BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Geruchten: Real wilt Rooney inlijven

Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
voetbal-angerfist
 voetbal-angerfist - vrijdag 12 maart 2010 - 11:56   quote  deeplink  
Volgens Sport1 wilt Real Rooney naar Madrid halen,
voorzitter Florentino PĂ©rez hoopt door een nieuwe megatransfer de aandacht af te leiden van het Europese debacle tegen Olympique Lyon.

Ik verwacht alleen niet dat Rooney zelf gaat, maar als hij een salaris strookje krijgt met iets hogere cijfers, dan is het altijd nog maar afwachten wat de speler zelf wilt doen.

http://www.sport1.nl/Voetbal/Nieuws/194708-geruchten-rooney-naar-real-pellegrini-weg-three-lions-neville.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 maart 2010 door voetbal-angerfist --
SanderS
 SanderS - vrijdag 12 maart 2010 - 13:30   quote  deeplink  
Kan me niet voorstellen dat hij gaat.... maar je weet het nooit. Ik hoop het in iedergeval niet. Rooney hoort bij ManU. Misschien over een jaar of 5. Dan is ie 28 geloof ik. Prima leeftijd om eens verder te kijken dan Engeland.
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - vrijdag 12 maart 2010 - 15:47   quote  deeplink  
Ik hoop dat de 6+5 regel z.s.m wordt ingevoert. Dan kan real wat sterren verkopen. Moet je eens kijken naar dat team, dat is toch niet leuk meer voor het voetbal.
ajacied
 ajacied - vrijdag 12 maart 2010 - 17:24   quote  deeplink  
als ik hem was zou ik zowiezo niet naar real gaan
DannyV
 DannyV - vrijdag 12 maart 2010 - 18:40   quote  deeplink  
Van mij mogen ze de 8+3 regel wel weer invoeren
Als ik hem was had ik echt niet weggegaan,je ziet toch vaak dat engelse spelers het niet redden in het buitenland al is Rooney wel een topspits
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 12 maart 2010 - 19:07   quote  deeplink  
en maar blijven kopen...ze moeten eens geduld hebben en wachten totdat real madrid een echt team is. Als je rooney koopt heb je veel te veel onderlinge concurrentie want al deze spelers willen allemaal de beste zijn. Dat is ook het verschil met bijv. manchester united, ze denken in teamverband en niet aan zichzelf.
ajacied
 ajacied - vrijdag 12 maart 2010 - 20:22   quote  deeplink  
rooney die slaagt overal.is echt voor elke topclub een aanwinst
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 12 maart 2010 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 - 20:22 schreef ajacied het volgende:
rooney die slaagt overal.is echt voor elke topclub een aanwinst
ja maar dat kan (als hij boven ronaldo en kaka zou uitsteken) ten koste gaan van andere spelers die per se de beste willen zijn en dus ten koste van het team.
ajacied
 ajacied - zaterdag 13 maart 2010 - 14:33   quote  deeplink  
die jongen scoort overal , maar ik zou zowiezo niet naar real gaan, lijkt me meer een speler voor ac milan ofzo of barca
maartje
 maartje - woensdag 31 maart 2010 - 16:30   quote  deeplink  
Ik word kotsmisselijk van Real, ze denken serieus alles te kunnen kopen. maar het blijkt wel dit staat niet gelijk aan succes!
kneusie
 kneusie - woensdag 31 maart 2010 - 16:38   quote  deeplink  
lekkere kapitaalvernietiging.. benzema voor 35 miljoen halen, en na een half seizoen al weer bankie...
Rene45
 Rene45 - woensdag 31 maart 2010 - 18:45   quote  deeplink  
Ik hoop net zoveel dat Barcelona kampioen wordt als dat Twente kampioen wordt! :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Voetbal Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Voetbal / topic: Geruchten: Real wilt Rooney inlijven









0.0059311