BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat henk kesler vindt van Jol en Rutten.

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
patrickpsv15
 patrickpsv15 - vrijdag 12 maart 2010 - 22:59   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/127317/Kesler_baalt_van_provinciale_Rutten_en_Jol.html

Belachelijk dat hij zo kritisch is over de trainers van de misschien wel 2 'belangrijkste' clubs van de eredivisie. Ook beargumenteert hij zijn uitspraken niet (goed). En dan vooral de nadruk op deze opmerkingen die helemaal nergens op slaan:

In de kritiek van Fred Rutten ken ik de echte Fred Rutten niet meer terug", zegt Kesler tegenover het Algemeen Dagblad. "Wat een provinciaal gezeur zeg. Net zo provinciaal als het houdinkje van Martin Jol bij Ajax. Doet ook steeds verongelijkt.

het lijkt wel alsof deze man uit een achterstandswijk komt en aan zijn kritische noten op de concurrentie van twente te horen lijkt het alsof deze man het erom doet, hij gaat er gewoon voor zorgen dat twente kampioen wordt.
wat vindt men hiervan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 maart 2010 door patrickpsv15 --
Johnqqqq
 Johnqqqq - vrijdag 12 maart 2010 - 23:07   quote  deeplink  
schijt aan hebben,

die rot toch op aan het eind van het seizoen die Ke$$ler

hopen dat er nu iemand komt die voor het voetbal gaat!
PSVMocro
 PSVMocro - vrijdag 12 maart 2010 - 23:09   quote  deeplink  
Ik vind Kesler een eikel en ben blij dat hij weg gaat, maar hij heeft hier wel gelijk. Alleen had hij McLaren ook kunnen noemen, want na Feyenoord - Twente had hij ook kritiek op de arbitrage...
Yordee1
 Yordee1 - vrijdag 12 maart 2010 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 - 23:09 schreef PSVMocro het volgende:
Ik vind Kesler een eikel en ben blij dat hij weg gaat, maar hij heeft hier wel gelijk. Alleen had hij McLaren ook kunnen noemen, want na Feyenoord - Twente had hij ook kritiek op de arbitrage...
Elke coach heeft wel eens (meestal terecht) kritiek op de scheidsrechters. Zolang die hun werk niet goed doen, mag je er ook kritiek op hebben.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat henk kesler vindt van Jol en Rutten.









0.0092709