BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De mentaliteit van suarez

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Sajayden
 Sajayden - zaterdag 13 maart 2010 - 06:14   quote  deeplink  
Vanavond laat,

was ik weer eens rustig aan het kijken over het nieuws en de voorbereiding op de wedstrijd van zondag.
DE KRAKER VAN HET SEIZOEN,

AJAX-PSV wat een wedstrijd gaat dat worden.
ik dacht bij mij zelf,de mentale voorbereiding die wij als supporters hebben is al heel hoog bijna hatelijk eng : als ik persoonlijk naar mijzelf kijk, dan merk ik dat ik wel iedere 20 minuten op ajax.headliner.nl zit om te zien of er wat filmpjes op staan van trainingen of zelfs iemand geblesseerd is of voor psv er een geblesseerde of geschorste speler van hun bij zit.

mjah tot heden nog nix...

totdat ik een interesant stukje zag over onze enige echte suarez..

ik klikt op het interview en verwachte weer een standaard interview met de standaard vragen en antwoorden..
Met de hoop dat er iets in gezegd, zodat mijn haat tevens psv nog meer groeit en zodat ik ze harder kan uitschelden als ze zondag het veld op komen. omdat ik weet dat mijn team opgeladen is voor het duel en klaar is om hun benen te breken.

maar toen het filmpje starte zag ik een kalme suarez pratende over zijn belevenis van en over de jonge spelers die in nederland spelen..
dat de mentaliteit niet meer is om er 100% voor te gaan om te winnen..

omdat alle spelers al hebben wat ze willen, en er niet eens meer overdreven hard voor hoeven te werken..

als ze winnen of verliezen, ze hebben nog steeds die mooie telefoon, de mooiste auto's en de status van PROF voetballer.. het gene waar menig kind van droomt in menige nederlandse slaapkamer..

Toen het interview eindelijk afgelopen was schaamde ik mij aan de ene kant over mijn gedachtes over de haat die IK had tegen over de psv spelers en supporters,.

begrijp me niet verkeerd, het is nu niet in 1x dat ik liefde heb voor alles wat psv is, maar ik begrijp nu wel dat ik heel anders tegen een wedstrijd ga aankijken...

ik wil een supporter zijn die zijn team steunt van zijn team houd, en een supporter die weet waar de grens tuusen haat en spel ligt..

hier is het filmpje, wat denken jullie ervan?

http://www.sportweek.nl/voetbal/133146/Luis_Suarez_Neem_jonge_spelers_Ajax_auto_af
dege
 dege - zaterdag 13 maart 2010 - 08:38   quote  deeplink  
suarez heeft wel gelijk wat betreft de auto's en de telefoons. Voetballers krijgen tegenwoordig ook veels te veel op vroege leeftijd, alles is gebaseerd op geld. Daar zou inderdaad verandering in moeten komen, spelers moeten niet bij ajax willen voetballen vanwege die auto of telefoon, ze moeten bij ajax willen voetballen omdat het ajax is.
Voor morgen, jagen ajax en pak die lampekappies.
Aaaaight
 Aaaaight - zaterdag 13 maart 2010 - 12:44   quote  deeplink  
mooi filmpje
bahbah
 bahbah - zaterdag 13 maart 2010 - 13:29   quote  deeplink  
allemaal waarheden en wijsheden....niks aan toe te voegen,erg goed interview....
E-J
 E-J - zaterdag 13 maart 2010 - 13:29   quote  deeplink  
Als het waar blijkt te zijn wat er nu met Eriksen aan de hand is(namelijk dat er veels te veel geld op tafel moet komen om deze (talentvolle) jongen te behouden) heb je natuurlijk al een klasiek voorbeeld van hetgeen wat Suarez zegt.
remco k
 remco k - zaterdag 13 maart 2010 - 13:46   quote  deeplink  
Maar kun je het de jonge spelers kwalijk nemen?, ik denk het niet, ze zien het geld om zich heen, en als de ene club het niet wil geven gaan ze lekker na een andere club toe..
ajax1966
 ajax1966 - zaterdag 13 maart 2010 - 14:08   quote  deeplink  
die gast had vroeger nog geen nagel om zijn kont te krappen.respect voor SUAREZ
en hij heeft nog gelijk ook speel met je hart en niet voor de poen
Sajayden
 Sajayden - zaterdag 13 maart 2010 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 - 06:14 schreef Sajayden het volgende:
Vanavond laat,

