psv heeft.... als ajax nou eens een verdiende overwinning boekte! Dat zou ik niet leuk vinden, maar veel fijner dan de voorbeelden die ik hiervoor noemde.
als ajax nou eens een verdiende overwinning boekte????? kan me niet echt een onverdiende overwinning bedenken, bij psv en twente hoef ik niet lang na te denken.
Hou toch op zeg, je loopt hier alleen maar te zieken joh. Is gewoon nergens op gebaseerd wat je hier plaatst, gewoon klinklare onzin!
Ajax speelt gewoon stukken beter als pisvee, en dat kun jij niet hebben.
freakie
 freakie - donderdag 11 maart 2010 - 12:07   quote  deeplink  
psvpatrick heeft hier wel gelijk.. wat moet aisattie in bayern munchen maar tsja we weten wel dat als wij deze wedstrijd de scheids tegen krijgen dat we dan ook mogen klagen want deze patrick doet dat ook.. Ik denk dat ik ff een berichtje ga sturen maar de mods dat als hij dat reageert op iets over de scheids van de wedstrijd wat in het voordeel was van psv dat die berichten maar weg moeten..
AjaxThebesteVanNL
 AjaxThebesteVanNL - donderdag 11 maart 2010 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 - 18:36 schreef patrickpsv15 het volgende:
Waarom zou bayern munchen serieuze belangstelling hebben voor aissati? Aissati speelt weinig en zit soms zelfs op de tribune bij ajax. Ik vraag me af wat aissati bij bayern moet? daar op de tribune zitten of strijden om een basisplaats met mark van bommel en schweinsteiger? Ik zie ook niet echt in waarom bayern dit als een versterking beschouwt. Spelers als pranjic en braafheid (de absolute top van de eredivisie) krijgen zelfs in zeer weinige mate speeltijd (braafheid uiteraard voor de winterstop, want nu is hij verhuurd aan celtic)
Wie zegt dat het waar is?ik denk eerder dat Van gaal Pienaar wilt hebben,die is nog beter!Aissati kan beter voor utrecht voetballen die jongen kan niet hoger!
Aaaaight
 Aaaaight - donderdag 11 maart 2010 - 13:03   quote  deeplink  
Laat die gozer hier gewoon ze comments posten man wat doen jullie moeilijk, hij komt wel vaak met goede punten, oke door een pisvee bril maar boeie...
Thomas
 Thomas - donderdag 11 maart 2010 - 13:16   quote  deeplink  
Omdat ik helaas een aantal reacties heb moeten verwijderen, stip ik hier de regels nog éénmaal aan met het belangrijkste waar het hier om gaat:


Het is éénieder vrij om te discussieren over onderwerpen in elke sectie waar hij/zij dit wil, mits dit op een normale manier gebeurt. Dit dient door anderen met respect behandeld te worden.
ass
 ass - donderdag 11 maart 2010 - 13:49   quote  deeplink  
wat zijn veel voetbalfans toch mee praters. mee praten met wat er op tv gezegd wordt. ik weet zeker dat al die mensen siem de jong ook nix vonden. en nu staat ie in de basis en ist ineens een super speler. ik had altijd al vertrouwen in die jongen. helemaal toen ie een hele tijd geleden dat stift balletje op huntelaar gaf. dat is een klasse apart. en met aissati is dit niet minder. sterker nog aissati is een betere voetballer dan een siem de jong of urby emanuelson. dat zie je gewoon aan zijn bewegingen. jonathan reis was ook nie goed genoeg voor ajax. als ie nu nie aan de rommel was gegaan hadden we er echt weer een wereldspits bij gehad.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Van Gaal wil Assiati









0.0101451