was ik weer eens rustig aan het kijken over het nieuws en de voorbereiding op de wedstrijd van zondag.
DE KRAKER VAN HET SEIZOEN,

AJAX-PSV wat een wedstrijd gaat dat worden.
ik dacht bij mij zelf,de mentale voorbereiding die wij als supporters hebben is al heel hoog bijna hatelijk eng : als ik persoonlijk naar mijzelf kijk, dan merk ik dat ik wel iedere 20 minuten op ajax.headliner.nl zit om te zien of er wat filmpjes op staan van trainingen of zelfs iemand geblesseerd is of voor psv er een geblesseerde of geschorste speler van hun bij zit.

mjah tot heden nog nix...

totdat ik een interesant stukje zag over onze enige echte suarez..

ik klikt op het interview en verwachte weer een standaard interview met de standaard vragen en antwoorden..
Met de hoop dat er iets in gezegd, zodat mijn haat tevens psv nog meer groeit en zodat ik ze harder kan uitschelden als ze zondag het veld op komen. omdat ik weet dat mijn team opgeladen is voor het duel en klaar is om hun benen te breken.

maar toen het filmpje starte zag ik een kalme suarez pratende over zijn belevenis van en over de jonge spelers die in nederland spelen..
dat de mentaliteit niet meer is om er 100% voor te gaan om te winnen..

omdat alle spelers al hebben wat ze willen, en er niet eens meer overdreven hard voor hoeven te werken..

als ze winnen of verliezen, ze hebben nog steeds die mooie telefoon, de mooiste auto's en de status van PROF voetballer.. het gene waar menig kind van droomt in menige nederlandse slaapkamer..

Toen het interview eindelijk afgelopen was schaamde ik mij aan de ene kant over mijn gedachtes over de haat die IK had tegen over de psv spelers en supporters,.

begrijp me niet verkeerd, het is nu niet in 1x dat ik liefde heb voor alles wat psv is, maar ik begrijp nu wel dat ik heel anders tegen een wedstrijd ga aankijken...

ik wil een supporter zijn die zijn team steunt van zijn team houd, en een supporter die weet waar de grens tuusen haat en spel ligt..

hier is het filmpje, wat denken jullie ervan?

http://www.sportweek.nl/voetbal/133146/Luis_Suarez_Neem_jonge_spelers_Ajax_auto_af
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - zaterdag 13 maart 2010 - 21:58   quote  deeplink  
Suarez is een briljante speler. hij voetbald goed, goede invloed op het team, hij scoord, en heeft een gewelige mentaliteit. onvervangbaar!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 maart 2010 door ajaxamsterdam4ever --
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 13 maart 2010 - 22:03   quote  deeplink  
Leuk interview. Goed Spaans ook van die interviewer. Zo kon Suarez lekker in z'n eigen taaltje, lekker makkelijk praten. Hij heeft gelijk wat betreft de auto's etc. Voetballers in Nederland hebben voor hun 20e al een auto van de zaak, en een bankrekening waar menig zakenman U tegen zegt. Zoals Luis al zei: In Uruguay had hij op z'n 19e niet eens een eigen telefoon, alles ging om het voetbal, niet om het geld. Aan de andere kant, als je bijvoorbeeld Eriksen nu geen goed contract geeft, is ie weg. Zondag moet ie laten zien, dat ie ten koste van alles wil winnen, en met hem, het hele team! Zet hem op Luis! Maak ons nog trotser op je!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De mentaliteit van suarez









0.0235788